quote:
Ik ooook !quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]we plannen het wel opnieuw
Zonder baret mis je alle autoriteit beter laat je dat ding snel reparerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ze zijn mij hier bewust aan het buitensluiten, misselijkmakend wel.
Elan heeft zijn zinnen op een andere user gezet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ze zijn mij hier bewust aan het buitensluiten, misselijkmakend wel.
Ah, oké. Wat vond je van die naaktfoto's die ik je ge-dm'd heb?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik ben ook arachide.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ah, oké. Wat vond je van die naaktfoto's die ik je ge-dm'd heb?
EugeneKrabsquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja man ik dacht al van wie was dat
Enkel een stukje afgebroken maar wel merkbaar ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder baret mis je alle autoriteit beter laat je dat ding snel repareren
Omhooggevallenflat kan het ook beter handelen. Hij neemt FOK! niet zo serieus als jij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Elan heeft zijn zinnen op een andere user gezet.
Ik ben blij dat ik nu los gekomen ben van zijn vreselijke gedrag.
Jaaa!quote:
Stuk of 5quote:
Ik ben hier blij om.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel een stukje afgebroken maar wel merkbaar ja.
[..]
Omhooggevallenflat kan het ook beter handelen. Hij neemt FOK! niet zo serieus als jij.
Vraag dat maar aan hemquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom heeft die zoveel telefoons? Ik heb er maar 3
Ik heb mijn vergrootglas even gepakt, tis werkelijk een lust voor het oog.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:28 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij lacht tranen van geluk. Je geniet er echt van dus
fishquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
Ik kan nog steeds posten.
Tjacka mist autoriteit.
Gelukkig hebben wij de strijdbijl ook weer begraven. Nu maar hopen dat het nooit meer zover komt door die stokende JNG 2.0 users.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben hier blij om.
Nu kan ik eindelijk weer zonder gepest te worden posten.
Dit soort opmerkingen steken mij enorm elan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
Ik kan nog steeds posten.
Tjacka mist autoriteit.
Zachte dromen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
Slaap lekker iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |