In je koelkast, en anders in de supermarkt!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:31 schreef jelfrikandel het volgende:
Waar is het bier? Heb er wel een verdiend na zo een warme werkdag denk...
In de bier fabriek xd xdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:31 schreef jelfrikandel het volgende:
Gast, DM gewoon terug!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
Jongens jullie hoeven mij nu niet te DM'en hoor, ik bedoelde niet dat ik nooit DM's krijg, DAMN. #popularboy
Je inbeelden dat je DM's krijgtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
Jongens jullie hoeven mij nu niet te DM'en hoor, ik bedoelde niet dat ik nooit DM's krijg, DAMN. #popularboy
WAT ZEGGEN jULLIE DAN!!?!??!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef nodig het volgende:
Ik dm altijd met dearest wij praten altijd over spatie
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:31 schreef jelfrikandel het volgende:
:squote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
Lieve dingetjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT ZEGGEN jULLIE DAN!!?!??!!![]()
./boosgierig!nieuws!
Het is nog waar ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef nodig het volgende:
Ik dm altijd met dearest wij praten altijd over spatie
yo yo swag yo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
Boem chica wowow. Net een gast op scootmobiel. Een gepimte scootmobiel een een piloten bril
Mogen we niet zeggen, op DM's doorsturen staat een banquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WAT ZEGGEN jULLIE DAN!!?!??!!![]()
./boosgierig!nieuws!
Ja ik heb geheimhoudingsplicht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mogen we niet zeggen, op DM's doorsturen staat een ban
Dat geldt voor PM's. En alleen het posten ervan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mogen we niet zeggen, op DM's doorsturen staat een ban
SSSSSSSSTquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat geldt voor PM's. En alleen het posten ervan.
DM's ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat geldt voor PM's. En alleen het posten ervan.
ZEG HET NOU MAAR GEWOON, JULLIE ACHTERBGAKSE NODIG EN DEAREST, en dan wel aardig doen tegen mij in de SC heh!quote:
Ik ga eens kijken of een koude rakker klaar is om genuttigd te worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In je koelkast, en anders in de supermarkt!
Ben je nu boos, teleurgesteld, verdrietig of blij?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ZEG HET NOU MAAR GEWOON, JULLIE ACHTERBGAKSE NODIG EN DEAREST, en dan wel aardig doen tegen mij in de SC heh!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |