Op die rgb past ok wel een oude nokia adaptor of linksys aansluitsnoer als je die nog hebt liggenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:42 schreef rene90 het volgende:
22-12-2013 verzonden, vandaag binnen. Gaat om zo'n ledstrip met adapter, alleen de adapter is defect. Iemand enig idee waar je goedkoop zo'n adapter kan kopen? Gaat om zo'n standaard led strip gewoon, RGB.
Ik zag die ook staan, maar de betekenis was me onduidelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef monkeybrain het volgende:
$14 voor een ei? Ze snappen niet dat er concurrentie is in de vorm van echte vrouwen?![]()
Buttplugs, prostaatplugs... niets nieuws voor mij. Maar deze was mij nog niet bekend...
Lekker in de plasbuis laten glijden![]()
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com/item/34666.html
Als je dat erin kan sjorren dan is je lul wel aardig uitgewoondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef shiznuts het volgende:
Is dat niet zo'n Kutoban (of whatever) zelfverdedigingsstokje?
- Kubotan, same difference: https://www.google.nl/webhp?hl=nl#hl=nl&q=kubotan .
"and to stimulate the flop all over the place"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:32 schreef davedavy het volgende:
BIC is drastisch aan het hervormen, eerst Signapore post toegevoegd (na jaren enkel China Post te hebben) en nu hebben ze dit welbekende product ook al in hun assortiment toegevoegd:
http://www.buyincoins.com/item/41138.html
quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
Het topic op Tweakers is trouwens ook weer leuk leesvoer nu daar sommige mensen weer in de val zijn gelopen met het kopen van een veel te goedkope Android stick.
Vol verdedigen dat het kan en dat het 'moet' maar binnen 48 uur al de eerste signalen van oplichting.
Dat wordt gejank daar straks geloof ik.
ben benieuwd wat die ebay expert hierover te zeggen heeft xD!quote:
Ben ik verder ook niet achter gekomen, denk dat die + en - gewoonweg voor terug en verder is qua muziek.. harder en zachter krijg ik hem ook niet via die dingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef wihehin het volgende:
Vandaag ook mijn earson binnengekregen in iets meer dan een week.
Zojuist getest onder de douche, had hem op de grond gezet en (tot mijn verbazing) gaf hij geen duck.
Weet iemand hoe die drie knoppen werken aan de zijkant? De + en - veranderen niks aan het volume (Nexus 5), + ingedrukt gaat echter naae het volgende nummer en - gaat terug ben ik tot nu toe achter gekomen.
Dat is fraai, maar lijkt me niet echt een probleem zo lang je met paypal betaald hebt? Heb in ieder geval nog nooit problemen gehad bij verkeerde leveringen.quote:
Ah, een beetje dit idee of wah (NSFA*).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je dat erin kan sjorren dan is je lul wel aardig uitgewoond
Aha, hier wel gewoon hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ben ik verder ook niet achter gekomen, denk dat die + en - gewoonweg voor terug en verder is qua muziek.. harder en zachter krijg ik hem ook niet via die dingen
hebben wij dan een clone van een clone gekocht ofzo hahah xDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, een beetje dit idee of wah (NSFA*).
*A - Anything
[..]
Aha, hier wel gewoon hoor.
Nouja, ik ben zelf altijd gewend wat meer helderheid aan nummers toe tevoegenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Vond het ook al apartjes inderdaad dat je eerst nog moest kloten met equilizers ook nog.
Jesus man, dat soort linkjes moet je niet zomaar posten zonder waarschuwingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, een beetje dit idee of wah (NSFA*).
*A - Anything
khad hem (gelukkig) gemist..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jesus man, dat soort linkjes moet je niet zomaar posten zonder waarschuwing![]()
Waar haal je het vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |