watquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee ik zal morgen een cadeautje voor je meebrengen
\okquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja dat zeg ik ni anders is t geen cadeautje
ja ik vond hem ooit leuk maar daar kon zijn autisme niet tegen en toen ging hij ineens niet meer tegen me pratenquote:
Wie is er autismequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik vond hem ooit leuk maar daar kon zijn autisme niet tegen en toen ging hij ineens niet meer tegen me praten
oquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik vond hem ooit leuk maar daar kon zijn autisme niet tegen en toen ging hij ineens niet meer tegen me praten
nouu hij is echt heel verlegen dit is serieus voor t eerst dt ik een normale foto van hem hebquote:
ik mis ietsquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
nouu hij is echt heel verlegen dit is serieus voor t eerst dt ik een normale foto van hem heben hij praat normaal ook niet tegen mensen die hij niet kent
Dus jij denkt dat ie geïnteresseerd in me is?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
nouu hij is echt heel verlegen dit is serieus voor t eerst dt ik een normale foto van hem heben hij praat normaal ook niet tegen mensen die hij niet kent
ik koppel jou aan een vriend van mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik koppel etsu aan een vriend van me
I hate you nowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |