Dan ben jk je afgelipen zomer nlg tegen gekomen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:17 schreef Elan het volgende: Ik ben Terror Jaap. Mensen zien mij graag verliezen. Maar uiteindelijk win ik deze game toch. Zo hebben we dat ook maar gehad
![]()
Ik snap niets van deze zin, sorry.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
Stijn![]()
![]()
![]()
Stijn maar direct mod hier ook Tjacka () naar VBL
Ben ik met mijn 300 kilo op je tere gezichtje gaan zitten en heb ik een scheet gelaten? Waarom doe jij zo zuur tegen mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ben jk je afgelipen zomer nlg tegen gekomen.
Ik werd hiernaar verwezen vanuit de ONZSCquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kom jij weer hier langs.
Och, och wat verschrikkelijk kinderachtig dit. Al is het wel weer nieuw bewijs dat ik je echt niks kan toevertrouwenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over man? Ik mocht niet eens meer van je komen, omdat ik dan te veel aanwezig zou zijn.Je was gewoon bang dat ik met mijn 13 centimeter grote lul wel een dame kan scoren en jij dat dat er voor jou gewoon niet in zit. Haha, en dan heb jij wel 18 centimeter schoon aan de haak.
Wou jij daar niet mod worden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik werd hiernaar verwezen vanuit de ONZSC
Slecht excuusquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik werd hiernaar verwezen vanuit de ONZSC
koelkast tochquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Er word enkel van alles en nog wat naar elkaar gegooid.
Alsof hij ooit moderator wordt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wou jij daar niet mod worden?
DM Danny gewoon. Weg ermeequote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Och, och wat verschrikkelijk kinderachtig dit. Al is het wel weer nieuw bewijs dat ik je echt niks kan toevertrouwen
Moet je nou echt alles online neerpleuren. Een internetruzie tot daaraan toe maar nu ben je gewoon mijn leven aan het verzieken.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Och, och wat verschrikkelijk kinderachtig dit. Al is het wel weer nieuw bewijs dat ik je echt niks kan toevertrouwen
Moet je nou echt alles online neerpleuren. Een internetruzie tot daaraan toe maar nu ben je gewoon mijn leven aan het verzieken.
Nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij ooit moderator wordt.
Ik heb ook nog wel een pakketje klaarliggen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het is een oorlog, zorg ervoor dat jij en jou gezin in de schuilkelder zitten, er worden slechte woordjes gegooid!!
Jij wel Stinho 2014 jouw jaar, René heeft je al voorgedragenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij ooit moderator wordt.
hij wil niet xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs een uitlogknop, wat wil je nog meer.
[ afbeelding ]
Lukt ze toch niet om me mod te laten worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wel Stinho 2014 jouw jaar, René heeft je al voorgedragen
Mooi moment om te stoppen zo op je hoogtepunt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Over een weekje ongeveer ben ik 10 jaar op FOK
Als ik het kanquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lukt ze toch niet om me mod te laten worden.
Oh, dus jij hebt de ondergang van FOK! op je geweten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Vooral om dit tijdstip en deze 2e dag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Ezell het volgende:
hahahah ja het is altijd heel leuk hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |