Je herkent de echte kenners als ze over Oled beginnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef funky_fart het volgende:
CES staat voor de deur, reken maar op aankondigingen voor <$1000 4k schermen, pakweg halverwege dit jaar verkrijgbaar in NL
Geen extra puntjes willen hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je herkent de echte kenners als ze over Oled beginnen.
Verrotte lcd schermen met extra puntjes is alleen voor het domme volk![]()
Oled
Zuurstok demo's op lcd schermen, zo triest.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen extra puntjes willen hebben!
[ afbeelding ]
als een baas
als je een prutkwaliteit (aka 90% van het consumentenspul) tv neemt heb je enigsinds gelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zuurstok demo's op lcd schermen, zo triest.
Zet een donkere scene op en het zaakje is 1 groot grijs vlak zonder details![]()
Zou ik die link nog mogen hebben?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef tharonny het volgende:
Earson is trouwens weer in de aanbieding bij BG. Kost $23.99 dacht ik. Stond in de mail Mail Only, dus mocht je hem niet op de website kunnen vinden zoek ik de link nog wel even op.
Ben bang dat we ook daar goedkope(re) crap Oleds gaan zienquote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef monkeybrain het volgende:
4k Oled, elke avond voor slapen even bidden
korting bij banggood werkt niet met afgeprijsde items.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef J.B. het volgende:
Had iemand hier geen kortingscode/mail gekregen voor die Earson speaker? Ik ga nog een tweede bestellen
Mij interesseert het hele uhd gebeuren sowieso weinig, maar wie er per se een wil hebben voor minder dan 1000 dollar kan die over een half jaar gewoon in NL bestellen. Dawasallesquote:Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je herkent de echte kenners als ze over Oled beginnen.
Verrotte lcd schermen met extra puntjes is alleen voor het domme volk![]()
Oled
2 zeer waarschijnlijke oorzaken: verkeerde instellingen of bagger materiaal wat je gebruikt... (of je hebt heeel slechte ogen)quote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef RDMKR het volgende:
vind die resolutie al vreselijk op m'n 13.3 inch scherm, laat staan op 30+ inch.
Gelukkig is daar een groot deel nog niet eens 1080i, maar 576pquote:Op maandag 6 januari 2014 12:18 schreef shiznuts het volgende:
Anyways. Vind zelf de X9 Sony-serie wel mooi dus.Maar zoals gezegd, daar dit in de kinderschoentjes staat, kun je beter afwachten tot iedereen z'n ding doet op UHD-vlak. En dan is nog maar de vraag of ze HD-uitzendingen via de kabel nog gaan upgraden of iets.
Daarom altijd op de voorlaatste dag laten escaleren (of de dag zelf) en negatieve feedback achterlaten.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:19 schreef marcel-o het volgende:
Na eindelijk voor elkaar te krijgen dat een ebay-er een refund beloofde op de laatste dag van de ebay-case.. heb ik t na 2 weken nog niet terug en die kerel reageert nergens meer op.
Is er nog n mogelijkheid om alsnog mn geld terug te krijgen.
voor paypal is t al te lang geleden.
als ik n case wil openen, krijg k de melding dat er al een case is.
kan k niet ergens klagen over die dude ofzo?
Je vergeet het woordje full. Oled is een supermooie techniek, maar er is verschil tussen Oled en Full oled. De Oled schermpje nu op de markt is gewoon LCD met Oled verlichting i.p.v. CCFL. Leuk dat je stroomverbruik iets minder is, maar je wilt gewoon een 100% OLED scherm. Al is het alleen maar vanwege de stroombesparing.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zuurstok demo's op lcd schermen, zo triest.
Zet een donkere scene op en het zaakje is 1 groot grijs vlak zonder details![]()
4k Oled, elke avond voor slapen even bidden
Second that request.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef J.B. het volgende:
Had iemand hier geen kortingscode/mail gekregen voor die Earson speaker? Ik ga nog een tweede bestellen
Edit:
[..]
Zou ik die link nog mogen hebben?
Ik heb wel een mail gehad, maar schijnbaar een andere want die speaker staat er niet in... wel een NEO003 smartphone met een accu en hoesje, maar daar heb ik dus niks aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Second that request.Krijg zoveel shitmail van Chinese shops, de meeste van shops waar ik nog nooit iets gekocht heb, schijnbaar ontbreekt Banggood als enige in het lijstje met spamsites. terwijl dit net een mailtje was waar ik een keer iets aan gehad zou hebben.
Mailing van 03.01.2014, dus misschien na de 10e tough luck.quote:Email Only Items?Only Given for Email Promotion from China warehouse. Discounts Valid for 7 days. Newsletter Subscribers Only.
Hier dan maar 3 van nemen; lijkt de goedkoopste (met dichte zijkant tot bovenaan); alleen de locatie en shipping houd me tegen. Royal Mail.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:05 schreef Iemand91 het volgende:
Zoek je een mooi hoesje voor een Nexus 5; log je in is de prijs bijna verdubbeld (shipping).
Hier; dus die 3 voor 2 hoesjes is ook niet voordelig; zeker niet met 3x £2 shipping.![]()
Kan deze hoesjes ook niet goedkoper vinden; vergelijkbare hoesjes zijn niet helemaal dicht tot aan de bovenkant aan de zijkant zoals deze...
Maar dan is hij nu wel op z'n goedkoopst zeker? Want ik meen me te herinneren dat die ook wel eens +- 30 euro heeft gekost?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef shiznuts het volgende:
As seen on: http://deals.banggood.com/deals/Promotion140103.html .
[..]
Mailing van 03.01.2014, dus misschien na de 10e tough luck.
Tot die tijd waarschijnlijk wel gewoon beschikbaar voor iedereen.
Is het mogelijk dat als je de link uit de mail gebruikt (kan hem atm alleen even niet vinden) dat die nog wat goedkoper is als dat je hem direct op de website opzoekt?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef shiznuts het volgende:
Toen niemand 'em nog had en 'ie vrijwel alleen via Taobao te halen was, was 'ie natuurlijk wat duurder (geloof 35 USD). Er waren wel wat opties op AliExpress en eBay maar die waren richting de 50 USD & over.
Geloof dat Banggood nu inderdaad de beste kaart speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |