Nee joh.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef J.James het volgende:
[..]
Zo goed ken ik jou ook niet, dacht dat je serieus was
Veel vuurwerk afgestoken?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prrrrr. Blijf je ook slapen of ga je dan weer weg?
Niet per se. De juiste dosering steroïden wil ook helpenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:14 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, maar het leek alsof het als een belediging bedoeld was. Blijkbaar niet, dan heb ik niets gezegd
Maar bij mannen vind ik borsten wel een beetje negatief eigenlijk. Dat betekent meestal dat het vetgehalte een beetje aan de hoge kant is. Al kan het soms ook door andere dingen komen.
Nee, niks gekocht dit jaar. Broertje had alleen sterretjes en romeinse kaarsenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, valt mee op zich. Paar potten, wat klein spul en wat leuke 'knallertjes'. Jij?
Happy New Year koelkastquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Stuart gelukkig nieuwjaar! Uur tijdverschil
Dat viel bij mij een beetje onder "andere dingen"quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet per se. De juiste dosering steroïden wil ook helpen
Hahahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
Ik vind Stuart in MEN wel aardiger dan hier trouwens
Sorryquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Je lijkt Tjacka wel die heeft ook nooit door als iemand hem trolt.
Kut. Dan maar gewoon naakt zonder dekbed, hè?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh maar ik heb geen extra dekbed voor je, voor op het luchtbed.
Ik zal me wel even omdraaien als je daar ligt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:22 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Kut. Dan maar gewoon naakt zonder dekbed, hè?
Welke kant op?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal me wel even omdraaien als je daar ligt.
Aldo`s ijsje tochquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef Ezell het volgende:
Derde en laatste ijsje van 1 januari 2014. Op naar nog meer ijsjes.
Naar de muur natuurlijk.quote:
De verkeerde kant.quote:
Ah, die is ook lekkerquote:
Beste wensen he!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog 1 biertje en dan ga ik over een kwartier of 3 maar eens slapen
Naar de muur? Dan ga je toch stiekem lurken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar de muur natuurlijk.
Tenzij ik mag lurken.
quote:
Ik heet geen Jhali.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:27 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Naar de muur? Dan ga je toch stiekem lurken.
Ik ben niet boos.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]Niet gelijk boos Ezelina
![]()
Was een grapje mopje fopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |