quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ik zie dat als een complimentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Subtiel is het woord dat ik bij jou doorkrijg.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:32 schreef Rodawa het volgende:
12 points go to spaceseedless
10 points go to Rozzje
8 points go to Rodawa
7 points go to LETMEIN
6 points go to nodig
5 points go to d4v1d
4 points go to xcachet
3 points go to superso.... just kidding 3 points go to taexon
2 points to go toto69
1 point goes to dearestFu sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 points go to Rozzje
8 points go to Rodawa
7 points go to LETMEIN
6 points go to nodig
5 points go to d4v1d
4 points go to xcachet
2 points to go toto69
1 point goes to dearestff huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
ik wil jou ook wel punten geven. maar ik weet niet of je nou goed of slecht bentquote:
Ja, maar zoals een wijs man ooit zei: Negeren is soms beter dan ageren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En je hebt ook het verschil in argumentatie en qua taalvaardigheden bekeken?
10 points go to Rozzje
8 points go to Rodawa
7 points go to LETMEIN
6 points go to nodig
5 points go to d4v1d
4 points go to xcachet
2 points to go toto69
1 point goes to dearestwaar ben ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
10 points go to Rozzje
8 points go to Rodawa
7 points go to LETMEIN
6 points go to nodig
5 points go to d4v1d
4 points go to xcachet
2 points to go toto69
1 point goes to dearestGeen spatie deze lijst moet een grap zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, ik waardeer een uitspraak als "Je mag van mij naar de hel gaan" niet zo heel erg, verder doet ze maar waar ze zin in heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar zoals een wijs man ooit zei: Negeren is soms beter dan ageren.
Oja. Jij staat nu dus naast supersof, sorry. Gelukkig compenseer je dat met veel swagpunten.quote:
12 punten voor spatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Geen spatie deze lijst moet een grap zijn
Ligt eraan hoe je je tegen mij gedraagt, dat maakt mij geweldig en super rechtvaardigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil jou ook wel punten geven. maar ik weet niet of je nou goed of slecht bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |