Ik ga zeer akkoord, als je dit keer niet negeert als ik wil afspreken wie/wat/waar/wanneerquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter chillen we met z'n allen
je bent zelf een galgenmaalquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
Ik eet een appelbol.
Even genieten van mijn galgenmaal
Ik was bezig en ik zag je whatsapp in de ochtend pas. Ik dacht fuckquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zeer akkoord, als je dit keer niet negeert als ik wil afspreken wie/wat/waar/wanneer
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka, de Rotterdamgang sluit mij buiten. Mag ik bij de West-Friese?
Ik kan zo op de trein stappen als ik daar zin in hebquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was bezig en ik zag je whatsapp in de ochtend pas. Ik dacht fucken toen durfde ik niks te sturen
wats er met jou whatsapp bij mij is je laast gezien 21 okt ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was bezig en ik zag je whatsapp in de ochtend pas. Ik dacht fucken toen durfde ik niks te sturen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wats er met jou whatsapp bij mij is je laast gezien 21 okt ofzo
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan zo op de trein stappen als ik daar zin in hebWas met ara ook eventjes geleden
''ik heb niks te doen''
-"kom hier heen"
''okay, omw"
Is ook mijn nummer niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wats er met jou whatsapp bij mij is je laast gezien 21 okt ofzo
Moedergrappen zijn zo 2013 negerquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Fawaka met je moeder in de wc pot man
Tuurlijk niet haha! Sommige users zijn vrienden geworden, met eentje woon ik zelfs samen. Dan zin het geen meets meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik heb oprechte interesse.
Jullie hebben een NYE meet gehad ja?
so-wie-soquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]we plannen het wel opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |