Als ik weg ben kan je Eian weer terugvragen. Dan zeg je gewoon dat Elan een kloon van Eian was niemand die mij toch mist hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:41 schreef Tjacka het volgende:
Elke keer dat elan mij pest gaat er een stukje zelfvertrouwen weg bij mij.
Ik snap de grap niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik weg ben kan je Eian weer terugvragen. Dan zeg je gewoon dat Elan een kloon van Eian was niemand die mij toch mist hier
Rotterdamquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:45 schreef Elan het volgende:
Tjacka is dom.
Doei.
SLaap lekker Omgevallenflat.
O en Rotterdam
Ik steek mijn vuist zo in jouw aars je begint me steeds meer te irriteren met je dommige taalgebruik en misplaatste gevoel voor humor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar moet je juist heen gaan als je overgewicht hebt motherfucking cunt
Mag je hier komen hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik steek mijn vuist zo in jouw aars je begint me steeds meer te irriteren met je dommige taalgebruik en misplaatste gevoel voor humor.
Geef jij nu eens je onverdeelde keiharde oordeel over Rotterdam en zijn inwonersquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh jeetje. Elan begint alweer te fantaseren over seksuele handelingen met minderjarige. Tijd om FOK! weg te klikken.
Ze zijn TE goed voor jou, helaas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef jij nu eens je onverdeelde keiharde oordeel over Rotterdam en zijn inwoners
Zeikerds en een spuuglelijke stad. Al kan ik er prima mee omgaan en is het wel erg toegankelijk door de Duitsers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef jij nu eens je onverdeelde keiharde oordeel over Rotterdam en zijn inwoners
Lekker anoniem afspreken op een plaats die iedereen kent en dan niet op komen dagen zeker?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maroconiplein motherfucker
ik zeik nooit maar ik ben ook geen rotterdammer van oorsprong woon er alleen maarquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeikerds en een spuuglelijke stad. Al kan ik er prima mee omgaan en is het wel erg toegankelijk door de Duitsers.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker anoniem afspreken op een plaats die iedereen kent en dan niet op komen dagen zeker?
Je kan net zo goed Koopgoot of Blaak zeggen, lopen altijd wel mensen dus je hoeft niks te vrezen.
Ik wil adres en naam
Jij komt oorspronkelijk uit De Bijlmer zeker vandaar je username xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zeik nooit maar ik ben ook geen rotterdammer van oorsprong woon er alleen maar
Burger King bij Lijnbaan. En doe allebei een blauw hoedje opquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker anoniem afspreken op een plaats die iedereen kent en dan niet op komen dagen zeker?
Je kan net zo goed Koopgoot of Blaak zeggen, lopen altijd wel mensen dus je hoeft niks te vrezen.
Ik wil adres en naam
Nee uit Finland idiotaquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij komt oorspronkelijk uit De Bijlmer vandaar je username xD
Tjacka moet lachen om deze grap want ik weet dat hij meeleest
30 en nu?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?EN eerlijk zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |