Bedankt voor de tip! Daar heb ik wat aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
de gouden tip:
Haal nooit geen geheugen(usb sticks, (externe) harde schijven, multimedia kaartjes(dus microsd, SDHC etc.)
uit China.
Er zijn zoveel nep opslag dingen in china..
Dan koop je een usb stick van 32 GB en dan blijkt hij in werkelijkheid maar 2 GB te zijn, terwijl je pc hem wel als 32 GB ziet door smerige firmware trucjes..
Zet je er toch meer op dan krijg je corrupte bestanden en dergelijk geouwehoer, en dat moet je niet willen dus
Daarnaast is het nauwelijks goedkoper ook nog dan in Nederland, dus het risico niet waard
DataIO.nl of Digitalsonline.nl zijn goede betrouwbare leveranciers in Nederland die vaak via de tweakers.net pricewatch als goedkoopste uitkomen.
maar je kan per product misschien beter hier even de goedkoopste uit filteren:
http://tweakers.net/categorie/839/opslag/producten/
Je zou ook nog even kunnen kijken by mymemory.co.uk, dat is een webshop gevestigd in Engeland
die heeft ook nog wel eens goedkope (maar echte!) opslagmedia te koop. (vaak ook nog wel ergens op internet een 5% korting coupon voor te vinden)
succes!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Daar heb ik wat aan.
Oppassen met Gillette dingen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Wat ik vandaag toch in de mail had![]()
[ afbeelding ]
Ik ga misschien onderstaand spul eens bestellen. Kijken of dat wat is en of dat beter resultaat geeft dan elektrisch. Eerst keren waarschijnlijk een bloedbad maar goed.
- Tinydeal DE razor
- 100-tal Astra SP mesjes.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
EDIT: oh en beste wensen voor 2014 en al dat genuieul...
Beide tips (mesjes en krabber) heb ik o.a. van dit topic en de user "Diqiu-Long" die een blog bijhoudt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
Oppassen met Gillette dingen..
zowel voor scheve mesjes en roestige toestanden, alsmede het feit dat het nogwel eens namaak kan zijn..
Zal 'ie leuk vinden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Wat ik vandaag toch in de mail had![]()
[ afbeelding ]
Ik ga misschien onderstaand spul eens bestellen. Kijken of dat wat is en of dat beter resultaat geeft dan elektrisch. Eerst keren waarschijnlijk een bloedbad maar goed.
- Tinydeal DE razor
- 100-tal Astra SP mesjes.
- De welbekende scheerkwast van Trekpleister en scheercrème/zeep.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
EDIT: oh en beste wensen voor 2014 en al dat genuil...
In partijen ook nog wel..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beide tips (mesjes en krabber) heb ik o.a. van dit topic en de user "Diqiu-Long" die een blog bijhoudt.![]()
Die krabber staat sinds kort op Tinydeal; voorheen haalde hij die weleens in partijen van Alibaba ofzo.
Hij maakt wel eens pakketjes van krabber, messen, scheerzeep enz. die hij dan verkoopt aan mensen hier in NL. (gewoon voor vriendenprijs zeg maar).quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:37 schreef neo2000 het volgende:
In partijen ook nog wel..Je zou zeggen dat de houder niet zoveel slijt. Of scheren die gasten zichzelf 6 keer per dag? Kinda beats the purpose.
Heb een keer zo'n Gilette geprobeerd (was aanbieding bij Kruidvat waar je totaalbedrag van scheermes, scheerschuim en after shave retour kreeg; dus effectief gratis) maar dat is niets.quote:Maar goed, zonder gekheid, heb ook al meerdere malen naar DE scheerspul gekeken. (...)Zo netjes scheert m'n standaard Gilette niet, en scheerapparaten wordt ik niet vrolijk van.
Zal ik doen.quote:Laat weten hoe het bevalt!
Bronquote:Ik heb het voornamelijk gekocht om mijn Samsung Galaxy S4 op te laden, ik heb even getest hoeveel mA mijn originele lader levert en die van Philips. Ik had gehoopt dat de Philips lader net zo zou opladen als de originele lader, maar helaas, die van Philips levert (paar minuten getest) max 800mA en die van Samsung zelf 1900mA.
Ik zal het nog eens testen, als het anders is wijzig ik mijn post wel.
800 is nog altijd beter dan de treurige 500 of minder bij de meeste ladersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:14 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en over die USB lader van de Action:
[..]
Bron
Ik had er misschien bij moeten zetten dat ik chinese kledingwebshops zoek. Ik ben daar totaal niet in thuis, maar je vind daar gewoon veel mooiere/goedkopere dingen dan in de Nederlandse webshops. Had gehoopt dat een vrouwelijke thuis in die wereld FOK!ster misschien een idee voor me had. Maar ik zit daar dus toch voor het verkeerde adres.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:55 schreef shiznuts het volgende:
Begin eens een reeks en kijk eens aan of er animo voor is.
die truc werkt niet, en de lightning versie van die adapter kan je het beste gewoon van Apple kopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef N.P. het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb maarja, iedereen heeft tenslotte goede voornemens
Als eerst de beste wensen voor een ieder!
Vraagje: Heeft iemand enig idee waar je een ipad naar hdmi kabeltje kan bestellen? Hier komt de truc: Wel de nieuwe aansluiting, dus niet de oude van apple maar de nieuwe ''verkleinde'' versie.
Dank je!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:04 schreef shiznuts het volgende:
Kijk eens op AliExpress. In de spoiler in de OP staan ook nog een paar kledingstores.
Als je de reeks doorleest dan weet je het welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:49 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie veel van jullie spullen kopen in China. Nu vroeg ik me af of
Aliexpress/Alibaba en http://www.made-in-china.com betrouwbare websites zijn als ik op zoek ben naar leveranciers voor Action/Xenos achtige artikelen.
USB Sticks,LED/Spaarlampen etc. van alles wat daar een stuk goedkoper is dan hier.
Wel tof dat als je bijv. Brazilliaan bent, je schijnbaar niet tot mens gerekend wordt door een Chinees.quote:Main Products: Human Hair, Hair Extension, Brazilian Hair, Indian Hair, Virgin Hair, Remy Hair, Peruvian ...
Als ik de filmpjes op Youtube van dat ding zo bekijk kun je die echt beter laten voor wat het is...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef Deugniett het volgende:
Via de mail van de Mediamarkt Misschien leuk voor mensen die er eentje op kort termijn nodig hebben. Niet de beste spec's maar leuk voor dat geld en het is incl. behuizing en montageset.
Zelf wacht ik nog even de reviews af van techmoan
zie een paar post boven je ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:49 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie veel van jullie spullen kopen in China. Nu vroeg ik me af of
Aliexpress/Alibaba en http://www.made-in-china.com betrouwbare websites zijn als ik op zoek ben naar leveranciers voor Action/Xenos achtige artikelen.
USB Sticks,LED/Spaarlampen etc. van alles wat daar een stuk goedkoper is dan hier.
Op die rgb past ok wel een oude nokia adaptor of linksys aansluitsnoer als je die nog hebt liggenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:42 schreef rene90 het volgende:
22-12-2013 verzonden, vandaag binnen. Gaat om zo'n ledstrip met adapter, alleen de adapter is defect. Iemand enig idee waar je goedkoop zo'n adapter kan kopen? Gaat om zo'n standaard led strip gewoon, RGB.
Ik zag die ook staan, maar de betekenis was me onduidelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef monkeybrain het volgende:
$14 voor een ei? Ze snappen niet dat er concurrentie is in de vorm van echte vrouwen?![]()
Buttplugs, prostaatplugs... niets nieuws voor mij. Maar deze was mij nog niet bekend...
Lekker in de plasbuis laten glijden![]()
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com/item/34666.html
Als je dat erin kan sjorren dan is je lul wel aardig uitgewoondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef shiznuts het volgende:
Is dat niet zo'n Kutoban (of whatever) zelfverdedigingsstokje?
- Kubotan, same difference: https://www.google.nl/webhp?hl=nl#hl=nl&q=kubotan .
"and to stimulate the flop all over the place"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:32 schreef davedavy het volgende:
BIC is drastisch aan het hervormen, eerst Signapore post toegevoegd (na jaren enkel China Post te hebben) en nu hebben ze dit welbekende product ook al in hun assortiment toegevoegd:
http://www.buyincoins.com/item/41138.html
quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
Het topic op Tweakers is trouwens ook weer leuk leesvoer nu daar sommige mensen weer in de val zijn gelopen met het kopen van een veel te goedkope Android stick.
Vol verdedigen dat het kan en dat het 'moet' maar binnen 48 uur al de eerste signalen van oplichting.
Dat wordt gejank daar straks geloof ik.
ben benieuwd wat die ebay expert hierover te zeggen heeft xD!quote:
Ben ik verder ook niet achter gekomen, denk dat die + en - gewoonweg voor terug en verder is qua muziek.. harder en zachter krijg ik hem ook niet via die dingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef wihehin het volgende:
Vandaag ook mijn earson binnengekregen in iets meer dan een week.
Zojuist getest onder de douche, had hem op de grond gezet en (tot mijn verbazing) gaf hij geen duck.
Weet iemand hoe die drie knoppen werken aan de zijkant? De + en - veranderen niks aan het volume (Nexus 5), + ingedrukt gaat echter naae het volgende nummer en - gaat terug ben ik tot nu toe achter gekomen.
Dat is fraai, maar lijkt me niet echt een probleem zo lang je met paypal betaald hebt? Heb in ieder geval nog nooit problemen gehad bij verkeerde leveringen.quote:
Ah, een beetje dit idee of wah (NSFA*).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je dat erin kan sjorren dan is je lul wel aardig uitgewoond
Aha, hier wel gewoon hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ben ik verder ook niet achter gekomen, denk dat die + en - gewoonweg voor terug en verder is qua muziek.. harder en zachter krijg ik hem ook niet via die dingen
hebben wij dan een clone van een clone gekocht ofzo hahah xDquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, een beetje dit idee of wah (NSFA*).
*A - Anything
[..]
Aha, hier wel gewoon hoor.
Nouja, ik ben zelf altijd gewend wat meer helderheid aan nummers toe tevoegenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Vond het ook al apartjes inderdaad dat je eerst nog moest kloten met equilizers ook nog.
Jesus man, dat soort linkjes moet je niet zomaar posten zonder waarschuwingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, een beetje dit idee of wah (NSFA*).
*A - Anything
khad hem (gelukkig) gemist..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jesus man, dat soort linkjes moet je niet zomaar posten zonder waarschuwing![]()
Waar haal je het vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |