allah snackbar>quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
أذهب إلى النوم الناس، ولكن إبقاء العين على
doe gewoon fatsoenlijke studiequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hee dan heb ik tenminste money, aanstellertje
Je hebt er niks tegen in te brengen omdat het de waarheid is hequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga er anders even serieus op in. Mongool.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Labiele forumgek
Weet je wel wat je zegt LR? Zie hem dan lekker blijven posten en gek doen op dit forum. Je betekent niks voor dit forum man. Denk je echt dat ze jouw naam over zes jaar hier zich nog herinneren? Hopeloos stuk vreten dat je er bent.
24/7 trollen is beetje gaar vooral omdat mensen er op dit moment niet meer zo intens op in gaanquote:
we zullen jou ook alleen maar herinneren als de man die zelfmoord pleegden omdat zijn mod rechten werden afgenomenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Labiele forumgek
Weet je wel wat je zegt LR? Zie hem dan lekker blijven posten en gek doen op dit forum. Je betekent niks voor dit forum man. Denk je echt dat ze jouw naam over zes jaar hier zich nog herinneren? Hopeloos stuk vreten dat je er bent.
Waar draait het dan om? Liefde?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Denken dat alles om geld draait.
Huilen dan!quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je hebt er niks tegen in te brengen omdat het de waarheid is he
vodka?>quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En voor de russen onder ons:
Я иду спать людей, но держать глаза на
Oh nu gaan we persoonlijk worden, en je zegt het al. Dit forum is niks voor mij dus ze hoeven mijn naam helemaal niet te herinneren. Dat jij nou je enige levensvreugde uit een anoniem forumpje moet halen is jouw probleemquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Labiele forumgek
vind het wel leukequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Huilen dan!
En jij moet een goede trol zijn?
Ik krijg veel support dus ik neem aan van wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Huilen dan!
En jij moet een goede trol zijn?
Misschien, maar niet alleen maar geld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar draait het dan om? Liefde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |