IK!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil ook eens ruzie maken, wie wil ruzie met mij?!!
Had hem gezien ja, heerlijk héquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond deze nog net iets erger:
[ afbeelding ]
Ik relatie, wij relatieen, hij relatieet,
Ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil ook eens ruzie maken, wie wil ruzie met mij?!!
Wanneer gaan wij vriendschappen dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keihard vrienschappen jwzquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet wel ff wegquote:
Ik mag posten wat ik wil. Het is aan jou om er op in te gaan of nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bemoei je er dan niet mee als je niet weet waar je over praat
Jawelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie spatie wel eens boos gezien
ik niet
Dat mondt tenminste niet uit in een chickfight.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar eens discussiëren.
Die meid in je ava doet me denken aan dezequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef Rodawa het volgende:
Het feest begint weer van voren af aan, helemaal super.
Nee precies, noem maar eens een leuk onderwerp.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mondt tenminste niet uit een chickfight.
Ga er zelf maar even niet meer op inquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mag posten wat ik wil. Het is aan jou om er op in te gaan of niet
GODVERDOMME! Heb jij mij nog nooit boos gezien?!!?!!? IK BEN ALTIJD BOOS JA!! IK LAAT HET ALlEEN nOOIT MERKEN!! EN ALS IK HET LAAT MERKEN IS HET NEPBOOS ZIJN!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie spatie wel eens boos gezien
ik niet
OMG, I'm só in your team.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet wel ff weg
[..]
hot_bikini_girls_16.jpg, jep dat is de mijne.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Die meid in je ava doet me denken aan deze
[ afbeelding ]
dan mag ik ook posten dat je een hoer bent toch? Het is dan aan jou om er wat mee te doen maar ik neem aan dat je me nu dan ook negeert dan negeer ik jou ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet wel ff weg
[..]
Ja, best wel last van soms, maar heb een draaiding dat wind veroorzaakt ofzo. En ehhh, wanneer begint de zomer dan écht?!!?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie last van de warmte ofzo?
Dat wordt nog wat als de zomer écht begint![]()
*strooit bloemetjes rond flower power en dat soort dingen
WAAROM GA JE DOORquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan mag ik ook posten dat je een hoer bent toch? Het is dan aan jou om er wat mee te doen maar ik neem aan dat je me nu dan ook negeert dan negeer ik jou ook.
Van mij mag je dat posten hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan mag ik ook posten dat je een hoer bent toch? Het is dan aan jou om er wat mee te doen maar ik neem aan dat je me nu dan ook negeert dan negeer ik jou ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |