ik ook, democratie en shit.quote:

oeeeequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Okee nu moet je echt ophouden, elke keer nog gewoon aardig tegen je gedaan. Maar ehhh, ik ben het nu zat. Banaan vraag voor xcachet!

Weet ik kerel, ik snap je punt ook wel, maar ik wil best inhoudelijk discussiëren snap je, alleen dat kan dus blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand waardeert dat. Ik denk alleen soms het is zo zonde van je tijd. Ook al kostte het maar 20 seconden. That's all.

moest lachenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, democratie en shit.
Ohnee het is tegenwoordig negatieve dingen over cachet moeten gecensureerd worden sorry vergeten

Pastaaaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Pastapipos het volgende:
Spatie whatsapp eens een foto van die serotonine

Wat snapchat jij mij trouwens de hele tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Pastapipos het volgende:

En dat vind ik dan weer een hele wijze uitspraak.quote:

Morgen weerquote:

Flinke orgie met hamsters om het goed te maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk dat het eigenlijk wel goed is, zo'n grote ruzie. En dan morgen allemaal spijt hebben en lief doen en daarna een periode van vrolijkheid vrede en rust!!

Ohja, vergeten!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:38 schreef Pastapipos het volgende:

Ik zeg onderschriftwaardigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer een hele wijze uitspraak.

Ik stuur sommige naar zo'n beetje iedereenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat snapchat jij mij trouwens de hele tijd

Okay, ik ga mijn best doen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als je 3 maanden niet gaat mastruberen kom je hoger op die lijst

Hahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Morgen weer
Laatste anderhalf/2 weken ofzo gewoon niet gelift. Feelsbadman, voel me echt een disciplineloze faggot.

quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Soms neemt bier de plaats van gewichten in
Bier liften
[ afbeelding ]

Ti's niet leuk manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |