Oke heb ik gedaan gek wijfquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef Ezell het volgende:
sherlock supersof sof soof soffff sofsof bitch kreng hatert malle spontane meid
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef J.James het volgende:
[..]
Waar is deze post nou weer goed voorWTF JAMES. EW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sliep op dat moment. Maar omdat jij LB bent krijg je van mij hier een glittergifquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar is sof met haar glittergifs?Ik denk dat jij nu, net als met Cookieslikker, weer fantasiebeelden in je hoofd hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zoiets.
En het mooie is dat sof gewoon stiekem een jongen is.Nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Geniaal
Wilt sof geen virtuele trio??Dat ben ik van mezelf, ja.quote:Pics van jou in dm.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef klawie het volgende:
Ik kom morgen nog effe en dan vraag ik sof met wie ze wil neukenJe bent zelf dik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:02 schreef klawie het volgende:
Wie weer is ze wel fucking dik en kan ze niet eens haar eigen sneetje zien
Zo, ik hoop dat jullie tevreden zijn hiermee. Ik had geen zin om op alles te reageren. Als er nog vragen zijn kun je die stellen via DM.
Nog een fijne dag toegewenst
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Sof![]()
Ik weet dat jullie het niet accepteren dat ik een vriendin heb, maar hou gewoon eens op.
Haha, ik wist bijna wel zeker dat je het zou lezen en daarom heb ik een dom verhaaltje voor je achtergelaten. Leuk he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:53 schreef supersof het volgende:
Goedemorgen
Dus ik werd wakker en keek in mijn actieve topics. Daar zag ik al een topic van Ezell staan met als TT dat ik een man zou zijn![]()
wtf Ezell
Maar goed, ik besloot even te sherlocken om te zien of het interessant zou zijn om te weten wat de aanleiding was voor deze TT.
[..]
Oke heb ik gedaan gek wijf
Ik had mezelf beloofd nooit meer op J.James te reageren, maar aangezien hij ook zijn belofte verbrak door hier weer te gaan posten kan ik het ook net zo goed voor een keer doen.
[..]
WTF JAMES. EW.
[..]
Ik sliep op dat moment. Maar omdat jij LB bent krijg je van mij hier een glittergif
[..]
Ik denk dat jij nu, net als met Cookieslikker, weer fantasiebeelden in je hoofd hebt.
[..]
Nee.
[..]
Dat ben ik van mezelf, ja.
[..]
Pics van jou in dm.
[..]
Je bent zelf dik.
Zo, ik hoop dat jullie tevreden zijn hiermee. Ik had geen zin om op alles te reageren. Als er nog vragen zijn kun je die stellen via DM.
Nog een fijne dag toegewenst
Wat heb ik nou weer over jou gehoordquote:
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Haha, ik wist bijna wel zeker dat je het zou lezen en daarom heb ik een dom verhaaltje voor je achtergelaten. Leuk he?
Jhali zeker?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer over jou gehoord
Succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |