Lijkt me inderdaad cool ja. Defensie leek me sowieso tof. Toch niet gedaan hihi. Ga na mijn studie wel een beetje reizen en avontuur opzoeken. Alhoewel die drang om te reizen steeds groter wordt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:02 schreef Elan het volgende:
Niet dat ik je wil ontmoedigen marine is wel cool namelijk. Beetje reizen en zo
Assertieve mensen zijn prettige mensen. Als het maar niet ten nadele van mij isquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh volkomen logisch 99,9% van de mannen denkt zo alleen durven het niet uit te spreken
Ik hou meer van het ''cijfer'' aantal weken weg en dan weer vrij voor langquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad cool ja. Defensie leek me sowieso tof. Toch niet gedaan hihi. Ga na mijn studie wel een beetje reizen en avontuur opzoeken. Alhoewel die drang om te reizen steeds groter wordt.
Je moet dacht ik van onbesproken gedrag zijn dat wil zeggen dat je nog geen appel gejat mag hebben voor je aan boord kan komen te werken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Word het niet gezien als jeugdzonde? Het zijn 4 punten maar deze was ik allemaal medeplichtig en niet de dader/hoofddader
Wat voor studie heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad cool ja. Defensie leek me sowieso tof. Toch niet gedaan hihi. Ga na mijn studie wel een beetje reizen en avontuur opzoeken. Alhoewel die drang om te reizen steeds groter wordt.
Zodra men 18 wordt ben je toch weer 'clean'? Vanaf daar telt die shizzle dan toch weer mee? Of heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet dacht ik van onbesproken gedrag zijn dat wil zeggen dat je nog geen appel gejat mag hebben voor je aan boord kan komen te werken.
Maar dat was 10 jaar geleden weet niet hoe de criteria nu liggen, hou er wel rekening mee dat ze kunnen gaan zeiken.
Screening komt trouwens pas na alle testen, ook zo debiel
Tja internet geeft niet veel informatiequote:Op donderdag 2 januari 2014 04:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet dacht ik van onbesproken gedrag zijn dat wil zeggen dat je nog geen appel gejat mag hebben voor je aan boord kan komen te werken.
Maar dat was 10 jaar geleden weet niet hoe de criteria nu liggen, hou er wel rekening mee dat ze kunnen gaan zeiken.
Screening komt trouwens pas na alle testen, ook zo debiel
Ik zit er nog in. Eerste jaar Interactief Mediavormgevenquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor studie heb je gedaan dan?
Reizen lijkt me ook erg tof ja maar heb mijn shit hier en zit in de WW dus kan het land niet uit voor langere tijd![]()
Doel je nu op defensie? Daar ben je toch altijd wel op de basis ofzo? Dan heb je t weekend vrij ofzo dacht ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik hou meer van het ''cijfer'' aantal weken weg en dan weer vrij voor lang
Screening komt in lagen he.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Zodra men 18 wordt ben je toch weer 'clean'? Vanaf daar telt die shizzle dan toch weer mee? Of heb ik dat verkeerd begrepen
Ik DM je wel ffquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Screening komt in lagen he.
1-4 en 4 is de zwaarste. MIVD checkt de veroordelingen van iemand standaard, ook als je minderjarig was.
Geweldszaken tellen extreem zwaar.
Ah, damnquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Screening komt in lagen he.
1-4 en 4 is de zwaarste. MIVD checkt de veroordelingen van iemand standaard, ook als je minderjarig was.
Geweldszaken tellen extreem zwaar.
Moet ik dan denken aan webdesign zoiets?quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zit er nog in. Eerste jaar Interactief MediavormgevenOh, ja das wel kut
Ga je daar nog wel 'snel' uitkomen denk je?
Ja, om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat precies zit, geloof als je op de boot zit dat je dan een bepaalde tijd thuis zitquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Doel je nu op defensie? Daar ben je toch altijd wel op de basis ofzo? Dan heb je t weekend vrij ofzo dacht ik
Ja, zoietsquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ik dan denken aan webdesign zoiets?
Nope zit nog wel ff vast maar heb bijna 2 jaar WW en beur 1850 euro voor op mijn luie reet zitten dus is geen halszaak om weer aan de bak te komen (kutinstelling weer)
Ohja dat kan wel kloppen eigenlijk. Je zit natuurlijk wel aardig lang op zo'n bootquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe dat precies zit, geloof als je op de boot zit dat je dan een bepaalde tijd thuis zit
Ja kan 6 weken zijn, dan zit je denk 4 weken thuis ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohja dat kan wel kloppen eigenlijk. Je zit natuurlijk wel aardig lang op zo'n boot
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn ex-en van elkaar. Het werkte niet. Hij bleef maar opdringen dat hij top was en ik bottom, en dat is geen goeie basis voor een relatie. Dus heb ik het uitgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |