Kloptquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja, dat kan ik me zelfs nog herinneren, fuck.Maar dat zag je dus verkeerd, spatieloos staat gewoon bovenaan in die lijst.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Oooh zie het nu
Ben niet helemaal wakker geloof ik
ik heb al 74k posts en nog steeds ben ik een stomme troll hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Na 14.400 posts word ik een stomme troll genoemd
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al 44k posts en nog steeds ben ik een stomme troll hoor
Ik was je net voor:quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt![]()
Zat het topic even door te lezen
[..]
Je bent niet helemaal wakker geloof ik.quote:
Klopt jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik was je net voor:
[..]
Je bent niet helemaal wakker geloof ik.
grapje tochquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eh nee
meeten ok maar niet meer dan dat
watquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee ik zal morgen een cadeautje voor je meebrengen
\okquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja dat zeg ik ni anders is t geen cadeautje
ja ik vond hem ooit leuk maar daar kon zijn autisme niet tegen en toen ging hij ineens niet meer tegen me pratenquote:
Wie is er autismequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik vond hem ooit leuk maar daar kon zijn autisme niet tegen en toen ging hij ineens niet meer tegen me praten
oquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik vond hem ooit leuk maar daar kon zijn autisme niet tegen en toen ging hij ineens niet meer tegen me praten
nouu hij is echt heel verlegen dit is serieus voor t eerst dt ik een normale foto van hem hebquote:
ik mis ietsquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
nouu hij is echt heel verlegen dit is serieus voor t eerst dt ik een normale foto van hem heben hij praat normaal ook niet tegen mensen die hij niet kent
Dus jij denkt dat ie geïnteresseerd in me is?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
nouu hij is echt heel verlegen dit is serieus voor t eerst dt ik een normale foto van hem heben hij praat normaal ook niet tegen mensen die hij niet kent
ik koppel jou aan een vriend van mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik koppel etsu aan een vriend van me
I hate you nowquote:
wiequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik koppel jou aan een vriend van mij
ik stuur etsu op je af voor een goeie beurtquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik neuk je de nodig halo de allemaal gr of of
ja ik ken hem en hij doet echt heel anders dan normaalquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ie geïnteresseerd in me is?![]()
Als we gaan meeten, mag je erbij zijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik ken hem en hij doet echt heel anders dan normaal
dan kunnen jullie niet seksenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als we gaan meeten, mag je erbij zijn
Wat een verschrikkelijk genrequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:29 schreef Rodawa het volgende:
Dit nummer, pure perfectie in zijn genre.
3 points go to Littlerabbit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk genre
Sorry
Het leven is hard, Miguel is wel één van de artiesten die ik heel erg waardeer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit voelt niet goed. Hopelijk is deze breuk niet blijvend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |