Thuisbesteld.nlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om avondeten bestellen, maar weet niet wat. Tips?
Mehquote:
Sushiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om avondeten bestellen, maar weet niet wat. Tips?
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Het risico lopen op voedselvergiftiging![]()
Ik haat vis maar yakitori is wel echt
Ik doe er een sausje over. Heel makkelijk, gewoon een zakje cup a soup met wat minder water. Heel erg lekker en snel klaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mehben ik geen fan van, vooral niet met dat warme weer, dan ga ik liever wokken of iets dergelijks. Hoewel bloemkool met een kerriesaus dan wél weer erg lekker is
Oh dat ga ik ook eens proberen, das wel makkelijker dan met een pannetje lopen klooienquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe er een sausje over. Heel makkelijk, gewoon een zakje cup a soup met wat minder water. Heel erg lekker en snel klaar.
O pff, er zit een sushizaak om de hoek. Maar ben stiekem te lui om mijn normaal aan te kleden. Heb net mijn chillkleding aangetrokken.quote:
En ik gooi er ook echt alle smaken overheenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook eens proberen, das wel makkelijker dan met een pannetje lopen klooien
Niet in je jogging alla dayquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
O pff, er zit een sushizaak om de hoek. Maar ben stiekem te lui om mijn normaal aan te kleden. Heb net mijn chillkleding aangetrokken.
*grijpt spatie in de kraag*quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Nodig.
Ben jij de uitsmijter hier? Grijp er dan eens een paar in de kraag en zeg ze dat ze zich een beetje gedragen
Maar het is zeker niet altijd lekker bij elk restaurant. Ben je wel eens bij Tokyo in Amsterdam geweest?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Meestal is Sushi wel gewoon goed maar als het fout is zit je wel in de problemen
hahahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
O pff, er zit een sushizaak om de hoek. Maar ben stiekem te lui om mijn normaal aan te kleden. Heb net mijn chillkleding aangetrokken.
''Okay, sorry, ik ga al!!!''quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
*grijpt spatie in de kraag*
"Ga gedragen jij haal bier voor me"
*duwt hem terug de kroeg in*
Jup bij Leidseplein in de buurt.. Alleen ik lust geen vis dus is er niks speciaal aan meiden willen altijd sushi etenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar het is zeker niet altijd lekker bij elk restaurant. Ben je wel eens bij Tokyo in Amsterdam geweest?
Nou zoiets dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
*grijpt spatie in de kraag*
"Ga gedragen jij haal bier voor me"
*duwt hem terug de kroeg in*
Ze vind dat jij bier voor mij en stuart en rodawa moet halenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je dat ik me niet gedraag dan! ?
Jazeker wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je dat ik me niet gedraag dan! ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |