quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ik zie dat als een complimentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Subtiel is het woord dat ik bij jou doorkrijg.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:32 schreef Rodawa het volgende:
12 points go to spaceseedless
10 points go to Rozzje
8 points go to Rodawa
7 points go to LETMEIN
6 points go to nodig
5 points go to d4v1d
4 points go to xcachet
3 points go to superso.... just kidding 3 points go to taexon
2 points to go toto69
1 point goes to dearestFu sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 points go to Rozzje
8 points go to Rodawa
7 points go to LETMEIN
6 points go to nodig
5 points go to d4v1d
4 points go to xcachet
2 points to go toto69
1 point goes to dearestff huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
ik wil jou ook wel punten geven. maar ik weet niet of je nou goed of slecht bentquote:
Ja, maar zoals een wijs man ooit zei: Negeren is soms beter dan ageren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En je hebt ook het verschil in argumentatie en qua taalvaardigheden bekeken?
10 points go to Rozzje
8 points go to Rodawa
7 points go to LETMEIN
6 points go to nodig
5 points go to d4v1d
4 points go to xcachet
2 points to go toto69
1 point goes to dearestwaar ben ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
10 points go to Rozzje
8 points go to Rodawa
7 points go to LETMEIN
6 points go to nodig
5 points go to d4v1d
4 points go to xcachet
2 points to go toto69
1 point goes to dearestGeen spatie deze lijst moet een grap zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, ik waardeer een uitspraak als "Je mag van mij naar de hel gaan" niet zo heel erg, verder doet ze maar waar ze zin in heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar zoals een wijs man ooit zei: Negeren is soms beter dan ageren.
Oja. Jij staat nu dus naast supersof, sorry. Gelukkig compenseer je dat met veel swagpunten.quote:
12 punten voor spatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Geen spatie deze lijst moet een grap zijn
Ligt eraan hoe je je tegen mij gedraagt, dat maakt mij geweldig en super rechtvaardigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil jou ook wel punten geven. maar ik weet niet of je nou goed of slecht bent
kap dan ook met dat negatieve gedoe jegens mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:34 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in op dit soort dingen, kusje
quote:
WoooOOOAAHquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja. Jij staat nu dus naast supersof, sorry. Gelukkig compenseer je dat met veel swagpunten.
jij mij ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kap dan ook met dat negatieve gedoe jegens mij.
Je kent me niet eens.
Geen probleem, het is niet erg want spatieloos is altijd #1, het is geen schande om gelijk achter hem te staan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:34 schreef Rozzje het volgende:
@Rodawa thnx bradda maar ik had eigenlijk #1 moeten staan je weet toch beste mattie
We hebben niet eens gepraat via skype joh loser denk je dat dat erg is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:34 schreef supersof het volgende:
U SUCK ROOO
ga je verwijderen op skype en whatsapp.
en je kwark foto's hier plaatsen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:35 schreef Rozzje het volgende:
1. Rozzje
2. Xcachet
3 . Rodawa
4. LMI
5. Sygenzo
99 . Dearest
100. Sof
101. Spatieloos
10 points go to Rozzje
8 points go to Rodawa
7 points go to LETMEIN
6 points go to nodig
5 points go to d4v1d
4 points go to xcachet
2 points to go toto69
1 point goes to dearestOh die Spaceseedless valt me nu pas opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Spatiezaadloos!
Spatieboos
Wil je zeggen dat iedereen in dit topic jou kent danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kap dan ook met dat negatieve gedoe jegens mij.
Je kent me niet eens.
OMG KIJK HOEVEEL PUNTEN WIJ KRIJGENquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:35 schreef Rozzje het volgende:
1. Rozzje
2. Xcachet
3 . Rodawa
4. LMI
5. Sygenzo
99 . Dearest
100. Sof
101. Spatieloos
Wat heb je tegen mij?!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:35 schreef Rozzje het volgende:
1. Rozzje
2. Xcachet
3 . Rodawa
4. LMI
5. Sygenzo
99 . Dearest
100. Sof
101. Spatieloos
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG KIJK HOEVEEL PUNTEN WIJ KRIJGEN
100 PUNTEN OMG!!!!!
ik mag datquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij mij ook niet en jij lult ook negatief over mij dus stop maar weer
An honorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:35 schreef Rozzje het volgende:
1. Rozzje
2. Xcachet
3 . Rodawa
4. LMI
5. SGYENZO
99 . Dearest
100. Sof
101. Spatieloos
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen probleem, het is niet erg want spatieloos is altijd #1, het is geen schande om gelijk achter hem te staan.
[..]
We hebben niet eens gepraat via skype joh loser denk je dat dat erg is.
DENK JE DAT
Die foto was niet netjes trouwens maar ik heb ook die geestfoto van jou nog wel ergens.
quote:
OMG EEN PUNT VERSCHILL SUCKS!!!!quote:
Niemand waardeert dat. Ik denk alleen soms het is zo zonde van je tijd. Ook al kostte het maar 20 seconden. That's all.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, ik waardeer een uitspraak als "Je mag van mij naar de hel gaan" niet zo heel erg, verder doet ze maar waar ze zin in heeft.
ik ook, democratie en shit.quote:
oeeeequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Okee nu moet je echt ophouden, elke keer nog gewoon aardig tegen je gedaan. Maar ehhh, ik ben het nu zat. Banaan vraag voor xcachet!
Weet ik kerel, ik snap je punt ook wel, maar ik wil best inhoudelijk discussiëren snap je, alleen dat kan dus blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand waardeert dat. Ik denk alleen soms het is zo zonde van je tijd. Ook al kostte het maar 20 seconden. That's all.
moest lachenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, democratie en shit.
Ohnee het is tegenwoordig negatieve dingen over cachet moeten gecensureerd worden sorry vergeten
Pastaaaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Pastapipos het volgende:
Spatie whatsapp eens een foto van die serotonine
Wat snapchat jij mij trouwens de hele tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Pastapipos het volgende:
En dat vind ik dan weer een hele wijze uitspraak.quote:
Morgen weerquote:
Flinke orgie met hamsters om het goed te maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk dat het eigenlijk wel goed is, zo'n grote ruzie. En dan morgen allemaal spijt hebben en lief doen en daarna een periode van vrolijkheid vrede en rust!!
Ohja, vergeten!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Pastapipos het volgende:
Ik zeg onderschriftwaardigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer een hele wijze uitspraak.
Ik stuur sommige naar zo'n beetje iedereenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat snapchat jij mij trouwens de hele tijd
Okay, ik ga mijn best doen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als je 3 maanden niet gaat mastruberen kom je hoger op die lijst
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Morgen weer
Laatste anderhalf/2 weken ofzo gewoon niet gelift. Feelsbadman, voel me echt een disciplineloze faggot.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Soms neemt bier de plaats van gewichten in
Bier liften
[ afbeelding ]
Ti's niet leuk manquote:
Ik keek meer naar het bier dan naar de onderarmen moet ik zeggenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Goede onderarmen ook die vrouw.
Ben wel de helft van m'n eelt kwijtHeb ik altijd, ook na rustweekje ofzo.
Bruin bier is vaak zo zoetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik keek meer naar het bier dan naar de onderarmen moet ik zeggen
Waarom ga je er nog verder op in?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon niet zo bijdehand doen heb niet met je geknikkerd ofzo.
Kies je discussiepartners wijs. Des te wijzer zal je er van worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik kerel, ik snap je punt ook wel, maar ik wil best inhoudelijk discussiëren snap je, alleen dat kan dus blijkbaar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waarom moet je forceren a mattiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan komt het er weer uitquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Kies je discussiepartners wijs. Des te wijzer zal je er van worden.Dan moeten wij maar eens discussiëren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omdat zij mij schijnbaar niet kan negeren en zelfs op mij reageert als ik op anderen reageer.quote:
Heb jij knikkers dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 18:45:20 ]
Roep ik de hele tijd al, helpt nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef Pastapipos het volgende:
Jullie gedragen jullie als een stel 14jarige meiden!!![]()
![]()
Serieus, negeer elkaar gewoon. Of vecht die drama ff in dm uit.
Nee want ik ga wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef Rodawa het volgende:
Het feest begint weer van voren af aan, helemaal super.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij knikkers dan?ik kan best tegen kritiek maar niet als je zegt jaaa ze posten zoveel foto's terwijl jij hier nog niet eens postte die periode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dan lul je gewoon uit je nek.Tax wil tetten :)!
Gohquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan best tegen kritiek maar niet als je zegt jaaa ze posten zoveel foto's terwijl jij hier nog niet eens postte die periode.
Want dan lul je gewoon uit je nek.
Ik ga zo een voetbaltafel ophalen voor helemaal gratis.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil ook eens ruzie maken, wie wil ruzie met mij?!!
IK!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
Had hem gezien ja, heerlijk héquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond deze nog net iets erger:
[ afbeelding ]
Ik relatie, wij relatieen, hij relatieet,
Ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer gaan wij vriendschappen dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keihard vrienschappen jwzquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet wel ff wegquote:
Ik mag posten wat ik wil. Het is aan jou om er op in te gaan of nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bemoei je er dan niet mee als je niet weet waar je over praat
Jawelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie spatie wel eens boos gezien
ik niet
Dat mondt tenminste niet uit in een chickfight.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar eens discussiëren.
Die meid in je ava doet me denken aan dezequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef Rodawa het volgende:
Het feest begint weer van voren af aan, helemaal super.
Nee precies, noem maar eens een leuk onderwerp.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mondt tenminste niet uit een chickfight.
Ga er zelf maar even niet meer op inquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mag posten wat ik wil. Het is aan jou om er op in te gaan of niet
GODVERDOMME! Heb jij mij nog nooit boos gezien?!!?!!? IK BEN ALTIJD BOOS JA!! IK LAAT HET ALlEEN nOOIT MERKEN!! EN ALS IK HET LAAT MERKEN IS HET NEPBOOS ZIJN!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie spatie wel eens boos gezien
ik niet
OMG, I'm só in your team.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet wel ff weg
[..]
hot_bikini_girls_16.jpg, jep dat is de mijne.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Die meid in je ava doet me denken aan deze
[ afbeelding ]
dan mag ik ook posten dat je een hoer bent toch? Het is dan aan jou om er wat mee te doen maar ik neem aan dat je me nu dan ook negeert dan negeer ik jou ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet wel ff weg
[..]
Ja, best wel last van soms, maar heb een draaiding dat wind veroorzaakt ofzo. En ehhh, wanneer begint de zomer dan écht?!!?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie last van de warmte ofzo?
Dat wordt nog wat als de zomer écht begint![]()
*strooit bloemetjes rond flower power en dat soort dingen
WAAROM GA JE DOORquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan mag ik ook posten dat je een hoer bent toch? Het is dan aan jou om er wat mee te doen maar ik neem aan dat je me nu dan ook negeert dan negeer ik jou ook.
Van mij mag je dat posten hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan mag ik ook posten dat je een hoer bent toch? Het is dan aan jou om er wat mee te doen maar ik neem aan dat je me nu dan ook negeert dan negeer ik jou ook.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:49 schreef Toto69 het volgende:
Dus, ik ga mijn kicksen onderbinden en tegen een bal aanschoppen.
Später.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:49 schreef Toto69 het volgende:
Dus, ik ga mijn kicksen onderbinden en tegen een bal aanschoppen.
Später.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:49 schreef Dearest het volgende:
[..]![]()
Wel de boel heel houden hé bad boyxoxox
Hihihihi zelfs in deze post zie ik 1 en al liefdequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
GODVERDOMME! Heb jij mij nog nooit boos gezien?!!?!!? IK BEN ALTIJD BOOS JA!! IK LAAT HET ALlEEN nOOIT MERKEN!! EN ALS IK HET LAAT MERKEN IS HET NEPBOOS ZIJN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Hihihihi zelfs in deze post zie ik 1 en al liefde![]()
oke maar het is onzin dus ik post dat niet.quote:
Noem jij eens wat waar je heilig in gelooft/van overtuigd bent en dan kijk of ik je standpunt (met argumenten, onthoud dat woord kinders dat zijn fijne dingen) kan ontkrachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee precies, noem maar eens een leuk onderwerp.
WTF denk jij? Zeg geen hoer ben je gek ofzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie last van de warmte ofzo?
Dat wordt nog wat als de zomer écht begint![]()
*strooit bloemetjes rond flower power en dat soort dingen
okequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke maar het is onzin dus ik post dat niet.
Dus post dan ook geen onzin meer over mij
We hebben nog een uitsmijter nodig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoi
Welkom bij de sensatie
groetjes, nodig de uitsmijter
hou opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
WTF denk jij? Zeg geen hoer ben je gek ofzo.
Ik negeer gewoon iedereen die ik irritant vind.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:50 schreef Rodawa het volgende:
Vrouwen zijn ongelofelijk. Wij mannen zouden nu alweer schouder aan schouder het bier naar binnen gieten in de kroeg.
Dit indirecte compliment doet mij goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik negeer gewoon iedereen die ik irritant vind.
En dat scheelt me toch een hoop stress.
bemoei je er eens niet mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
WTF denk jij? Zeg geen hoer ben je gek ofzo.
Tja, c'est la vie!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik negeer gewoon iedereen die ik irritant vind.
En dat scheelt me toch een hoop stress.
Hoi Nodig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoi
Welkom bij de sensatie
groetjes, nodig de uitsmijter
Als je maar gelukkig bent he.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit indirecte compliment doet mij goed.
Je hoeft niet meer te zoeken, ik was de komma vergeten achter 'uitsmijter'. Ik ben vanaf nu namelijk de extra oproepkracht, worden we dus eindelijk collega's.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
Haha toevallig wel op de pc hoor haha xd Xd (online)
Fotografisch geheugen en dan uploadenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:56 schreef Rodawa het volgende:
Mijn telefoon staat nu in een HELE stoere houding, zou er graag een foto van maken maar daarvoor heb ik mijn telefoon nodig, wat nu?
Pak die van een gezinslid, of heb je geen iPad of fototoestel ofzoiets? Anders pak je je laptop's webcam!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:56 schreef Rodawa het volgende:
Mijn telefoon staat nu in een HELE stoere houding, zou er graag een foto van maken maar daarvoor heb ik mijn telefoon nodig, wat nu?
Sowieso niet verkeerd, en dan met veel slaquote:
Nou ik vond het vandaag anders wel warmquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent nog steeds cool (stoer).
Sorry. ;squote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nou ik vond het vandaag anders wel warm
Bloemkoolquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso niet verkeerd, en dan met veel slabazenvoedsel. Ik moest het helaas vandaag doen met een normale pizza.
Ik denk dat ik straks het centrum inga met wat maten en een Turkse pizza ga benuttigenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso niet verkeerd, en dan met veel slabazenvoedsel. Ik moest het helaas vandaag doen met een normale pizza.
Thuisbesteld.nlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om avondeten bestellen, maar weet niet wat. Tips?
Mehquote:
Sushiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om avondeten bestellen, maar weet niet wat. Tips?
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Het risico lopen op voedselvergiftiging![]()
Ik haat vis maar yakitori is wel echt
Ik doe er een sausje over. Heel makkelijk, gewoon een zakje cup a soup met wat minder water. Heel erg lekker en snel klaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mehben ik geen fan van, vooral niet met dat warme weer, dan ga ik liever wokken of iets dergelijks. Hoewel bloemkool met een kerriesaus dan wél weer erg lekker is
Oh dat ga ik ook eens proberen, das wel makkelijker dan met een pannetje lopen klooienquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe er een sausje over. Heel makkelijk, gewoon een zakje cup a soup met wat minder water. Heel erg lekker en snel klaar.
O pff, er zit een sushizaak om de hoek. Maar ben stiekem te lui om mijn normaal aan te kleden. Heb net mijn chillkleding aangetrokken.quote:
En ik gooi er ook echt alle smaken overheenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook eens proberen, das wel makkelijker dan met een pannetje lopen klooien
Niet in je jogging alla dayquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
O pff, er zit een sushizaak om de hoek. Maar ben stiekem te lui om mijn normaal aan te kleden. Heb net mijn chillkleding aangetrokken.
*grijpt spatie in de kraag*quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Nodig.
Ben jij de uitsmijter hier? Grijp er dan eens een paar in de kraag en zeg ze dat ze zich een beetje gedragen
Maar het is zeker niet altijd lekker bij elk restaurant. Ben je wel eens bij Tokyo in Amsterdam geweest?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Meestal is Sushi wel gewoon goed maar als het fout is zit je wel in de problemen
hahahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
O pff, er zit een sushizaak om de hoek. Maar ben stiekem te lui om mijn normaal aan te kleden. Heb net mijn chillkleding aangetrokken.
''Okay, sorry, ik ga al!!!''quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
*grijpt spatie in de kraag*
"Ga gedragen jij haal bier voor me"
*duwt hem terug de kroeg in*
Jup bij Leidseplein in de buurt.. Alleen ik lust geen vis dus is er niks speciaal aan meiden willen altijd sushi etenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar het is zeker niet altijd lekker bij elk restaurant. Ben je wel eens bij Tokyo in Amsterdam geweest?
Nou zoiets dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
*grijpt spatie in de kraag*
"Ga gedragen jij haal bier voor me"
*duwt hem terug de kroeg in*
Ze vind dat jij bier voor mij en stuart en rodawa moet halenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je dat ik me niet gedraag dan! ?
Jazeker wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je dat ik me niet gedraag dan! ?
Jaja, lul je zelf er maar onder uit! Ik krijg je nog wel1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Maar het voorbeeld an sich was goed. Maar dan met de naam van degene die op dat moment zit te klieren.
Okay, welk merk?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze vind dat jij bier voor mij en stuart en rodawa moet halen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe er een sausje over. Heel makkelijk, gewoon een zakje cup a soup met wat minder water. Heel erg lekker en snel klaar.
archquote:
Ja, die zakjes saus gebruikte ik eerst ook. Tot ik op een dag niks in huis had maar nog wel cup a soup Chinese Tomatensoep. Dus uitgeprobeerd enquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:11 schreef Anne het volgende:
[..]!
Je hebt ook zakjes saus eh? Die vind ik in ieder geval ook wel lekker.
DIE VAN MIJ WAS TERECHT JA.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er vandaag veel TRs zijn gemaakt, arme Ara.
Ik stem voorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, er zou een mannelijke mod bij moeten komen!
#Spatieformod
Bij mij klinkt het beter, sorry maatje. #Rodformodquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
#Spatieformod
#Spatievoormoderatie danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bij mij klinkt het beter, sorry maatje. #Rodformod
Your first vote is herequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
#Spatieformod
Dat rolt niet lekker over de tongquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bij mij klinkt het beter, sorry maatje. #Rodformod
Lijkt toch wel een beetje!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]Dat lijkt niet eens, je hebt me toch gezien Spatie.
Ander haar, andere haarkleur, andere ogen, andere wenkbrauwen, andere uitstraling, ik hou m'n bal niet zo vast. Nee, ik zie het niet.quote:
Het lijkt niet, maar wel allebei knapquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]Dat lijkt niet eens, je hebt me toch gezien Spatie.
Ik ook eigenlijk niet, maar dat maakt toch niet uit!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ander haar, andere haarkleur, andere ogen, andere wenkbrauwen, andere uitstraling, ik hou m'n bal niet zo vast. Nee, ik zie het niet.
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
Ik heb de helft van m'n DM's schijnbaar gemist vandaagBen ik de enige bij wie die bagger doet?
Ik weet niet, hoe zie je of je ze hebt gemist?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
Ik heb de helft van m'n DM's schijnbaar gemist vandaagBen ik de enige bij wie die bagger doet?
Nquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:28 schreef nodig het volgende:
[..]
De man![]()
Its theeeee almighty Stuart![]()
SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTUAAAAAAAARRRRRRRRRTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, normaal komen ze toch onderin te staan zegmaar, maar ik zie er nu heel veel pas als ik naar http://dm.fok.nl/ gaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoe zie je of je ze hebt gemist?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou, normaal komen ze toch onderin te staan zegmaar, maar ik zie er nu heel veel pas als ik naar http://dm.fok.nl/ ga
populairquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou, normaal komen ze toch onderin te staan zegmaar, maar ik zie er nu heel veel pas als ik naar http://dm.fok.nl/ ga
Ik krijg wel DM's!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je geen DM's krijgt.
Dearest wordt overladen met seksaanbiedingen.
In je koelkast, en anders in de supermarkt!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:31 schreef jelfrikandel het volgende:
Waar is het bier? Heb er wel een verdiend na zo een warme werkdag denk...
In de bier fabriek xd xdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:31 schreef jelfrikandel het volgende:
Gast, DM gewoon terug!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
Jongens jullie hoeven mij nu niet te DM'en hoor, ik bedoelde niet dat ik nooit DM's krijg, DAMN. #popularboy
Je inbeelden dat je DM's krijgtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
Jongens jullie hoeven mij nu niet te DM'en hoor, ik bedoelde niet dat ik nooit DM's krijg, DAMN. #popularboy
WAT ZEGGEN jULLIE DAN!!?!??!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef nodig het volgende:
Ik dm altijd met dearest wij praten altijd over spatie
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:31 schreef jelfrikandel het volgende:
:squote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
Lieve dingetjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT ZEGGEN jULLIE DAN!!?!??!!![]()
./boosgierig!nieuws!
Het is nog waar ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef nodig het volgende:
Ik dm altijd met dearest wij praten altijd over spatie
yo yo swag yo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
Boem chica wowow. Net een gast op scootmobiel. Een gepimte scootmobiel een een piloten bril
Mogen we niet zeggen, op DM's doorsturen staat een banquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT ZEGGEN jULLIE DAN!!?!??!!![]()
./boosgierig!nieuws!
Ja ik heb geheimhoudingsplicht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mogen we niet zeggen, op DM's doorsturen staat een ban
Dat geldt voor PM's. En alleen het posten ervan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mogen we niet zeggen, op DM's doorsturen staat een ban
SSSSSSSSTquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat geldt voor PM's. En alleen het posten ervan.
DM's ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat geldt voor PM's. En alleen het posten ervan.
ZEG HET NOU MAAR GEWOON, JULLIE ACHTERBGAKSE NODIG EN DEAREST, en dan wel aardig doen tegen mij in de SC heh!quote:
Ik ga eens kijken of een koude rakker klaar is om genuttigd te worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In je koelkast, en anders in de supermarkt!
Ben je nu boos, teleurgesteld, verdrietig of blij?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ZEG HET NOU MAAR GEWOON, JULLIE ACHTERBGAKSE NODIG EN DEAREST, en dan wel aardig doen tegen mij in de SC heh!![]()
Alle 7 !quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben je nu boos, teleurgesteld, verdrietig of blij?
Ik denk een combinatie van allenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
*rent wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef Rodawa het volgende:
Move bitch, get out the way, get out the way bitch, get out the way.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie van allenDie kerel is zo bipolar als de pest
quote:
Hij is spatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee dat had per DM gemoetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie van allenDie kerel is zo bipolar als de pest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihiSpatieboos
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weer een film kijken!!!
Als je wil weten welke film het isKijk in de spoiler !
![]()
![]()
Jason StathamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weer een film kijken!!!
Als je wil weten welke film het isKijk in de spoiler !
![]()
![]()
Ik verwachtte een pornofilmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
Nee, dat werkt niet, vorige keer was ik zo boos dat ik er op ging zitten, hij ging kapotquote:
Wat een mietjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet, vorige keer was ik zo boos dat ik er op ging zitten, hij ging kapot
Spijt komt altijd na de zondequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik maar naar nodig geluisterd en de 1080p gedownload!!! :/
Wat had je dan gedownload?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik maar naar nodig geluisterd en de 1080p gedownload!!! :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |