Niet doen. Dit is te schaamtevol. Tang en alles. Ik laat mij zo makkelijk overtuigen/misbruiken met bier opquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
Je maakte geen grap toen je zei dat jouw haar stijl was.![]()
Awh, jij bent a girls best friend met bier op.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen. Dit is te schaamtevol. Tang en alles. Ik laat mij zo makkelijk overtuigen/misbruiken met bier op
Waarom? Leuke foto's hoor. En zo slecht staat stijl niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ga ik die fotos weer verwijderen, bedankt Ezell
Ik ben gewoon een mongool maar ik heb er vrede mee geslotenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, jij bent a girls best friend met bier op.
okquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
krijg even iets heel smerigs te horen
Sluit vrede met die foto's.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mongool maar ik heb er vrede mee gesloten
Godver hahahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mongool maar ik heb er vrede mee gesloten
ja ik wil een pinguinpakquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ga je nog een dierenpak halen dan?
ja man normaal word het hier vol gespamtquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad
er was al 10 seconden geen reactie geplaatst
Dier maakt niet uit, als je maar zo'n pak draagt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik wil een pinguinpak
die zijn koel
Niet roken want dan ga je dood. Oh wacht alcohol is even slecht, alles is slechtquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:02 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even buggles halen met smeerkaas
ik ga ook bier pakken
ik ga ook een peukje roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |