Lieve schat, misschien dat je de afgelopen 3 jaar hebt zitten slapen, maar je weet heus wel dat het niet klopt. Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dacht dat je helemaal into the blondes was.
Dat dacht ik dus ook, maar nu blijkt hij het enkel niet op zwart haar te hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dacht dat je helemaal into the blondes was.
hij is donkerblond hoor, niet echt donkerbruin in ieder gevalquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieve schat, misschien dat je de afgelopen 3 jaar hebt zitten slapen, maar je weet heus wel dat het niet klopt. Je snapt wel wat ik bedoel.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
..
[..]
Ook dit klopt. Heb jij dat, Wooninck?
Wie is 'hij'?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
hij is donkerblond hoor, niet echt donkerbruin in ieder geval
Correct.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
hij is donkerblond hoor, niet echt donkerbruin in ieder geval
Hij is gewoon anti-dieren. Ik weet o.a. van zijn haat jegens ezells en kleine konijnen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar nu blijkt hij het enkel niet op zwart haar te hebben.
Noemt hij mij nog zwartharig ook.
Niks mis meequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
Zo.
Op advies van LR compilatieshowtje van VI opgezet.
Walgelijk. Hem wil ik niet meer hebben als client.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij is gewoon anti-dieren. Ik weet o.a. van zijn haat jegens ezells en kleine konijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |