abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134993707
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

de gouden tip:

Haal nooit geen geheugen(usb sticks, (externe) harde schijven, multimedia kaartjes(dus microsd, SDHC etc.)
uit China.

Er zijn zoveel nep opslag dingen in china..
Dan koop je een usb stick van 32 GB en dan blijkt hij in werkelijkheid maar 2 GB te zijn, terwijl je pc hem wel als 32 GB ziet door smerige firmware trucjes..
Zet je er toch meer op dan krijg je corrupte bestanden en dergelijk geouwehoer, en dat moet je niet willen dus :P

Daarnaast is het nauwelijks goedkoper ook nog dan in Nederland, dus het risico niet waard

DataIO.nl of Digitalsonline.nl zijn goede betrouwbare leveranciers in Nederland die vaak via de tweakers.net pricewatch als goedkoopste uitkomen.

maar je kan per product misschien beter hier even de goedkoopste uit filteren:

http://tweakers.net/categorie/839/opslag/producten/

Je zou ook nog even kunnen kijken by mymemory.co.uk, dat is een webshop gevestigd in Engeland
die heeft ook nog wel eens goedkope (maar echte!) opslagmedia te koop. (vaak ook nog wel ergens op internet een 5% korting coupon voor te vinden)

succes!
Bedankt voor de tip! Daar heb ik wat aan.
pi_134994227
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Daar heb ik wat aan.
^O^
pi_134994564
Wat ik vandaag toch in de mail had :')

Ik ga misschien onderstaand spul eens bestellen. Kijken of dat wat is en of dat beter resultaat geeft dan elektrisch. Eerst keren waarschijnlijk een bloedbad maar goed.
- Tinydeal DE razor
- 100-tal Astra SP mesjes.
- De welbekende scheerkwast van Trekpleister en scheercrème/zeep.

EDIT: oh en beste wensen voor 2014 en al dat genuil...
pi_134994741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Iemand91 het volgende:

[ afbeelding ]

Ik ga misschien onderstaand spul eens bestellen. Kijken of dat wat is en of dat beter resultaat geeft dan elektrisch. Eerst keren waarschijnlijk een bloedbad maar goed.
- Tinydeal DE razor

[ afbeelding ][ afbeelding ]

EDIT: oh en beste wensen voor 2014 en al dat genuieul...
Oppassen met Gillette dingen..
zowel voor scheve mesjes en roestige toestanden, alsmede het feit dat het nogwel eens namaak kan zijn..

edit: zie dat het niet om normale scheermesjes gaat, dus eerste gedeelte van hierboven zal dan niet van toepassing zijn :P
pi_134994881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
Oppassen met Gillette dingen..
zowel voor scheve mesjes en roestige toestanden, alsmede het feit dat het nogwel eens namaak kan zijn..
Beide tips (mesjes en krabber) heb ik o.a. van dit topic en de user "Diqiu-Long" die een blog bijhoudt. ;)
Die krabber staat sinds kort op Tinydeal; voorheen haalde hij die weleens in partijen van Alibaba ofzo.
  donderdag 2 januari 2014 @ 19:33:19 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134994901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Iemand91 het volgende:

[ afbeelding ]

- Tinydeal DE razor
- De welbekende scheerkwast van Trekpleister en scheercrème/zeep.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

EDIT: oh en beste wensen voor 2014 en al dat genuil...
Zal 'ie leuk vinden. :'(

En zo'n double razor heb ik toen ook eens op Groupon besteld, was een hele set. Was/ben ook elektrisch gewend (Philips/Nivea HS8440). Het scheert wel aardig hoor, is ook niet echt heel erg wennen of een bloedbad in het begin, dat heb je denk ik eerder met zo'n klapmes. Alleen alles onder de kijklijn wil niet zo lekker/is vrij pijnlijk. Kweenie of het nou een beter resultaat oplevert.

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 02-01-2014 19:43:28 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134997111
Bij BIC t/m 5 januari 8% korting met code MOZAHJOFF. :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:37:22 #58
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_134997909
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Beide tips (mesjes en krabber) heb ik o.a. van dit topic en de user "Diqiu-Long" die een blog bijhoudt. ;)
Die krabber staat sinds kort op Tinydeal; voorheen haalde hij die weleens in partijen van Alibaba ofzo.
In partijen ook nog wel.. :P Je zou zeggen dat de houder niet zoveel slijt. Of scheren die gasten zichzelf 6 keer per dag? Kinda beats the purpose.

Maar goed, zonder gekheid, heb ook al meerdere malen naar DE scheerspul gekeken. Laat weten hoe het bevalt! :D Zo netjes scheert m'n standaard Gilette niet, en scheerapparaten wordt ik niet vrolijk van. ;(
Oh, en gelukkig nieuwjaar enzulks allemaal nog, whehehehe
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_134998822
Tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb maarja, iedereen heeft tenslotte goede voornemens ;)

Als eerst de beste wensen voor een ieder!

Vraagje: Heeft iemand enig idee waar je een ipad naar hdmi kabeltje kan bestellen? Hier komt de truc: Wel de nieuwe aansluiting, dus niet de oude van apple maar de nieuwe ''verkleinde'' versie.
Wie het laatst lacht , snapt de grap niet.
pi_135000441
quote:
8s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:37 schreef neo2000 het volgende:
In partijen ook nog wel.. :P Je zou zeggen dat de houder niet zoveel slijt. Of scheren die gasten zichzelf 6 keer per dag? Kinda beats the purpose.
Hij maakt wel eens pakketjes van krabber, messen, scheerzeep enz. die hij dan verkoopt aan mensen hier in NL. (gewoon voor vriendenprijs zeg maar).
Een kwalitatief goede krabber (dus eigenlijk niet zoiets uit China) kan een leven lang meegaan; velen kopen ook een 2e-hands krabber en die dingen zijn al decennia oud.
quote:
Maar goed, zonder gekheid, heb ook al meerdere malen naar DE scheerspul gekeken. (...) :D Zo netjes scheert m'n standaard Gilette niet, en scheerapparaten wordt ik niet vrolijk van. ;(
Heb een keer zo'n Gilette geprobeerd (was aanbieding bij Kruidvat waar je totaalbedrag van scheermes, scheerschuim en after shave retour kreeg; dus effectief gratis) maar dat is niets.

Met zo'n DE krabber, 100 messen, scheercrème en Trekpleister borstel ben je voor nog geen ¤20 klaar en zou je minstens een jaar vooruit moeten kunnen.

Denk dat inderdaad maar gewoon ga bestellen en uitproberen.
quote:
Laat weten hoe het bevalt!
Zal ik doen. :P
pi_135000641
Bij wie is de mol hadden ze een zaklamp nodig die zichtbaar was over 1500 meter, moest gelijk aan al die dikke lampen die hier voorbij komen denken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_135009782
Oh, en over die USB lader van de Action:
quote:
Ik heb het voornamelijk gekocht om mijn Samsung Galaxy S4 op te laden, ik heb even getest hoeveel mA mijn originele lader levert en die van Philips. Ik had gehoopt dat de Philips lader net zo zou opladen als de originele lader, maar helaas, die van Philips levert (paar minuten getest) max 800mA en die van Samsung zelf 1900mA.

Ik zal het nog eens testen, als het anders is wijzig ik mijn post wel.
Bron
pi_135010981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:14 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en over die USB lader van de Action:

[..]

Bron
800 is nog altijd beter dan de treurige 500 of minder bij de meeste laders
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:51:35 #64
418901 Applecreampie
Like Applecreampie
pi_135011002
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:55 schreef shiznuts het volgende:
Begin eens een reeks en kijk eens aan of er animo voor is. :P
Ik had er misschien bij moeten zetten dat ik chinese kledingwebshops zoek. Ik ben daar totaal niet in thuis, maar je vind daar gewoon veel mooiere/goedkopere dingen dan in de Nederlandse webshops. Had gehoopt dat een vrouwelijke thuis in die wereld FOK!ster misschien een idee voor me had. Maar ik zit daar dus toch voor het verkeerde adres.
Denk niet dat een reeks veel uit gaat halen als ik die zal starten, waarvan ik geen idee heb ik hoe ik dat überhaupt moet doen. :P
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:04:20 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135011319
Kijk eens op AliExpress. In de spoiler in de OP staan ook nog een paar kledingstores. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135012720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:52 schreef N.P. het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb maarja, iedereen heeft tenslotte goede voornemens ;)

Als eerst de beste wensen voor een ieder!

Vraagje: Heeft iemand enig idee waar je een ipad naar hdmi kabeltje kan bestellen? Hier komt de truc: Wel de nieuwe aansluiting, dus niet de oude van apple maar de nieuwe ''verkleinde'' versie.
die truc werkt niet, en de lightning versie van die adapter kan je het beste gewoon van Apple kopen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 02:57:09 #67
418901 Applecreampie
Like Applecreampie
pi_135013075
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:04 schreef shiznuts het volgende:
Kijk eens op AliExpress. In de spoiler in de OP staan ook nog een paar kledingstores. ;)
Dank je! :)
Ik zal morgen even kijken, nu lekker mn bedje inkruipen :O
pi_135014269
Ik zie veel van jullie spullen kopen in China. Nu vroeg ik me af of
Aliexpress/Alibaba en http://www.made-in-china.com betrouwbare websites zijn als ik op zoek ben naar leveranciers voor Action/Xenos achtige artikelen.
USB Sticks,LED/Spaarlampen etc. van alles wat daar een stuk goedkoper is dan hier.
Of saté?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:58:55 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135015212
De meest betrouwbare sites zijn aangehaald in de OpeningsPost (OP) van dit topic.
AliExpress is de consumentengerichte dochtersite van AliBaba, AliBaba zelf richt zich meer op bedrijven die grote partijen willen inkopen. Op beide sites vind je fabrikanten en resellers die in elk hun eigen store producten aanbieden. Je koopt dus niet bij AliExpress, maar bij zo'n subshop, dit is dus eerder een handelssite vergelijkbaar met eBay. De betrouwbaarheid per shop verschilt nogal, kijk dus naar de feedbackscore en het aantal achtergelaten waarderingen. Lees de OP eens in z'n geheel door om erachter te komen hoe alles werkt en waar je op moet letten.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:59:00 #70
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_135015214
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 08:49 schreef De-Hamster het volgende:
Aliexpress/Alibaba en http://www.made-in-china.com betrouwbare websites zijn als ik op zoek ben naar leveranciers voor Action/Xenos achtige artikelen.
USB Sticks,LED/Spaarlampen etc. van alles wat daar een stuk goedkoper is dan hier.
Als je de reeks doorleest dan weet je het wel :), ikzelf heb nooit slechte ervaringen met deze 3 gehad (bij aliexpress via trademanager kan je vaak zelfs gratis samples regelen ;) )
Hello, is it me you are looking for!?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:41:43 #71
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_135017705
Wat zijn op dit moment goede oortjes in de range 10-20 euro?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:02:29 #72
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_135018296
Leuke ads ook op made-in-china. :')
http://goldenperfect168.en.made-in-china.com/
quote:
Main Products: Human Hair, Hair Extension, Brazilian Hair, Indian Hair, Virgin Hair, Remy Hair, Peruvian ...
Wel tof dat als je bijv. Brazilliaan bent, je schijnbaar niet tot mens gerekend wordt door een Chinees. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:31:04 #73
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_135019300
Via de mail van de Mediamarkt Misschien leuk voor mensen die er eentje op kort termijn nodig hebben. Niet de beste spec's maar leuk voor dat geld en het is incl. behuizing en montageset.

Zelf wacht ik nog even de reviews af van techmoan :D
  vrijdag 3 januari 2014 @ 12:52:19 #74
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_135019882
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 12:31 schreef Deugniett het volgende:
Via de mail van de Mediamarkt Misschien leuk voor mensen die er eentje op kort termijn nodig hebben. Niet de beste spec's maar leuk voor dat geld en het is incl. behuizing en montageset.

Zelf wacht ik nog even de reviews af van techmoan :D
Als ik de filmpjes op Youtube van dat ding zo bekijk kun je die echt beter laten voor wat het is...
Don't let my username fool you...
pi_135021028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 08:49 schreef De-Hamster het volgende:
zie een paar post boven je ofzo.
USB sticks en ander opslag materiaal niet uit china halen!

Volgende TS mag dat wel even in de OP plempen ofzo xD
pi_135021686
22-12-2013 verzonden, vandaag binnen. Gaat om zo'n ledstrip met adapter, alleen de adapter is defect. Iemand enig idee waar je goedkoop zo'n adapter kan kopen? Gaat om zo'n standaard led strip gewoon, RGB.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:03:19 #77
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_135022720
Sorry!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:05:24 #78
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_135022809
Shit, wou aanpassen heb ik hem gequote :P Maar het beeld is niet super. Ik kijk uit naar de SJ4000 voor de zomervakantie.

SHIT! Doe ik het weer... :( sorry guys!

Techmoan14 uur geleden
To everybody that has suggested that I review the SJ4000, I do intend to review it, however the manufacturer is doing a slight product revision before sending me one. Please see the earlier comments, this has been asked (and answered) a couple of times.

[ Bericht 27% gewijzigd door Deugniett op 03-01-2014 14:19:12 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:04:23 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135025422
Oh shit, techmoan wilt onze camera reviewen. Snel even aanpassen :')
Techmoan is de schrik van China _O-
pi_135030043
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:42 schreef rene90 het volgende:
22-12-2013 verzonden, vandaag binnen. Gaat om zo'n ledstrip met adapter, alleen de adapter is defect. Iemand enig idee waar je goedkoop zo'n adapter kan kopen? Gaat om zo'n standaard led strip gewoon, RGB.
Op die rgb past ok wel een oude nokia adaptor of linksys aansluitsnoer als je die nog hebt liggen
pi_135031883
BIC is drastisch aan het hervormen, eerst Signapore post toegevoegd (na jaren enkel China Post te hebben) en nu hebben ze dit welbekende product ook al in hun assortiment toegevoegd :') :

http://www.buyincoins.com/item/41138.html
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:46:23 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135032469
$14 voor een ei? Ze snappen niet dat er concurrentie is in de vorm van echte vrouwen? _O-

Buttplugs, prostaatplugs... niets nieuws voor mij. Maar deze was mij nog niet bekend...
Lekker in de plasbuis laten glijden :r

http://www.buyincoins.com/item/34666.html
pi_135036508
Z'on horlogeballetje binnen gekregen.
Krijg echter de achterkant niet los, blijft gewoon doordraaien, wss is het geen schroefdraad.
Maar maakt niet uit, het bandje is toch afgebroken toen ik hem los probeerde te krijgen :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_135036598
http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1439.l2649

Op 18 december verzonden, ergens in de afgelopen dagen binnen gekregen. Ding is vrij stabiel, nog geen camera op gezet. Moet nog even snel een action cam scoren en met DHL laten verzenden aangezien ik met 3 weken al weg ga op wintersport. :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:54:35 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135037898
Gisteren ook dezelfde stok ontvangen, viel reuze mee qua stevigheid. Het plastic handvat stinkt niet en de telescoop schuift soepel uit. De laatste 2 buisjes die uitschuiven maken het geheel wel een tikkie wiebelig. 1 meter alleen voor de lichtere camera's.
pi_135039026
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef monkeybrain het volgende:
$14 voor een ei? Ze snappen niet dat er concurrentie is in de vorm van echte vrouwen? _O-

Buttplugs, prostaatplugs... niets nieuws voor mij. Maar deze was mij nog niet bekend...
Lekker in de plasbuis laten glijden :r

[ afbeelding ]

http://www.buyincoins.com/item/34666.html
Ik zag die ook staan, maar de betekenis was me onduidelijk.

Maar.. WTF? :') ;( ;(
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:25:02 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135039096
Is dat niet zo'n Kutoban (of whatever) zelfverdedigingsstokje?

- Kubotan, same difference: https://www.google.nl/webhp?hl=nl#hl=nl&q=kubotan .
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:44:36 #88
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135039990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef shiznuts het volgende:
Is dat niet zo'n Kutoban (of whatever) zelfverdedigingsstokje?

- Kubotan, same difference: https://www.google.nl/webhp?hl=nl#hl=nl&q=kubotan .
Als je dat erin kan sjorren dan is je lul wel aardig uitgewoond :')
pi_135040213
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:32 schreef davedavy het volgende:
BIC is drastisch aan het hervormen, eerst Signapore post toegevoegd (na jaren enkel China Post te hebben) en nu hebben ze dit welbekende product ook al in hun assortiment toegevoegd :') :

http://www.buyincoins.com/item/41138.html
"and to stimulate the flop all over the place" _O- _O- _O-
pi_135043682
Vandaag ook mijn earson binnengekregen in iets meer dan een week.
Zojuist getest onder de douche, had hem op de grond gezet en (tot mijn verbazing) gaf hij geen duck.

Weet iemand hoe die drie knoppen werken aan de zijkant? De + en - veranderen niks aan het volume (Nexus 5), + ingedrukt gaat echter naae het volgende nummer en - gaat terug ben ik tot nu toe achter gekomen.
pi_135043847
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
Het topic op Tweakers is trouwens ook weer leuk leesvoer nu daar sommige mensen weer in de val zijn gelopen met het kopen van een veel te goedkope Android stick.
Vol verdedigen dat het kan en dat het 'moet' maar binnen 48 uur al de eerste signalen van oplichting. _O-
Dat wordt gejank daar straks geloof ik.

Bron. _O-
pi_135045379
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bron. _O-
ben benieuwd wat die ebay expert hierover te zeggen heeft xD!

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:00 schreef wihehin het volgende:
Vandaag ook mijn earson binnengekregen in iets meer dan een week.
Zojuist getest onder de douche, had hem op de grond gezet en (tot mijn verbazing) gaf hij geen duck.

Weet iemand hoe die drie knoppen werken aan de zijkant? De + en - veranderen niks aan het volume (Nexus 5), + ingedrukt gaat echter naae het volgende nummer en - gaat terug ben ik tot nu toe achter gekomen.
Ben ik verder ook niet achter gekomen, denk dat die + en - gewoonweg voor terug en verder is qua muziek.. harder en zachter krijg ik hem ook niet via die dingen :P
pi_135048079
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bron. _O-
Dat is fraai, maar lijkt me niet echt een probleem zo lang je met paypal betaald hebt? Heb in ieder geval nog nooit problemen gehad bij verkeerde leveringen.

Of de levering moet langer geduurd hebben dan de periode dat je kunt claimen natuurlijk. Maar ik maak er een gewoonte van alvast een claim te openen als ik hem nog niet heb en bij bedragen hoger dan ¤10.
I nearly live in hong-kong. - Cheapo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:26:09 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135048266
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je dat erin kan sjorren dan is je lul wel aardig uitgewoond :')
Ah, een beetje dit idee of wah (NSFA*).
*A - Anything
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ben ik verder ook niet achter gekomen, denk dat die + en - gewoonweg voor terug en verder is qua muziek.. harder en zachter krijg ik hem ook niet via die dingen :P
Aha, hier wel gewoon hoor.
pi_135048609
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

*A - Anything

[..]

Aha, hier wel gewoon hoor.
hebben wij dan een clone van een clone gekocht ofzo hahah xD
ik krijg hem niet harder en zachter via earson zelf, alleen harder en zachter via Neo n002
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:33:40 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135048653
Vond het ook al apartjes inderdaad dat je eerst nog moest kloten met equilizers ook nog. :P
pi_135048754
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Vond het ook al apartjes inderdaad dat je eerst nog moest kloten met equilizers ook nog. :P
Nouja, ik ben zelf altijd gewend wat meer helderheid aan nummers toe tevoegen
das ook de enige aanpassing middel equalizer
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:37:17 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135048830
Ah ok, ik vond het de best out-of-de-box-klinkende van de bunch en werkte voor de meeste nummers waar ik naar luister, de rest moest ik echt nog wel het nodige aan tweaken om er een beetje leven in te krijgen, vooral die X05.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:04:43 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_135050207
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

*A - Anything

Jesus man, dat soort linkjes moet je niet zomaar posten zonder waarschuwing :r
Waar haal je het vandaan :X
pi_135050311