erg hequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, die reactie kon ik verwachten
miljoen is niks tegenwoordig eerlijk waarquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
Heb altijd al een miljoen euro willen hebben.
Je spreekt nu halve waarheden. Daarbij was jij wellicht wel het allertreurigste in dat fiasco. 10x bedenken, een verjaardag verzinnen en vervolgens toch weer willen komenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet jij zeggen?!
Was jij niet die persoon die mensen bij hem thuis uitnodigde om fucking harry potter te kijken? En oh wat was jij bang ze echt in huis te laten komen, dus heb je supersof maar een leugen laten vertellen dat ze geen zin had omdat ze het enigste meisje was?
Nee, jouw leventje is echt veel beter.
Liever één miljoen dan geen miljoen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
miljoen is niks tegenwoordig eerlijk waar
mag ik nou je fok full abbonoment hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je spreekt nu halve waarheden. Daarbij was jij wellicht wel het allertreurigste in dat fiasco. 10x bedenken, een verjaardag verzinnen en vervolgens toch weer willen komen
Drong het wellicht toch tot je door dat zo'n meet je kans op wat gezelschap was met je zielige leven in eenzaamheidHet zou mij niet verbazen als Cachet jou ook uit medelijden heeft gemeet.
Ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
Heb altijd al een miljoen euro willen hebben.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mag ik nou je fok full abbonoment hebben
Ach...quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Op het forum en op spellen ben ik echt een klootzak maar in het echt niet
Is dat niet fucking akward?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach...
Daarom eens een keer een echte forum meet. (Die wel doorgaat en waar wel mensen komen)
Probeer ik cookie ook mee te nemen
oh ik kom nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach...
Daarom eens een keer een echte forum meet. (Die wel doorgaat en waar wel mensen komen)
Probeer ik cookie ook mee te nemen
Ja uhh, deel hem eens door 2quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mag ik nou je fok full abbonoment hebben
Ik hoop dat je al bent begonnen met het boek van deze reeks?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:14 schreef badschaap het volgende:
gezellug hier alles.
Drama daar word ik echt blij van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |