Lieve schat, misschien dat je de afgelopen 3 jaar hebt zitten slapen, maar je weet heus wel dat het niet klopt. Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dacht dat je helemaal into the blondes was.
Dat dacht ik dus ook, maar nu blijkt hij het enkel niet op zwart haar te hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dacht dat je helemaal into the blondes was.
hij is donkerblond hoor, niet echt donkerbruin in ieder gevalquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieve schat, misschien dat je de afgelopen 3 jaar hebt zitten slapen, maar je weet heus wel dat het niet klopt. Je snapt wel wat ik bedoel.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
..
[..]
Ook dit klopt. Heb jij dat, Wooninck?
Wie is 'hij'?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
hij is donkerblond hoor, niet echt donkerbruin in ieder geval
Correct.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
hij is donkerblond hoor, niet echt donkerbruin in ieder geval
Hij is gewoon anti-dieren. Ik weet o.a. van zijn haat jegens ezells en kleine konijnen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar nu blijkt hij het enkel niet op zwart haar te hebben.
Noemt hij mij nog zwartharig ook.
Niks mis meequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
Zo.
Op advies van LR compilatieshowtje van VI opgezet.
Walgelijk. Hem wil ik niet meer hebben als client.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij is gewoon anti-dieren. Ik weet o.a. van zijn haat jegens ezells en kleine konijnen.
Leuk dat het je is opgevallen. Ik wist niet dat je zoveel tijd had om het iedere week te controleren. Maar 1988 is dus mijn geboortedatum dus het klopt nu.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die datum verandert iedere week.Heb het wel door hoor.
Jhali begrijpt wel vaker dingen verkeerd.quote:
Bah, inderdaad. Hij staat op de zwarte lijst. Ik zal deze doorsturen naar alle andere bureaus over de hele wereld. Of ja, misschien kan ik beter Europa en Amerika zeggen. Die viezerik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk. Hem wil ik niet meer hebben als client.
Wauw dan zit je bijna in de gevarenzone voor een rimpellans.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef J.James het volgende:
[..]
Leuk dat het je is opgevallen. Ik wist niet dat je zoveel tijd had om het iedere week te controleren. Maar 1988 is dus mijn geboortedatum dus het klopt nu.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bah, inderdaad. Hij staat op de zwarte lijst. Ik zal deze doorsturen naar alle andere bureaus over de hele wereld. Of ja, misschien kan ik beter Europa en Amerika zeggen. Die viezerik.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw dan zit je bijna in de gevarenzone voor een rimpellans.
Etsu moet nu huilen.
Australie zit ook vol blonde hunken. Ook daar moet hij op de shitlist.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jhali begrijpt wel vaker dingen verkeerd.
[..]
Bah, inderdaad. Hij staat op de zwarte lijst. Ik zal deze doorsturen naar alle andere bureaus over de hele wereld. Of ja, misschien kan ik beter Europa en Amerika zeggen. Die viezerik.
O god, al die arme mensen down under. Snel een rectificatie rondsturen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Australie zit ook vol blonde hunken. Ook daar moet hij op de shitlist.
Dit ruikt naar toekomstige identiteitsfraude.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef J.James het volgende:
Ik wil ook wel m'n ID kaart inscannen en sturen als jullie me niet geloven...
Nee. Niet. Doen. Doe niet nog meer domme dingen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef J.James het volgende:
Graagquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef J.James het volgende:
Goed punt, ik scherm bepaalde gegevens wel even af.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit ruikt naar toekomstige identiteitsfraude.
Nee James, nee. Het moet wel bij een grap blijven, dat zou echt dom zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef J.James het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Niet. Doen. Doe niet nog meer domme dingen.
Oké oké ik doe het niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee James, nee. Het moet wel bij een grap blijven, dat zou echt dom zijn.
Ksssst af.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell en ik hebben hem de waarheid over jouw racisme en blinde haat doorgestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |