ik ook, democratie en shit.quote:

oeeeequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Okee nu moet je echt ophouden, elke keer nog gewoon aardig tegen je gedaan. Maar ehhh, ik ben het nu zat. Banaan vraag voor xcachet!

Weet ik kerel, ik snap je punt ook wel, maar ik wil best inhoudelijk discussiëren snap je, alleen dat kan dus blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand waardeert dat. Ik denk alleen soms het is zo zonde van je tijd. Ook al kostte het maar 20 seconden. That's all.

moest lachenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, democratie en shit.
Ohnee het is tegenwoordig negatieve dingen over cachet moeten gecensureerd worden sorry vergeten

Pastaaaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Pastapipos het volgende:
Spatie whatsapp eens een foto van die serotonine

Wat snapchat jij mij trouwens de hele tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Pastapipos het volgende:

En dat vind ik dan weer een hele wijze uitspraak.quote:

Morgen weerquote:

Flinke orgie met hamsters om het goed te maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk dat het eigenlijk wel goed is, zo'n grote ruzie. En dan morgen allemaal spijt hebben en lief doen en daarna een periode van vrolijkheid vrede en rust!!

Ohja, vergeten!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Pastapipos het volgende:

Ik zeg onderschriftwaardigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer een hele wijze uitspraak.

Ik stuur sommige naar zo'n beetje iedereenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat snapchat jij mij trouwens de hele tijd

Okay, ik ga mijn best doen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als je 3 maanden niet gaat mastruberen kom je hoger op die lijst

Hahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Morgen weer
Laatste anderhalf/2 weken ofzo gewoon niet gelift. Feelsbadman, voel me echt een disciplineloze faggot.

quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Soms neemt bier de plaats van gewichten in
Bier liften
[ afbeelding ]

Ti's niet leuk manquote:

Ik keek meer naar het bier dan naar de onderarmen moet ik zeggenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Goede onderarmen ook die vrouw.
Ben wel de helft van m'n eelt kwijtHeb ik altijd, ook na rustweekje ofzo.

Bruin bier is vaak zo zoetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik keek meer naar het bier dan naar de onderarmen moet ik zeggen

Waarom ga je er nog verder op in?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon niet zo bijdehand doen heb niet met je geknikkerd ofzo.

Kies je discussiepartners wijs. Des te wijzer zal je er van worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik kerel, ik snap je punt ook wel, maar ik wil best inhoudelijk discussiëren snap je, alleen dat kan dus blijkbaar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.

Waarom moet je forceren a mattiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]

Dan komt het er weer uitquote:

quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Kies je discussiepartners wijs. Des te wijzer zal je er van worden.Dan moeten wij maar eens discussiëren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

omdat zij mij schijnbaar niet kan negeren en zelfs op mij reageert als ik op anderen reageer.quote:

Heb jij knikkers dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 18:45:20 ]

Roep ik de hele tijd al, helpt nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef Pastapipos het volgende:
Jullie gedragen jullie als een stel 14jarige meiden!!![]()
![]()
Serieus, negeer elkaar gewoon. Of vecht die drama ff in dm uit.

Nee want ik ga wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef Rodawa het volgende:
Het feest begint weer van voren af aan, helemaal super.

quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij knikkers dan?ik kan best tegen kritiek maar niet als je zegt jaaa ze posten zoveel foto's terwijl jij hier nog niet eens postte die periode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dan lul je gewoon uit je nek.Tax wil tetten :)!

Gohquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan best tegen kritiek maar niet als je zegt jaaa ze posten zoveel foto's terwijl jij hier nog niet eens postte die periode.
Want dan lul je gewoon uit je nek.

Ik ga zo een voetbaltafel ophalen voor helemaal gratis.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil ook eens ruzie maken, wie wil ruzie met mij?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |