viespeukquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
Ik heb me laatst afgetrokken op supersof
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Elan het volgende:
Ik heb me laatst afgetrokken op supersof
deed het pijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Omg nu ben ik PEDOFIEL. SNEL ROEP EEN MOD
Woow. Je wilt mij voor de trein hebben dus LR: Nou bedankt. Ik heb zo 500+ DM's dat je niet zo stoer meer doet voor je vrienden. Maar ik weet dat dit forum een hoop voor je betekent dus ik doe dat niet LR.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de kaasboer. Ik zie jou nog wel volgens West-Friese traditie eindigen. Met je oogafwijking zal je je arbeiders baantje toch nooit ontstijgen
picsquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
Ik heb een leuke jongen gevonden op fbdamn
Ik zekerquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
hee ga eens van mijn profiel!quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
quote:
Picsquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
Wow, hoe heb je mij profiel gevondenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
gewoon niemand doodrijdenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:41 schreef badschaap het volgende:
ohh tyfus de fouten die ik maak zijn zooo dom
Begin je weer met privé informatie te dreigen. Ik gooi met maar op je drankverslaving, vervelend rotkindquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Woow. Je wilt mij voor de trein hebben dus LR: Nou bedankt. Ik heb zo 500+ DM's dat je niet zo stoer meer doet voor je vrienden. Maar ik weet dat dit forum een hoop voor je betekent dus ik doe dat niet LR.
Ik vind regelmatig leuke meisjes hoor, zeg ik ook niks vanquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |