abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2013 @ 19:59:36 #1
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_134937684

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 05-01-2014 12:30:28 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 31 december 2013 @ 20:02:46 #2
45722 Dromer
pi_134937801
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:28 schreef thecuriousone het volgende:
Nog een leuke om het jaar af te sluiten...
Tijdens de aliexpress sales heb ik een keramisch mes gekocht.
Leuke aan dit mes was dat het gratis werd gegraveerd met een logo naar keuze.

Ik plaats dus de bestelling en stuur meteen een bericht met de gewenste kleur en een link naar het logo:
[ afbeelding ]

Vandaag is het mes aangekomen. Haal ik het uit de bubbelenvelop...

SPOILER
:')
Heerlijk zoiets.
(gewoon cut and paste :P)

Waarom wil je trouwens Bert van Ernie op een mes?
pi_134937941
Nog wat nieuwe goedkope hebbedingetjes?
pi_134938105
En moeten we rekening houden met lanfere verz. Tijd?
pi_134939560
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 20:12 schreef Vleuver het volgende:
En moeten we rekening houden met lanfere verz. Tijd?
Check even de OP, veel antwoorden zijn daar al te vinden gewoon. Voor hebbedingetjes kan je het beste even de afgelopen paar topics doorkijken, kan je genoeg al weer vinden ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_134941629
hahaha dat mes uit het vorige deel xD !

dat zelfde heb ik hier geloof ik al eens mee gemaakt met een gebruiker
Die kocht een (namaak?) shirtje en op de fotos stond zon copyright watermerk doorheen..

krijgt die hem thuis zit dat logo ook in het shirt! xD
  dinsdag 31 december 2013 @ 23:27:19 #7
45722 Dromer
pi_134942035
Misschien hebben die Chinezen wel een bepaald gevoel voor humor en lachen ze zich stiekem kapot om dit soort dingen. :D
pi_134945412
Op een nieuw top China shop jaar :D
pi_134946580
binnenkort maar eens de docks opnieuw bestellen, nu het gros van de drukte overgewaaid is (en voor chinees nieuwjaar...)
pi_134946922
Ja das de ellende die er weer aanzit te komen, de chinese feestdagen xD
Voor die tijd ook maar mijn dingen nog bestellen :)
pi_134946940
Allen natuurlijk ook een goed jaar toegewenst :) ^O^

Waar we natuurlijk hopen op leuke deals, korte wachttijden en een gunstige dollar koers(>1,50 :D :D ?!)
pi_134947088
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Gister nog 2 female to female rca adapters binnengekregen die 13-12 verstuurd waren. Nu kan ik eindelijk de ipad op me surround set aansluiten :)

Het is nu nog wachten op het Shark horloge wat ik met de 10 euro paypal korting heb gekocht. Die is ook 13-12 verstuurd...

Edit: de in augustus al bestelde sky lanterns deden het vannacht ook zeer goed. Niet te veel wind en vanaf de zolder een mooi gezicht!! Voor het WK nog even de voetbal versie scoren w/

[ Bericht 16% gewijzigd door groninge01 op 01-01-2014 11:39:35 ]
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:58:15 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134948596
Dat ze nog maar een hoop nieuwe awesome gadgetry gaan verpatsen aan ons! ^O^

En inderdaad als de dollar/euro nou eens terugging naar zo'n 1.48 ofzo. Ik weet nog dat je dan een 150 dollar tablet voor zo'n honderd euro had. Da's natuurlijk nog eens leuk. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134948788
Beste wensen allemaal ^O^

In 2014 een China-meet bij de BIC-fabriek?
Top 5 China producten
  woensdag 1 januari 2014 @ 14:02:13 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134949855
*O* Ik heb vrij gevraagd ten tijden dat de Hong Kong Electronics Fair gehouden wordt. Zowel Spring als Autumn edities. Waarschijnlijk ga ik dan naar de Autumn-editie (heb ik wat langer de tijd om de boel te regelen). Lijkt me wel mooi om ff wat mailtjes de deur uit te doen, misschien nog wat leuke tours door magazijnen en fabrieken. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134956394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 14:02 schreef shiznuts het volgende:
*O* Ik heb vrij gevraagd ten tijden dat de Hong Kong Electronics Fair gehouden wordt. Zowel Spring als Autumn edities. Waarschijnlijk ga ik dan naar de Autumn-editie (heb ik wat langer de tijd om de boel te regelen). Lijkt me wel mooi om ff wat mailtjes de deur uit te doen, misschien nog wat leuke tours door magazijnen en fabrieken. :D
dan natuurlijk wel alles met je pen spycam filmen he :D :P
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:30:28 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134956483
Of zoals Charbax. _O-
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:50:25 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_134956989
Omdat ik weinig zin heb om 283 topics door te lezen: heeft iemand ervaring met Apple-onderdelen? Om precies te zijn een glazen scherm voor de iPad 3? Hoor het graag!
pi_134957025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:50 schreef Aventura het volgende:
Omdat ik weinig zin heb om 283 topics door te lezen: heeft iemand ervaring met Apple-onderdelen? Om precies te zijn een glazen scherm voor de iPad 3? Hoor het graag!
heb wel eens een scherm van de Iphone 3gs vervangen met een digitizer uit china
ipad 3 is wat lastiger zelf te doen meen ik, zonder alles los te moeten halen
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:48:55 #20
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_134964283
quote:
Heb zelf voor mn iphone 4 ook vervangen, prima kwaliteit :) Via youtube filmpje volgens hoe je hem kan open halen en weer terug in elkaar zet ;P
Hello, is it me you are looking for!?
pi_134966956
-Real power isn't given, it must be taken-
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:57:39 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134970971
Ah. De dorpsgek heeft z'n vingers er 'gelukkig' niet afgeknald deze jaarwisseling.
  donderdag 2 januari 2014 @ 00:16:41 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134971554
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Of zoals Charbax. _O-
[ afbeelding ]
Als hij ook nog eens iets meer ging stilstaan :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134972117
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef henk3412 het volgende:
hebben ze dit in china?...
http://detail.1688.com/offer/666885640.html
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:09:28 #25
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_134972606
Weet iemand waar ik een beetje voordelig een HDMI naar AV adapter kan bestellen?
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 2 januari 2014 @ 08:57:43 #26
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_134975261
quote:
Hi
I am so sorry to hear you are not satisfy with this item. The stitching of the strap

set is original design.

Can you present a programs to solve this problem.

Have a nice day!

Kevin
Wie kan dit ontcijferen? :P
pi_134975311
quote:
Ik heb voor een kennis een ipad 2 scherm vervangen. Ook gewoon een youtube filmpje gevolgd.
Het oude glas verwijderen is het moeilijkste deel van de klus.
Ik heb een set gekocht (Touch Screen Replacement + Opening Pry Tool + Touch Screen Sticker) bij tmart. Wetende wat ik nu weet had ik er ook de plastic bezel bijgehaald. Dat is het plastic randje tussen het glas en de alu behuizing. Bij het losmaken van het oude glas raakt deze namelijk beschadigd (deukjes). Ik weet niet of de ipad 3 dit ook heeft?
jaja, en azo...
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:07:27 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_134975323
Bedankt voor jullie reacties! @thecurious: ook bij de ipad3 zit zo'n rand ja. Goede tip. Ik ga het gewoon proberen!
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:15:32 #29
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_134975403
Wie kan het eerst deze tv vinden? :) 40" voor 360, 50" voor 720
KLIK
BRON
pi_134977631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:15 schreef roflmaker het volgende:
KLIK
BRON
Dan is het of hoge prijs en free shipping of shipping prijs hoger dan de TV. Tijd dat ze daar eens iets aan doen.
Ajax Amsterdam
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:29:46 #31
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_134977688
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:27 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Dan is het of hoge prijs en free shipping of shipping prijs hoger dan de TV. Tijd dat ze daar eens iets aan doen.
Via een agent bestellen :), gok dat je rond de 500 uit komt voor het 40" model excl. duane
pi_134977716
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:15 schreef roflmaker het volgende:
KLIK
BRON
Wel kut, volledig Chinese afstandsbediening ook.
Top 5 China producten
pi_134977724
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:29 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Via een agent bestellen :), gok dat je rond de 500 uit komt voor het 40" model excl. duane
Dat klinkt niet verkeerd, alleen zou het de kwaliteit zijn die je verwacht.
Ajax Amsterdam
pi_134977807
Heb nieuwe USB sticks nodig.

En evt. een externe harde schijf.

Iemand een aanrader waar ik deze 't best kan bestellen?
pi_134978074
Iemand enig idee waar dit: http://m.ebay.com/itm/360824273863?nav=SEARCH&sbk=1 in China te vinden is? Ik ga in april een maandje backpacken in India en het lijken me wel handige dingen om waardevolle spullen in te stoppen :)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2014 11:47:37 ]
pi_134978403
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Ah. De dorpsgek heeft z'n vingers er 'gelukkig' niet afgeknald deze jaarwisseling.
:)

Ik had em ook al gemist:
Henk <3
  roze donderdag 2 januari 2014 @ 13:25:10 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_134980780
Wow, ik heb 20 December 3 kettinkjes besteld via Ebay (hoorde bij elkaar dus 1 pakketje) en die heb ik vandaag al binnen.. waarschijnlijk zelfs al wat eerder want onze brievenbus is al paar dagen niet gecheckt.

Dat is wel heel snel _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_134980816
M'n Earson vandaag ook binnen gekregen, prima speakertje. Al moest ik de bass iets terugschroeven :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_134982016
waarom reageert paypal niet op me mails?
zitten ze te slapen?
pi_134982380
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:01 schreef henk3412 het volgende:
waarom reageert paypal niet op me mails?
zitten ze te slapen?
Geen idee Henk, wat voor vragen heb je aan ze?
Top 5 China producten
pi_134982661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje voordelig een HDMI naar AV adapter kan bestellen?
wefut ^O^ ,
dan moet ik je wel even helpen he :P

denk dat je het best gewoon even op ebay kan kijken :)

en volgens mij is dit de goedkoopste kabel die ik zo zie
pi_134983057
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n Earson vandaag ook binnen gekregen, prima speakertje. Al moest ik de bass iets terugschroeven :)
Mijn Earson ook binnen gekomen :)
Heb ook wat moeten sleutelen met equalizer op mijn telefoon voor ik tevreden was..
vond hem out of de box wat dof klinken.. bass verder prima naar mijn mening :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:27:31 #43
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_134983059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

wefut ^O^ ,
dan moet ik je wel even helpen he :P

denk dat je het best gewoon even op ebay kan kijken :)

en volgens mij is dit de goedkoopste kabel die ik zo zie
Haha :P

Zulke kabels werken helaas niet, moet een echte transformer hebben. Inmiddels een gevonden voor 20 euro, deze:

Thanks voor het meedenken in ieder geval. ^O^
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_134983131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef Reemi het volgende:

[..]

Haha :P

Zulke kabels werken helaas niet, moet een echte transformer hebben. Inmiddels een gevonden voor 20 euro, deze:
[ afbeelding ]

Thanks voor het meedenken in ieder geval. ^O^
ah die dingetjes :P
staan ook wel in de ebay link zag ik ;)
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:45:40 #45
418901 Applecreampie
Like Applecreampie
pi_134983697
Is er ook een reeks waar je alles kan vinden over kleding/schoenen webshops?
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:47:57 #46
45722 Dromer
pi_134983797
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:45 schreef Applecreampie het volgende:
Is er ook een reeks waar je alles kan vinden over kleding/schoenen webshops?
Probeer hier eens?
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:52:13 #47
418901 Applecreampie
Like Applecreampie
pi_134983962
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:47 schreef Dromer het volgende:

[..]

Probeer hier eens?
}:|

alsof FOK! alleen voor mannen is. ;)
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:55:24 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134984095
Begin eens een reeks en kijk eens aan of er animo voor is. :P
pi_134984799
Jullie gaan 't niet geloven, maar zojuist ook 't Tmart-lampje op de deurmat!

* Eric_Cantona is uiterst tevreden!

Al vraag ik me af waarom ik daar nu al die tijd op heb zitten wachten :')
pi_134993468
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb nieuwe USB sticks nodig.

En evt. een externe harde schijf.

Iemand een aanrader waar ik deze 't best kan bestellen?
de gouden tip:

Haal nooit geen geheugen(usb sticks, (externe) harde schijven, multimedia kaartjes(dus microsd, SDHC etc.)
uit China.

Er zijn zoveel nep opslag dingen in china..
Dan koop je een usb stick van 32 GB en dan blijkt hij in werkelijkheid maar 2 GB te zijn, terwijl je pc hem wel als 32 GB ziet door smerige firmware trucjes..
Zet je er toch meer op dan krijg je corrupte bestanden en dergelijk geouwehoer, en dat moet je niet willen dus :P

Daarnaast is het nauwelijks goedkoper ook nog dan in Nederland, dus het risico niet waard

DataIO.nl of Digitalsonline.nl zijn goede betrouwbare leveranciers in Nederland die vaak via de tweakers.net pricewatch als goedkoopste uitkomen.

maar je kan per product misschien beter hier even de goedkoopste uit filteren:

http://tweakers.net/categorie/839/opslag/producten/

Je zou ook nog even kunnen kijken by mymemory.co.uk, dat is een webshop gevestigd in Engeland
die heeft ook nog wel eens goedkope (maar echte!) opslagmedia te koop. (vaak ook nog wel ergens op internet een 5% korting coupon voor te vinden)

succes!
pi_134993707
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

de gouden tip:

Haal nooit geen geheugen(usb sticks, (externe) harde schijven, multimedia kaartjes(dus microsd, SDHC etc.)
uit China.

Er zijn zoveel nep opslag dingen in china..
Dan koop je een usb stick van 32 GB en dan blijkt hij in werkelijkheid maar 2 GB te zijn, terwijl je pc hem wel als 32 GB ziet door smerige firmware trucjes..
Zet je er toch meer op dan krijg je corrupte bestanden en dergelijk geouwehoer, en dat moet je niet willen dus :P

Daarnaast is het nauwelijks goedkoper ook nog dan in Nederland, dus het risico niet waard

DataIO.nl of Digitalsonline.nl zijn goede betrouwbare leveranciers in Nederland die vaak via de tweakers.net pricewatch als goedkoopste uitkomen.

maar je kan per product misschien beter hier even de goedkoopste uit filteren:

http://tweakers.net/categorie/839/opslag/producten/

Je zou ook nog even kunnen kijken by mymemory.co.uk, dat is een webshop gevestigd in Engeland
die heeft ook nog wel eens goedkope (maar echte!) opslagmedia te koop. (vaak ook nog wel ergens op internet een 5% korting coupon voor te vinden)

succes!
Bedankt voor de tip! Daar heb ik wat aan.
pi_134994227
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Daar heb ik wat aan.
^O^
pi_134994564
Wat ik vandaag toch in de mail had :')

Ik ga misschien onderstaand spul eens bestellen. Kijken of dat wat is en of dat beter resultaat geeft dan elektrisch. Eerst keren waarschijnlijk een bloedbad maar goed.
- Tinydeal DE razor
- 100-tal Astra SP mesjes.
- De welbekende scheerkwast van Trekpleister en scheercrème/zeep.

EDIT: oh en beste wensen voor 2014 en al dat genuil...
pi_134994741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Iemand91 het volgende:

[ afbeelding ]

Ik ga misschien onderstaand spul eens bestellen. Kijken of dat wat is en of dat beter resultaat geeft dan elektrisch. Eerst keren waarschijnlijk een bloedbad maar goed.
- Tinydeal DE razor

[ afbeelding ][ afbeelding ]

EDIT: oh en beste wensen voor 2014 en al dat genuieul...
Oppassen met Gillette dingen..
zowel voor scheve mesjes en roestige toestanden, alsmede het feit dat het nogwel eens namaak kan zijn..

edit: zie dat het niet om normale scheermesjes gaat, dus eerste gedeelte van hierboven zal dan niet van toepassing zijn :P
pi_134994881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
Oppassen met Gillette dingen..
zowel voor scheve mesjes en roestige toestanden, alsmede het feit dat het nogwel eens namaak kan zijn..
Beide tips (mesjes en krabber) heb ik o.a. van dit topic en de user "Diqiu-Long" die een blog bijhoudt. ;)
Die krabber staat sinds kort op Tinydeal; voorheen haalde hij die weleens in partijen van Alibaba ofzo.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:33:19 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134994901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Iemand91 het volgende:

[ afbeelding ]

- Tinydeal DE razor
- De welbekende scheerkwast van Trekpleister en scheercrème/zeep.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

EDIT: oh en beste wensen voor 2014 en al dat genuil...
Zal 'ie leuk vinden. :'(

En zo'n double razor heb ik toen ook eens op Groupon besteld, was een hele set. Was/ben ook elektrisch gewend (Philips/Nivea HS8440). Het scheert wel aardig hoor, is ook niet echt heel erg wennen of een bloedbad in het begin, dat heb je denk ik eerder met zo'n klapmes. Alleen alles onder de kijklijn wil niet zo lekker/is vrij pijnlijk. Kweenie of het nou een beter resultaat oplevert.

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 02-01-2014 19:43:28 ]
pi_134997111
Bij BIC t/m 5 januari 8% korting met code MOZAHJOFF. :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:37:22 #58
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_134997909
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Beide tips (mesjes en krabber) heb ik o.a. van dit topic en de user "Diqiu-Long" die een blog bijhoudt. ;)
Die krabber staat sinds kort op Tinydeal; voorheen haalde hij die weleens in partijen van Alibaba ofzo.
In partijen ook nog wel.. :P Je zou zeggen dat de houder niet zoveel slijt. Of scheren die gasten zichzelf 6 keer per dag? Kinda beats the purpose.

Maar goed, zonder gekheid, heb ook al meerdere malen naar DE scheerspul gekeken. Laat weten hoe het bevalt! :D Zo netjes scheert m'n standaard Gilette niet, en scheerapparaten wordt ik niet vrolijk van. ;(
Oh, en gelukkig nieuwjaar enzulks allemaal nog, whehehehe
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_134998822
Tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb maarja, iedereen heeft tenslotte goede voornemens ;)

Als eerst de beste wensen voor een ieder!

Vraagje: Heeft iemand enig idee waar je een ipad naar hdmi kabeltje kan bestellen? Hier komt de truc: Wel de nieuwe aansluiting, dus niet de oude van apple maar de nieuwe ''verkleinde'' versie.
Wie het laatst lacht , snapt de grap niet.
pi_135000441
quote:
8s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:37 schreef neo2000 het volgende:
In partijen ook nog wel.. :P Je zou zeggen dat de houder niet zoveel slijt. Of scheren die gasten zichzelf 6 keer per dag? Kinda beats the purpose.
Hij maakt wel eens pakketjes van krabber, messen, scheerzeep enz. die hij dan verkoopt aan mensen hier in NL. (gewoon voor vriendenprijs zeg maar).
Een kwalitatief goede krabber (dus eigenlijk niet zoiets uit China) kan een leven lang meegaan; velen kopen ook een 2e-hands krabber en die dingen zijn al decennia oud.
quote:
Maar goed, zonder gekheid, heb ook al meerdere malen naar DE scheerspul gekeken. (...) :D Zo netjes scheert m'n standaard Gilette niet, en scheerapparaten wordt ik niet vrolijk van. ;(
Heb een keer zo'n Gilette geprobeerd (was aanbieding bij Kruidvat waar je totaalbedrag van scheermes, scheerschuim en after shave retour kreeg; dus effectief gratis) maar dat is niets.

Met zo'n DE krabber, 100 messen, scheercrème en Trekpleister borstel ben je voor nog geen ¤20 klaar en zou je minstens een jaar vooruit moeten kunnen.

Denk dat inderdaad maar gewoon ga bestellen en uitproberen.
quote:
Laat weten hoe het bevalt!
Zal ik doen. :P
pi_135000641
Bij wie is de mol hadden ze een zaklamp nodig die zichtbaar was over 1500 meter, moest gelijk aan al die dikke lampen die hier voorbij komen denken.
Top 5 China producten
pi_135009782
Oh, en over die USB lader van de Action:
quote:
Ik heb het voornamelijk gekocht om mijn Samsung Galaxy S4 op te laden, ik heb even getest hoeveel mA mijn originele lader levert en die van Philips. Ik had gehoopt dat de Philips lader net zo zou opladen als de originele lader, maar helaas, die van Philips levert (paar minuten getest) max 800mA en die van Samsung zelf 1900mA.

Ik zal het nog eens testen, als het anders is wijzig ik mijn post wel.
Bron
pi_135010981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:14 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en over die USB lader van de Action:

[..]

Bron
800 is nog altijd beter dan de treurige 500 of minder bij de meeste laders
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:51:35 #64
418901 Applecreampie
Like Applecreampie
pi_135011002
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:55 schreef shiznuts het volgende:
Begin eens een reeks en kijk eens aan of er animo voor is. :P
Ik had er misschien bij moeten zetten dat ik chinese kledingwebshops zoek. Ik ben daar totaal niet in thuis, maar je vind daar gewoon veel mooiere/goedkopere dingen dan in de Nederlandse webshops. Had gehoopt dat een vrouwelijke thuis in die wereld FOK!ster misschien een idee voor me had. Maar ik zit daar dus toch voor het verkeerde adres.
Denk niet dat een reeks veel uit gaat halen als ik die zal starten, waarvan ik geen idee heb ik hoe ik dat überhaupt moet doen. :P
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:04:20 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135011319
Kijk eens op AliExpress. In de spoiler in de OP staan ook nog een paar kledingstores. ;)
pi_135012720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef N.P. het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb maarja, iedereen heeft tenslotte goede voornemens ;)

Als eerst de beste wensen voor een ieder!

Vraagje: Heeft iemand enig idee waar je een ipad naar hdmi kabeltje kan bestellen? Hier komt de truc: Wel de nieuwe aansluiting, dus niet de oude van apple maar de nieuwe ''verkleinde'' versie.
die truc werkt niet, en de lightning versie van die adapter kan je het beste gewoon van Apple kopen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 02:57:09 #67
418901 Applecreampie
Like Applecreampie
pi_135013075
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:04 schreef shiznuts het volgende:
Kijk eens op AliExpress. In de spoiler in de OP staan ook nog een paar kledingstores. ;)
Dank je! :)
Ik zal morgen even kijken, nu lekker mn bedje inkruipen :O
pi_135014269
Ik zie veel van jullie spullen kopen in China. Nu vroeg ik me af of
Aliexpress/Alibaba en http://www.made-in-china.com betrouwbare websites zijn als ik op zoek ben naar leveranciers voor Action/Xenos achtige artikelen.
USB Sticks,LED/Spaarlampen etc. van alles wat daar een stuk goedkoper is dan hier.
Of saté?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:58:55 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135015212
De meest betrouwbare sites zijn aangehaald in de OpeningsPost (OP) van dit topic.
AliExpress is de consumentengerichte dochtersite van AliBaba, AliBaba zelf richt zich meer op bedrijven die grote partijen willen inkopen. Op beide sites vind je fabrikanten en resellers die in elk hun eigen store producten aanbieden. Je koopt dus niet bij AliExpress, maar bij zo'n subshop, dit is dus eerder een handelssite vergelijkbaar met eBay. De betrouwbaarheid per shop verschilt nogal, kijk dus naar de feedbackscore en het aantal achtergelaten waarderingen. Lees de OP eens in z'n geheel door om erachter te komen hoe alles werkt en waar je op moet letten.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:59:00 #70
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_135015214
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 08:49 schreef De-Hamster het volgende:
Aliexpress/Alibaba en http://www.made-in-china.com betrouwbare websites zijn als ik op zoek ben naar leveranciers voor Action/Xenos achtige artikelen.
USB Sticks,LED/Spaarlampen etc. van alles wat daar een stuk goedkoper is dan hier.
Als je de reeks doorleest dan weet je het wel :), ikzelf heb nooit slechte ervaringen met deze 3 gehad (bij aliexpress via trademanager kan je vaak zelfs gratis samples regelen ;) )
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:41:43 #71
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_135017705
Wat zijn op dit moment goede oortjes in de range 10-20 euro?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:02:29 #72
48067 neo2000
pi_135018296
Leuke ads ook op made-in-china. :')
http://goldenperfect168.en.made-in-china.com/
quote:
Main Products: Human Hair, Hair Extension, Brazilian Hair, Indian Hair, Virgin Hair, Remy Hair, Peruvian ...
Wel tof dat als je bijv. Brazilliaan bent, je schijnbaar niet tot mens gerekend wordt door een Chinees. :')
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:31:04 #73
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_135019300
Via de mail van de Mediamarkt Misschien leuk voor mensen die er eentje op kort termijn nodig hebben. Niet de beste spec's maar leuk voor dat geld en het is incl. behuizing en montageset.

Zelf wacht ik nog even de reviews af van techmoan :D
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:52:19 #74
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_135019882
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef Deugniett het volgende:
Via de mail van de Mediamarkt Misschien leuk voor mensen die er eentje op kort termijn nodig hebben. Niet de beste spec's maar leuk voor dat geld en het is incl. behuizing en montageset.

Zelf wacht ik nog even de reviews af van techmoan :D
Als ik de filmpjes op Youtube van dat ding zo bekijk kun je die echt beter laten voor wat het is...
Don't let my username fool you...
pi_135021028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 08:49 schreef De-Hamster het volgende:
zie een paar post boven je ofzo.
USB sticks en ander opslag materiaal niet uit china halen!

Volgende TS mag dat wel even in de OP plempen ofzo xD
pi_135021686
22-12-2013 verzonden, vandaag binnen. Gaat om zo'n ledstrip met adapter, alleen de adapter is defect. Iemand enig idee waar je goedkoop zo'n adapter kan kopen? Gaat om zo'n standaard led strip gewoon, RGB.
Top 5 China producten
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:03:19 #77
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_135022720
Sorry!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:05:24 #78
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_135022809
Shit, wou aanpassen heb ik hem gequote :P Maar het beeld is niet super. Ik kijk uit naar de SJ4000 voor de zomervakantie.

SHIT! Doe ik het weer... :( sorry guys!

Techmoan14 uur geleden
To everybody that has suggested that I review the SJ4000, I do intend to review it, however the manufacturer is doing a slight product revision before sending me one. Please see the earlier comments, this has been asked (and answered) a couple of times.

[ Bericht 27% gewijzigd door Deugniett op 03-01-2014 14:19:12 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:04:23 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135025422
Oh shit, techmoan wilt onze camera reviewen. Snel even aanpassen :')
Techmoan is de schrik van China _O-
pi_135030043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:42 schreef rene90 het volgende:
22-12-2013 verzonden, vandaag binnen. Gaat om zo'n ledstrip met adapter, alleen de adapter is defect. Iemand enig idee waar je goedkoop zo'n adapter kan kopen? Gaat om zo'n standaard led strip gewoon, RGB.
Op die rgb past ok wel een oude nokia adaptor of linksys aansluitsnoer als je die nog hebt liggen
pi_135031883
BIC is drastisch aan het hervormen, eerst Signapore post toegevoegd (na jaren enkel China Post te hebben) en nu hebben ze dit welbekende product ook al in hun assortiment toegevoegd :') :

http://www.buyincoins.com/item/41138.html
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:46:23 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135032469
$14 voor een ei? Ze snappen niet dat er concurrentie is in de vorm van echte vrouwen? _O-

Buttplugs, prostaatplugs... niets nieuws voor mij. Maar deze was mij nog niet bekend...
Lekker in de plasbuis laten glijden :r

http://www.buyincoins.com/item/34666.html
pi_135036508
Z'on horlogeballetje binnen gekregen.
Krijg echter de achterkant niet los, blijft gewoon doordraaien, wss is het geen schroefdraad.
Maar maakt niet uit, het bandje is toch afgebroken toen ik hem los probeerde te krijgen :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_135036598
http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1439.l2649

Op 18 december verzonden, ergens in de afgelopen dagen binnen gekregen. Ding is vrij stabiel, nog geen camera op gezet. Moet nog even snel een action cam scoren en met DHL laten verzenden aangezien ik met 3 weken al weg ga op wintersport. :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:54:35 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135037898
Gisteren ook dezelfde stok ontvangen, viel reuze mee qua stevigheid. Het plastic handvat stinkt niet en de telescoop schuift soepel uit. De laatste 2 buisjes die uitschuiven maken het geheel wel een tikkie wiebelig. 1 meter alleen voor de lichtere camera's.
pi_135039026
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef monkeybrain het volgende:
$14 voor een ei? Ze snappen niet dat er concurrentie is in de vorm van echte vrouwen? _O-

Buttplugs, prostaatplugs... niets nieuws voor mij. Maar deze was mij nog niet bekend...
Lekker in de plasbuis laten glijden :r

[ afbeelding ]

http://www.buyincoins.com/item/34666.html
Ik zag die ook staan, maar de betekenis was me onduidelijk.

Maar.. WTF? :') ;( ;(
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:25:02 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135039096
Is dat niet zo'n Kutoban (of whatever) zelfverdedigingsstokje?

- Kubotan, same difference: https://www.google.nl/webhp?hl=nl#hl=nl&q=kubotan .
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:44:36 #88
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135039990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef shiznuts het volgende:
Is dat niet zo'n Kutoban (of whatever) zelfverdedigingsstokje?

- Kubotan, same difference: https://www.google.nl/webhp?hl=nl#hl=nl&q=kubotan .
Als je dat erin kan sjorren dan is je lul wel aardig uitgewoond :')
pi_135040213
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:32 schreef davedavy het volgende:
BIC is drastisch aan het hervormen, eerst Signapore post toegevoegd (na jaren enkel China Post te hebben) en nu hebben ze dit welbekende product ook al in hun assortiment toegevoegd :') :

http://www.buyincoins.com/item/41138.html
"and to stimulate the flop all over the place" _O- _O- _O-
pi_135043682
Vandaag ook mijn earson binnengekregen in iets meer dan een week.
Zojuist getest onder de douche, had hem op de grond gezet en (tot mijn verbazing) gaf hij geen duck.

Weet iemand hoe die drie knoppen werken aan de zijkant? De + en - veranderen niks aan het volume (Nexus 5), + ingedrukt gaat echter naae het volgende nummer en - gaat terug ben ik tot nu toe achter gekomen.
pi_135043847
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
Het topic op Tweakers is trouwens ook weer leuk leesvoer nu daar sommige mensen weer in de val zijn gelopen met het kopen van een veel te goedkope Android stick.
Vol verdedigen dat het kan en dat het 'moet' maar binnen 48 uur al de eerste signalen van oplichting. _O-
Dat wordt gejank daar straks geloof ik.

Bron. _O-
pi_135045379
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bron. _O-
ben benieuwd wat die ebay expert hierover te zeggen heeft xD!

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef wihehin het volgende:
Vandaag ook mijn earson binnengekregen in iets meer dan een week.
Zojuist getest onder de douche, had hem op de grond gezet en (tot mijn verbazing) gaf hij geen duck.

Weet iemand hoe die drie knoppen werken aan de zijkant? De + en - veranderen niks aan het volume (Nexus 5), + ingedrukt gaat echter naae het volgende nummer en - gaat terug ben ik tot nu toe achter gekomen.
Ben ik verder ook niet achter gekomen, denk dat die + en - gewoonweg voor terug en verder is qua muziek.. harder en zachter krijg ik hem ook niet via die dingen :P
pi_135048079
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bron. _O-
Dat is fraai, maar lijkt me niet echt een probleem zo lang je met paypal betaald hebt? Heb in ieder geval nog nooit problemen gehad bij verkeerde leveringen.

Of de levering moet langer geduurd hebben dan de periode dat je kunt claimen natuurlijk. Maar ik maak er een gewoonte van alvast een claim te openen als ik hem nog niet heb en bij bedragen hoger dan ¤10.
I nearly live in hong-kong. - Cheapo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:26:09 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135048266
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je dat erin kan sjorren dan is je lul wel aardig uitgewoond :')
Ah, een beetje dit idee of wah (NSFA*).
*A - Anything
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ben ik verder ook niet achter gekomen, denk dat die + en - gewoonweg voor terug en verder is qua muziek.. harder en zachter krijg ik hem ook niet via die dingen :P
Aha, hier wel gewoon hoor.
pi_135048609
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

*A - Anything

[..]

Aha, hier wel gewoon hoor.
hebben wij dan een clone van een clone gekocht ofzo hahah xD
ik krijg hem niet harder en zachter via earson zelf, alleen harder en zachter via Neo n002
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:33:40 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135048653
Vond het ook al apartjes inderdaad dat je eerst nog moest kloten met equilizers ook nog. :P
pi_135048754
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Vond het ook al apartjes inderdaad dat je eerst nog moest kloten met equilizers ook nog. :P
Nouja, ik ben zelf altijd gewend wat meer helderheid aan nummers toe tevoegen
das ook de enige aanpassing middel equalizer
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:37:17 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135048830
Ah ok, ik vond het de best out-of-de-box-klinkende van de bunch en werkte voor de meeste nummers waar ik naar luister, de rest moest ik echt nog wel het nodige aan tweaken om er een beetje leven in te krijgen, vooral die X05.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:04:43 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135050207
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

*A - Anything

Jesus man, dat soort linkjes moet je niet zomaar posten zonder waarschuwing :r
Waar haal je het vandaan :X
pi_135050311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

khad hem (gelukkig) gemist..
maar ik werd nieuwsgierig toen ik je je bericht zag :(

alleen de foto in de spoiler is al ;( ;( :o
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:12:36 #101
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135050579
Als Shiz de volgende keer een linkje plaats over een zaklamp dan denk ik wel 3 keer na om te klikken :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:14:32 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135050691
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hij was verborgen onder NSFA. Told ya. :P Not for the weak of stomach.
Waren op YouTube wat van die reacties op die video gecaptured (net als reactievideo's op 2-girls-1-cup , ook zo fijn).
Toen moest ik helaas ook weten wat ze nu aan het kijken waren dan... ;( Perhaps shouldn't have.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:01:36 #103
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_135059664
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jullie gaan 't niet geloven, maar zojuist ook 't Tmart-lampje op de deurmat!

* Eric_Cantona is uiterst tevreden!

Al vraag ik me af waarom ik daar nu al die tijd op heb zitten wachten :')
Die van mij is ook onderweg, kreeg een 'resend' omdat de vorige 'kwijt' zou zijn geraakt de eerste keer.

Paar nederige excuses erbij van 'Kelly', ik zeg Prima :)
pi_135059891
Ha, net pakje ontvangen uit China. Moest echt nadenken wat het zou kunnen zijn. Verwachtte namelijk nog maar 1 pakje, maar niet uit China.
Bleek het de Newman N2 te zijn die ik met Happy Hour had besteld(voor het luttele bedrag van 82 euro). Heb nooit een melding gehad dat hij verstuurd was. Heb wel een paar keer contact gehad met de livedesk waarom het zo lang duurde. Kreeg steeds de mededeling dat hij niet in stock was en dat het nog 2 -7 dagen duurde.
Ben benieuwd. Bevalt vast beter dan de Jyayu G2 die ik nu heb.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:11:17 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135059917
Zozo, die Singapore Post: 'Attempted Delivery'. :D
Normaal gesproken krijg ik na het vertrek uit China nooit meer updates van iets. :P
Morgen wieder nach Hause! Maandag dan dus ff de Sunwayman V11R XM-L2 U3 afhalen (stepless increments!).
Heb de AA-extender en onderweg de 14500 en CR123A van Nitecore, ben benieuwd naar de verschillen.
pi_135062130
QI oplader voor mijn Nexus besteld, hopelijk ontploft hij niet als mijn mobiel erop ligt :')
pi_135062338
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef wihehin het volgende:
QI oplader voor mijn Nexus besteld, hopelijk ontploft hij niet als mijn mobiel erop ligt :')
Hmmm, interessant. Die zou ik ook voor m'n S3 kunnen gebruiken. Moet ik daar nog iets speciaals voor doen?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:51:45 #108
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_135062694
Mhhh. Beetje irritant dit.

Spare parts voor quadcopter besteld bij BangGood. Heel setje aan onderdelen, totaal 30 euro.
Alleen krijg ik nu na de 40 dagen paypal termijn (ook al stond ie al op sent) een email van sorrysorrysorry de clockwise motors kunnen niet meer worden geleverd en ook binnen zeker 2 maanden niet meer. De rest hebben we wel gewoon gestuurd maar hier is voor de motors alvast 6 euro terug.

Uhm... Dan heb ik ook niets aan de andere kek die je me nu opstuurt? Zonder motors gaat t m niet worden he. Heb dit aangegeven maar ik krijg gewoon als reactie: het geld voor de CW motors is teruggestort.

Now what
pi_135062779
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hmmm, interessant. Die zou ik ook voor m'n S3 kunnen gebruiken. Moet ik daar nog iets speciaals voor doen?
Als de S3 QI charging heeft (volgens mij wel), dan niets. Je legt hem erop en hij gaat laden. Als hij geen QI heeft moet je een 'Receiver' kopen, die volop te verkrijgen zijn op o.a. eBay :)

Als ik hem binnen heb zal ik zeggen of hij bevalt! :Y
pi_135063001
BTW:

Weet iemand waar je dit horloge kan (goed)kopen (<- haha!)

Of eentje die erop lijkt natuurlijk :)
pi_135063141
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef wihehin het volgende:

[..]

Als de S3 QI charging heeft (volgens mij wel), dan niets. Je legt hem erop en hij gaat laden. Als hij geen QI heeft moet je een 'Receiver' kopen, die volop te verkrijgen zijn op o.a. eBay :)

Als ik hem binnen heb zal ik zeggen of hij bevalt! :Y
Volgens de advertentie, zou 'n S3 dat moeten kunnen. Maar ik vroeg me af of ik dat ergens kan controleren. Ik wacht je bevindingen af :Y
pi_135064815
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n micro-usb splitter.

Ik zoek er echter eentje die van micro-usb male split naar in ieder geval 1 female micro-usb (mag ook 2x female zijn). Ik kan alleen maar female micro-usb vinden die split naar 2 male of 'n male en volwaardig usb ..

Kan iemand me helpen? ;(
Inmiddels misschien iets gevonden:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390721844367
pi_135065321
Geen philips opladers meer bij de action aan plein 40-45 :(
Top 5 China producten
pi_135065652
Wow pakje van ebay verzonden op 18-9-2013, vandaag eindelijk aangekomen, had t geld allang terug :P
toch?
pi_135066108
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef rene90 het volgende:
Geen philips opladers meer bij de action aan plein 40-45 :(
Kom net uit maassluis vandaan. Ook daar waren ze op :(
pi_135066222
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef tharonny het volgende:

[..]

Kom net uit maassluis vandaan. Ook daar waren ze op :(
Den Haag ook op en er komt ook niets meer bij als aanvulling :(
pi_135067250
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Den Haag ook op en er komt ook niets meer bij als aanvulling :(
volgens mij is het gewoon een vast artikel?
Top 5 China producten
pi_135067596
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef wihehin het volgende:
Heb nog nooit het nut gezien van die dingen. Een lader (in dit geval een Qi lader) wil je ook gewoon uit het stopcontact halen als je 'm niet gebruikt (zeker een Chinees ding). Dus je mag toch al dingen inpluggen e.d. Wat dan nog het nut is van draadloos (wat ook nog eens trager gaat)...
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef rene90 het volgende:
volgens mij is het gewoon een vast artikel?
Nee. Staat wel onder 100 nieuwste artikelen maar dat betekend niet dat het in de vaste collectie gaat (aldus m'n moeder).

En als dat ding inderdaad niet zoveel ampère levert als die tweaker beweert zie ik het nut ook niet van in om hem te kopen.
pi_135068124
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Heb nog nooit het nut gezien van die dingen. Een lader (in dit geval een Qi lader) wil je ook gewoon uit het stopcontact halen als je 'm niet gebruikt (zeker een Chinees ding). Dus je mag toch al dingen inpluggen e.d. Wat dan nog het nut is van draadloos (wat ook nog eens trager gaat)...

Filosofisch gezien heeft niets nut, zoals stoplichtsprintjes.
Waar het om gaat is dat het er gewoon vet uitziet :)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:30:00 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135068714
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:01 schreef wihehin het volgende:
BTW:

Weet iemand waar je dit horloge kan (goed)kopen (<- haha!)
[ afbeelding ]
Of eentje die erop lijkt natuurlijk :)

Rolex sub met nato bandje?

Dat type model is in 101 smaken en prijzen te koop. Dat mag je lekker zelf uitzoeken nu ik je de naam heb gegeven :Y
pi_135070275
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

hebben wij dan een clone van een clone gekocht ofzo hahah xD
ik krijg hem niet harder en zachter via earson zelf, alleen harder en zachter via Neo n002
harder en zachter wil ook alleen via bluetooth, niet als hij is aangesloten aan de jack.

ik wacht nog steeds op mijn weide horloge, http://www.aliexpress.com(...)5206_1502093884.html
is een maand onder weg nou :'(
pi_135070523
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ultrasonic1 het volgende:

[..]

harder en zachter wil ook alleen via bluetooth, niet als hij is aangesloten aan de jack.

ik wacht nog steeds op mijn weide horloge, http://www.aliexpress.com(...)5206_1502093884.html
is een maand onder weg nou :'(
uiteraard via bluetooth geprobeerd, krijg hem daardoor niet harder en zachter.
pi_135070600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ultrasonic1 het volgende:

[..]

Ik ben ook verbonden met bluetooth... Wat voor mobiel heb je als ik vragen mag? Misschien is het volume veranderen gewoon niet compatible met android?
pi_135070646
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef wihehin het volgende:

[..]

Ik ben ook verbonden met bluetooth... Wat voor mobiel heb je als ik vragen mag? Misschien is het volume veranderen gewoon niet compatible met android?
zat ik ook al aan te denken op android 4.0.4 krijg ik het in iedergeval niet voor elkaar
app maakt ook niet uit waarin ik speel..

waarvoor is eigenlijk het 3de bluetooth knopje :P?
pi_135070712
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

zat ik ook al aan te denken op android 4.0.4 krijg ik het in iedergeval niet voor elkaar
app maakt ook niet uit waarin ik speel..

waarvoor is eigenlijk het 3de bluetooth knopje :P?
Android 4.4 doet het ook niet, maar dat geluidje als je verbindt met BT blijft even hard staan dus het ligt sowieso niet aan de telefoon. Even een mailtje naar Sami sturen dan maar.
pi_135071045
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef wihehin het volgende:

[..]

dit werkt hier met als ik hem aan de pc verbindt. Mijn Neo n003 werkt hij ook mee. mijn broers htc one doet hij het ook prima. Ik moet de volume knop lang in houden voordat hij zachter of harder gaat. als hij op zijn hardst staat dan geeft hij een bling geluidje af.

dat bluetooth knopje is om bluetooth aan te zetten toch? :P
pi_135071170
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef ultrasonic1 het volgende:

[..]

dit werkt hier met als ik hem aan de pc verbindt. Mijn Neo n003 werkt hij ook mee. mijn broers htc one doet hij het ook prima. Ik moet de volume knop lang in houden voordat hij zachter of harder gaat. als hij op zijn hardst staat dan geeft hij een bling geluidje af.

dat bluetooth knopje is om bluetooth aan te zetten toch? :P
aan te zetten? die staat toch standaard al aan :P?
waarom bluetooth dan nog eens aan/uit te zetten?

Er gebeurd bij mij niks als op het bluetooth knopje druk dus xD,
Lang vasthouden van + en - geeft bij mij gewoon volgend en vorig nummer weer

laat maar, hield hem blijkbaar te kort in ofzo, bij lang vasthouden gaat het geluid idd erg langzaam na beneden xD! doet het dus toch wel :P, en idd geluidje wanneer je op het hoogste volume bent..

vond hem al hard gaat, maar kon dus blijkbaar nog harder :P
pi_135071352
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

aan te zetten? die staat toch standaard al aan :P?
waarom bluetooth dan nog eens aan/uit te zetten?

Er gebeurd bij mij niks als op het bluetooth knopje druk dus xD,
Lang vasthouden van + en - geeft bij mij gewoon volgend en vorig nummer weer

laat maar, hield hem blijkbaar te kort in ofzo, bij lang vasthouden gaat het geluid idd erg langzaam na beneden xD! doet het dus toch wel :P, en idd geluidje wanneer je op het hardst bent
haha mooi!
mis is dat knopje als je de jack er in hebt gehad en als je hem dan weer op bluetooth wil zetten.
pi_135071398
Bij mij doet hij het nu ook! Thanks Downstar en ultrasonic1.
Ik heb zelf nooit de jack gebruikt dus geen idee hoe het kwam.
Hij is nu al op driekwart volume te hard :D :D

Weet iemand ook hoe je kan zien hoe vol de batterij is?
pi_135071466
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef wihehin het volgende:
Bij mij doet hij het nu ook! Thanks Downstar en ultrasonic1.
Ik heb zelf nooit de jack gebruikt dus geen idee hoe het kwam.
Hij is nu al op driekwart volume te hard :D :D
haha zelfde heb ik dus, ik vond hem met bluetooth volumeregelaar op neo n002 al hard gaan..
toen was dat wss pas 75% ofzo op de earson zelf xD

nu moet ik hem nog werkend krijgen met bluetooth dongeltje op win 7, gek genoeg vraagt hij dan om bluetooth randapparaat drivers :(
pi_135071840
Earson is trouwens weer in de aanbieding bij BG. Kost $23.99 dacht ik. Stond in de mail Mail Only, dus mocht je hem niet op de website kunnen vinden zoek ik de link nog wel even op.
  roze zaterdag 4 januari 2014 @ 18:13:17 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_135073307
Na 3½ maand eindelijk mijn DS stokjes binnen gekregen _O- Ging er al niet meer vanuit haha
pi_135073473
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:28 schreef thecuriousone het volgende:
Nog een leuke om het jaar af te sluiten...
Tijdens de aliexpress sales heb ik een keramisch mes gekocht.
Leuke aan dit mes was dat het gratis werd gegraveerd met een logo naar keuze.

Ik plaats dus de bestelling en stuur meteen een bericht met de gewenste kleur en een link naar het logo:
[ afbeelding ]

Vandaag is het mes aangekomen. Haal ik het uit de bubbelenvelop...

SPOILER
:')
Hopelijk vind je het niet erg, ik heb een 9GAG post voor je gemaakt :')
http://9gag.com/gag/aoz3Ne3?ref=noti

Nu vragen ze waar je het gekocht hebt? (Seller)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 18:20:37 ]
pi_135077462
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:26 schreef ultrasonic1 het volgende:

[..]

haha mooi!
mis is dat knopje als je de jack er in hebt gehad en als je hem dan weer op bluetooth wil zetten.
't Knopje lijkt bij mij op 'n pauzeknop in BT-mode.

Met de 3,5" aansluiting werken de knoppen bij mij niet meer. BT wordt ook automatisch uitgeschakeld bij 't inpluggen.

Weten we dat ook weer :Y
pi_135081555
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:16 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Hopelijk vind je het niet erg, ik heb een 9GAG post voor je gemaakt :')
http://9gag.com/gag/aoz3Ne3?ref=noti

Nu vragen ze waar je het gekocht hebt? (Seller)
Kijk die reacties :')

Amerikanen hé :/
pi_135092729
Om de een of andere reden kan ik geen oplaadkabel voor de i4 meer vinden op dx. welke zoektermen ik ook invul, ik kan niet een USB naar i4 kabel vinden. Kan iemand mij helpen?
pi_135093139
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 02:02 schreef santiagojwz het volgende:
Om de een of andere reden kan ik geen oplaadkabel voor de i4 meer vinden op dx. welke zoektermen ik ook invul, ik kan niet een USB naar i4 kabel vinden. Kan iemand mij helpen?
http://www.ebay.com/bhp/iphone-4s-usb-charge-cable ?
Of bedoel je met i4 wat anders?
pi_135095600
Nee ik zoek idd gewoon die kabels, maar via ebay zijn er verzendkosten naar NL. Had via dx een kabel van 3 meter gekocht, maar die doet 't nu niet meer goed. Als iemand 't kan vinden op dx dan ben ik die persoon erg dankbaar, heb mij rotgezocht.
  zondag 5 januari 2014 @ 11:17:53 #139
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_135096128
Er kan een nieuwe kortingscode toegevoegd worden:
Tmart.com D6 5% OFF for side wide

We gaan met hun kijken of we regelmatig iets kunnen reviewen van ze. Op dit moment is SKU 14005110 onderweg en ik hoop dat hij er is voor de winter alles dicht laat vriezen mocht dat gebeuren.

http://www.tmart.com/Limi(...)-Orange_p231558.html
pi_135096148
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:17 schreef Magneet het volgende:

We gaan met hun kijken of we regelmatig iets kunnen reviewen van ze. Op dit moment is SKU 14005110 onderweg en ik hoop dat hij er is voor de winter alles dicht laat vriezen mocht dat gebeuren.

over dichtvriezen hoef je je geen zorgen te maken komende tijd:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ge-temperaturen.html
  zondag 5 januari 2014 @ 11:20:06 #141
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_135096164
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:19 schreef mschol het volgende:

[..]

over dichtvriezen hoef je je geen zorgen te maken komende tijd:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ge-temperaturen.html
ik weet, boot is nu onderweg vanuit Singapore btw du sben benieuwd wanneer hij er is. Ze gebruiken trouwens Swiss post, weet niet of er meer zijn die die gebruiken.:)
pi_135096411
Paypalgeschil geopend voor een case die ik nog steeds niet ontvangen heb(Banggood, 8-9 euro). Ik had 28 november betaald, maar de case was pas om 12 december verzonden. Pech voor hun, ik kan niet langer wachten of ik kan geen geschil meer openen..
  zondag 5 januari 2014 @ 11:39:37 #143
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_135096534
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Holy_Goat het volgende:
Mhhh. Beetje irritant dit.

Spare parts voor quadcopter besteld bij BangGood. Heel setje aan onderdelen, totaal 30 euro.
Alleen krijg ik nu na de 40 dagen paypal termijn (ook al stond ie al op sent) een email van sorrysorrysorry de clockwise motors kunnen niet meer worden geleverd en ook binnen zeker 2 maanden niet meer. De rest hebben we wel gewoon gestuurd maar hier is voor de motors alvast 6 euro terug.

Uhm... Dan heb ik ook niets aan de andere kek die je me nu opstuurt? Zonder motors gaat t m niet worden he. Heb dit aangegeven maar ik krijg gewoon als reactie: het geld voor de CW motors is teruggestort.

Now what
anyone?
  zondag 5 januari 2014 @ 12:28:00 #144
375166 wihehin
V70 & C63
pi_135097551
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:39 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

anyone?
PayPal claim na het nogmaals te vragen.
  roze zondag 5 januari 2014 @ 12:32:53 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_135097644
Na hoelang mag je je geld trouwens terugvragen als iets niet aankomt?
pi_135097870
zo, mijn desktop cradles van BiC zijn weer besteld, benieuwd of ze nu enigsinds snel binnenkomen...
  zondag 5 januari 2014 @ 13:00:34 #147
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_135098435
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:28 schreef wihehin het volgende:

[..]

PayPal claim na het nogmaals te vragen.
das dus te laat he.
pi_135098519
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:00 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

das dus te laat he.
45 dagen is die termijn dacht ik? Vanaf het punt van bestellen.
Top 5 China producten
  zondag 5 januari 2014 @ 13:45:41 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135099785
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:17 schreef Magneet het volgende:

Ah, ik had ze al naar jullie (PR) doorverwezen. :P Geinig om te zien dat jullie daar wat mee gaan doen. ^O^
  zondag 5 januari 2014 @ 14:07:00 #150
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_135100723
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah, ik had ze al naar jullie (PR) doorverwezen. :P Geinig om te zien dat jullie daar wat mee gaan doen. ^O^
ah, had de link bangood <> tmart nog niet gelegd, tenx :)
  zondag 5 januari 2014 @ 14:09:32 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135100810
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef Magneet het volgende:

[..]

ah, had de link bangood <> tmart nog niet gelegd, tenx :)
Nee, dat was weer wat anders (sept/okt), een user-minded giveaway-contest. ;)
Daar nog altijd niet van teruggehoord van iteejer/PR.
Tmart was 3 dec.
quote:
I will try to contact them to see if they are interested to work with us
  zondag 5 januari 2014 @ 14:15:04 #152
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_135101037
Toen heeft hij inderdaad contact met me opgenomen, deze boot wil ik zelf nog doen (ga ook proberen filmpje maken) en hij zat zelf als volgende te denken aan een zaklamp. Ik hoorde van Rene90 al dat er hier mensen zitten die genoeg vergelijkingsmateriaal hebben. Zouden er daarvan ook mensen zijn die een stukje voor op de fp willen schrijven? Let wel dit is nog onder voorbehoud natuurlijk :)
  zondag 5 januari 2014 @ 14:22:20 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135101335
Natuurlijk :) willen mensen dat.
Monkeybrain, Shiznuts en Downstar zijn hier wel de zaklamp goeroes momenteel denk ik :P
  zondag 5 januari 2014 @ 14:23:00 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135101368
pfff...
  zondag 5 januari 2014 @ 14:23:35 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135101395
quote:
16s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:23 schreef shiznuts het volgende:
pfff...
I fixed that for you my fliend!
  zondag 5 januari 2014 @ 14:24:13 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135101421

Hier alvast wat verdiepingsmateriaal voor je Magneet: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic . ;)
  zondag 5 januari 2014 @ 15:01:37 #157
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135102844
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:22 schreef RobertNL het volgende:
Natuurlijk :) willen mensen dat.
Monkeybrain, Shiznuts en Downstar zijn hier wel de zaklamp goeroes momenteel denk ik :P
Dan moeten ze toch minstens met een HID komen, voor minder kom ik mijn bed niet uit.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:10:03 #158
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_135103270
http://www.tmart.com/Tang(...)t-Black_p208291.html

die hadden ze nu op het oog, ik heb wel gezegd dat hij compleet met lader en batterijen moet komen. Maar het is nog de vraag natuurlijk hoe het gaat lopen na de boot :)
  zondag 5 januari 2014 @ 15:13:52 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135103461
Ja, die heb ik rond cybermonday nog als goede aanbieding voorbij laten komen.
Hebben een aantal mensen hier ook wel. Downstar geloof ik zelfs een mooie review van gemaakt.
Ik heb mijn C8 van AliExpress gehaald eerder al.
Checkg ookg eensch: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic & GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic . :Y
  zondag 5 januari 2014 @ 15:26:52 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135104033
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Magneet het volgende:

die hadden ze nu op het oog, ik heb wel gezegd dat hij compleet met lader en batterijen moet komen. Maar het is nog de vraag natuurlijk hoe het gaat lopen na de boot :)
Downstar kan nog wel een mooie lader gebruiken zodat zijn tuinhuis niet affikt. De lamp heeft hij geloof ik al.
Copy/paste zijn oude review, hoppa :7

http://www.tmart.com/NITE(...)Charger_p226225.html

[ Bericht 1% gewijzigd door monkeybrain op 05-01-2014 15:37:39 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 15:39:37 #161
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_135104567
lol
pi_135106570
M'n vader zojuist de Earson laten zien/horen. Hij kijkt even bedenkelijk als ik dat ding geef. Even connecten met BT en muziek aangezwengeld. Zie je z'n gezicht ineens verbaasd en instemmend knikken. 10 minuten later: "Doe mij er maar zo eentje, 20 euro zei je?" _O-

Inmiddels in bestelling en meteen 'n geheugenkaartje voor in z'n f00n om mp3's op te knallen :D
  Moderator zondag 5 januari 2014 @ 16:52:05 #163
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135107375
:') Mister tao blokkeert nu zn beetje al mn aanvragen :r

Weet iemand een andere tao agent die te vertrouwen is? Ik deed veel met mistertao werken maar nu ik al niet meer voor apple opladers normaal kan zoeken is het tijd voor een andere
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 5 januari 2014 @ 17:04:20 #164
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135107796
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:52 schreef Jimbo het volgende:
:') Mister tao blokkeert nu zn beetje al mn aanvragen :r

Weet iemand een andere tao agent die te vertrouwen is? Ik deed veel met mistertao werken maar nu ik al niet meer voor apple opladers normaal kan zoeken is het tijd voor een andere
Of je gebruikt gewoon de quick order ;)
pi_135107817
Ergens een website waar ze een goedkope horloge box aanbieden? Ik ben opzoek naar een goedkope om mijn horloges netjes te bewaren.
  Moderator zondag 5 januari 2014 @ 17:07:28 #166
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135107906
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En die mag je me even gaan uitleggen? Waar kan dat dan?
Zodra ik de pagina open gaat het goed en dan BAM eruit
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator zondag 5 januari 2014 @ 17:07:38 #167
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135107912
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
ah zie nueen plaatje O+ Held
  zondag 5 januari 2014 @ 17:09:07 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135107973
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ah zie nueen plaatje O+ Held
En dan gewoon zoeken via Taobao zelf natuurlijk :D
  Moderator zondag 5 januari 2014 @ 17:16:35 #169
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135108288
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En dan gewoon zoeken via Taobao zelf natuurlijk :D
Ja dat deed ik gelukkig meestal ook al.

Zat net ook al bij CSSbuy te kijken, maar via hun kan ik nieteens wat vinden :') en bij zarmark kwam ik alleen maar cosplay kleding tegen :') Al zocht ik op Telephone kreeg ik alsnog cosplay
  zondag 5 januari 2014 @ 17:45:50 #170
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135109528
weet iemand al waar je voordelig die chinese 4K TV kan bestellen en laten shippen?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 5 januari 2014 @ 18:00:52 #171
375166 wihehin
V70 & C63
pi_135110177
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef RDMKR het volgende:
weet iemand al waar je voordelig die chinese 4K TV kan bestellen en laten shippen?
Ik voorspel: aan het einde van het jaar zijn de 4K TV's een normaal formaat en <¤1000.
pi_135110213
quote:
Heb ze nog niet op websites zien staan, kan er ook niet iets over vinden. Verzenden zal wel prijzig zijn.

Ik heb wat oude topics door lopen zoeken, wil eigenlijk een paar 18650 batterijen en een lader kopen. Maar ik wil geen gedoe met ontploffende laders en zaklampen. Kan niet echt iets vinden wat als 100% veilig wordt betiteld. Iemand die wel een combi weet welke als veilig bestempeld kan worden?
  zondag 5 januari 2014 @ 18:18:32 #173
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135110951
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb ze nog niet op websites zien staan, kan er ook niet iets over vinden. Verzenden zal wel prijzig zijn.

Ik heb wat oude topics door lopen zoeken, wil eigenlijk een paar 18650 batterijen en een lader kopen. Maar ik wil geen gedoe met ontploffende laders en zaklampen. Kan niet echt iets vinden wat als 100% veilig wordt betiteld. Iemand die wel een combi weet welke als veilig bestempeld kan worden?
nitecore - jetbeam i4 lader
Sanyo en Panasonic protected 18650

http://www.candlepowerfor(...)-voltage-comparisons

http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?352459
  zondag 5 januari 2014 @ 19:30:18 #174
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135114254
Leuk, die 4K tv's uit China. :D Maar 1a. Gaat dat wel heel aankomen? _O- 1b. Gaat dat niet kapot dan? :P 2. Je weet dat er een race is om 4K als eerste het goedkoopste aan te bieden en daarbij niet kwaliteit geldt maar zo'n product zo snel mogelijk aan te kunnen bieden? 3. Er zijn vele manieren om een 4K-scherm te configureren, de goedkoopste manier is nou niet de meest geweldige dunkt me? 4. SmartTV-functies/tv menu'tjes die alleen in de Chinese taal zijn? 5. Als 'ie stuk is of dooie pixels heeft heb je pech gehad?

- m.b.t. flashlights, check ook eens: http://lygte-info.dk , zeker wel een aardige site ook.
pi_135115974
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n vader zojuist de Earson laten zien/horen. Hij kijkt even bedenkelijk als ik dat ding geef. Even connecten met BT en muziek aangezwengeld. Zie je z'n gezicht ineens verbaasd en instemmend knikken. 10 minuten later: "Doe mij er maar zo eentje, 20 euro zei je?" _O-

Inmiddels in bestelling en meteen 'n geheugenkaartje voor in z'n f00n om mp3's op te knallen :D
Hier nog ergers; m'n nieuwe M9pro tablet binnen. Komt een vriend op een avond langs; ziet dat ding 2 minuten (nog niet eens zelf gebruikt) en ook "Bestel mij er ook maar 1". :')
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef larry_flynt het volgende:
Ergens een website waar ze een goedkope horloge box aanbieden? Ik ben opzoek naar een goedkope om mijn horloges netjes te bewaren.
Buy in Coins #1, #2, #3, Kijkshop, Ebay enz. enz.

quote:
Blijf je echt hierin geloven?

Dat tweakers zegt dat het ¥2999 / ¤360 kost betekend niet dat:
- Jij hem in je huiskamer hebt staan voor ¤360. Heb even snelle gok gemaakt en je kunt incl. shipping en bijkomende kosten eerder op ¤600+ rekenen.
- Dát je 'm überhaupt naar NL kunt krijgen.
- Hoe gaat zo'n 40" tv zo'n reisje overleven? Tuurlijk; je TV van je locale elektronicazaak dozenschuiver maakt ook zo'n reis maar dan ben jij niet degenen die eventuele problemen mag oplossen.
- Je wil 4K - wat doet vermoeden dat je mooi beeld wil krijgen - maar doet dan maar even consessies aan de rest? Wat te denken van de hardware die er voor moet zorgen dat jouw 720p TV uitzendingen (als je geluk hebt; veel is nog SD) of 1080P films moet upscalen naar die resolutie?

Wacht gewoon nog even een tijdje. De prijzen donderen naar beneden voor die TV's. Voorbeeld?

Deze Hisense LTDN50XT881 50" (!) TV was 20 december voor ¤999 te krijgen. Moest je 'm alleen even bij een Duits afhaalpunt ophalen, welke ook langs de NL/DE grens lijken te zitten. Heb je heel wat meer voor je geld.

zondag 5 januari 2014 @ 20:02:21 #176
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135116163
Zelf verliefd op die Sony 4K met boxen aan de zijkant. :9~
pi_135116292
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef shiznuts het volgende:
Zelf verliefd op die Sony 4K met boxen aan de zijkant. :9~
Dat ding is lelijk man! :r

Gewoon een goed scherm, meer niet. Bij zo'n prijs/TV wil je een goed apart geluidsysteem hebben; niet van die speakertjes aan de zijkant. :N

Had van een speakerguru toch wat meer verwacht hoor ;( ...
  zondag 5 januari 2014 @ 20:05:11 #178
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_135116337
CES staat voor de deur, reken maar op aankondigingen voor <$1000 4k schermen, pakweg halverwege dit jaar verkrijgbaar in NL
  zondag 5 januari 2014 @ 20:08:59 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135116543
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat ding is lelijk man! :r

Gewoon een goed scherm, meer niet. Bij zo'n prijs/TV wil je een goed apart geluidsysteem hebben; niet van die speakertjes aan de zijkant. :N

Had van een speakerguru toch wat meer verwacht hoor ;( ...
Voor voetbalwedstrijden enzo. Voor films en serie ga ik wel ff in m'n cinemaroom met beamer en BOSE immersive cinema experience zitten.
pi_135117003
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef Magneet het volgende:
Toen heeft hij inderdaad contact met me opgenomen, deze boot wil ik zelf nog doen (ga ook proberen filmpje maken) en hij zat zelf als volgende te denken aan een zaklamp. Ik hoorde van Rene90 al dat er hier mensen zitten die genoeg vergelijkingsmateriaal hebben. Zouden er daarvan ook mensen zijn die een stukje voor op de fp willen schrijven? Let wel dit is nog onder voorbehoud natuurlijk :)
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Magneet het volgende:

Ik heb inderdaad genoeg vergelijkingsmateriaal :P
en ik heb de lamp die ze je/jullie willen sturen al eens gerevieuwd en is momenteel ook nog eens mijn beste lamp in de collectie :D

vrijwel al mijn lampen komen van tmart en heb er ook al redelijk wat gereviewed hier.

een aantal linkjes naar mijn reviews:

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic = de lamp die tmart jullie ook wil opsturen :)

Zo heb je dus al een aardig wat vergelijkingsmateriaal qua zaklampen denk ik :D
wat kunnen we verwachten, komt er een aparte review sectie op de FP ofzo?

Stukje voor op FP kan ik opzich wel maken ja, maarrruuh wat schuift het?
2 loempia's, 3 ledpigs en een tenga egg :D?

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Downstar kan nog wel een mooie lader gebruiken zodat zijn tuinhuis niet affikt. De lamp heeft hij geloof ik al.
Copy/paste zijn oude review, hoppa :7

http://www.tmart.com/NITE(...)Charger_p226225.html
Ik heb inderdaad de lamp al, een goede lader is inderdaad geen overbodige luxe :D!
  zondag 5 januari 2014 @ 20:38:48 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135118137
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef funky_fart het volgende:
CES staat voor de deur, reken maar op aankondigingen voor <$1000 4k schermen, pakweg halverwege dit jaar verkrijgbaar in NL
Je herkent de echte kenners als ze over Oled beginnen.
Verrotte lcd schermen met extra puntjes is alleen voor het domme volk 8-)

Oled ^O^
  zondag 5 januari 2014 @ 20:42:54 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135118437
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Oled ^O^
Geen extra puntjes willen hebben :')!

als een baas :7

Vandaag ook een mailtje binnen van Ebay:

Dat komt toch niet vaak voor, bij dat soort bedragen een tracking :o

[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 05-01-2014 20:50:41 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 21:01:58 #183
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135119766
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geen extra puntjes willen hebben :')!
[ afbeelding ]
als een baas :7

Zuurstok demo's op lcd schermen, zo triest.
Zet een donkere scene op en het zaakje is 1 groot grijs vlak zonder details _O-

4k Oled, elke avond voor slapen even bidden O~)
pi_135121283
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

als je een prutkwaliteit (aka 90% van het consumentenspul) tv neemt heb je enigsinds gelijk
  zondag 5 januari 2014 @ 21:55:33 #185
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_135123433
Ik ben opzoek naar een tablet/mp3 weet ik het die vanaf nederlandfm muziek kan streamen. Heb nu een bluetooth ontvanger op mn setje en dan via de ipad de muziek. Maar ik wil niet de hele tijd de ipad daarvoor gebruiken eigenlijk. Liefst via internet ivm storing via FM.

Natuurlijk heb ik hier eigenlijk helemaal geen geld voor over :P

Iemand tips?

EDIT
Bedenk me net dat ik aankomende week een nieuwe telefoon krijg, dus kan ik hiervoor mijn oude wel gebruiken :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Kuhly op 05-01-2014 22:09:22 ]
Ajax Amsterdam
pi_135124862
Had iemand hier geen kortingscode/mail gekregen voor die Earson speaker? Ik ga nog een tweede bestellen :P

Edit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef tharonny het volgende:
Earson is trouwens weer in de aanbieding bij BG. Kost $23.99 dacht ik. Stond in de mail Mail Only, dus mocht je hem niet op de website kunnen vinden zoek ik de link nog wel even op.
Zou ik die link nog mogen hebben? :)

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 23:17:12 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 22:33:00 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135125674
quote:
Ben bang dat we ook daar goedkope(re) crap Oleds gaan zien :'(. Al zal het zeker niet zo huilen zijn als bij LCD :P.
Daarom plasma scherm, en zulks hier staan
pi_135125835
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef J.B. het volgende:
Had iemand hier geen kortingscode/mail gekregen voor die Earson speaker? Ik ga nog een tweede bestellen :P
korting bij banggood werkt niet met afgeprijsde items.
:]
pi_135125954
Pffff heb via paypal een uitgestelde bankbetaling gedaan, dacht dat ik mijn creditcard had aangevinkt maar niet dus. Geen zin om 6-10 werkdagen te wachten voordat betaling gedaan is. Is het nou mogelijk om geld over te maken naar Paypal zodat de betaling sneller is of lopen die transacties langs elkaar?
  zondag 5 januari 2014 @ 22:57:11 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135127188
Ik denk dat laatste :'(.
Transactie annuleren en opnieuw bestellen :P?
  zondag 5 januari 2014 @ 22:58:43 #191
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_135127274
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Oled ^O^
Mij interesseert het hele uhd gebeuren sowieso weinig, maar wie er per se een wil hebben voor minder dan 1000 dollar kan die over een half jaar gewoon in NL bestellen. Dawasalles ;)
pi_135130595
Zoek je een mooi hoesje voor een Nexus 5; log je in is de prijs bijna verdubbeld (shipping).
Hier; dus die 3 voor 2 hoesjes is ook niet voordelig; zeker niet met 3x £2 shipping. }:|

Kan deze hoesjes ook niet goedkoper vinden; vergelijkbare hoesjes zijn niet helemaal dicht tot aan de bovenkant aan de zijkant zoals deze...
  maandag 6 januari 2014 @ 00:12:26 #193
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135130844
ik wil UHD om m'n laptop aan de TV te hangen op een degelijke resolutie. kan me niet voorstellen dat dat op FHD de moeite waard is. vind die resolutie al vreselijk op m'n 13.3 inch scherm, laat staan op 30+ inch.

contrast en kleuren diepte boeien me minder als het niet al te belabberd is. huidig laptop scherm heeft ook een ietwat laag contrast naar horen zeggen, maar ik merk er weinig van. en meer kleuren dan sRGB maakt alleen je groen feller. boeiend.

de verbinding tussen laptop en TV moet wel snel zijn; hoorde dat dat bij sommige goedkope TVs niet goed zit. dus een real-life test is een must.
pi_135133545
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef RDMKR het volgende:
vind die resolutie al vreselijk op m'n 13.3 inch scherm, laat staan op 30+ inch.
2 zeer waarschijnlijke oorzaken: verkeerde instellingen of bagger materiaal wat je gebruikt... (of je hebt heeel slechte ogen)
  maandag 6 januari 2014 @ 09:13:30 #195
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135135608
nee, gewoon gewend aan iets beters. 1080p verwacht ik op een telefoon en zonder resolutieverhoging is een groter scherm nutteloos.

als ik slechte ogen had zou ik het verschil tussen FHD en QHD+ niet zien, dus wat je zegt slaat als een tang op een varken.
  maandag 6 januari 2014 @ 11:03:14 #196
45722 Dromer
pi_135137716
Te goede ogen dus. :P
Wat moet jij een slecht leven hebben gehad vóór HD televisie!

(ik kom nog uit de tijd dat de keuze was tussen Hercules en CGA/VGA, waarbij de eerste scherper was, maar zonder kleurtjes)
  maandag 6 januari 2014 @ 12:18:09 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135140090
Mja, een tv ga je normaal gesproken ook niet een metertje of twee ofzo op de bank vanaf zitten ook, hè, waardoor 5.0" 1080P of 32" 1080P al niet meer veel uitmaakt vanwege de afstand. Natuurlijk ga je het zien als je er met je snufferd bovenop zit. But who does that even? Het voordeel van 4K/UHD is naar mijn mening dat je minder ver weg kúnt zitten van je televisie als het bijvoorbeeld een 55" televisie is (1080P op 55" zou je aardig wat meters ver weg moeten zitten om de pixels niet te hoeven zien). Dat vervolgens, zorgt dat er meer beeldscherm je blikveld omvangt en geeft een intensere beleving. Vooral ook met 3D-toepassingen natuurlijk.

Anyways. Vind zelf de X9 Sony-serie wel mooi dus. :9~ Maar zoals gezegd, daar dit in de kinderschoentjes staat, kun je beter afwachten tot iedereen z'n ding doet op UHD-vlak. En dan is nog maar de vraag of ze HD-uitzendingen via de kabel nog gaan upgraden of iets.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:04:06 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135141454
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:18 schreef shiznuts het volgende:
Anyways. Vind zelf de X9 Sony-serie wel mooi dus. :9~ Maar zoals gezegd, daar dit in de kinderschoentjes staat, kun je beter afwachten tot iedereen z'n ding doet op UHD-vlak. En dan is nog maar de vraag of ze HD-uitzendingen via de kabel nog gaan upgraden of iets.
Gelukkig is daar een groot deel nog niet eens 1080i, maar 576p :'(
  maandag 6 januari 2014 @ 13:19:50 #199
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_135141993
Na eindelijk voor elkaar te krijgen dat een ebay-er een refund beloofde op de laatste dag van de ebay-case.. heb ik t na 2 weken nog niet terug en die kerel reageert nergens meer op.
Is er nog n mogelijkheid om alsnog mn geld terug te krijgen.

voor paypal is t al te lang geleden.
als ik n case wil openen, krijg k de melding dat er al een case is.
kan k niet ergens klagen over die dude ofzo?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  maandag 6 januari 2014 @ 14:48:21 #200
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135145437
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:19 schreef marcel-o het volgende:
Na eindelijk voor elkaar te krijgen dat een ebay-er een refund beloofde op de laatste dag van de ebay-case.. heb ik t na 2 weken nog niet terug en die kerel reageert nergens meer op.
Is er nog n mogelijkheid om alsnog mn geld terug te krijgen.

voor paypal is t al te lang geleden.
als ik n case wil openen, krijg k de melding dat er al een case is.
kan k niet ergens klagen over die dude ofzo?
Daarom altijd op de voorlaatste dag laten escaleren (of de dag zelf) en negatieve feedback achterlaten.
Je hoeft immers niet aardig te zijn voor die chinees.
Dan komt ie vaak vanzelf wel.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:57:37 #201
48067 neo2000
pi_135148479
quote:

[..]

Je vergeet het woordje full. Oled is een supermooie techniek, maar er is verschil tussen Oled en Full oled. De Oled schermpje nu op de markt is gewoon LCD met Oled verlichting i.p.v. CCFL. Leuk dat je stroomverbruik iets minder is, maar je wilt gewoon een 100% OLED scherm. Al is het alleen maar vanwege de stroombesparing.

quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef J.B. het volgende:

Edit:

[..]

Zou ik die link nog mogen hebben? :)
Second that request. :P Krijg zoveel shitmail van Chinese shops, de meeste van shops waar ik nog nooit iets gekocht heb, schijnbaar ontbreekt Banggood als enige in het lijstje met spamsites. terwijl dit net een mailtje was waar ik een keer iets aan gehad zou hebben. :')
pi_135148972
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:57 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Second that request. :P Krijg zoveel shitmail van Chinese shops, de meeste van shops waar ik nog nooit iets gekocht heb, schijnbaar ontbreekt Banggood als enige in het lijstje met spamsites. terwijl dit net een mailtje was waar ik een keer iets aan gehad zou hebben. :')

Ik heb wel een mail gehad, maar schijnbaar een andere want die speaker staat er niet in... wel een NEO003 smartphone met een accu en hoesje, maar daar heb ik dus niks aan. :P
  maandag 6 januari 2014 @ 16:12:19 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135149175
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html ging dat om (3/1/2014).

Geen verdere korting overigens i.c.m. de coupon uit de OP: 'This coupon is not available for email only products'.
pi_135149487
De 'gewone' aanbieding dus? Ik verkeerde in de veronderstelling dat het om een mail-only aanbieding ging.
  maandag 6 januari 2014 @ 16:21:02 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135149618
As seen on: http://deals.banggood.com/deals/Promotion140103.html .
quote:
Email Only Items?Only Given for Email Promotion from China warehouse. Discounts Valid for 7 days. Newsletter Subscribers Only.
Mailing van 03.01.2014, dus misschien na de 10e tough luck.
Tot die tijd waarschijnlijk wel gewoon beschikbaar voor iedereen.
pi_135149812
Daar was ik naar op zoek!! Heel erg bedankt :)
pi_135150918
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:05 schreef Iemand91 het volgende:
Zoek je een mooi hoesje voor een Nexus 5; log je in is de prijs bijna verdubbeld (shipping).
Hier; dus die 3 voor 2 hoesjes is ook niet voordelig; zeker niet met 3x £2 shipping. }:|

Kan deze hoesjes ook niet goedkoper vinden; vergelijkbare hoesjes zijn niet helemaal dicht tot aan de bovenkant aan de zijkant zoals deze...
Hier dan maar 3 van nemen; lijkt de goedkoopste (met dichte zijkant tot bovenaan); alleen de locatie en shipping houd me tegen. Royal Mail. :X

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 06-01-2014 22:37:47 ]
pi_135156054
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar dan is hij nu wel op z'n goedkoopst zeker? Want ik meen me te herinneren dat die ook wel eens +- 30 euro heeft gekost?
  maandag 6 januari 2014 @ 19:02:58 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135156175
Toen niemand 'em nog had en 'ie vrijwel alleen via Taobao te halen was, was 'ie natuurlijk wat duurder (geloof 35 USD). Er waren wel wat opties op AliExpress en eBay maar die waren richting de 50 USD & over.

Geloof dat Banggood nu inderdaad de beste kaart speelt.
pi_135157954
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef shiznuts het volgende:
Toen niemand 'em nog had en 'ie vrijwel alleen via Taobao te halen was, was 'ie natuurlijk wat duurder (geloof 35 USD). Er waren wel wat opties op AliExpress en eBay maar die waren richting de 50 USD & over.

Geloof dat Banggood nu inderdaad de beste kaart speelt.
Is het mogelijk dat als je de link uit de mail gebruikt (kan hem atm alleen even niet vinden) dat die nog wat goedkoper is als dat je hem direct op de website opzoekt?
  Moderator maandag 6 januari 2014 @ 19:35:37 #211
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_135158017
_O- Vandaag wat spul uit china besteld, krijg ik 20min later een belletje van de ING dat mn creditcard geblokkeerd was, omdat er verdachte activiteiten mee waren :D

ING _O_ Goed gedaan jongens!
  maandag 6 januari 2014 @ 19:36:49 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135158103
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef tharonny het volgende:

[..]

Is het mogelijk dat als je de link uit de mail gebruikt (kan hem atm alleen even niet vinden) dat die nog wat goedkoper is als dat je hem direct op de website opzoekt?
Heb ik toch net lopen zeggen/linken?
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef shiznuts het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html ging dat om (3/1/2014).

Geen verdere korting overigens i.c.m. de coupon uit de OP: 'This coupon is not available for email only products'.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

pi_135158263
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb ik toch net lopen zeggen/linken?

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ja maarr... Ik kijk met me neus :{ Merci
  maandag 6 januari 2014 @ 20:11:34 #214
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135160456
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:57 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je vergeet het woordje full. Oled is een supermooie techniek, maar er is verschil tussen Oled en Full oled. De Oled schermpje nu op de markt is gewoon LCD met Oled verlichting i.p.v. CCFL. Leuk dat je stroomverbruik iets minder is, maar je wilt gewoon een 100% OLED scherm. Al is het alleen maar vanwege de stroombesparing.

De 2 kromme schermen van Samsung en LG zijn toch gewoon oled, full oled zoals jij zegt :)
Nog maar even snel een Panasonic plasma gekocht voordat ze op zijn. Dan wachten op 50" oled voor 1000 euro :Y
  maandag 6 januari 2014 @ 20:17:27 #215
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_135160793
Ook maar de earson besteld... ;(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 6 januari 2014 @ 20:42:06 #216
48067 neo2000
pi_135162282
Thnx all voor de linkjes. :D
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De 2 kromme schermen van Samsung en LG zijn toch gewoon oled, full oled zoals jij zegt :)
Nog maar even snel een Panasonic plasma gekocht voordat ze op zijn. Dan wachten op 50" oled voor 1000 euro :Y
Mjah, dat eerste zou best kunnen. De meeste zogenaamde led tv's in de winkels zijn iig geen echte oled tv's. Al doen fabrikanten wel hun best om ons dat te laten geloven vanaf de eerste led tv, met hun geroep dat het super energiezuinig is en zo. Is gewoon ouderwetsche LCD techniek met andere kerstverlichting erachter. Poep met een vlaggetje zeg maar. :')

Hier hangt ook een panasonic plasma aan de muur. Was destijds een goedkoop instapmodelletje, maar dan nog.. Altijd nog veel betere en volwassener techniek dan LCD. Moet altijd nog een beetje huilen van binnen bij de mediamarkt als ik bij de tv's kijk. Niet al te lang geleden zag ik daar nog Philips tv's hangen, van die extra brede/rare letterbox verhoudingen tv's.. Met een blu ray demo van transformers op. Zag je bij een actiescene gewoon het scherm helemaal tearen. :') :|W Sowieso is het beeld van plasma een stuk rustiger om naar te kijken.

Mocht hier een van de 2 tv's kapot gaan, dan ga ik denk ik ook weer op zoek naar een neoplasma. Desnoods 2e hands. Fuck die inferieure lcd troep. :{w
  maandag 6 januari 2014 @ 21:07:37 #217
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135163573
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef Dromer het volgende:
Te goede ogen dus. :P
Wat moet jij een slecht leven hebben gehad vóór HD televisie!

(ik kom nog uit de tijd dat de keuze was tussen Hercules en CGA/VGA, waarbij de eerste scherper was, maar zonder kleurtjes)
640x480 met 16 miljoen kleuren palet was al betaalbaar verkrijgbaar op de Amiga in die tijd, kan het me nog goed herinneren.
pi_135164271
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb ook al de schilderij oled tv zien staan in de mediamarkt bij de arena. Wat een plaatje. Maar was nog niet te koop geloof ik.

Nu zo te zien wel:

http://www.tweakers.net/p(...)238/lg-55ea8809.html

Kromme tv's, welke designer dat bedacht heeft :{
pi_135164323
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef dud0r het volgende:
Ook maar de earson besteld... ;(
Ik ook, geheel aangepraat door dit topic. Ik kan echter geen enkel ander toepassing vinden voor de Earson dan voor in de badkamer :')
Ja.
pi_135164459
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Xu het volgende:

[..]

Ik ook, geheel aangepraat door dit topic. Ik kan echter geen enkel ander toepassing vinden voor de Earson dan voor in de badkamer :')
Same here, 2 dagen terug. Wellicht ook nog ooit voor op het strand, dustproof toch :7
  maandag 6 januari 2014 @ 21:37:17 #222
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_135165080
quote:

[..]

Bij mij komt die in de auto te liggen. Er zit nog een ouderwetse cd speler in en ik heb geen zin om 100en cd's te branden.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 6 januari 2014 @ 21:37:19 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135165083
quote:

[..]

:P
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Heb ook al de schilderij oled tv zien staan in de mediamarkt bij de arena. Wat een plaatje. Maar was nog niet te koop geloof ik.

Nu zo te zien wel:

http://www.tweakers.net/p(...)238/lg-55ea8809.html

Kromme tv's, welke designer dat bedacht heeft :{
Vind het wel wat hebben hoor. IMAX/Cinema theaters hebben het ook, hè. There's a science to it. Dat het een marketing gimmick is, is natuurlijk een bijkomend voordeel voor ze.
pi_135165493
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ] :P

[..]

Vind het wel wat hebben hoor. IMAX/Cinema theaters hebben het ook, hè. There's a science to it. Dat het een marketing gimmick is, is natuurlijk een bijkomend voordeel voor ze.
Als je het als thuisbioscoop wilt inrichten kan ook wel het voordeel zien, maar als je in de huiskamer zo'n ding hebt staan kijk je toch vanuit verschillende kijkhoeken en verschillende posities. Ik denk niet dat iedereen een bank recht voor zijn tv heeft staan en alleen maar vanuit die positie kijkt. Het lijkt me verre van optimaal als je er schuin tegenover gaat zitten.

Ik vond het zelf ook al lastig kijken toen ik er in de media markt langs liep, toen zat ik er dus niet recht voor, toen ik eenmaal zat was het wel een mooie ervaring, maar het maakte me niet zoveel uit of het nu plat of curved was.

Nu is de Media Markt natuurlijk niet ideaal om te testen, maar toch :+
  maandag 6 januari 2014 @ 21:52:18 #225
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135165924
Je kent Shiz, die schuift het vrouwtje gewoon van de bank zodat hij in het midden kan zitten :D
Ook maar zo'n earson bestellen :')
  maandag 6 januari 2014 @ 21:57:27 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135166222
Haha. :P

Ik heb ook weleens die nieuwe brilloze 3D TV's gezien. :') Dat is pas rotzooi waar je heel precies voor moet zitten. Dan kan je vrouwtje niet eens tegen je aankruipen omdat ze de boel dan fucking niet meer in 3D ziet.
pi_135166309
3d vind ik maar niks.
Ajax Amsterdam
pi_135166311
Volgend jaar worden Bluetooth-speakers overlast op Neerlands stranden de voorzetting van de Zwarte Pieten/Vuurwerk gezeik :')
Iedereen aan die klote-dingen...
  maandag 6 januari 2014 @ 22:00:45 #229
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135166442
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef shiznuts het volgende:
Haha. :P

Ik heb ook weleens die nieuwe brilloze 3D TV's gezien. :') Dat is pas rotzooi waar je heel precies voor moet zitten. Dan kan je vrouwtje niet eens tegen je aankruipen omdat ze de boel dan fucking niet meer in 3D ziet.
Wie heeft 3D nodig als je dubbel D kan hebben ;)
  maandag 6 januari 2014 @ 22:01:32 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135166502
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef Iemand91 het volgende:
Volgend jaar worden Bluetooth-speakers overlast op Neerlands stranden de voorzetting van de Zwarte Pieten/Vuurwerk gezeik :')
Iedereen aan die klote-dingen...
Haha, als een granaat zo'n ER-151 in een kuil van een Duitser mikken en dan Geer & Goor, Zanger Rinus en Dries Roelvink erheen streamen. _O-
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wie heeft 3D nodig als je dubbel D kan hebben ;)
4 D's is ook prima. :P
pi_135166622
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Haha, als een granaat zo'n ER-151 in een kuil van een Duitser mikken en dan Geer & Goor, Zanger Rinus en Dries Roelvink erheen streamen. _O-

[..]

4 D's is ook prima. :P
Domme dolle dikke duitser?
Ajax Amsterdam
  maandag 6 januari 2014 @ 22:07:33 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135166909

Zoiets in die richting eerder. :P
pi_135167018
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets in die richting eerder. :P
Welke site bestelde je die?
Ajax Amsterdam
  maandag 6 januari 2014 @ 22:09:55 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135167046
Die waar je ook deze haalt:
pi_135167235
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Die waar je ook deze haalt:
[ afbeelding ]
Ah oke, dan red ik me!
Ajax Amsterdam
  maandag 6 januari 2014 @ 22:14:31 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135167360
! TMI dude.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:44:30 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135172269
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Verschrikkelijke dood :P!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:49:27 #238
45722 Dromer
pi_135184941
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef RDMKR het volgende:

[..]

640x480 met 16 miljoen kleuren palet was al betaalbaar verkrijgbaar op de Amiga in die tijd, kan het me nog goed herinneren.
4096 kleuren voor zover ik kan nagaan of doel je op een aanpassing/uitbreiding?
Het gaat hier trouwens over pixels toch? En je hebt niet zoveel aan een palet met veel kleuren als je er niet zoveel van tegelijk op het scherm kunt krijgen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:49:41 #239
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135195270
Tape voor blessures:

Starmaster (cadeau voor een kleine)

Earson speaker:

Iemand die mij kan vertellen hoelang die Earson aan het infuus moet?
Helaas spreek ik geen Chinees namelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door ManageTheAnger op 07-01-2014 18:06:17 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_135199424
RobertNL jij had 't laatst over die Orico lader:
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jup, twee telefoons opladen gaat dus prima ;).

Zelf overigens nog altijd tevreden over mijn Orico charger:
http://www.buyincoins.com/item/37810.html
4 x USB en 30 Watt (2x 2A en 2x 1A) tablet(s), telefoon, BTmuziek ontvanger en horloge hangen er regelmatig aan en laden lekker snel op :).

Overigens laatst ook al op een dag-deal-site gespot
Zit daar 'n standaard EU-kabel bij of is dat met EU-adaptertje? Voor m'n gevoel zie ik liever 'n vaste kabel met EU-plug en niet zo'n los gammel stekkertje/adaptertje .. Ik kan er natuurlijk zelf 'n stekker aan fabriceren, maar vroeg 't me af. Kan 't op BIC niet 1-2-3 vinden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:52:25 #241
45722 Dromer
pi_135202736
Zie het Chinashopping topic op Twiekers. Ze hebben nu allemaal oorbellen i.p.v. die Android tv-stick binnen gekregen. :P (stelletje lutsers)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:01:09 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135206466
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
RobertNL jij had 't laatst over die Orico lader:

[..]

Zit daar 'n standaard EU-kabel bij of is dat met EU-adaptertje? Voor m'n gevoel zie ik liever 'n vaste kabel met EU-plug en niet zo'n los gammel stekkertje/adaptertje .. Ik kan er natuurlijk zelf 'n stekker aan fabriceren, maar vroeg 't me af. Kan 't op BIC niet 1-2-3 vinden.
Er zit zo'n 8 plug ding bij (met US stekker):

Juiste adapter kopen en je bent klaar ;)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:01:15 #243
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_135206474
Aldi deze week:
http://www.aldi.nl/aldi_led_staaflamp_48_5_707_7357.html
Zal vast wel goedkoper te krijgen zijn via een webshop.

Lang niet meer meegelezen hier :o Topic ging net iets te snel voor me af en toe.

Ik ga weer wat bestellen uit China :7 Ik wil al een tijdje een horloge bestellen.
Deze twee kwam ik tegen op DX, vond ze wel aardig:
DX horloge 1
DX horloge 2
Nummer 1 vind ik er erg gelikt en stijlvol uitzien, alleen de horlogeband is maar 16cm lang? Nummer 2 heeft een band van 23cm blijkbaar. Ik heb nogal brede polsen, dus dat bemoeilijkt mijn zoektocht. Mijn huidige Festina was een van de weinige horloges die om mijn pols pastte, toentertijd in de V&D :')

Iemand nog tips voor me qua webshops of bijvoorbeeld verkopers op Ebay die (soortgelijke) horloges aanbieden ? Het liefste $<20, hij is niet per se voor dagelijks gebruik, maar voor gelegenheden bijvoorbeeld *)
Ik meen me te herinneren dat enkele users hier wel horloges kochten via veilingen op Ebay.
Bij voorbaat dank!
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_135207832
kan ik geld van mt naar me paypal of visacard sturen?
pi_135208592
Zo, mijn earson is ook onderweg. Ben benieuwd!
Ondertussen nog steeds de awei es800m niet binnen. Ik kreeg van priceangles te horen dat het bij hun tot 40 werkdagen kon duren. Nog maar even afwachten dan..
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:18:52 #246
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_135211318
Fasttech verstuurt weer goedkope batterijen! nu via malaysia airmail.. Maar iig weer gratis shipping :D

Dus maar even deze besteld:
https://www.fasttech.com/products/1141105

icm 2 van deze: (nouja ik heb de plastic maar ik vind deze van aluminium eigenlijk mooier)

http://www.ebay.nl/itm/Co(...)tem4ac8c9647a&_uhb=1
pi_135211417
BuyInCoins is wel traag met verzenden zeg.. zondag wat besteld, nog niet verstuurd :{w
pi_135213152
0.8a is wel wat weinig. Zal toch oo kde gok wagen. Hopelijk passen ze i.c.m. protected 18650. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:47:18 #249
309342 ErkendFokker
pi_135213472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Marco001 het volgende:
0.8a is wel wat weinig. Zal toch oo kde gok wagen. Hopelijk passen ze i.c.m. protected 18650. :P
Nee, dat is dus helaas niet zo..

Ik had namelijk al 2x 18650 protected, dus ik kocht 2 van die plastic usb omhulsels.. maar past dus niet..
Maximaal 65,2mm (staat geloof ik in de advertentie, of anders in een andere vergelijkbare advertentie)
Die unprotected flat top panasonics die ik erbij heb gezet zijn het goedkoopst/mAh en passen als het goed is precies erin.
pi_135213638
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Nee, dat is dus helaas niet zo..

Ik had namelijk al 2x 18650 protected, dus ik kocht 2 van die plastic usb omhulsels.. maar past dus niet..
Maximaal 65,2mm (staat geloof ik in de advertentie, of anders in een andere vergelijkbare advertentie)
Die unprotected flat top panasonics die ik erbij heb gezet zijn het goedkoopst/mAh en passen als het goed is precies erin.
Nouja, het is DIY, kijken of ik 1 mm van dat spiraaltje achterop af kan krijgen.
(In d eplastic past het ook, zij het dat de chip van de powebank nu gekanteld zit..
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:56:29 #251
309342 ErkendFokker
pi_135214180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nouja, het is DIY, kijken of ik 1 mm van dat spiraaltje achterop af kan krijgen.
(In d eplastic past het ook, zij het dat de chip van de powebank nu gekanteld zit..
Ah jij hebt die plastic ook? Mijn sanyo's (https://www.fasttech.com/products/1143804) waren echt te groot.. 69 mm
pi_135214260
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ah jij hebt die plastic ook? Mijn sanyo's (https://www.fasttech.com/products/1143804) waren echt te groot.. 69 mm
jup, een zwarte met wit klepje. :P
Ik heb een setje Ultrafire van Ebay. :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:26:52 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135215970
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef ErkendFokker het volgende:
Fasttech verstuurt weer goedkope batterijen! nu via malaysia airmail.. Maar iig weer gratis shipping :D

Dus maar even deze besteld:
https://www.fasttech.com/products/1141105

icm 2 van deze: (nouja ik heb de plastic maar ik vind deze van aluminium eigenlijk mooier)
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/Co(...)tem4ac8c9647a&_uhb=1
Top, direct 2 besteld voor mijn Enb lader :D (ook nieuwe 18650's blijkbaar).
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef mschol het volgende:
BuyInCoins is wel traag met verzenden zeg.. zondag wat besteld, nog niet verstuurd :{w
Grote kans dat het niet in stock is dan. Anders is het altijd binnen 48 uur gepost :P (status P5 gok ik?)
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Marco001 het volgende:
Ik vraag mij een beetje af waarom je goede (unprotected) batterijen koopt en dan vervolgens een goedkope enclosure pakt :D. Acht de kans met zoiets groter dat hij niet mooi 5v afgeeft, of niet goed laad.
Deze chargers (fasttech, BIC) zijn getest en laden de batterij mooi op en hebben daarnaast een mooie constante 5V output (met weinig noise) ;) en geven resp 1A (fasttech) of 1.5A (BIC)

En nog even een crosspost:
quote:
Aangezien mensen hier ook nog wel eens van die goedkope dockjes kopen.
Let even op als je de connector wil draaien er zijn blijkbaar twee soorten in omloop:

Van de achterste op deze foto is het kabeltje te kort om hem te kunnen draaien en moet je dus meer gaan prutsen. Die versie is waarschijnlijk wel nieuwer omdat er beter is nagedacht over de connector (zit vast met twee pinnetjes).
Heb overigens beide in 1 levering van BIC ontvangen :)

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 07-01-2014 23:36:16 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:30:16 #254
309342 ErkendFokker
pi_135216185
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef RobertNL het volgende:

Ik vraag mij een beetje af waarom je goede (unprotected) batterijen koopt en dan vervolgens een goedkope enclosure pakt :D. Acht de kans met zoiets groter dat hij niet mooi 5v afgeeft, of niet goed laad.
Deze chargers (fasttech, BIC) zijn getest en laden de batterij mooi op en hebben daarnaast een mooie constante 5V output ;) en geven resp 1A (fasttech) of 1.5A (BIC)

Pff, nou moet ik zeker ook nog een nieuwe behuizing kopen, zo blijf ik bezig

Maar ok.. wat doe ik dan met die 2 behuizingen die ik al heb liggen dan? Daar goedkope unprotected batterijen in ofzo?

Ik koop dus die panasonic unprotected omdat het mij lijkt dat er in de lader ook al een protectie zit? En protected batterijen te groot waren voor die usb dingetjes die ik had gekocht.

Ik heb ook al een intellicharger dus een goede lader hoef ik opzich niet meer te hebben.. Moet ik dan ook nog die ENB kopen? Om mijn telefoon mee op te laden?

Hm ok.. ik koop die ENB dual van Fasttech dan ook nog maar (mooi compact)

[ Bericht 4% gewijzigd door ErkendFokker op 07-01-2014 23:35:32 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:35:45 #255
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135216471
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:01 schreef N22 het volgende:
Aldi deze week:
http://www.aldi.nl/aldi_led_staaflamp_48_5_707_7357.html
Zal vast wel goedkoper te krijgen zijn via een webshop.

Lang niet meer meegelezen hier :o Topic ging net iets te snel voor me af en toe.

Ik ga weer wat bestellen uit China :7 Ik wil al een tijdje een horloge bestellen.
Deze twee kwam ik tegen op DX, vond ze wel aardig:
DX horloge 1
DX horloge 2
Nummer 1 vind ik er erg gelikt en stijlvol uitzien, alleen de horlogeband is maar 16cm lang? Nummer 2 heeft een band van 23cm blijkbaar. Ik heb nogal brede polsen, dus dat bemoeilijkt mijn zoektocht. Mijn huidige Festina was een van de weinige horloges die om mijn pols pastte, toentertijd in de V&D :')

Iemand nog tips voor me qua webshops of bijvoorbeeld verkopers op Ebay die (soortgelijke) horloges aanbieden ? Het liefste $<20, hij is niet per se voor dagelijks gebruik, maar voor gelegenheden bijvoorbeeld *)
Ik meen me te herinneren dat enkele users hier wel horloges kochten via veilingen op Ebay.
Bij voorbaat dank!
Dat eerste horloge is zeker een mooi budget horloge!

Shark led watches (verschillende modellen, verkoper Koo_titina is wel goed)
Curren 8100

Zelf net een Invicta Pro Diver 8928 OB gekocht
YouTube
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:39:46 #256
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_135216643
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat eerste horloge is zeker een mooi budget horloge!

Shark led watches (verschillende modellen, verkoper Koo_titina is wel goed)
Curren 8100

Zelf net een Invicta Pro Diver 8928 OB gekocht
Shark, dat merk heb ik hier vaker langs zien komen. Kon er maar niet op komen :P Bedankt voor de tips :)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:40:25 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135216678
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:30 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Pff, nou moet ik zeker ook nog een nieuwe behuizing kopen, zo blijf ik bezig

Maar ok.. wat doe ik dan met die 2 behuizingen die ik al heb liggen dan? Daar goedkope unprotected batterijen in ofzo?
Ja en dan als volgt gebruiken:

quote:
Ik koop dus die panasonic unprotected omdat het mij lijkt dat er in de lader ook al een protectie zit? En protected batterijen te groot waren voor die usb dingetjes die ik had gekocht.
Klopt, er zit wel protection in maar dat wil ook niet alles zeggen ;).
Het gaat overigens vooral over de output, als daar te veel ruis op zit wil je je mobiel er niet aan leggen :P.
quote:
Ik heb ook al een intellicharger dus een goede lader hoef ik opzich niet meer te hebben.. Moet ik dan ook nog die ENB kopen? Om mijn telefoon mee op te laden?
Nee niets moet :+ Als je je batterijen oplaad in de intelli dan heb je ook geen IC circuit nodig in de behuizing zelf (want die is er voor de input, om de batterij op 4.18-4.x volt zit af te kappen).
quote:
Hm ok.. ik koop die ENB dual van Fasttech dan ook nog maar (mooi compact)
_O-
pi_135217452
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Top, direct 2 besteld voor mijn Enb lader :D (ook nieuwe 18650's blijkbaar).

[..]

Grote kans dat het niet in stock is dan. Anders is het altijd binnen 48 uur gepost :P (status P5 gok ik?)
de boel stond als in stock op de site..

maar status is P5 idd, met Packaging op de timeline..
pi_135217790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tape voor blessures:
[ afbeelding ]
Starmaster (cadeau voor een kleine)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Earson speaker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Iemand die mij kan vertellen hoelang die Earson aan het infuus moet?
Helaas spreek ik geen Chinees namelijk.
Ik durf niet te zeggen hoe lang, maar bij mij ging 't rode lampje op 'n gegeven moment uit. Dan lijkt me dat 'ie vol is. Zou wel handig zijn als er op één of andere manier nog achter te komen is hoe lang je met zo'n ding kunt spelen, ergens de capaciteit kunt aflezen.
pi_135219339
Toetsenbord van Banggood binnen, wel grappig dat ze er gewoon een Engelse gebruiksaanwijzing bij doen. Verder erg mooi toetsenbord, met leuke accessoires die erbij zitten.

Dat was mijn Razer Blackwidow die binnenkwam... :')
Die van Banggood is er dus nog niet

[ Bericht 39% gewijzigd door wihehin op 08-01-2014 10:09:38 ]
pi_135223251
tvp :)
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:54:42 #262
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135228760
Chinezen bevestigen al mijn vooroordelen weer _O-
500/700 euro :')

quote:
Inbike 700C Fixed Gear Bike

Inbike 700C Fixed Gear Bike, a best choice for cyclist who pursuit of cool and fashion riding. From its special horn handlebar, 360-degree rotating head front, pedal controlling and eye-attracting color outfit, it tells us that this is a hot trend-setting bike you deserve to have

http://www.banggood.com/collection-DIY-Your-Fixed-Bike-185.html
pi_135229449
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef monkeybrain het volgende:
Chinezen bevestigen al mijn vooroordelen weer _O-
500/700 euro :')

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.banggood.com/collection-DIY-Your-Fixed-Bike-185.html
Zoiets lijkt mij eigenlijk best tof. :) Alleen jammer van de prijs. voor 100-200,- zou ik er best 1 willen. (Zonder roze of bloemetjesmotief.)
pi_135230149
quote:
King of speed met maar liefst

één versnelling _O- :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 13:36:25 ]
pi_135230348
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:35 schreef J.B. het volgende:

[..]

King of speed met maar liefst
[ afbeelding ]
één versnelling _O- :')
Dat is ook het idee achter een SS, 1 versnelling. ;)
En je hebt er wel meer die er ongeveer zo uit zien.
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:43:33 #266
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_135230385
Er behoren zelfs geen remmen op te zitten.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_135230479
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:43 schreef jpg97 het volgende:
Er behoren zelfs geen remmen op te zitten.
Op een SS wel, op een fixie niet. (of net andersom. :P )
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:47:55 #268
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_135230533
Mogen die led lampjes tussen de spaken wel hier in nederland?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:32:43 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135232264
Weleens zo'n fiets gezien. Die kon je winnen geloof ik bij een of andere actie van een krant of magazine hier.
Laten zich makkelijk branden.
pi_135238282
But, vandaag bij 2 Action filialen geweest voor de Philips usb lader.
Maar nergens te bekennen, die trienen daar wisten ook van niks.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:10:08 #271
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135238444
Hoi, nog een gelukkig nieuwjaar O+

Kan ik VVV bonnen inwisselen voor paypal geld ofzo? :') Heb nu 45 euro aan vvv bonnen.. :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:30:24 #272
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135239228
Mensen die vvv bonnen geven moeten allemaal sterven :')
Cash is king.
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:08:59 #273
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135243101

SPOILER
Wel een grappig usb stickje, beetje ruw afgewerkt. Als ik de 2e heb meer info.
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:11:21 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135243229
_O- !
pi_135243485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef mschol het volgende:
Dat is nog niet traag. Bij genoeg shops weleens 1-2 weken moeten wachten tot ik een melding kreeg dat het product verzonden is.

Soms kreeg ik een melding dat het verzonden is terwijl ik het al thuis had.
pi_135243937
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:15 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat is nog niet traag. Bij genoeg shops weleens 1-2 weken moeten wachten tot ik een melding kreeg dat het product verzonden is.

Soms kreeg ik een melding dat het verzonden is terwijl ik het al thuis had.
Nou niet gaan overdrijven he :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:25:14 #277
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_135243990
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:08 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

SPOILER
Wel een grappig usb stickje, beetje ruw afgewerkt. Als ik de 2e heb meer info.
Bazen pigled _O_
Doet me denken aan die goeie ouwe DX tijd (~2007) 8)7
Koekje d'r bij?
pi_135249097
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Nou niet gaan overdrijven he :')
Best mogelijk hoor,

zo heb ik dat met ebay wel is, dan wordt het pakket verstuurd, maar word pas een week later ofzo de status naar verzonden veranderd, terwijl het pakket dus net binnen is gekomen xD
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:55:53 #279
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135249191
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:30 schreef monkeybrain het volgende:
Mensen die vvv bonnen geven moeten allemaal sterven :')
Cash is king.
Kerstpakket van pa en zelf gratis gekregen met van die enquêtes :P
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:56:38 #280
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135249234
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:25 schreef eleganza het volgende:

[..]

Bazen pigled _O_
Doet me denken aan die goeie ouwe DX tijd (~2007) 8)7
Heb nog steeds geen LED Pig :') ;(
  woensdag 8 januari 2014 @ 21:27:20 #281
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_135250819
Twee weken geleden nog eens klacht ertegenaan gegooid dat m'n 1ct zaklampje (september) nooit is aangekomen.

Kreeg nederig een 'resend' aangeboden. Vandaag binnen, met excuuskaartje erbij.

:-)
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:11:16 #282
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_135253312
Zijn er nog coupons voor BIC? Ik kan ze niet vinden.. Ik heb nog nooit gehad dat ze geen een lopende hebben. (Uit OP werken niet)
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_135253999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:11 schreef Markos. het volgende:
Zijn er nog coupons voor BIC? Ik kan ze niet vinden.. Ik heb nog nooit gehad dat ze geen een lopende hebben. (Uit OP werken niet)
2%dropper ?
:]
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:23:46 #284
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_135254128
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:21 schreef wootahH het volgende:

[..]

2%dropper ?
Nope helaas
quote:
Coupon not found
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:38:16 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135254946
Staat ook nog in de OP:
quote:
En tja, als je er op die manier ook niet uit komt, dan houdt het min of meer op, hè.
pi_135255927
Of gewoon recommender :D?

Of bestaat dat niet meer?
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:02:53 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135256294
Jawel hoor.

[ Bericht 47% gewijzigd door shiz op 08-01-2014 23:10:27 ]
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:24:59 #288
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_135257563
Vandaag een pakketje die 7 november verzonden is. Het mag even duren.
pi_135260604
Vandaag ook 2 HDMI splitters binnen die ik 28 december heb besteld ondanks dat op PayPal mijn betaling nog niet eens voldaan is :D

Iemand ervaring met een tobo en muis, kiest Bluetooth ivm raspberry en Android tv stick besturen
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:37:06 #290
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_135264089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef shiznuts het volgende:
Jawel hoor.
[ link | afbeelding ]
_O- _O_

Levert dat nog wat op in zo'n topic? :9
Koekje d'r bij?
pi_135265079
Iemand enig idee waar ik het beste kan zoeken naar een wat grotere muismat?
pi_135265128
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:17 schreef dj_ko het volgende:
stukje zeil bij de gamma kopen?
Top 5 China producten
pi_135265144
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:17 schreef dj_ko het volgende:
http://chinaprices.us?q=big%20mouse%20mat

Dit is wel een mooie...

SPOILER
pi_135265312
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

stukje zeil bij de gamma kopen?
:{

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:20 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Dit is wel een mooie...

SPOILER
Thanks, die foto haha _O-
pi_135265383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:20 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Dit is wel een mooie...

SPOILER
Zoeen heb ik gehad, in mijn pre-china tijdperk gekocht op de HCC-dagen. :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:15:47 #296
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_135266672
Weet iemand waar ik van die plastic/ siliconen bandjes kan regelen.soort gelijk aan van die festivalbandjes of van die armstrong bandjes.
Moet er een hoop hebben inclusief tekstbedrukking.

In nederland starten de prijzen vanaf een euro de stuk als ik er 500 moet hebben!

hoor jullie suggesties graag.
pi_135267314
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:15 schreef marcelp79 het volgende:
Weet iemand waar ik van die plastic/ siliconen bandjes kan regelen.soort gelijk aan van die festivalbandjes of van die armstrong bandjes.

In nederland starten de prijzen vanaf een euro de stuk als ik er 500 moet hebben!

De eerste links die ik vind zouden op zo'n 40-50ct per 500 stuks komen incl. bedrukken:

http://www.euro-events.nl(...)liconen-polsbandjes/

http://www.promofit.nl/siliconenbandjes/sil41--debossing.html

Hier 35ct/stuk met 1 kleur opdruk:

http://www.allpremiums.nl(...)bandjes-bedrukken-11

En wil je veel goedkoper kun je rechtstreeks een fabrikant in China aanschrijven, dikwijls min. aantallen van 100, 200, 300 etc. Take your pick:

http://www.made-in-china.(...)licone_Bracelet.html
pi_135268222
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:15 schreef marcelp79 het volgende:

voor zulk spul heb ik mijn connecties in polen, je zou eens een prijs opgave kunnen doen bij
SectorX, voornamelijk voetbal gerelateerde producten, maar ontwerp kan natuurlijk van alles zijn!

wat voorbeelden uit hun huidige portfolio:
http://sectorx.pl/index.php?strona=galeria&category=26
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:27:39 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135268852
Volgens mij ga je dood van die Chinese bandjes. :P

In other news...
quote:
As the Chinese Spring Festival (from January 30th to February 6th) is approaching, many Taobao vendors will start to be on leave from January 15 and the shipping speed of domestic logistics will become slow after January 15
Iets om rekening mee te houden... ;)
pi_135269018
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij ga je dood van die Chinese bandjes. :P

Van brood uit de supermarkt ook (als dat van Bakkersland afkomstig is) :{w
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:33:36 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135269036
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')