Politie attentie=opgepakt=nog erger strafblad=niet goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:54 schreef richolio het volgende:
Dan herken je elkaar. Twee vechtende mensen met blauwe hoedjes op zou sowieso wel tof zijn.
Ik ben de helft van jou man wat zoek je ruzie dan sukelquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:54 schreef Elan het volgende:
[..]
30 en nu?
Durf je zeker niet meer he broekpoeperd
Daar zit geen Burgerking alleen McDonalds.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Burger King bij Lijnbaan. En doe allebei een blauw hoedje op
Dan ga je vanaf nu ook maar U zeggen en graag een beetje dimmen ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben de helft van jou man wat zoek je ruzie dan sukel
ik ben te vergeetachtig om u te zeggen en u betekend disresprect naar mij dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ga je vanaf nu ook maar U zeggen en graag een beetje dimmen ja.
Jawel lijnbaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar zit geen Burgerking alleen McDonalds.
Of was dat Coolsingel
Politie attentie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Politie attentie=opgepakt=nog erger strafblad=niet goed.
Oh maar je bent echt 15 dus, nee in dat geval ga ik idd geen ruzie met je maken. Alhoewel Stijn ook 15 is en behoorlijk irritant kan zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben te vergeetachtig om u te zeggen en u betekend disresprect naar mij dus
Ik word nogal snel herkend vanwege bepaalde dingen en nee daar hoef ik niet hier over te pratenquote:
Zedenpolitie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik word nogal snel herkend vanwege bepaalde dingen en nee daar hoef ik niet hier over te praten
Geen Nederlands voetbal, alleen Fins. En ja ben echt 15.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar je bent echt 15 dus, nee in dat geval ga ik idd geen ruzie met je maken. Alhoewel Stijn ook 15 is en behoorlijk irritant kan zijn![]()
Ben je voor Feyenoord?
Hihi vuile crimineel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik word nogal snel herkend vanwege bepaalde dingen en nee daar hoef ik niet hier over te praten
Gewoon je pik in haar mond stoppen kan ze ook niet protesteren xDquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:59 schreef richolio het volgende:
Ik vint een meisje leuk maar zei mij niet
Geen geweldadig verleden dus dan kom je nog binnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt hij ook niet bij de Marine binnen.
Jammer zeg.
Je moet volledig schoon zijn zelfs als je geen strafblad heb maar je ouders bijvoorbeeld of een keer staande bent gehouden weigeren ze je al.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geen geweldadig verleden dus dan kom je nog binnen.
Met een been in dr nek en een pik in dr bek (dat rijmt), kan ze nergens heen nee. Soms moet ik ze ook ff slaan, vrouwen moeten onder de duim gehouden worden. Verder pleur je ze neer in de keuken want dat is waar ze horen en pak je hun rijbewijs af. Ben je ook gelijk van die tyfus bestuurders af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon je pik in haar mond stoppen kan ze ook niet protesteren xD
Word het niet gezien als jeugdzonde? Het zijn 4 punten maar deze was ik allemaal medeplichtig en niet de dader/hoofddaderquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet volledig schoon zijn zelfs als je geen strafblad heb maar je ouders bijvoorbeeld of een keer staande bent gehouden weigeren ze je al.
DMP-4 criteria is de zwaarste, zelfde checks die ze doen als je bij justitie wil werken.
Daarbij is de psychologische test ook behoorlijk zwaar. Zwaarder nog dan voor politie.
Nee joh volkomen logisch 99,9% van de mannen denkt zo alleen durven het niet uit te sprekenquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:02 schreef richolio het volgende:
Logisch dat vrouwen me niet willen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |