Als je maar gelukkig bent he.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit indirecte compliment doet mij goed.
Je hoeft niet meer te zoeken, ik was de komma vergeten achter 'uitsmijter'. Ik ben vanaf nu namelijk de extra oproepkracht, worden we dus eindelijk collega's.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
Haha toevallig wel op de pc hoor haha xd Xd (online)
Fotografisch geheugen en dan uploadenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:56 schreef Rodawa het volgende:
Mijn telefoon staat nu in een HELE stoere houding, zou er graag een foto van maken maar daarvoor heb ik mijn telefoon nodig, wat nu?
Pak die van een gezinslid, of heb je geen iPad of fototoestel ofzoiets? Anders pak je je laptop's webcam!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:56 schreef Rodawa het volgende:
Mijn telefoon staat nu in een HELE stoere houding, zou er graag een foto van maken maar daarvoor heb ik mijn telefoon nodig, wat nu?
Sowieso niet verkeerd, en dan met veel slaquote:
Nou ik vond het vandaag anders wel warmquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent nog steeds cool (stoer).
Sorry. ;squote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nou ik vond het vandaag anders wel warm
Bloemkoolquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso niet verkeerd, en dan met veel slabazenvoedsel. Ik moest het helaas vandaag doen met een normale pizza.
Ik denk dat ik straks het centrum inga met wat maten en een Turkse pizza ga benuttigenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso niet verkeerd, en dan met veel slabazenvoedsel. Ik moest het helaas vandaag doen met een normale pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |