Nee, dat was weer wat anders (sept/okt), een user-minded giveaway-contest.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
ah, had de link bangood <> tmart nog niet gelegd, tenx
quote:I will try to contact them to see if they are interested to work with us
I fixed that for you my fliend!quote:
Dan moeten ze toch minstens met een HID komen, voor minder kom ik mijn bed niet uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:22 schreef RobertNL het volgende:
Natuurlijkwillen mensen dat.
Monkeybrain, Shiznuts en Downstar zijn hier wel de zaklamp goeroes momenteel denk ik
Downstar kan nog wel een mooie lader gebruiken zodat zijn tuinhuis niet affikt. De lamp heeft hij geloof ik al.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Magneet het volgende:
http://www.tmart.com/Tang(...)t-Black_p208291.html
die hadden ze nu op het oog, ik heb wel gezegd dat hij compleet met lader en batterijen moet komen. Maar het is nog de vraag natuurlijk hoe het gaat lopen na de boot
Of je gebruikt gewoon de quick orderquote:Op zondag 5 januari 2014 16:52 schreef Jimbo het volgende:
Mister tao blokkeert nu zn beetje al mn aanvragen
Weet iemand een andere tao agent die te vertrouwen is? Ik deed veel met mistertao werken maar nu ik al niet meer voor apple opladers normaal kan zoeken is het tijd voor een andere
En die mag je me even gaan uitleggen? Waar kan dat dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Of je gebruikt gewoon de quick order
ah zie nueen plaatjequote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Of je gebruikt gewoon de quick order
[ link | afbeelding ]
En dan gewoon zoeken via Taobao zelf natuurlijkquote:
Ja dat deed ik gelukkig meestal ook al.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En dan gewoon zoeken via Taobao zelf natuurlijk
Ik voorspel: aan het einde van het jaar zijn de 4K TV's een normaal formaat en <¤1000.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef RDMKR het volgende:
weet iemand al waar je voordelig die chinese 4K TV kan bestellen en laten shippen?
Heb ze nog niet op websites zien staan, kan er ook niet iets over vinden. Verzenden zal wel prijzig zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef RDMKR het volgende:
weet iemand al waar je voordelig die chinese 4K TV kan bestellen en laten shippen?
nitecore - jetbeam i4 laderquote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb ze nog niet op websites zien staan, kan er ook niet iets over vinden. Verzenden zal wel prijzig zijn.
Ik heb wat oude topics door lopen zoeken, wil eigenlijk een paar 18650 batterijen en een lader kopen. Maar ik wil geen gedoe met ontploffende laders en zaklampen. Kan niet echt iets vinden wat als 100% veilig wordt betiteld. Iemand die wel een combi weet welke als veilig bestempeld kan worden?
Hier nog ergers; m'n nieuwe M9pro tablet binnen. Komt een vriend op een avond langs; ziet dat ding 2 minuten (nog niet eens zelf gebruikt) en ook "Bestel mij er ook maar 1".quote:Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n vader zojuist de Earson laten zien/horen. Hij kijkt even bedenkelijk als ik dat ding geef. Even connecten met BT en muziek aangezwengeld. Zie je z'n gezicht ineens verbaasd en instemmend knikken. 10 minuten later: "Doe mij er maar zo eentje, 20 euro zei je?"
Inmiddels in bestelling en meteen 'n geheugenkaartje voor in z'n f00n om mp3's op te knallen
Buy in Coins #1, #2, #3, Kijkshop, Ebay enz. enz.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef larry_flynt het volgende:
Ergens een website waar ze een goedkope horloge box aanbieden? Ik ben opzoek naar een goedkope om mijn horloges netjes te bewaren.
Blijf je echt hierin geloven?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef RDMKR het volgende:
Dat ding is lelijk man!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef shiznuts het volgende:
Zelf verliefd op die Sony 4K met boxen aan de zijkant.
Voor voetbalwedstrijden enzo. Voor films en serie ga ik wel ff in m'n cinemaroom met beamer en BOSE immersive cinema experience zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat ding is lelijk man!![]()
Gewoon een goed scherm, meer niet. Bij zo'n prijs/TV wil je een goed apart geluidsysteem hebben; niet van die speakertjes aan de zijkant.![]()
Had van een speakerguru toch wat meer verwacht hoor...
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef Magneet het volgende:
Toen heeft hij inderdaad contact met me opgenomen, deze boot wil ik zelf nog doen (ga ook proberen filmpje maken) en hij zat zelf als volgende te denken aan een zaklamp. Ik hoorde van Rene90 al dat er hier mensen zitten die genoeg vergelijkingsmateriaal hebben. Zouden er daarvan ook mensen zijn die een stukje voor op de fp willen schrijven? Let wel dit is nog onder voorbehoud natuurlijk
Ik heb inderdaad genoeg vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Magneet het volgende:
http://www.tmart.com/Tang(...)t-Black_p208291.html
die hadden ze nu op het oog, ik heb wel gezegd dat hij compleet met lader en batterijen moet komen. Maar het is nog de vraag natuurlijk hoe het gaat lopen na de boot
Ik heb inderdaad de lamp al, een goede lader is inderdaad geen overbodige luxequote:Op zondag 5 januari 2014 15:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Downstar kan nog wel een mooie lader gebruiken zodat zijn tuinhuis niet affikt. De lamp heeft hij geloof ik al.
Copy/paste zijn oude review, hoppa![]()
http://www.tmart.com/NITE(...)Charger_p226225.html
Je herkent de echte kenners als ze over Oled beginnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef funky_fart het volgende:
CES staat voor de deur, reken maar op aankondigingen voor <$1000 4k schermen, pakweg halverwege dit jaar verkrijgbaar in NL
Geen extra puntjes willen hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je herkent de echte kenners als ze over Oled beginnen.
Verrotte lcd schermen met extra puntjes is alleen voor het domme volk![]()
Oled
Zuurstok demo's op lcd schermen, zo triest.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen extra puntjes willen hebben!
[ afbeelding ]
als een baas
als je een prutkwaliteit (aka 90% van het consumentenspul) tv neemt heb je enigsinds gelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zuurstok demo's op lcd schermen, zo triest.
Zet een donkere scene op en het zaakje is 1 groot grijs vlak zonder details![]()
Zou ik die link nog mogen hebben?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef tharonny het volgende:
Earson is trouwens weer in de aanbieding bij BG. Kost $23.99 dacht ik. Stond in de mail Mail Only, dus mocht je hem niet op de website kunnen vinden zoek ik de link nog wel even op.
Ben bang dat we ook daar goedkope(re) crap Oleds gaan zienquote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef monkeybrain het volgende:
4k Oled, elke avond voor slapen even bidden
korting bij banggood werkt niet met afgeprijsde items.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef J.B. het volgende:
Had iemand hier geen kortingscode/mail gekregen voor die Earson speaker? Ik ga nog een tweede bestellen
Mij interesseert het hele uhd gebeuren sowieso weinig, maar wie er per se een wil hebben voor minder dan 1000 dollar kan die over een half jaar gewoon in NL bestellen. Dawasallesquote:Op zondag 5 januari 2014 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je herkent de echte kenners als ze over Oled beginnen.
Verrotte lcd schermen met extra puntjes is alleen voor het domme volk![]()
Oled
2 zeer waarschijnlijke oorzaken: verkeerde instellingen of bagger materiaal wat je gebruikt... (of je hebt heeel slechte ogen)quote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef RDMKR het volgende:
vind die resolutie al vreselijk op m'n 13.3 inch scherm, laat staan op 30+ inch.
Gelukkig is daar een groot deel nog niet eens 1080i, maar 576pquote:Op maandag 6 januari 2014 12:18 schreef shiznuts het volgende:
Anyways. Vind zelf de X9 Sony-serie wel mooi dus.Maar zoals gezegd, daar dit in de kinderschoentjes staat, kun je beter afwachten tot iedereen z'n ding doet op UHD-vlak. En dan is nog maar de vraag of ze HD-uitzendingen via de kabel nog gaan upgraden of iets.
Daarom altijd op de voorlaatste dag laten escaleren (of de dag zelf) en negatieve feedback achterlaten.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:19 schreef marcel-o het volgende:
Na eindelijk voor elkaar te krijgen dat een ebay-er een refund beloofde op de laatste dag van de ebay-case.. heb ik t na 2 weken nog niet terug en die kerel reageert nergens meer op.
Is er nog n mogelijkheid om alsnog mn geld terug te krijgen.
voor paypal is t al te lang geleden.
als ik n case wil openen, krijg k de melding dat er al een case is.
kan k niet ergens klagen over die dude ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |