ik quote zomaar wat joh ik lees niet eens meerquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefrustreerd dat jullie in 2014 nog geen date hebben?
quote:
Vannacht was de mooiste nacht van mijn leven, waar ik veel over mij en de mensen om mij heen geleerd heb. Ik vindt het jammer voor je dat je daar zo zwaar aan tiltquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefrustreerd dat jullie in 2014 nog geen date hebben?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Vannacht was de mooiste nacht van mijn leven, waar ik veel over mij en de mensen om mij heen geleerd heb. Ik vindt het jammer voor je dat je daar zo zwaar aan tilt
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
oehlala, we hebben t nog wel over op WA
nee bloemen zijn gayquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
jhali, psst, moet ik bloemen voor m kopen of niet?????
Ja dat ging er niet bij inquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Had meteen samen kennis genomen van de Nederlandse taal, schoft.
een blousje en als de date goed verloopt ga je ff naar de wc en dan doe je 1 knoopje extra losquote:
weet je zeker dat het bij hem werkt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
een blousje en als de date goed verloopt ga je ff naar de wc en dan doe je 1 knoopje extra los
moet lukken
heb jij nooit seksquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Jhali heeft meer seks dan de rest van FOK! samen.
Geen wonder dat haar hond het licht aan en uit kan doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Ik zie het verband tussen die twee dingen niet zoquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Hij is niet blond.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Etsu werkt deze SC in recordtempo af. Zal hij dan eindelijk zijn blonde Germaanse god hebben gevonden
Ohquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is niet blond.
Maar bruin is ook rawrrrrr.
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OhDan moet hij wel heel lief zijn.
Neeeeeeeequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef richolio het volgende:
Uncle Phil van the fresh prince is dood :[[
Toch handigquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen die twee dingen niet zo
Ik heb geen zwart haarquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je maakte sowieso geen kans, ik val niet op zwart.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je maakte sowieso geen kans, ik val niet op zwart.
Lach je me uit (wat een slecht teken is) of lach je om wat ik zei (wat een goed teken is)?quote:
nee hij dacht aan die indoquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lach je me uit (wat een slecht teken is) of lach je om wat ik zei (wat een goed teken is)?![]()
![]()
Hoe oud ben jij nu dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, en zelfde leeftijd als m'n vader toen die overleed
Wat denk je?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lach je me uit (wat een slecht teken is) of lach je om wat ik zei (wat een goed teken is)?![]()
![]()
Jij snapt 'm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |