maandverbandquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
Tjacka gaat weer te ver en dus moet een normale mod komen om de orde te handhaven. Ik zie een verband.
Kan ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat. Je zal een team moeten kiezen. Tjacka en ik gaan uit elkaar.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
Tjacka gaat weer te ver en dus moet een normale mod komen om de orde te handhaven. Ik zie een verband.
quote:
Toen bedachten mensen andere dingen om aan te tonen dat ze beter of meer hadden dan iemand anders. Dat is namelijk mens eigen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kijk naar vroeger, toen geld nog niet bestond. Wou dat dat nu nog zo was.
Oh, dus je bent weer single?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat. Je zal een team moeten kiezen. Tjacka en ik gaan uit elkaar.
Ja man je hebt gelijk, alles is tegenwoordig zo van ja we hebben geld nodig, het leven bestaat voor sommige mensen alleen uit werken voor geld, vroeger was het wel leuker denk ik maar zoals inso al zei, mensen zullen automatisch een geld systeem maken, ook al vind ik een ruil systeem alleen voor spullen wel handigerquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Misschien, maar niet alleen maar geld.
Kijk naar vroeger, toen geld nog niet bestond. Wou dat dat nu nog zo was.
doe niet zo persoonlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:06 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van zweepjes hield.
Hij vlogt helaas ook niet meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Goede trollen zoals Penisbaard zijn helaas uitgestorven.
Maar toen kon je ook gewoon iedereen nemen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:06 schreef badschaap het volgende:
vroeger had je nog geen internetpron.
Oh. Al zie ik het wel als compliment. Want ook ik zie in dat Tjacka wel een lieve jongen kan zijn, maar hij is nu toch echt te ver gegaan. Als hij nou nog recht van spreken had met al zijn infantiele posts en weinige toekomstperspectiefquote:
mag ik je fok full abbonoment hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al zie ik het wel als compliment. Want ook ik zie in dat Tjacka wel een lieve jongen kan zijn, maar hij is nu toch echt te ver gegaan. Als hij nou nog recht van spreken had met al zijn infantiele posts en weinige toekomstperspectief
Moet jij zeggen?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh nu gaan we persoonlijk worden, en je zegt het al. Dit forum is niks voor mij dus ze hoeven mijn naam helemaal niet te herinneren. Dat jij nou je enige levensvreugde uit een anoniem forumpje moet halen is jouw probleem
Al stop ik wel. Nu je het zo zelf samenvat kan ik enkel medelijden voor je hebben met je zielige leventje
Ik ben op het forum aardiger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Het nadeel van een forum is:
In het echt leuk een aardig, maar op internetten lekker lopen kutten.
Precies, doe ik ook !quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Het nadeel van een forum is:
In het echt leuk een aardig, maar op internetten lekker lopen kutten.
Ik ben om te kopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al zie ik het wel als compliment. Want ook ik zie in dat Tjacka wel een lieve jongen kan zijn, maar hij is nu toch echt te ver gegaan. Als hij nou nog recht van spreken had met al zijn infantiele posts en weinige toekomstperspectief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |