Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ik wil het e.e.a. best uitleggen via de mail hoor totaal geen problemen mee verder.
quote:
Je moet natuurlijk wel blijven eten, anders val je in het niets bij je bolle vriendin.quote:
Het vult haar hoekige kaaklijn tenminste een beetje op. Dan lijkt ze nog enigszins vrouwelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel blijven eten, anders val je in het niet bij je bolle vriendin.
Standaard is ook maar zo standaardquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb alweer trek
[..]
Ze gaat met een rapluisterende Viking. Ik zou mij ook schamen
We kwamen om 16:00 het bed uitquote:
Ach als je maar niet te veel eet. Anders heb je alweer nieuwe banden nodig voor je Panda.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vult haar hoekige kaaklijn tenminste een beetje op. Dan lijkt ze nog enigszins vrouwelijk.
Pas ik nog wel in die broek dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij kunt het hebben met je goddelijke bilpartij.
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Behalve vannacht, supertof. Daar zal ik nooit spijt van hebben!
I knooow! We lagen er ook pas om 6 uur inquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We kwamen om 16:00 het bed uit
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb alweer trek
[..]
Ze gaat met een rapluisterende Viking. Ik zou mij ook schamen
Dat was wel een dingetje jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
I knooow! We lagen er ook pas om 6 uur in
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Standaard is ook maar zo standaard
Ik heb oprechte interesse.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We kwamen om 16:00 het bed uit
Ik ben daar kind aan huisquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik heb oprechte interesse.
Jullie hebben een NYE meet gehad ja?
Oh sorry.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar kind aan huis
Beter chillen we met z'n allenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar kind aan huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |