Jaja, lul je zelf er maar onder uit! Ik krijg je nog wel1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Maar het voorbeeld an sich was goed. Maar dan met de naam van degene die op dat moment zit te klieren.
Okay, welk merk?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze vind dat jij bier voor mij en stuart en rodawa moet halen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe er een sausje over. Heel makkelijk, gewoon een zakje cup a soup met wat minder water. Heel erg lekker en snel klaar.
archquote:
Ja, die zakjes saus gebruikte ik eerst ook. Tot ik op een dag niks in huis had maar nog wel cup a soup Chinese Tomatensoep. Dus uitgeprobeerd enquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:11 schreef Anne het volgende:
[..]!
Je hebt ook zakjes saus eh? Die vind ik in ieder geval ook wel lekker.
DIE VAN MIJ WAS TERECHT JA.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er vandaag veel TRs zijn gemaakt, arme Ara.
Ik stem voorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, er zou een mannelijke mod bij moeten komen!
#Spatieformod
Bij mij klinkt het beter, sorry maatje. #Rodformodquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
#Spatieformod
#Spatievoormoderatie danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bij mij klinkt het beter, sorry maatje. #Rodformod
Your first vote is herequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
#Spatieformod
Dat rolt niet lekker over de tongquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bij mij klinkt het beter, sorry maatje. #Rodformod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |