SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
REV | Ook eentje?
Gedoe via Taobao en een agent hoeft niet meer, hij is ruimschoots op AliExpress vertegenwoordigd (en eBay), maar check ook eens het volgende aanbod:quote:Op woensdag 18 december 2013 10:34 schreef rene90 het volgende:
Ik heb BIC even gevraagd of zij hem ook gaan toevoegen aan hun website. En het blijft hilarisch dat ze hem hier verkopen voor 88 euro
http://www.bol.com/nl/p/h(...)er/9200000010913788/quote:Op woensdag 18 december 2013 09:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Banggood denk ik, staat hij voor 30 dollar op nu.
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.htmlJe kunt trouwens ook met account die code gebruiken. Gewoon uitgelogd blijven, bestellen, betalen en na het betaalvenster de optie volgen om in te loggen, komt 'ie gewoon bij je orders te staan.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
En als je nog geen account hebt bij banggood kan je b185f7 gebruiken voor 5% discount. Dan kom je dus op 28.50 dollar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee niet exact, afwerking (klepje) is iets anders en je mist een mount optie op de goedkoperequote:Op woensdag 18 december 2013 13:01 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Is het dezelfde??
Bij bol zeggen ze dat de baterij 14uur mee gaat bij BG 5 uur , is toch een aardig verschil!!
Die van mij is onderweg.
Wellicht zit er ook wel een grotere batterij in, geen diee.Die app werkt ook niet met de Hercules (niet die versie), heb ik ergens gelezen (batterij uitlezen en uitzetten zijn geen opties op de btp04quote:Op woensdag 18 december 2013 13:23 schreef SanAnt het volgende:
[..]
+ op de pagina van Hercules zie ik ook dat er een microfoon in zit(maakt mij niks uit)
Ik hoop trouwens wel dat die app werkt op de earson .).
Muziek afspelen etc werkt wel gewoon(EQ ook wel, want software)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:10% Coupon Code: LASTCHANCE13
Coupon valid store wide, enter code at the view cart stage prior to checkout. Coupon can't be applied to already shipped orders.
Coupon valid from now till end of 20/12/13.
Jump over to MP4 Nation to use it.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
voor de mensen die het niet zo interesseert dat hun portable speaker water bestendig is, kan ik ze deze aanraden! Ik vind het een erg mooi prijsje.
klinkt het zelfde als de earson.
http://www.aliexpress.com(...)aker/1358286171.html
deze speaker wordt in elkaar gezet door dit bedrijf :http://www.szepoch.cn/en/index.aspx
[ Bericht 12% gewijzigd door ultrasonic1 op 18-12-2013 14:56:16 (verkeerde link) ]![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen schroefjes iig. Heb er een met een vierkante achterplaat, die moet je wss opwippen.
Ook een ronde, weet niet of daar schroefdraad inzit?
[ afbeelding ]
De oranje is een schroefdraad. Dat zie je aan de gaatjes aan de zijkant.
Dat kan het beste met een plastic balletje van Ebay voor 1 euro.
Heb je die niet, een bal draaien van ductape lukt ook.
De vierkante lijkt op een opwip plaat... maar ik zie geen lipje. Dan moet je met zo'n gsm plastic tooltje onder de rand wrikken. Kan ook met een aardappel mesje maar wees voorzichtig, voor vingers en eventuele krassen.![]()
![]()
Bestel wel zon balletje.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De oranje is een schroefdraad. Dat kan het beste met een plastic balletje van Ebay voor 1 euro.
Heb je die niet, een bal draaien van ductape lukt ook.
De vierkante lijkt op een opwip plaat... maar ik zie geen lipje. Dan moet je met zo'n gsm plastic tooltje onder de rand wrikken. Kan ook met een aardappel mesje maar wees voorzichtig, voor vingers en eventuele krassen.
[ afbeelding ]
gsm plastic tooltje?
krassen heb ik al ervaren op een duur horloge van memet die chinese watch knife. was niet echt slim
![]()
![]()
Deze dingen, puur omdat je krassen wilt vermijden. Met een dun mes gaat het stukken makkelijker maar metaal op metaal geeft kans op schade. Maja, maakt dat nog uit![]()
![]()
![]()
Bij mij was het probleem de plaat er weer opkrijgen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
bij zon opwipplaat? of ook schroefdraad? hoe heb je dat opgelost?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:40 schreef shiznuts het volgende:
Bij mij was het probleem de plaat er weer opkrijgen.![]()
Ik ben op zoek naar een HD Dashcam, ik heb er wel een paar gevonden maar ze lijken erg veel op elkaar en verschillen soms veel van prijs.
Ik zat naar deze te kijken: http://dx.com/p/h-264-720(...)d-hdmi-2-5-lcd-54137.
Is dat een goede? Of zijn er nog andere dashcams die beter zijn? Of kan ik deze ergens anders goedkoper halen? Wat kost gemiddeld zo'n cam, als je er eentje wilt met HD?
Alvast bedankt![]()
![]()
Zo'n opwipper.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
bij zon opwipplaat? of ook schroefdraad? hoe heb je dat opgelost?
Door een nieuwe te kopen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kijk ff bij techmoan (Mat) dan ( http://www.techmoan.com ).quote:Op woensdag 18 december 2013 17:02 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik ben op zoek naar een HD Dashcam, ik heb er wel een paar gevonden maar ze lijken erg veel op elkaar en verschillen soms veel van prijs.
Ik zat naar deze te kijken: http://dx.com/p/h-264-720(...)d-hdmi-2-5-lcd-54137.
Is dat een goede? Of zijn er nog andere dashcams die beter zijn? Of kan ik deze ergens anders goedkoper halen? Wat kost gemiddeld zo'n cam, als je er eentje wilt met HD?
Alvast bedankt
gs1000b van focalprice voor 30$ ofzo is een hele degelijke dashcamquote:Op woensdag 18 december 2013 17:20 schreef Fosfolipide het volgende:
Bedankt shiznuts, maar nu heb ik alleen nog maar meer keuzes... haha
Review daarvan staat wel in het review topic hier ergens.. mijn aanrader voor een cheape maar toch goede cam..
Je hebt ook een gs1000b met GPS etc(die heeft user RobertNL) die qua details nog weer iets beter dan de gs1000b(fake) van focal, maar dan betaal je ook het dubbele ofzo voor![]()
Qua ruis vallen die wel in het niet bij deze; zie hoe strak het beeld (in verhouding) is!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
gs1000b van focalprice voor 30$ ofzo is een hele degelijke dashcam
Review daarvan staat wel in het review topic hier ergens.. mijn aanrader voor een cheape maar toch goede cam..
Je hebt ook een gs1000b met GPS etc(die heeft user RobertNL) die qua details nog weer iets beter dan de gs1000b(fake) van focal, maar dan betaal je ook het dubbele ofzo voorMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Rappe Chineesje! M'n gratis nylon laadsnoertjes nu al binnen
Helaas wel flink wat dunner dan ik zocht
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ook in zwart?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
leuk man. mijn horloge is vandaag bezorgt, maar ik was niet thuis, dus briefje in de bus.
Die code die daar op staat waarmee je zelf kan bepalen wanneer hij de volgende dag weer word aangeboden werkt dus gewoon niet![]()
Dus postnl is weer top bezig![]()
Beetje het basis spul. Het plastic balletje is erg handig en vaak is een aardappelmesje handiger dan allerlei speciale tools om bandjes te vervangen en wipdeksels te openen. Ik heb ook nog wat tools om wijzers te vervangen en een mechanisch binnenwerk vast te zetten. Maja, veel hobbies, flink bestellen, veel ideeën, eigenlijk geen tijd.quote:
Ik heb dus bakken vol zooi staan die ik nog moet afmaken of überhaupt gebruiken. Goh Shiz, moet jou ook bekend in de oren kllinken![]()
![]()
Ik zie je wel weer bij de volgende CSA-meeting.
pakketjes uit China worden maar 1 keer aangeboden, daarom werkt hij vast niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef badschaap het volgende:
leuk man. mijn horloge is vandaag bezorgt, maar ik was niet thuis, dus briefje in de bus.
Die code die daar op staat waarmee je zelf kan bepalen wanneer hij de volgende dag weer word aangeboden werkt dus gewoon niet![]()
Dus postnl is weer top bezigMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hoezo?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
pakketjes uit China worden maar 1 keer aangeboden, daarom werkt hij vast niet.![]()
omdat Postnl pakketten uit het buitenland maar 1 keer aanbied (waarom: kosten gok ik)quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vast omdat ze bij free shipping waarschijnlijk 10% van geen verzendkosten opstrijken.
Vanaf 20u in de avond kan je dat online ingeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef badschaap het volgende:
Dus postnl is weer top bezigquote:Op woensdag 18 december 2013 22:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
pakketjes uit China worden maar 1 keer aangeboden, daarom werkt hij vast niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
omdat Postnl pakketten uit het buitenland maar 1 keer aanbied (waarom: kosten gok ik)![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik zit zelf nu in Istanbul en hoor net dat mijn fleece dekens zijn aangekomen. Vanuit China via Nieuw Zeeland naar Amsterdam. De beschrijving was dat het hele adres klopte, behalve datiemand in plaats van Nederland Nieuw-Zeeland had geschreven.
Over de dekens weet ik niets; mijn vriend maakt mijn pakjes niet open om de een of andere onverklaarbare reden.
[ Bericht 0% gewijzigd door HiZ op 18-12-2013 22:50:25 ]![]()
Is ook haast hetzelfde ja.
Net als Australia en Austria trouwens.Hab' i sho' mal erlebt.
scheermesje binnen uit china van het bekende merk. Nooit weerhelft is goed, andere kan je weg gooien omdat de mesjes er niet eens recht in zitten.
![]()
wel snelle levering trouwens 6-12 verstuurd vandaag ontvangen![]()
![]()
Nouja, dan nietquote:
Ik moet ze hier altijd na de eerste poging bij het postkantoor afhalen.
Uitgaande van pakketten met t&t (natuurlijk)
Want die pakketten zijn aangetekend en dus :
Zelf hier ook wel eens zo'n (kg?) Niet thuis code gehad maar ik moest hem toch echt ophalen bij het postkantoor.
Pakketjes zonder (buitenlandse) t&t werken anders natuurlijk (zitten hier vaak in de brievenbus)
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 19-12-2013 11:45:29 (:') vergeten. ) ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wtf mijn pakketje vanuit hongkong gaat via oostenrijk, Duitsland en Engeland eindelijk naar Nederland.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
ja ik dus proberen om 10 voor 10 met die code nogsteeds niet.
Die domme boer van een pakketjesbezorger had het net zo goed bij de buurvrouw kunnen dumpen.
Nu kan ik dus meet moeite gaan doen omdat die vent geen moeite heeft gedaan.![]()
Even twitteren anders.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:41 schreef badschaap het volgende:
Die domme boer van een pakketjesbezorger had het net zo goed bij de buurvrouw kunnen dumpen.
Nu kan ik dus meet moeite gaan doen omdat die vent geen moeite heeft gedaan.
Mijn Earson wordt vandaag geleverd, alleen ben ik weer niet thuis (vorige keer gesprek gehad met postbezorger, hij komt altijd tussen 15-16, in het weekend 14-15. Als ik hem weer spreek zal ik hem wel zeggen dat hij het gelijk naar het postkantoor kan brengen omdat ik daar dagelijks kom (supermarkt).
![]()
Nou ja, die domme boer dropped zijn achtergelaten pakketje op het depot, waar een collega het pakketje/de barcode scant en ie zo in het systeem komt als het goed is. Dus waarsch. Ligt het niet zo zeer aan je postbode, maar aan de persoon op het depot.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:41 schreef badschaap het volgende:
Nu kan ik dus meet moeite gaan doen omdat die vent geen moeite heeft gedaan.
/zaterdagpostbode geweest jaren geleden, wie wil me aanraken?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
oh vandaag is het horloge toch binnengekomen
was alleen wel een paar schakeltjes te groot, dus die er tussen uit laten halen.![]()
Welke? en laten halen? O.o kan je toch zelf doenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:48 schreef badschaap het volgende:
oh vandaag is het horloge toch binnengekomen
was alleen wel een paar schakeltjes te groot, dus die er tussen uit laten halen.
Hello, is it me you are looking for!?![]()
had niet zo'n apparaatje.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:07 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Welke? en laten halen? O.o kan je toch zelf doen
en deze![]()
![]()
Gwn met een dun spijkertjequote:Op donderdag 19 december 2013 14:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
had niet zo'n apparaatje.
en deze
[ afbeelding ]
in vergelijking met de G1W bedoel je, nee oke..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Qua ruis vallen die wel in het niet bij deze; zie hoe strak het beeld (in verhouding) is!
maargoed die is ook 2 keer zo duur als die Gs1000b van focal price ofzo..
Heb geen budget gezien, maar als ik dan die link van dx pak zie ik inderdaad dat die al 50$ is
kan die beter de G1w nemen als ik zo de kwaliteit zie!
[ Bericht 12% gewijzigd door Downstar op 19-12-2013 14:58:39 ]![]()
Kan iemand mij vertellen waarom DealExtreme geen iPhone kabeltjes/snoeren/chargers verkoopt? Of kijk ik nou scheel?![]()
Thx guys, denk dat ik die G1w ga kopen via Techmoan.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
in vergelijking met de G1W bedoel je, nee oke..
maargoed die is ook 2 keer zo duur als die Gs1000b van focal price ofzo..
Heb geen budget gezien, maar als ik dan die link van dx pak zie ik inderdaad dat die al 50$ is
kan die beter de G1w nemen als ik zo de kwaliteit zie!
![]()
Of je moet mijn Gs1000b willen kopen die ik nog nieuw in de doos heb..quote:Op donderdag 19 december 2013 15:34 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Thx guys, denk dat ik die G1w ga kopen via Techmoan.
ik heb destijds voor die cam uit het filmpje een nieuwe opgestuurd gekregen
en die heb ik dus nu nog liggen..![]()
Hoeveel wil je ervoor hebben dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Of je moet mijn Gs1000b willen kopen die ik nog nieuw in de doos heb..
ik heb destijds voor die cam uit het filmpje een nieuwe opgestuurd gekregen
en die heb ik dus nu nog liggen..![]()
![]()
niet echt een bedrag in gedachte, maar voor interesse mag iemand me wel pmen..quote:Op donderdag 19 december 2013 15:44 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Hoeveel wil je ervoor hebben dan?
anders word het offtopic xD, denk alleen dat 6,75 verzendkosten de prijs niet aantrekkelijk maakt..
al is het natuurlijk stukken beter dan die cam die je krijgt bij de action voor 20 euro ofzo xD
das echt om te huilen haha
update:
ik ben eens gaan rijden met beide cams (aangezien ik ook een action cam in mijn bezit heb)
Door youtube en schemering is het beeld van de GS1000b ietsjes minder dan dat je het op een zonnige dag zal zien. zo kun je helemaal concluderen dat die action dingen kut zijn xD
(wel even in fullscreen en (F)HD kijken om de verschillen goed te zien)
[ Bericht 17% gewijzigd door Downstar op 19-12-2013 18:45:14 ]![]()
De G1W gisteren gekocht. Qua prijs interessant en de review van Techmoan is ook prima in orde. Nog nooit met zo een ding rondgereden, hoop dat ik hem door de dealer mooi kan laten wegwerken qua kabels.![]()
Zojuist zo'n ding via Techmoan gekocht via Ebay, ben benieuwd, eerste keer dat ik via Ebay koop ook. Hij zal wel wat commissie krijgen daarover, vind ik verder niet zo'n probleem gun ik hem wel![]()
@Skiet
Daar zit ik zelf ook over na te denken, op de plaatjes zie je de kabels niet maar in de werkelijkheid is het wel een beetje kut zo'n kabel. Ik denk dat ik de kabel van boven naar de linkerkant van de bestuurderskant leg en dan omlaag naar het midden waar mijn adapter zit. Wellicht met een stukje tape ofzo, dat is wel lelijk. Maarja, zo'n ding goed wegwerken gaat met een Renault Espace denk ik niet goed lukken, haha.![]()
Heeft iemand hier misschien nog antwoord op?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:31 schreef Fosfolipide het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom DealExtreme geen iPhone kabeltjes/snoeren/chargers verkoopt? Of kijk ik nou scheel?![]()
Kabels chargersquote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Heeft iemand hier misschien nog antwoord op?![]()
![]()
Thx SanAnt, maar ik bedoel eigenlijk gewoon die usb iPhone oplaad snoertjes, en die zie ik daar echt niet tussen staan![]()
![]()
Heb ook geen flauw idee, denk dat ze er uit zijn. Bij Ebay overigens zijn ze nog wel te koop.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef Fosfolipide het volgende:
Thx SanAnt, maar ik bedoel eigenlijk gewoon die usb iPhone oplaad snoertjes, en die zie ik daar echt niet tussen staan![]()
Owja, nu ik zo'n dashcam heb gekocht heb ik natuurlijk ook een geheugenkaartje nodig.
Een MicroSD toch?
Welke zijn aan te raden op DX?
http://dx.com/c/consumer-electronics-199/memory-cards-111/microsd-tf-card-117
Denk dat 2/3uur footage fine is, dus heb denk ik geen kaartje van 32gb nodig.
edit: En ik heb dan ook een Micro-SD reader nodig lijkt me of niet?![]()
Gewoon een echt kaartje kopen, kost in Nederland ook niet veel meer. Of van die ene website die hier weleens genoemd is wat gewoon goed spul verkoopt.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:25 schreef Fosfolipide het volgende:
Owja, nu ik zo'n dashcam heb gekocht heb ik natuurlijk ook een geheugenkaartje nodig.
Een MicroSD toch?
Welke zijn aan te raden op DX?
http://dx.com/c/consumer-electronics-199/memory-cards-111/microsd-tf-card-117
Denk dat 2/3uur footage fine is, dus heb denk ik geen kaartje van 32gb nodig.![]()
Bedankt Rene, dan koop ik er wel een bij de Media Markt. Moet ik nog ergens op letten? (geen class 10 las ik, geen flauw idee wat dit betekent)
En ik heb volgens mij ook een Micro-SD reader nodig?![]()
Koop eerst dat ding waar je hem in wilt doen, daar staat vast wel in de beschrijving wat voor soort class ze adviseren.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef Fosfolipide het volgende:
Bedankt Rene, dan koop ik er wel een bij de Media Markt. Moet ik nog ergens op letten? (geen class 10 las ik, geen flauw idee wat dit betekent)
En ik heb volgens mij ook een Micro-SD reader nodig?![]()
Als je ook de G1W hebt, dit staat er in de review op Techmoan:quote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Fosfolipide het volgende:
Zojuist zo'n ding via Techmoan gekocht via Ebay, ben benieuwd, eerste keer dat ik via Ebay koop ook. Hij zal wel wat commissie krijgen daarover, vind ik verder niet zo'n probleem gun ik hem wel![]()
@Skiet
Daar zit ik zelf ook over na te denken, op de plaatjes zie je de kabels niet maar in de werkelijkheid is het wel een beetje kut zo'n kabel. Ik denk dat ik de kabel van boven naar de linkerkant van de bestuurderskant leg en dan omlaag naar het midden waar mijn adapter zit. Wellicht met een stukje tape ofzo, dat is wel lelijk. Maarja, zo'n ding goed wegwerken gaat met een Renault Espace denk ik niet goed lukken, haha.
"You will need to obtain your own MicroSD card – (Class 6 or 4, but not Class 10) from a reputable retailer."![]()
Inderdaad lijkt erop dat de apple categorie weg is..quote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Heeft iemand hier misschien nog antwoord op?![]()
Tipjun:
~ http://www.aldi.nl/aldi_keramische_messenset_48_5_699_7240.html (vanaf zat 21/12)
Und, beim FocalPrice:Staat in de OP. http://mymemory.co.uk . Heb vandaag weer de zoveelste microSD (SanDisk Ultra microSDHC 32GB Class 10 UHS-I natuurlijk) binnengekregen. Kun je nooit te veel van hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon een echt kaartje kopen, kost in Nederland ook niet veel meer. Of van die ene website die hier weleens genoemd is wat gewoon goed spul verkoopt.Mogelijkerwijs kan alleen inderdaad de G1W een 32GB-kaartje of Class 10 niet aan om de een of andere reden, hoewel dat natuurlijk de beste/snelste in z'n soort is. Anyways, ik kan aanbevelen SanDisk oder Samsung.
Je hebt wel microSD USB-lezers, maar wat ik doe is een microSD SD-adapter. Dan stop je de microSD in een SD-adapter en die SD kun je dan in je memorycardreader mikken.
Denk trouwens niet dat Mat commissie opstrijkt voor het referen naar een eBay-listing. Maar het monetizen van z'n video's en webpage levert natuurlijk op zich al het een en ander op. Wel zo fijn als iemand objectief blijft.Inderdaad.quote:Heb m'n Shark watch van vorige week ook ff aangepast met een stevige punaise om 'em er een stukje uit te drukken en dan met een tangetje in z'n geheel te verwijderen. Werkt prima.
[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 19-12-2013 22:36:00 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Geen slechte prijs voor 2 mesjes..quote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Tipjun:
[ afbeelding ]
~ http://www.aldi.nl/aldi_keramische_messenset_48_5_699_7240.html (vanaf zat 21/12)
Und, beim FocalPrice:
[ afbeelding ]
[..]
Staat in de OP. http://mymemory.co.uk . Heb vandaag weer de zoveelste microSD (SanDisk Ultra microSDHC 32GB Class 10 UHS-I natuurlijk) binnengekregen. Kun je nooit te veel van hebben.Mogelijkerwijs kan alleen inderdaad de G1W een 32GB-kaartje of Class 10 niet aan om de een of andere reden, hoewel dat natuurlijk de beste/snelste in z'n soort is. Anyways, ik kan aanbevelen SanDisk oder Samsung.
Je hebt wel microSD USB-lezers, maar wat ik doe is een microSD SD-adapter. Dan stop je de microSD in een SD-adapter en die SD kun je dan in je memorycardreader mikken.
Denk trouwens niet dat Mat commissie opstrijkt voor het referen naar een eBay-listing. Maar het monetizen van z'n video's en webpage levert natuurlijk op zich al het een en ander op. Wel zo fijn als iemand objectief blijft.
[..]
Inderdaad.Heb m'n Shark watch van vorige week ook ff aangepast met een stevige punaise om 'em er een stukje uit te drukken en dan met een tangetje in z'n geheel te verwijderen. Werkt prima.
afmeting staat er alleen niet bij? zullen niet heel groot zijn voor die prijs denk ik?![]()
Da's een mooi prijsje, maar ik red me met dit ook uitstekendquote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Tipjun:
[ afbeelding ]
~ http://www.aldi.nl/aldi_keramische_messenset_48_5_699_7240.html (vanaf zat 21/12:
Als je naar het heft kijkt zal die kleinste wel zo groot als een gemiddeld aardappelmesje zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef Downstar het volgende:
Geen slechte prijs voor 2 mesjes..
afmeting staat er alleen niet bij? zullen niet heel groot zijn voor die prijs denk ik?![]()
Denk een 3" (of 4") en een 6-incher. Is meestal zo in zo'n setje.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ervaart er nog iemand vertraging in de tracking info? Is nu al het 2de pakketje wat niet online komt :SHello, is it me you are looking for!?![]()
Chinese track&trace is sowieso vaak laat en niet erg up to datequote:Op vrijdag 20 december 2013 10:46 schreef roflmaker het volgende:
Ervaart er nog iemand vertraging in de tracking info? Is nu al het 2de pakketje wat niet online komt :S
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Waar bestellen jullie de G1W dan?
Kan hem nergens vinden??!
Edit: gevonden, FP dus
Edit2: BG is $20,- goedkoper
[ Bericht 24% gewijzigd door Ron.Jeremy op 20-12-2013 12:22:44 ]![]()
Ah dat is jammer, hebben ze ook een reden gegeven? Ben altijd wel te spreken over BIC maar volgende maand dan maar via BG kopen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:42 schreef rene90 het volgende:
BIC gaat de earson niet toevoegen aan zijn assortiment trouwens.
Ik heb trouwens best wat horloges verpest (krassen en kromme pinnetjes) door het met een vork, dun spijkertje, dikke naalden etc. te doen.Ik had op ebay zo'n (blauw) apparaatje gekocht om schakels er tussen uit te halen en het is echt eenvoudig en veel sneller.
![]()
Ze halen hem via de link die techmoan geeft, ebay dus..quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Waar bestellen jullie de G1W dan?
Kan hem nergens vinden??!
Edit: gevonden, FP dus
Edit2: BG is $20,- goedkoper
schijnen ook nog wel wat clones te zijn, en je wil natuurlijk geen clone van een clone kopen zoals techmoan zelf al aangaf xDquote:All Buying Links & Samples: http://goo.gl/JiIMb0
Quick Buying Links - http://goo.gl/9mzCX3 (US) http://goo.gl/n9O2xO (UK)![]()
Nope, gewoon dat ze het niet doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:45 schreef Deugniett het volgende:
Ah dat is jammer, hebben ze ook een reden gegeven? Ben altijd wel te spreken over BIC maar volgende maand dan maar via BG kopen.
Earson er-151 binnen nu. Prima ding, ligt nog best zwaar in de hand ook. Tevens nu maar 25 dollar bij banggood, 17% korting.
[ Bericht 10% gewijzigd door rene90 op 20-12-2013 16:04:54 ]![]()
Iemand een tip voor goede camera's uit China die mijn huis in de gaten kunnen houden?
Vereisten:
- notificatie bij beweging
- 'live' beeld
- opnemen indien beweging
- met luidspreker
- night vision
Of vraag ik nu te veel?![]()
Had in het Android stick topic de vraag ook al even gesteld.
Maar iemand nog tips voor een android stick, heb de laatste topics al een beetje doorgespit en ben uitgekomen op de J22 of iemand moet een ander advies hebben?
Wifi ontvangst is belangrijk gezien het feit de stick op de eerste etage gebruikt gaat worden en de router op de begane grond staat.![]()
Iemand nog een adres voor een leuke messenset? Keramisch of rvs?Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Kijk eens naar de 2e post in het topic.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:37 schreef relativity het volgende:
Iemand nog een adres voor een leuke messenset? Keramisch of rvs?![]()
Beodel je dat van de aldi? Ik zoek wat grotere messenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de 2e post in het topic.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Dan heb je 7 inch en soms 8 inch. Gewoon even door chinaprices halen, aurabuy heeft een redelijk assortiment, dx ook alleen die zuigen qua verzending is mijn ervaring (mijn mes is nooit aangekomen, bagger service verder).quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef relativity het volgende:
[..]
Beodel je dat van de aldi? Ik zoek wat grotere messen![]()
Gisteren deze camera gekocht, nu ben ik dus op zoek naar een MicroSD Klasse 4 of 6. Ik heb even rondgekeken maar er zijn echt ontzettend veel van dit soort verschillende kaartjes. De ene is gewoon MicroSD, de andere is MicroSDHC enzovoorts. Welke moet ik nou hebben? Kan iemand me misschien adviseren?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:34 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Thx guys, denk dat ik die G1w ga kopen via Techmoan.
Ik wil graag een kaartje van 16GB en van een bekend merk (zat zelf te denken aan Sandisk of Transcend) en dan natuurlijk ook de goedkoopste Nederlandse website waar ik 'm dan kan kopen :-)![]()
HC is een high capacity SD-kaart (XC - extra high capacity). Gewoon een GB-kwestie.
Class 10 wijst op de snelheidsklasse. En UHS-I geeft ook nog bepaalde schrijfgaranties.
Een 8GB zal dus vanwege laag aantal GB's normaal zijn en 32GB HC.
UHS-I en Class 10 is van het snelste soort.
Maar om de een of andere reden kan het zijn dat hardware daar niet mee om weet te gaan.
Dan kun je het beste een lagere klasse kaart proberen. Vandaar Class 4 of 6 eens proberen.
SanDisk vind ik de bom, Samsung staat ook goed bekend. Heb ook Kingston, Transcend en Dane-elec kaartjes gehad, maar dat vond ik vrij prutspul eigenlijk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kingston met levenslange garantie. Maar ik snap de terugkomende vragen m.b.t. type geheugenkaartjes niet zo.. Dat is toch ook allemaal vrij gemakkelijk via Google te vinden..? Plus, zoals al meermaals aangegeven, slecht plan dit uit China te halen..Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Eens in de zoveel tijd heb je weer een lichting CWT-newbiez en volgens mij is het weer zover.
Verder staat er in de OP inderdaad het volgende bij de huisregels, waarop in de inleiding van de OP ook op gewezen wordt door te nemen voor het meeposten hier:Beetje eigen initiatief en common sense tonen wordt hier wel op prijs gesteld.quote:• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze searchThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Haha, ja, dat je inderdaad geluid kan produceren. Weet niet wat er inmiddels mogelijk isquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zodat je kan roepen 'OPROTTEN UIT MIJN HUIS' ofzo?
Of bedoel je microfoon?![]()
![]()
I.p.v. 24 uur p/dag nu 24 uur en 48 minuten. Gratis tijd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:15 schreef badschaap het volgende:
chinese precisie: het horloge wat ik heb besteld doet over 1 minuut 62 seconden
De standaard $40-ish IP camera's die kunnen dat allemaal wel zo'n beetje geloof ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:58 schreef marco_sire het volgende:
Iemand een tip voor goede camera's uit China die mijn huis in de gaten kunnen houden?
Vereisten:
- notificatie bij beweging
- 'live' beeld
- opnemen indien beweging
- met luidspreker
- night vision
Of vraag ik nu te veel?
Het is alleen wel, hoe meer je te besteden hebt hoe beter het spul is.
Wil je écht kwaliteit uit China halen dan moet je eens naar Dahua of Onvif spul kijken.Chrismas is herequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Eens in de zoveel tijd heb je weer een lichting CWT-newbiez en volgens mij is het weer zover.![]()
Mensen willen nog voor kerst wat halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe hier op mijn andere baan heb ik een China kerst pakket gekregen lijkt wel. Oordopjes, zo een hamburger speaker, en een 2600mah back up accu. (en een paraplu en pen)
![]()
Dan weet ik voor wie jij werktquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef rene90 het volgende:
Hehe hier op mijn andere baan heb ik een China kerst pakket gekregen lijkt wel. Oordopjes, zo een hamburger speaker, en een 2600mah back up accu. (en een paraplu en pen)
![]()
![]()
de douane, want dat is jouw ingenomen pakketje van een tijd terug...quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan weet ik voor wie jij werkt
Hufters!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Thanks, ga ik eens naar kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De standaard $40-ish IP camera's die kunnen dat allemaal wel zo'n beetje geloof ik.
Het is alleen wel, hoe meer je te besteden hebt hoe beter het spul is.
Wil je écht kwaliteit uit China halen dan moet je eens naar Dahua of Onvif![]()
ik heb inmiddels een 5 tal ip cam's van verschillende merken(maar voornamelijk wansview) in beheerquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:57 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Thanks, ga ik eens naar kijken.
meeste daarvan zijn die goedkope VGA versies die je voor een euro of 40 haalt..
met die dingen kan je al je requirements behalen.. echter is opnemen van beelden zonder opslag apparaat niet mogelijk. Oftewel je zal een PC aanmoeten hebben met een programmaatje als ISPY(opensource en erg goed gemaakt) die beelden voor je op gaat slaan met motion detection.
Motion detection is standaard wel aanwezig in deze goedkope cams, maar dat is alleen te enablen voor fotos.. die dan naar je email of FTP server kunnen worden gezet. Daarnaast lijkt de chipset niet optimaal te werken in deze cams, alles is aangesloten op een gigabitnetwerk, maar nog haal ik met geluk misschien +-15 FPS..
Dat is een nadeel aan die dingen.
Daarnaast heb ik ook nog een HD cam (Wansview NCH536MW), en dat is toch echt een hele verbetering ten opzichte van die VGA cams! Met name de scherpte en de kleurechtheid natuurlijk.
maar qua feature set.
zo kun je daarin een SD kaartje plaatsen waarmee je dus wel beelden kunt opnemen, heb je meer instelmogelijkheden met betrekking tot nightvision en zit er een betere chipset in waarmee je dus een hogere FPS haalt(is vloeiendere beelden).
Dus mocht je het budget hebben, dan zal ik zeker gaan voor zon HD versie
en dan wat meer centen gaan betalen, maar er meer plezier aan beleven
Update: nog even terug gezocht, meende ooit een verschil foto te hebben geplaatst in dit topic..
dus bij deze
( GC / [Chinese Webshops] Topic #267 Package oh package where are thou? )![]()
Maar Down, een speaker in een IP cam heb ik nog niet van gehoord? Neem aan dat die user dan beter kan kijken naar een los speaker systeem ofzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik heb inmiddels een 5 tal ip cam's van verschillende merken(maar voornamelijk wansview) in beheer
meeste daarvan zijn die goedkope VGA versies die je voor een euro of 40 haalt..
met die dingen kan je al je requirements behalen.. echter is opnemen van beelden zonder opslag apparaat niet mogelijk. Oftewel je zal een PC aanmoeten hebben met een programmaatje als ISPY(opensource en erg goed gemaakt) die beelden voor je op gaat slaan met motion detection.
Motion detection is standaard wel aanwezig in deze goedkope cams, maar dat is alleen te enablen voor fotos.. die dan naar je email of FTP server kunnen worden gezet. Daarnaast lijkt de chipset niet optimaal te werken in deze cams, alles is aangesloten op een gigabitnetwerk, maar nog haal ik met geluk misschien +-15 FPS..
Dat is een nadeel aan die dingen.
Daarnaast heb ik ook nog een HD cam (Wansview NCH536MW), en dat is toch echt een hele verbetering ten opzichte van die VGA cams! Met name de scherpte en de kleurechtheid natuurlijk.
maar qua feature set.
zo kun je daarin een SD kaartje plaatsen waarmee je dus wel beelden kunt opnemen, heb je meer instelmogelijkheden met betrekking tot nightvision en zit er een betere chipset in waarmee je dus een hogere FPS haalt(is vloeiendere beelden).
Dus mocht je het budget hebben, dan zal ik zeker gaan voor zon HD versie
en dan wat meer centen gaan betalen, maar er meer plezier aan beleven
[ afbeelding ]![]()
Een audio uitgang is aanwezig, oftewel je kan je eigen speaker setje aansluiten..quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar Down, een speaker in een IP cam heb ik nog niet van gehoord? Neem aan dat die user dan beter kan kijken naar een los speaker systeem ofzo.
ik meen zelfs dat bij die HD cam het intern aanwezig was, maar dat weet ik nu ff niet zeker meer, maar hij heeft in iedergeval een audio uitgang..
ik heb voor de grap wel eens een hamburgerspeakertje aangesloten, kon ik dan een dag mee doen ofzo op de accu.. toch leuk om af en toe de hond te roepen, en hem verbaasd rond zien te kijken
[ Bericht 9% gewijzigd door Downstar op 21-12-2013 13:15:47 ]![]()
Maar heb je ook nog 'n linkje van die HD-cam, waar heb je die toen gehaald?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
En dan praat je in je telefoon ofzo ook?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Een audio uitgang is aanwezig, oftewel je kan je eigen speaker setje aansluiten..
ik meen zelfs dat bij die HD cam het intern aanwezig was, maar dat weet ik nu ff niet zeker meer, maar hij heeft in iedergeval een audio uitgang..
ik heb voor de grap wel eens een hamburgerspeakertje aangesloten, kon ik dan een dag mee doen ofzo op de accu.. toch leuk om af en toe de hond te roepen, en hem verbaasd rond zien te kijken![]()
![]()
Nog mooier, ik heb heb de HD ip cam gesponsord gekregen door een gulle chinees xD!quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maar heb je ook nog 'n linkje van die HD-cam, waar heb je die toen gehaald?
omdat ik een wansview ip cam video op youtube heb staan
maar ze staan wel op ebay voor 80 euro ofzo denk ik?
haal je een veel beter product in huis dan voor 40 zon vga ding!
Update:
http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item3f26eaf3db
is zo 1 2 3 de goedkoopste die ik kan vinden.
nog maar 95$(+-70 euro) inclusief dus!
Dan vind ik het helemaal niet meer waard om te kijken naar die goedkope vga dingen wil je het echt gebruiken als beveiligingscam etc.
wil je gewoon af en toe is bij je thuis kijken of de hond nog rustig is ofzo, dan kan je dat ook wel met zon dingetje van 35 euro..
[ Bericht 30% gewijzigd door Downstar op 21-12-2013 17:06:56 ]![]()
klopt je hebt gewoon de optie in de webbrowser app of in bijvoorbeeld IP cam viewer(basic) op android om te praten. Dus dan praat je inderdaad in je telefoon en indien je er dus een luidspreker systeempje aan hebt of in je ip cam hebt zitten, speelt die het dus afquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
En dan praat je in je telefoon ofzo ook?
De Ip cams hebben zelf ook een microfoon, dus je zou opzich ook nog kunnen praten met iemand..
beetje als een intercom idee dus![]()
![]()
Hebben een 10% code, geen idee of die nog geldig is?
http://www.mp4nation.net/electronics/security-camerasNee dus, maar met kerstmis/nieuwjaar komt er ook wel iets. Misschien nog net door tijdverschilquote:10% Coupon Code: LASTCHANCE13
Coupon valid store wide, enter code at the view cart stage prior to checkout. Coupon can't be applied to already shipped orders.
Coupon valid from now till end of 20/12/13.![]()
![]()
Hmm ze hebben niet die 536; of blijkbaar noemen zij hem NCZ-555MW ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:18 schreef monkeybrain het volgende:
Hebben een 10% code, geen idee of die nog geldig is?
http://www.mp4nation.net/electronics/security-cameras
[..]
Nee dus, maar met kerstmis/nieuwjaar komt er ook wel iets. Misschien nog net door tijdverschil![]()
design ziet er wel zelfde uit.
mijn eerste vga cam heb ik ook via mp4nation gekocht trouwens![]()
![]()
Thanks, gaat op de watchlist. Als ik dan eens veel te veel geld over heb en iets moet kopen om m'n honger te stillen dan wordt 'ie de mijnequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nog mooier, ik heb heb de HD ip cam gesponsord gekregen door een gulle chinees xD!
omdat ik een wansview ip cam video op youtube heb staan
maar ze staan wel op ebay voor 80 euro ofzo denk ik?
haal je een veel beter product in huis dan voor 40 zon vga ding!
Update:
http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item3f26eaf3db
is zo 1 2 3 de goedkoopste die ik kan vinden.
nog maar 95$(+-70 euro) inclusief dus!
Dan vind ik het helemaal niet meer waard om te kijken naar die goedkope vga dingen wil je het echt gebruiken als beveiligingscam etc.
wil je gewoon af en toe is bij je thuis kijken of de hond nog rustig is ofzo, dan kan je dat ook wel met zon dingetje van 35 euro..
Wil dan sowieso niet zo'n halfgaar VGA-ding, dan maar meteen goed.
Die Action-lader is ook nog niet zo'n gek idee."If you're not a manc, you're a wank"![]()
nice, 1A per poort zo te zien..quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:50 schreef monkeybrain het volgende:
4 euro Action
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1![]()
Jup, twee telefoons opladen gaat dus primaquote:.
Zelf overigens nog altijd tevreden over mijn Orico charger:
http://www.buyincoins.com/item/37810.html
4 x USB en 30 Watt (2x 2A en 2x 1A) tablet(s), telefoon, BTmuziek ontvanger en horloge hangen er regelmatig aan en laden lekker snel op.
Overigens laatst ook al op een dag-deal-site gespotMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja, minder afgewerkt (brandgevaarlijk?) , lager vermogen (10 watt max).quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:21 schreef funky_fart het volgende:
http://bit.ly/1huyFh9
Is deze nou zoveel minder eigenlijk?
Heb er ook naar gekeken maar als ik zo lees wil ik die niet in huis hebben aangezien ik geen geld wil claimen bij de verzekering.
Die orico heb ik wat research naar gedaan. Die is degelijk gebouwd en heeft zoals aangegeven 30 watt vermogen.
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 22-12-2013 00:05:35 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heeft iemand enig idee wat dit betekent bij de tracking:
Directe export totaalpakket, afdichten sluiting.
Ik heb 3 weken geleden papieren strookjes besteld, maar blijkbaar is het Shanghai nog niet uit. Gelukkig heeft het geen haast. Maar hebben ze het nou gecontroleerd ofzo, en moet het pakketje weer dichtgetaped worden?![]()
Thanks!quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, minder afgewerkt (brandgevaarlijk?) , lager vermogen (10 watt max).
Heb er ook naar gekeken maar als ik zo lees wil ik die niet in huis hebben aangezien ik geen geld wil claimen bij de verzekering.
Die orico heb ik wat research naar gedaan. Die is degelijk gebouwd en heeft zoals aangegeven 30 watt vermogen.
Overtuigend
Overtuigd
Besteld, de Orico dan :-))![]()
Deze is nog iets goedkoper volgens mij:quote:Op zondag 22 december 2013 08:24 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Thanks!
Overtuigend
Overtuigd
Besteld, de Orico dan :-))
http://www.ebay.nl/itm/35(...)id=p3984.m1423.l2649"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Klopt, die is alleen in een iets andere vormquote:Op zondag 22 december 2013 10:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Deze is nog iets goedkoper volgens mij:
http://www.ebay.nl/itm/35(...)id=p3984.m1423.l2649, vond het met een kabel handiger aangezien je dan niet zo'n lomp groot ding in het stopcontact had zitten.
Code van mp4nation is verlengd, dus misschien is daar dan die hd Cam het goedkoopste, al weet ik niet of Hetty de zelfde types zijn...![]()
De eerste betaalbare smartwatches beginnen nu ook in de webshops te verschijnen, voor 100 dollar heb je al een smartwatch die zich redelijk aan de Omate kan meten
Ben benieuwd wat komend jaar op dat gebied brengt![]()
![]()
Die heb ik toevallig gehaald als semi-reis lader in augustus (super makkelijk, de plugjes vervangen), en so far nog geen problemen mee gehad, laadt gemakkelijk drie telefoons en een ipad tegelijk. Nooit iets gemerkt van dat hij warm werd oid.quote:Op zondag 22 december 2013 00:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, minder afgewerkt (brandgevaarlijk?) , lager vermogen (10 watt max).
Koekje d'r bij?![]()
Kan ook goed gaan natuurlijk, maar heb er ook mindere verhalen over gezienquote:Op zondag 22 december 2013 12:00 schreef eleganza het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig gehaald als semi-reis lader in augustus (super makkelijk, de plugjes vervangen), en so far nog geen problemen mee gehad, laadt gemakkelijk drie telefoons en een ipad tegelijk. Nooit iets gemerkt van dat hij warm werd oid.. Ook die dollar laders ontploffen ook niet allemaal.
Heb er bij aanschaf op gelet dat 5v en 230v gescheiden zijn (bij de orico door een opening in de printplaat). Verhalen zoals laatst in China willen we niet hebben (230v op je Iphone bijvoorbeeld)
Voor de geïnteresseerden: 36 dollar voor een wifi IP camera. Zijn er nog 3 beschikbaar, als je snel bent![]()
![]()
Moet mezelf even corrigeren; als je Dahua camera's koopt via Ebay/Aliexpress o.i.d. krijg je geen support van Dahua zelf en moet je het uitvogelen met de verkoper. Ook firmware updates moet je mee oppassen (kun je je camera mee bricken).quote:
Helaas zijn de échte resellers van Dahua weer f*cking duur...
* Iemand91 zoekt een reden/excuus om deze te kopenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:50 schreef monkeybrain het volgende:
4 euro Action
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1...
Zozo, 2 meter. Schijven buiten de kast liggen?quote:
Voor de Möbius neem ik aan? Pleur resultaat maar neer als je ze binnen hebt. Ben wel benieuwd op zich.quote:nog wat mounts gekocht... Ik wil elke mount hebben![]()
Ik zal het wel gemist hebben maar wat was nou datgene waar je in dit bericht op zat te hinten?Nog goedkoper hier. Normaal beginnen ze ook maar bij de $40.95 hèquote:Op zondag 22 december 2013 13:25 schreef Michael-H het volgende:
Voor de geïnteresseerden: 36 dollar voor een wifi IP camera. Zijn er nog 3 beschikbaar, als je snel bent![]()
![]()
Voor die paar centen verschil heb ik liever meteen een EU plug dan dat je een US-EU converter moet gebruiken. Resolutie enz. stelt niet zo veel voor, maar het lijkt me een leuk ding om mee te klooienquote:Op zondag 22 december 2013 13:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nog goedkoper hier. Normaal beginnen ze ook maar bij de $40.95 hè![]()
![]()
esata, externe schijf. Na tig jaar kom ik erachter dat er naast usb2 ook esata op de schijf zitquote:Op zondag 22 december 2013 13:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zozo, 2 meter. Schijven buiten de kast liggen?![]()
Kijken hoe dat gaat werken.O.a. voor de Mobius. Ik heb al een glas mount maar met zo'n vaste kromme vorm. Werkt perfect voor de auto voorruit maar aan de buitenkant (zijraam voor action shot) krijg je niet de juiste hoek. Ik wil dus een stapeltje mounts hebben/testen zodat elke positie mogelijk is. Ook voor de ramen in je huis etc. Ik heb ook al een helm mount, sticker mount, hoofdband mount.quote:Voor de Möbius neem ik aan? Pleur resultaat maar neer als je ze binnen hebt. Ben wel benieuwd op zich.
Ik heb ook nog een gorilla raam mount in bestelling staan.Nee, dat was mijn 2900 lumen Fenix. Helaas hebben ze de verkeerde (2600 lumen) opgestuurd en de juiste zou nu onderweg zijnquote:Naja, Paypal heeft mijn geld al gered dus afwachten.
Ik dacht even een leuk filmpje te maken in het bos met mijn Mobius, mounts, Fenix, fietslampen etc.
Lekker mislukt idee![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk beter dan bij mijn WD externe hdd die ik had met usb2 en esata. Tijden mee aan het rommelen geweest, verschillende drivers voor esata geprobeerd, verschillende kabels.. Schijf werd altijd netjes herkend, alleen was e-sata vervolgens zo traag als dikke shit. Kopieer acties begonnen altijd OK qua snelheid, en na x seconden/een minuut zakte de speeds in tot ruim onder usb2 niveau. Uiteindelijk uit frustratie de behuizing er maar vanaf gesloopt, er en paar keer op gestampt alvores 'm in de kliko te gooien en hdd aangesloten in mijn pc. Meer zaken over gelezen, veel fabrikanten gebruiken vaak brakke kut controllers in hun externe disks schijnbaar. Of lullige controllers die niet goed overweg kunnen met bepaalde merken onboard e-sata controllers op mobo's. Is bij USB toch beter geregeld, nog nooit issues mee gehad.quote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
esata, externe schijf. Na tig jaar kom ik erachter dat er naast usb2 ook esata op de schijf zit![]()
Kijken hoe dat gaat werken.Common sense is my super power. What's yours?
Leuk dat ji ook weer eens post. Ik heb ineens een heel goed gevoel over mijn aankoopquote:Op zondag 22 december 2013 18:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan bij mijn WD externe hdd die ik had met usb2 en esata. Tijden mee aan het rommelen geweest, verschillende drivers voor esata geprobeerd, verschillende kabels.. Schijf werd altijd netjes herkend, alleen was e-sata vervolgens zo traag als dikke shit. Kopieer acties begonnen altijd OK qua snelheid, en na x seconden/een minuut zakte de speeds in tot ruim onder usb2 niveau. Uiteindelijk uit frustratie de behuizing er maar vanaf gesloopt, er en paar keer op gestampt alvores 'm in de kliko te gooien en hdd aangesloten in mijn pc. Meer zaken over gelezen, veel fabrikanten gebruiken vaak brakke kut controllers in hun externe disks schijnbaar. Of lullige controllers die niet goed overweg kunnen met bepaalde merken onboard e-sata controllers op mobo's. Is bij USB toch beter geregeld, nog nooit issues mee gehad.![]()
Topmerk Medion zal ongetwijfeld geen brakke controllers gebruiken in mijn kastje![]()
![]()
Ja, ik lurk nog wel eens maar recessie hae, niet zoveel geld over om shit uit China te kopen. En als ik kan posten om iemand zich "goed" te laten voelen over z'n laatste aankoop, kan ik het niet laten.quote:Op zondag 22 december 2013 20:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Leuk dat ji ook weer eens post. Ik heb ineens een heel goed gevoel over mijn aankoop![]()
Topmerk Medion zal ongetwijfeld geen brakke controllers gebruiken in mijn kastje![]()
Nah, to be honest, het was al wel een schijfje van een jaar of 3 oud. En Western Digital, tsjah.. Is ook niet helemaal meer wat het ooit geweest is. Anywhore, sindsdien gewoon niet zo gecharmeerd meer van e-sata. Wil natuurlijk nog niet zeggen dat deze ervaring representatief gaat zijn voor de jouwe uiteraard. Waarsch. gewoon een kut chipset gehad in de behuizing. Was wel meer over te lezen online, meer mensen met hetzelfde issue en WD die niet thuis geeft. Ik denk dat Medion qua customer service het onderhand beter doet.
Dan hoop ik voor je dat shiz geen soa krijgt.quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ook nog even erbij. Ik zag Shiz een foto plaatsen dat met zo'n stokje was gemaakt.
Shiz hebben = ik ook hebben![]()
[ afbeelding ]![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Is dat niet zoals Pokémon dan? Gotta catch 'em all?
Doe maar niet maar, hè.
Ben benieuwd naar dat ding. Nu nog even een action cam en ik ga hele mooie video's maken op de wintersport dit jaar. Dat is wel echt een kut beslissing. Ik wil niet +200 eigenlijk uitgeven, want ik ga hem echt maar 1 keer per jaar 1 week gebruiken. Ik mountainbike niet, ben geen motorrijder en was niet van plan om te gaan parachutespringen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ook nog even erbij. Ik zag Shiz een foto plaatsen dat met zo'n stokje was gemaakt.
Shiz hebben = ik ook hebben![]()
[ afbeelding ]
Dus twijfel twijfel haha.![]()
Leuke FHD-cam heb je al voor een paar tientjes, die accessoires hoeven ook geen vermogen te kosten.
Heb zelf twee GoPro Hero3 Black editions.Want: if ya can't beat 'em, join 'em.
Dan die Innovv C1, een 808 #16, 2 x de #11, drie Y3000's, nog wat 808 #3's, want: China.
Kijk eens op:
• http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
• http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/ en
• http://www.innovv.comThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als je toch twee GoPro's hebt, kan ik er niet 1 die week lenen van je haha.quote:Op zondag 22 december 2013 22:54 schreef shiznuts het volgende:
Leuke FHD-cam heb je al voor een paar tientjes, die accessoires hoeven ook geen vermogen te kosten.
Heb zelf twee GoPro Hero3 Black editions.Want: if ya can't beat 'em, join 'em.
Dan die Innovv C1, een 808 #16, 2 x de #11, drie Y3000's, nog wat 808 #3's, want: China.
Kijk eens op:
• http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
• http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/ en
• http://www.innovv.com![]()
Begrijp trouwens niet waarom ze niet gewoon de cultstatuswaardige MD80 nieuw leven inblazen met nieuwe tech:De filosofie erachter was juist, alleen de beeldkwaliteit was nogal matig.
Maar goed, anno 2013 zou dat eigenlijk geen probleem meer moeten zijn? Zou een echte hit zijn denk ik.
Misschien zelf maar het initiatief eens nemen. Ben ff een Kickstartertje opzetten hoor...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Blijft nog lang genoeg donkere maanden hoorquote:Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik dacht even een leuk filmpje te maken in het bos met mijn Mobius, mounts, Fenix, fietslampen etc.
Lekker mislukt idee![]()
![]()
![]()
Zit soms ook wel te hikken tegen zo'n Mobius of nu dus de innovv.![]()
Maar ik hik toch tegen dat 30fps. verhaal aan. Dat is bij sommige 'actie'-momenten natuurlijk niet bruikbaar om het mooi te vertragen. (hoewel ik dan natuurlijk ook in het Adobe Premiere en Twixtor verhaal moet duiken)
Ik gok dat al die camera's op min of meer dezelfde chipset gebaseerd is dus hopelijk komt er nog eens wat nieuws aan dat meer fps kan doen. Dan zwicht ik waarschijnlijk wel.
De Gopro vindt ik schromelijk duur (want dan wil je natuurlijk ook direct de Black+).
Plus ik moet dan op zoek naar een sérieus goede mount o.i.d. om hem te monteren; want dan komt hij in situaties waar hij muurvast moet zitten.![]()
Zijn er nou eigenlijk nog goede goedkope alternatieven voor betrouwbare 18650 batterijen nu fasttech ermee gestopt is? Ik moet nog 2x 18650 unprotected (i.v.m. lengte) hebben, met wel een goede capaciteit.![]()
(Ging over 1 lot lampen waar 10 stuks in hoorde te zitten, was een actie maar het bleek er maar 1 te zijn. Dat dus gewoon in de feedback genoemd, krijg ik bovenstaandequote:Dear Rene
I saw that you leave us negative feedback
We are so sorry make you unhappy
I know you must be have many complaint to us.
If there are anything wrong,please tell us,we will try our best to corrcet,in order to do the best.
May I have a request?could you please correct feedback for us,please,dear friend,I beg you,please change to good feedback,please.
You see,we are not easy to make money,my boss said if you don't correct feedback,my salary will be deduct by half.
I believe you are a sensible man, wouldn't be so ruthless,dear friend,how much would be my salary is depends on you!!!
Please do me a fever,I will be very grateful,thanks very much!!!!!!
Have a nice day!
Best Regards)
[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 23-12-2013 09:08:15 ]![]()
http://wallbuys.com/Produ(...)on-Top-Version-10049quote:Op maandag 23 december 2013 02:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Zijn er nou eigenlijk nog goede goedkope alternatieven voor betrouwbare 18650 batterijen nu fasttech ermee gestopt is? Ik moet nog 2x 18650 unprotected (i.v.m. lengte) hebben, met wel een goede capaciteit.
http://wallbuys.com/Produ(...)llGreen-2-Pack--9161
WALLBUYSALLMAGIC coupon voor 11% korting![]()
als het veel kostte annuleren?quote:Op maandag 23 december 2013 11:37 schreef Miniem het volgende:
mozahjoff 8% bij bic.
had net wat besteld voor ik die coupon kreeg![]()
Ik heb zitten twijfelen of ik een Mobius zou aanschaffen, maar ben uiteindelijk voor de SJ1000 gegaan. Voornamelijk omdat deze compleet geleverd werd met waterdichte behuizing en mounts.
De review van Techmoan en Tom Hardwick heeft daartoe bijgedragen.
Nu ik hem in bezit heb ben ik beslist niet ontevreden.. De opgenomen beelden zijn uitstekend, maar over de mounts ben ik minder tevreden, die komen niet zo betrouwbaar over. Dus dat wordt eea knutselen als ik de cam bij snowboarden wil gaan inzetten.
[ Bericht 5% gewijzigd door elinx op 23-12-2013 11:58:39 ]![]()
De SJ heeft heel veel modellen. Jammer dat Techmoan ze niet allemaal heeft getest.
Als deze ook zo'n goede beeldkwaliteit heeft is de sj4000 toch wel een gopro killer![]()
http://www.foxoffer.com/s(...)et-camera-p-659.html![]()
Ik ben op zoek naar 'n micro-usb splitter.
Ik zoek er echter eentje die van micro-usb male split naar in ieder geval 1 female micro-usb (mag ook 2x female zijn). Ik kan alleen maar female micro-usb vinden die split naar 2 male of 'n male en volwaardig usb ..
Kan iemand me helpen?
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Nu zal het wel overdreven zijn, maar ik geloof ergens best dat dat daar zo word afgehandeldquote:Op maandag 23 december 2013 09:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
(Ging over 1 lot lampen waar 10 stuks in hoorde te zitten, was een actie maar het bleek er maar 1 te zijn. Dat dus gewoon in de feedback genoemd, krijg ik bovenstaande)
En trouwens, waar gebruiken jullie allemaal die Go Pro's en mini cams voor? Op je fiets? Je brommert? Je motor? Skieën?![]()
![]()
motor was het plan... Nog niet aan toe gekomen verder.quote:Op maandag 23 december 2013 12:29 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nu zal het wel overdreven zijn, maar ik geloof ergens best dat dat daar zo word afgehandeld
En trouwens, waar gebruiken jullie allemaal die Go Pro's en mini cams voor? Op je fiets? Je brommert? Je motor? Skieën?![]()
Ik had gisteren iets vreemds met eBay: wilde een product bestellen, klik verder om door te gaan, ging naar PayPal, daar betaald en alles leek goed te zijn gegaan. Ik vond het alleen vreemd dat ik geen mailtjes kreeg van Paypal óf eBay. Dus nog maar eens checken, maar zowel op eBay in de purchase history als op Paypal in de transactions zie ik er niets van terug
Don't let my username fool you...![]()
Mja, als je krijgt waar je voor betaald hebt, dan hoef je eigenlijk geen negatieve feedback achter te laten. Dus krijg je 1 lamp i.p.v. 10, dan klagen dat je die overige 9 ook nog wilt; sturen ze ze maar alsnog. Of je geld terug kunnen krijgen natuurlijk. En doen ze dat, dan kom ik niks tekort eigenlijk, al was het wat gedoe, maar goed, kan gebeuren, het gaat wel vaker mis.quote:Op maandag 23 december 2013 09:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
(Ging over 1 lot lampen waar 10 stuks in hoorde te zitten, was een actie maar het bleek er maar 1 te zijn. Dat dus gewoon in de feedback genoemd, krijg ik bovenstaande)
Als je opeens in de feedback pas een probleem aankaart, hebben ze het nooit voor je op kunnen lossen.We horen in januari wel van je of het wat is.quote:Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef monkeybrain het volgende:
De SJ heeft heel veel modellen. Jammer dat Techmoan ze niet allemaal heeft getest.
Als deze ook zo'n goede beeldkwaliteit heeft is de sj4000 toch wel een gopro killer![]()
[ afbeelding ]
http://www.foxoffer.com/s(...)et-camera-p-659.html
ik heb het uiteraard aangekaart van tevoren maar ze wilde het niet oplossen. Dus tja als feedback benoemd dat de informatie niet klopte en ik dus de order geannuleerd heb. Daar lijkt me feedback voorquote:Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, als je krijgt waar je voor betaald hebt, dan hoef je eigenlijk geen negatieve feedback achter te laten. Dus krijg je 1 lamp i.p.v. 10, dan klagen dat je die overige 9 ook nog wilt; sturen ze ze maar alsnog. Of je geld terug kunnen krijgen natuurlijk. En doen ze dat, dan kom ik niks tekort eigenlijk, al was het wat gedoe, maar goed, kan gebeuren, het gaat wel vaker mis.
Als je opeens in de feedback pas een probleem aankaart, hebben ze het nooit voor je op kunnen lossen.
[..]
We horen in januari wel van je of het wat is..
![]()
Ach so, dan houdt het op ja.
Hij had ook die 9 lampen voor een schijntje uit z'n salaris kunnen opsturen.
Ik hoop tenminste dat dat een minder duur grapje is dan de helft van je salaris afstaan.
Sowieso, iets met wettelijk minimum waar ze toch al voor werken. Hoewel China.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
In welk opzicht? Dat het een 1:1 kopie lijkt van een GoPro hero/hero2? Of is er wat bijzonders aan de chipset? Of de lens (glas i.p.v. plastic o.i.d.)?quote:Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.foxoffer.com/s(...)et-camera-p-659.html
Maar jammer, weer geen 60fps @ 1080p.Als het weer wat mooier weer wordt en minder wind moet ik de hexacopter maar eens uit de mottenballen halen en kijken of daar nog leven in zit. En dan doorzetten in het stabiel en zeker kunnen vliegen van het ding.quote:Op maandag 23 december 2013 12:29 schreef davedavy het volgende:
En trouwens, waar gebruiken jullie allemaal die Go Pro's en mini cams voor? Op je fiets? Je brommert? Je motor? Skieën?
Dan wordt het wel geinig om daar zo'n camera onder te hangen.
Kan er wel m'n DSLR onder hangen maar dan gok ik dat ik een hartverzakking krijg. Plus dat het veel zwaarder is.
Verder in een racewagen stoppen (m.b.v. een zéér goede mount) om eens beeld te krijgen vanuit de auto i.p.v. foto's door mij vanaf de kant. Gopro is daar zeer geschikt voor maar vinden we geen kleine ¤300 waard (prijs van een Black). Alleen dan wil ik wel 60fps. kunnen filmen in 1080p en dat kunnen die dingen helaas nog niet.
En ach; als ding bevalt neemt m'n broer 'm ook vast mee met skiën.
[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 23-12-2013 16:11:18 ]![]()
Killer qua prijsverhouding. Het voordeel zijn alle mounts, die werken net wat beter dan alle andere cheapo's. Een chest mount lijkt alleen goed te werken met een gopro design.quote:Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
In welk opzicht? Dat het een 1:1 kopie lijkt van een GoPro hero/hero2? Of is er wat bijzonders aan de chipset? Of de lens (glas i.p.v. plastic o.i.d.)?
Maar jammer, weer geen 60fps @ 1080p.
Wil je 100% kwaliteit (60fps) dan is een gopro niet eens zo duur. Het is een beetje dromen als je denkt dat er een cheapo Chinese komt die kan concurreren met de kwaliteit voor 50% van de prijs. Volgens mij dromen we al een paar jaar over zo'n apparaat en dat komt maar niet op de markt![]()
![]()
Als je voor onder de $100 een mooie full HD action camera hebt met al die mounts heb je inderdaad een erg mooi deal inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef monkeybrain het volgende:
Killer qua prijsverhouding. Het voordeel zijn alle mounts, die werken net wat beter dan alle andere cheapo's. Een chest mount lijkt alleen goed te werken met een gopro design.
Ik vind de kwaliteit die uit zo'n Mobius o.i.d. komt wel prima. Het is vooral bedoelt om eens achteraf in een beetje goede kwaliteit je escapades terug te kunnen kijken vanuit een uniek oogpunt.quote:Wil je 100% kwaliteit (60fps) dan is een gopro niet eens zo duur. Het is een beetje dromen als je denkt dat er een cheapo Chinese komt die kan concurreren met de kwaliteit voor 50% van de prijs. Volgens mij dromen we al een paar jaar over zo'n apparaat en dat komt maar niet op de markt
Maar als je net een leuke trick uitvoert bij het skiën of net een actiemoment hebt bij die autorace* dan wil je dat natuurlijk wel even vertragen en dan schiet dat met 30fps. niet op.
Heb wel eens op Youtube wat 30fps. materiaal vergelijken dat ze met Twixtor hebben vertraagd naar 60fps en dat ziet er niet mooi uit. (Zeker spul wat beweegt ziet er dan niet uit).
Dus zo'n SJ4000/Mobius/Innovv camera met die kwaliteit en 60fps. kan mij waarschijnlijk wel overhalen.
Tot die tijd blijft het geld op m'n rekening.
* Ik weet nog wel dat ze een keer bij m'n andere broer vanuit de auto gefilmd hebben.
Dat was me toch een gigantisch pakket wat aan het dak hing. Vooral bescherming natuurlijk (ook voor m'n broer's bescherming want je wil niet met je hoofd/helm tegen zo'n ding aanknallen) maar dat was gewoon zo groot als een bierkrat.![]()
Tijden veranderen...![]()
Ik ben van plan zo'n wifi camera aan te schaffen. Deze van Wascam zit ik aan te denken: http://www.aliexpress.com(...)esale/877989368.html
- als er beweging (inbrekers) is in huis, krijg ik hier dan op mijn telefoon melding van. En hoe goed werkt dit in de praktijk?
- wat is algemeen jullie ervaring over deze camera's en hebben jullie nog eventueel tips of weten jullie betere camera's voor een scherpe prijs?
Ik vermoed dat dit al regelmatig in deze reeks is langs geweest maar ik ga niet alles terug lezen. ^^
en alvast bedankt natuurlijk![]()
Staan goede reviews op. ik ga hem wel via China bestellen, scheelt bijna 20 euro met 1dayfly. Bedankt iigquote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien is dit een idee
http://www.1dayfly.com/nl/nl/![]()
![]()
Niemand?quote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n micro-usb splitter.
Ik zoek er echter eentje die van micro-usb male split naar in ieder geval 1 female micro-usb (mag ook 2x female zijn). Ik kan alleen maar female micro-usb vinden die split naar 2 male of 'n male en volwaardig usb ..
Kan iemand me helpen?
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ik gebruik zelf de iprobot3 hd is nu 81,99 bij buyincoins en je krijgt nog eens 8% korting.
Is een prima camera en werkt samen met de Synology.ver weg is duur betaald maar wel lekker![]()
in niemand?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:04 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Hier ben ik ook naar geintresseerd![]()
haha jup..quote:
nee, was verkeerde quotehier in geintreseerdquote:Ik ben op zoek naar 'n micro-usb splitter.
Kan iemand me helpen?![]()
Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe Nexus 5, alleen de batterij is helaas niet zijn sterkste kant. Kan iemand een portable batterij aanraden? Het liefst eentje met >10000mAh en op een site waar je met PayPal kan betalen.![]()
![]()
Yoobao YB647?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Np.
In other news. Korting bij Everbuying: 8% OFF -> DEC23 <- (Ends on January 1st)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En alweer dankjewel! Ik heb een andere Yoobao maar gekocht icm die 8% korting. Die jij suggereerde is helaas uitverkocht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:29 schreef shiznuts het volgende:
Np.
In other news. Korting bij Everbuying: 8% OFF -> DEC23 <- (Ends on January 1st)
Ook die waterproof speaker van de fipo maar gekocht op banggood en wat hoesjes voor mijn nexus...
Wat een hoogconjunctuur hier!![]()
jij ook een merry shizmutsquote:
rest natuurlijk ook alvast!
Die IProbot3 HD ziet er ook niet verkeerd uit volgens mij, eens in verdiepen
opzich mooier design dan de wansview NCH536MW en goedkoper verkrijgbaar dus ..![]()
Damn, wacht al 11 dagen op een pakje van DX, sinds ontvangst van vorig pakket dat één dag eerder verzonden was. Dus check ik order tracking, hebben ze geen records met dat order nr...
![]()
![]()
![]()
11 dagen is nog niksquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef meth1745 het volgende:
Damn, wacht al 11 dagen op een pakje van DX, sinds ontvangst van vorig pakket dat één dag eerder verzonden was. Dus check ik order tracking, hebben ze geen records met dat order nr...
![]()
![]()
Nog niet zo vertrouwd met chinashoppen ofzo?
› Je mag geluk spreken als het er normaal al binnen 11 dagen is, sowieso tegenwoordig, waar het vaak ook twee maanden ofzo kan duren
› Zend prioriteit lijkt nogal willekeurig, zelfs tracking heb je weinig aan, al weet je dan tenminste wanneer 'ie in de roulatie is gebracht
› Kan zijn dat je geregistreerde e-mail niet hetzelfde is als je PayPal-betaal e-mailadres? Dan moet je namelijk onder je PayPal-adres een account aan maken en staat 'ie daar waarschijnlijk welThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik dacht ook 11 dagen, en nu al klagen?quote:
maar er staat 11 dagen nadat hij het eerste pakket had ontvangen wat een dag eerder verzonden was..
oftewel misschien heeft het eerste pakketje er 20 dagen overgedaan, dan wacht hij nu 31 dagen xD?
althans zoiets kan ik van die wazige tekst maken![]()
Net van de koerier m'n laptop SATA kabel mogen ontvangen. Voor de 2e HDD bay waar nu een Samsung 840 EVO SSD geplaatst gaat worden. 7 december besteld en verzonden.
Eens kijken of het past.
Daarna eens kijken hoe ik de boel ga installeren en alles.![]()
![]()
Van m'n zes verzendingen is dit het enige waarvoor er geen tracking info is. Shipment was op 5 december, voor al m'n andere verzendingen is er maar één dag tussen "shipment" door DX en "collection" door de Chinese post (of whoever de tracking doet). Dit pakket is op 5 december "shipped", maar nog steeds niet "collected"...quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef shiznuts het volgende:
Nog niet zo vertrouwd met chinashoppen ofzo?
› Je mag geluk spreken als het er normaal al binnen 11 dagen is, sowieso tegenwoordig, waar het vaak ook twee maanden ofzo kan duren
› Zend prioriteit lijkt nogal willekeurig, zelfs tracking heb je weinig aan, al weet je dan tenminste wanneer 'ie in de roulatie is gebracht
› Kan zijn dat je geregistreerde e-mail niet hetzelfde is als je PayPal-betaal e-mailadres? Dan moet je namelijk onder je PayPal-adres een account aan maken en staat 'ie daar waarschijnlijk wel![]()
Hmm ok. Navragen dan maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:13 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Van m'n zes verzendingen is dit het enige waarvoor er geen tracking info is. Shipment was op 5 december, voor al m'n andere verzendingen is er maar één dag tussen "shipment" door DX en "collection" door de Chinese post (of whoever de tracking doet). Dit pakket is op 5 december "shipped", maar nog steeds niet "collected"...Ah!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:11 schreef Iemand91 het volgende:
Net van de koerier m'n laptop SATA kabel mogen ontvangen. Voor de 2e HDD bay waar nu een Samsung 840 EVO SSD geplaatst gaat worden. 7 december besteld en verzonden.
Eens kijken of het past.
Daarna eens kijken hoe ik de boel ga installeren en alles.Welcome to the dark side.
Samsung SSDs zijn echt perfect inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hmm ok. Navragen dan maar.
[..]
Ah!Welcome to the dark side.
al is WD upcoming met WD Black²
erg handig voor laptops met beperkte ruimte; een 1TB harde schijf en 120 GB SSD in één
dan hoef je er dus geen dvd rom drive meer uit te slopen.![]()
Dat bedoelde ik dus. Maar ik had het wat duidelijker kunnen verwoorden idd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik dacht ook 11 dagen, en nu al klagen?
maar er staat 11 dagen nadat hij het eerste pakket had ontvangen wat een dag eerder verzonden was..
oftewel misschien heeft het eerste pakketje er 20 dagen overgedaan, dan wacht hij nu 31 dagen xD?
althans zoiets kan ik van die wazige tekst maken![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Maar ik had het wat duidelijker kunnen verwoorden idd.![]()
![]()
Moet toch maar een keer hèquote:![]()
SSD was nu lekker goedkoop; alleen de gratis doucheradio is nooit gekomen; kan niemand in huis van mijn prachtige aria's genieten
Mijn laptop heeft ruimte voor 2 HDD bays plus DVD-drive. Dus in mijn geval kan er makkelijk een 2e schijf bij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:19 schreef Downstar het volgende:
Samsung SSDs zijn echt perfect inderdaad
al is WD upcoming met WD Black²
erg handig voor laptops met beperkte ruimte; een 1TB harde schijf en 120 GB SSD in één
dan hoef je er dus geen dvd rom drive meer uit te slopen.
Maar ook al had ik maar ruimte voor een dan had ik gewoon de DVD-drive opgeofferd.
Scheelt je flink geld en je kan een betere combinatie maken dan zo'n Black schijf.
Voor de DVD's koop je dan maar een goedkope externe optische drive. Gebruik de optische drive van m'n laptop alleen maar voor enkele keren per jaar een DVD afspelen op de tv (via HDMI).
Maar eigenlijk moet daar nog een keer een 3D Blu-Ray speler komen; kost ook niets meer en is wel zo handig.
Ga nu eens prutsen met de laptop...
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 24-12-2013 16:19:44 ]![]()
Ik heb genoeg aan een single drive. Wel gewoon 512GB dan meteen.
Mass mediastorage (libraries) gooi ik wel op een van de externals die aan m'n iomega iConnect hangen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nouja de opkomst van die dual drives is natuurlijk een vooruitgang..quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet toch maar een keer hè![]()
SSD was nu lekker goedkoop; alleen de gratis doucheradio is nooit gekomen; kan niemand in huis van mijn prachtige aria's genieten
[..]
Mijn laptop heeft ruimte voor 2 HDD bays plus DVD-drive. Dus in mijn geval kan er makkelijk een 2e schijf bij. Maar ook al had ik maar ruimte voor een dan had ik gewoon de DVD-drive opgeofferd.
Scheelt je flink geld en je kan een betere combinatie maken dan zo'n Black schijf.
Voor de DVD's koop je dan maar een goedkope externe optische drive. Gebruik de optische drive van m'n laptop alleen maar voor enkele keren per jaar een DVD afspelen op de tv (via HDMI).
Maar eigenlijk moet daar nog een keer een 3D Blu-Ray speler komen; kost ook niets meer en is wel zo handig.
Ga nu eens prutsen met de laptop...
de prijs van zon ding is nog wat aan de hoge kant, maar gaat natuurlijk geleidelijk zakken
niet iedereen wil zin dvd-rom drive opofferen daarvoor
Maargoed, ontopic
Die doucheradio heeft geloof ik niemand van staples gekregen![]()
ben benieuwd naar de earson.. dies ook waterdicht.. Misschien dat je die in de douche kan hangen xD!?
![]()
Nouja, echt waterdicht weet ik dus niet. Het lijkt me niet dat je hem volledig onder water kan doen.quote:![]()
Nouja, spatwater dicht idd. een douche is spatwater tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja, echt waterdicht weet ik dus niet. Het lijkt me niet dat je hem volledig onder water kan doen.?
en heb wel filmpjes gezien waar ze hem in een bak water gooide, oftwel 'kopje onder'
en werkte nog.. maargoed die garantie wordt idd niet gegeven door earson
hier komt ook meer water overheen, dan dat je hem in je douche op het bakje zet van de shampoos ofzo, maargoed dan moet je nog wel iets hebben wat heb aanstuurt als een bluetooth device xD, dus een vervanger voor een doucheradio is het niet
![]()
Dat zal niet zo een probleem zijn denk ik nee, ik denk voornamelijk dat die rechter zijkant met het klepje het gevoelige gedeelte is. Daar heb je gewoon de ingangen voor opladen etc. en het lijkt me niet echt goed als daar water inkomtquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, spatwater dicht idd. een douche is spatwater toch?
en heb wel filmpjes gezien waar ze hem in een bak water gooide, oftwel 'kopje onder'
en werkte nog.. maargoed die garantie wordt idd niet gegeven door earson
hier komt ook meer water overheen, dan dat je hem in je douche op het bakje zet van de shampoos ofzo.
![]()
jij hebt hem toch alquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat zal niet zo een probleem zijn denk ik nee, ik denk voornamelijk dat die rechter zijkant met het klepje het gevoelige gedeelte is. Daar heb je gewoon de ingangen voor opladen etc. en het lijkt me niet echt goed als daar water inkomt.
? test hem eens uit
!!? hahah
![]()
Neuh ik hoef hem niet zo graag te testenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij hebt hem toch al? test hem eens uit
!!? hahah
![]()
![]()
He jammer, spelbreker..quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Neuh ik hoef hem niet zo graag te testen
Dit is nou niet wat wij verwachten van een china webshopper topic user.![]()
die moet toch altijd een excuus hebben om weer wat uit china te halen?
issie kapot, dan weet je dat hij er niet tegen kan, en dan weten wij dat ook gelijk![]()
![]()
![]()
Grotere SSD was misschien handig geweest; heb zo'n gevoel dat m'n laptop het niet meer jaren gaat volhouden dus dan kon die mooi door naar de All-in-One in het kantoor. (Hoewel die echt enorm rap is met W8).quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:05 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb genoeg aan een single drive. Wel gewoon 512GB dan meteen.
Mass mediastorage (libraries) gooi ik wel op een van de externals die aan m'n iomega iConnect hangen.
Want m'n volgende PC wordt geen laptop meer. Of het wordt een desktop (vanwege serieuze hardware) of een W8 tablet zoals de Surface Pro 2 o.i.d. Mooie monitor op aansluiten en draadloze toetsenbord/muis combo en je bent klaar.![]()
Maar 120GB SSD + 750HDD is in m'n laptop meer dan genoeg. Grote bestanden staan er niet meer op; alles wordt gedumpt op de NAS (films/series nemen de meeste ruimte in beslag maar zelfs op de NAS is dan nog maar eens schijntje met zo'n 100+ films en 1000+ TV afleveringen).
Dat ga ik nooit meer op een PC zetten.
Maar de SSD in de laptop zetten was easy peasy; HDWinfo64 detecteert de SSD (zonder ook nog maar iets geïnstalleerd te hebben) dus na de kerst maar eens uitzoeken hoe ik de boel ga installeren.
(W7 nieuw installeren of wat anders; maar licenties van W7 en Office houden me nog tegen)True; daarom nog steeds een mooi product inderdaad als je de drivebay niet kunt missen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:15 schreef Downstar het volgende:
Nouja de opkomst van die dual drives is natuurlijk een vooruitgang..
de prijs van zon ding is nog wat aan de hoge kant, maar gaat natuurlijk geleidelijk zakken
niet iedereen wil zin dvd-rom drive opofferen daarvoorEr zijn mensen die een mailtje hebben gestuurd dat ze die niet ontvangen hebben en die kregen hem alsnog thuisgestuurd. Maar om nu nog zo'n mailtje te gaan sturen...quote:Maargoed, ontopic
Die doucheradio heeft geloof ik niemand van staples gekregen
Dat ding is wel populair of niet? Iedereen z'n (strand/camping/straat)buren aan het lastig vallen met muziek?quote:ben benieuwd naar de earson.. dies ook waterdicht.. Misschien dat je die in de douche kan hangen xD!?
Thuis zou ik liever een Hifi-set(je) neerzetten namelijk....
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 24-12-2013 16:31:45 ]![]()
Jup, door shiz natuurlijk weer. Maar mooi ding, ik ga naar Kroatie dus ideaal voor tijdens het kamperen zo'n ding.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
Dat ding is wel populair of niet? Iedereen z'n (strand)buren aan het lastig vallen met muziek?
Thuis zou ik liever een Hifi-set(je) neerzetten namelijk...![]()
Heb ik al weleens gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij hebt hem toch al? test hem eens uit
!!? hahah
Gewoon effetjes onder de kraan gehouden. Wil prima.
Effekes onder de kraan,quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb ik al weleens gedaan.Gewoon effetjes onder de kraan gehouden. Wil prima.
.. dat wisten we al dat die daar tegen kon
dumpen in een emmer met water, dat zijn pas testen![]()
![]()
![]()
Ja. 'k Ben togh nie mal jongûh!1!!
![]()
Ja, en dan komt er straks alleen dit nog maar uit:
En die andere zijn geen Earsons, hè.![]()
Dropshippingquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:03 schreef mschol het volgende:
komt hier een china pakketje binnen, blijkt het besteld te zijn bij groupon...
![]()
![]()
vaak kom je het andersom tegen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:03 schreef mschol het volgende:
komt hier een china pakketje binnen, blijkt het besteld te zijn bij groupon...
ik weet dat Lightake enorm veel met groupon US doet al een tijdje..![]()
Pakje van DX aangekregen. Bevat oa twee small outline ICs (8-pins, 3 mm breed). Blijken micropower opamps te zijn (OP A2333 van Texas Instruments), nogal een verschil met de drie Full Bridge Driver IC Chips die ik had besteld. Zal weer een ticket moeten openen...
Just my luck, krijg ik eens gratis onderdelen (neem aan dat ik ze niet zal moeten terugsturen), kan ik er niets mee uitrichten. Ben al geen held in het solderen van normale onderdelen, no way dat het lukt met pinnen die 4 maal dichter bijeen staan.
Kreeg dus
http://dx.com/p/opa2333ai(...)s-black-2-pcs-161935
in plaats van
http://dx.com/p/l6203-full-bridge-driver-ic-chip-3-pcs-153975
[ Bericht 39% gewijzigd door meth1745 op 26-12-2013 16:58:57 ]![]()
Nou, wie wil het weer proberen?
10 E14 LED lampjes voor $9.74 op Aliexpress
Of 10 E27 voor $16.
[ Bericht 12% gewijzigd door Iemand91 op 26-12-2013 20:40:36 ]![]()
Die van mij van de vorige deal zijn gewoon binnen gekomen. Wel moeten lullen als Brugman en iets bijbetalen maar nog steeds onder de dollar per stuk.
Edit: Die seller heeft ondertussen de prijzen wel flink aangepastvan 12.80 voor 10 stuks naar 20 dollar (voor 10 stuks, 4W versie).
[ Bericht 44% gewijzigd door RobertNL op 27-12-2013 00:17:14 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Mwha valt mee. De seller van die 10 voor 7 dollar had gewoon iets verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:41 schreef Downstar het volgende:
Met die lots dingen wordt volgens mij wel veel gesjoemeld![]()
Ze hadden korting gegeven op de normale listing maar ook een vinkje voor de dagdeal oid aangeklikt waardoor er extra korting overheen kwam... Tja shit happens.
De orginele kortingsprijs was 12.80 (zoals bedoeld) maar daar kwam nog eens dik 40% extra overheen in die deal.
Het komt vaker voor bij die dagdeals; soms valt het die seller op en verhogen de verzendkosten ineens enorm zodat ze dat gezeur niet hebben. Heb laatst twee andere sellers ook gevraagd waar dat het geval was en het was nooit de bedoeling om in die dagdeal te komen... Probleem lijkt dus bij Aliexpress te zitten.
Overigens is die 10 dollar voor 10 van die peertjes niet eens zo gek; dat heb ik uiteindelijk ook betaald. Die SMD LEDS zijn zeer goedkoop aan het worden.
Die E27 lampen zijn vrij normaal geprijsd denk ik.
[ Bericht 17% gewijzigd door RobertNL op 27-12-2013 14:16:12 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dit wat volgens mij wel een goeie. (werd mij verteld, nog steeds niet de moeite genomen om hem te bestellenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een suggestie voor een HDMI switch? Ervaring ermee?)
![]()
ik heb deze van BIC. Doet het perfect.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een suggestie voor een HDMI switch? Ervaring ermee?jaja, en azo...![]()
Net mijn dock voor mijn telefoon binnengekregen van Ebay.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef Downstar het volgende:
Het is aardig dood hier de laatste dagen..
Heeft er 11 dagen over gedaan.
Was trouwens besteld met de PayPal ¤10 code
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Ik heb vandaag mijn messen set binnen gekregen van aurabuyquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef Downstar het volgende:
Het is aardig dood hier de laatste dagen..
3 december verzonden, nog redelijk snel dus hier binnen.
![]()
Heeeeeuhh input in het topic
Ah nicequote:Op zaterdag 28 december 2013 13:24 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Net mijn dock voor mijn telefoon binnengekregen van Ebay.
Was trouwens besteld met de PayPal ¤10 code, moeten ze vaker doen die 10 euro codes weg geven!
dat was nog eens een mooie actie..
Mijn Earson )via actiecode besteld) is onderweg, helaas geen trackingnr via ebay gekregen
dus zou niet weten waar die is.. hoop hem snel binnen te krijgen, gezien iedereen er zo positief over isSowieso vind ik de laatste tijd de pakketten wel redelijk snel aankomen,quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn messen set binnen gekregen van aurabuy3 december verzonden, nog redelijk snel dus hier binnen.
Pakketjes die rond september/oktober zijn verstuurd is veel meer problemen mee geweest, gek genoeg zijn er dus in die tijd bij mij (en anderen) ook pakketten verdwenen..
Zo mis ik dus nog 3 pakketten uit die tijd, zelfs pakketten met tracking die aangeven dat het ergens bij postnl in Nederland zou moeten zijn, maar postnl weet natuurlijk van niks
![]()
![]()
Ik kreeg mijn smartcover ook al vandaag, ook video die ¤10 couponquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:24 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Net mijn dock voor mijn telefoon binnengekregen van Ebay.
Was trouwens besteld met de PayPal ¤10 code![]()
![]()
Binnen:
![]()
Ook mijn gratis ¤10 crystal skull fles net ontvangen, zeer snel met 12 dagen. Ik ga hem even afwassen want er lijken veel krassen op het glas te zittenHet ding staat echt stijf van de statische "haren" van het piepschuim doosje
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
ik heb deze van BIC. Doet het perfect.meteen 4 besteld en nog wat andere dingen.
![]()
Paar productie fotos hebben we niks aan hequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef monkeybrain het volgende:
Binnen:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook mijn gratis ¤10 crystal skull fles net ontvangen, zeer snel met 12 dagen. Ik ga hem even afwassen want er lijken veel krassen op het glas te zittenHet ding staat echt stijf van de statische "haren" van het piepschuim doosje
![]()
kom is op met die review van dat ding!
bij jou dus ook een snelle levering, lijkt dus wel weer beter op orde te zijn bij chinese post![]()
![]()
Ok, dit heb ik dus gekocht qua zaklamp spul de laatste tijd.
Net op tijd batterijen gekocht, super![]()
"Goede" lader erbij. Het soldeerwerk van de printplaat is best wel slordig gedaan.
Fenix tk75
Laat het duidelijk zijn![]()
Heel tevreden met dit pakket, mag ook wel![]()
![]()
Na het lezen van de doos blijkt dit een ripoff te zijn van crystal skull vodka van Dan Aykroyd...
Die gast van GhostbustersEcht zo'n slechte scan + photoshop doos
![]()
Helaas is het glas echt van slechte kwaliteit. Voelt erg dun aan, overal krassen en slecht uit de mal getrokken.
Kijk hier naar de ribbels![]()
Tja, zo'n glas ik alleen mooi als deze ook piekfijn eruit ziet.
Kun je beter voor 50 euro zo'n fles vodka halen.
Weer lekker kut allemaal, klacht indienen
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 28-12-2013 21:49:47 ]![]()
monkey, heb jij een advies voor een lampje waar een AA batterij in kan maar die wel gewoon sterk is? Ik wil niet gaat kutten met 18650 batterijen omdat ik dan gelijk opladers moet etc.
![]()
Gewoon sterk, mooie omschrijvingquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:04 schreef rene90 het volgende:
monkey, heb jij een advies voor een lampje waar een AA batterij in kan maar die wel gewoon sterk is? Ik wil niet gaat kutten met 18650 batterijen omdat ik dan gelijk opladers moet etc.
![]()
Met 1 x AA ga je nooit een sterke lamp krijgen. Het voltage van een AA is gewoon te laag en dan kom je maximaal op zo'n 150/180 lumen. Met een 18650 accu zit je al gemakkelijk op 800 lumen. Minder dan 800 lumen mag je geen sterke lamp noemen volgens het keurmerk van Shiznuts en Downstar![]()
Je kunt wel een fenix tk41 kopen, gaan 8AA's in met 800 lumen.
Maar dan zit je voor de lamp alleen al aan de 100/130 euro![]()
Ik kan je niet echt een aanrader geven qua AA lamp, lees ik nooitFenix heeft wel leuke AA lampen en levert een mooi product voor 25/30 euro. Wil je iets van 5/15 euro dan moet je even hier neuzen naar ervaringen.
http://budgetlightforum.com/forum
Dit is wel een toppertje, de e25.
http://www.fasttech.com/p/1345701
[ Bericht 2% gewijzigd door monkeybrain op 28-12-2013 23:39:28 ]![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gewoon sterk, mooie omschrijving![]()
Met 1 x AA ga je nooit een sterke lamp krijgen. Het voltage van een AA is gewoon te laag en dan kom je maximaal op zo'n 150/180 lumen. Met een 18650 accu zit je al gemakkelijk op 800 lumen. Minder dan 800 lumen mag je geen sterke lamp noemen volgens het keurmerk van Shiznuts en Downstar![]()
Je kunt wel een fenix tk41 kopen, gaan 8AA's in met 800 lumen.
Maar dan zit je voor de lamp alleen al aan de 100/130 euro![]()
Ik kan je niet echt een aanrader geven qua AA lamp, lees ik nooitFenix heeft wel leuke AA lampen en levert een mooi product voor 25/30 euro. Wil je iets van 5/15 euro dan moet je even hier neuzen naar ervaringen.
http://budgetlightforum.com/forum
Dit is wel een toppertje, de e25.
http://www.fasttech.com/p/1345701,
mijn keurmerk zit op de SaIK SA15 als AA lampje die nog leuk mee kan
echter is hij geloof ik niet meer zo makkelijk te verkrijgen op ebay.
kosten waren destijd rond de 7 a 8 $ meen ik
hierbij nog even een vergelijking van mijn lampjes (minus de XM-L2 U3)
dan zie je dat dus een door AA aangestuurde lamp echt in het niets valt zoals monkey al zei..![]()
Heb zelf nog de Sunwayman V11R met XM-L2 U3 onderweg.
Alsmede van Nitecore de RCR123A en een 14500 (heb bij de V11R een tube extender).
Kan ik ff de RCR123A met de 14500 en een gewone AA vergelijken.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:46 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, dit heb ik dus gekocht qua zaklamp spul de laatste tijd.
Net op tijd batterijen gekocht, super![]()
[ afbeelding ]
"Goede" lader erbij. Het soldeerwerk van de printplaat is best wel slordig gedaan.
[ afbeelding ]
Fenix tk75
[ afbeelding ]
Laat het duidelijk zijn![]()
[ afbeelding ]
Heel tevreden met dit pakket, mag ook weldat is wel een toffe zaklamp
, kost dat?
![]()
Veel goedkoper dan ~ 150 USD vind je 'em niet op AliExpress iig.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nu wel op DX voor 14 dollar.quote:Op zondag 29 december 2013 02:05 schreef Downstar het volgende:
[..],
mijn keurmerk zit op de SaIK SA15 als AA lampje die nog leuk mee kan
echter is hij geloof ik niet meer zo makkelijk te verkrijgen op ebay.
kosten waren destijd rond de 7 a 8 $ meen ik
[...]
Overigens ben ik wel benieuwd wat ik dan in huis krijg, heb een Sipik SK-68 besteld maar die draait dus ook maar op één AAtje.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Sold out bij Dx betekende vroeger dat je gerust kon bestellen, maar dat je nooit iets geleverd ging krijgen. Aangezien contact zoeken met de customer support daar ook niet werkt, zou ik er vooral geen spullen bestellen. Ook qua garantie niet zo handig, een niet reagerende customer support. Enige bescherming die je hebt is paypal in zo'n geval.quote:Op zondag 29 december 2013 09:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nu wel op DX voor 14 dollar.
Overigens ben ik wel benieuwd wat ik dan in huis krijg, heb een Sipik SK-68 besteld maar die draait dus ook maar op één AAtje.Common sense is my super power. What's yours?
150 usd...quote:Op zondag 29 december 2013 06:25 schreef shiznuts het volgende:
Veel goedkoper dan ~ 150 USD vind je 'em niet op AliExpress iig.dan is de lol om er 1 te kopen wel vanaf...
![]()
![]()
Dat zie je verkeerd; met zo'n ding maak je geld.quote:Op zondag 29 december 2013 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
150 usd...dan is de lol om er 1 te kopen wel vanaf...
1. Je laad de batterijen op het werk op;
2. Je stopt ze in de zaklamp;
3. Je laat wanneer het donker is dat ding shinen (richting je zonnepanelen);
4. Je stroomrekening sneller terug dan overdag;
5. Profit
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 29-12-2013 13:45:26 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik zie het precies andersom... dure spullen kopen is juist leuk!quote:Op zondag 29 december 2013 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
150 usd...dan is de lol om er 1 te kopen wel vanaf...
Ik heb een hele goede prijs kunnen regelen en in Nederland kost ie ¤185... dat vond ik dus ook een beetje te gek.
Ik kwam nog iets tegen in een doos, lijkt wel een tijdmachine![]()
Die waren hier toen echt heel populair![]()
![]()
![]()
Bijna net zo populair als Tenga eggs onder sommige gebruikers. Ja, die Tenga eggs vonden gretig aftrek!
Jij loopt hier lang genoeg mee omdat te wetenquote:, hou je maar niet van de domme!
Voor de mensen die op zoek zijn naar goede lichting connector + dock voor je iPhone 5(s):
Werkt uitstekend!
http://www.ebay.co.uk/itm(...)me=ADME:L:OU:NL:3160![]()
2 keer zo duur en een andere versie dan wat de meeste hier hebben als SAiK SA-15..quote:Op zondag 29 december 2013 09:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nu wel op DX voor 14 dollar.
Overigens ben ik wel benieuwd wat ik dan in huis krijg, heb een Sipik SK-68 besteld maar die draait dus ook maar op één AAtje.
destijds hier gehaald:
http://www.ebay.com/itm/3(...)geName=STRK:MEWAX:IT![]()
Ik heb hier menig kantoor mee opgevrolijktquote:Op zondag 29 december 2013 13:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zie het precies andersom... dure spullen kopen is juist leuk!
Ik heb een hele goede prijs kunnen regelen en in Nederland kost ie ¤185... dat vond ik dus ook een beetje te gek.
Ik kwam nog iets tegen in een doos, lijkt wel een tijdmachine![]()
Die waren hier toen echt heel populair![]()
[ afbeelding ]![]()
Zal er eentje voor mijzelf thuis halen, is toch nostalgie voor mij
Koekje d'r bij?![]()
Lekker... een tijdje geleden een (nieuwe) lader gekocht voor een pipo m9 tablet:
Na enkele dagen:
Tja, goedkope ladersquote:Op zondag 29 december 2013 17:34 schreef relativity het volgende:
Lekker... een tijdje geleden een (nieuwe) lader gekocht voor een pipo m9 tablet:
Na enkele dagen:
[ afbeelding ]
Waar kan ik een normale halen met zo'n plug:quote:
Ik ga me niet meer wagen aan zo'n goedkope lader. Dadelijk brand de boel af...Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Ebay dusquote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef relativity het volgende:
[..]
Waar kan ik een normale halen met zo'n plug:
[ afbeelding ]
Ik ga me niet meer wagen aan zo'n goedkope lader. Dadelijk brand de boel af....
Zal kijken of ik niet toevallig twee heb (dacht het wel) dan gooi ik je wel een DM
oke, bedanktquote:Op zondag 29 december 2013 19:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ebay dus.
Zal kijken of ik niet toevallig twee heb (dacht het wel) dan gooi ik je wel een DM
Deze had ik van ebay gekocht
Ik bedoelde ook niet de Tenga Eggs héquote:Op zondag 29 december 2013 13:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jij loopt hier lang genoeg mee omdat te weten, hou je maar niet van de domme!
![]()
![]()
Pfff paypal geblokkeerd omdat ik mijn limieten eraf wou halen, komen ze erachter dat ik niet 18 was toen ik de rekening opendeMorgen dus maar paypal bellen anders komende tijd geen ebay meer
Hoeveel koop jij wel niet dan?quote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef roflmaker het volgende:
Pfff paypal geblokkeerd omdat ik mijn limieten eraf wou halen, komen ze erachter dat ik niet 18 was toen ik de rekening opendeMorgen dus maar paypal bellen anders komende tijd geen ebay meer
Je mag toch 2500 euro uitgeven per maand?![]()
Ik heb gisteren, op aanraden van iemand anders in dit topic, toevallig deze gekocht: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=251263712597 .quote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef relativity het volgende:
[..]
Waar kan ik een normale halen met zo'n plug:
[ afbeelding ]
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 10:49:12 ]![]()
Earson in delivery process(En proceso de entrega) ,dus voor 14.30 is ie binnen![]()
.
Snel gegaan 15 dagen ,dat duitse post is gewoon een stuk sneller dan China en Singapore post .![]()
En dan icm deze:quote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren, op aanraden van iemand anders in dit topic, toevallig deze gekocht: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=251263712597 .
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
..ben je helemaal het mannetje.
12-12 verzonden, 27-12 binnen. Gaat ook hier weer de goede kant op. Ging om wat plectrums voor de gitaar van BIC.![]()
Iemand ervaring bij BIC als je extra betaalt (2 euro ofzo) dat het dan echt binnen 7 dagen binnen is? Of weggegooid geld?![]()
Gelul volgens mij, het enige wat het verschil is is dat er een tracking op zit, het komt alsnog met China post binnen enzo. Je kan hem dan alleen tracken. Heb meerdere posts met tracking gekregen en die kunnen er net zo goed lang over doen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring bij BIC als je extra betaalt (2 euro ofzo) dat het dan echt binnen 7 dagen binnen is? Of weggegooid geld?![]()
Het topic op Tweakers is trouwens ook weer leuk leesvoer nu daar sommige mensen weer in de val zijn gelopen met het kopen van een veel te goedkope Android stick.
Vol verdedigen dat het kan en dat het 'moet' maar binnen 48 uur al de eerste signalen van oplichting.
Dat wordt gejank daar straks geloof ik.
Vraag me af wat een bepaald persoon in - geloof ik - Groningen o.i.d. van mijn bestelde pakketje vond![]()
...
![]()
Heeft er niets mee te makenquote:Op maandag 30 december 2013 11:51 schreef SanAnt het volgende:
Met tracking over het algemeen wel een paar dagen snellerIs allebei onvoorspelbaar.
Overigens, heeft BIC ook Signapore post nu, nooit gewetenAls het echt met air mail word verzonden zou volgens SG post binnen 6 dagen moeten aankomen.
![]()
En hij is binnen ,bangood verstuurd hem zonder doos .
Geluid is top ff een techno mix op mijn telefoon gezet en de earson is lekker aan het mee trillen .is mijn ervaringquote:Op maandag 30 december 2013 12:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te makenIs allebei onvoorspelbaar.
, ook nu weer heb bij banggood de earson besteld en een mini balpomp ,zelfde dag verzonden ..Earson komt net binnen(met track) en de balpomp nog niet(zonder track).
![]()
Ja als je je bankrekening gekoppeld hebtquote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoeveel koop jij wel niet dan?
Je mag toch 2500 euro uitgeven per maand?Volgens mij wou die dat juist doen.
![]()
Ja idd, heb Singapore Post gekozen, even uitproberen voor die 2 dollarquote:Op maandag 30 december 2013 12:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Overigens, heeft BIC ook Signapore post nu, nooit gewetenAls het echt met air mail word verzonden zou volgens SG post binnen 6 dagen moeten aankomen.
![]()
![]()
Techmoan bericht
quote:There are so many similar cameras out now. I will be looking at the SJ4000 in a few weeks, but this is a bad time of year to try reviewing action cameras. I waited over a month before I could get a fine day to take the motorbike out.![]()
Die van mij was toen rotterdamquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
Het topic op Tweakers is trouwens ook weer leuk leesvoer nu daar sommige mensen weer in de val zijn gelopen met het kopen van een veel te goedkope Android stick.
Vol verdedigen dat het kan en dat het 'moet' maar binnen 48 uur al de eerste signalen van oplichting.
Vraag me af wat een bepaald persoon in - geloof ik - Groningen o.i.d. van mijn bestelde pakketje vond![]()
...
, vraag mij nog steeds af wat er nu in zat
Ow nice, dat is echt nieuw inderdaad (al gebruikte zusterbedrijf Mtao dat al).quote:Op maandag 30 december 2013 12:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Viel afgelopen week al op dat de berichten bij alles met een batterij weg was.
Die vent is echt een review baas <3.quote:
Had al bijna zo'n 8-track speler gekocht laatst(totdat ik de prijs zag
)
Daar heb ik er, na aanleiding van dit topic, ook al 2 van gekocht afgelopen weekquote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En dan icm deze:
..ben je helemaal het mannetje.![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef SanAnt het volgende:
Mijn Top 3 China aankopen 2013
1. Vamo v3 na 15 jaar roken gestopt![]()
2. Neo x7
3. op de valreep de Earson ,weet nog niets van de duurzaamheid ,maar klinkt boven verwachting goed, lijstjes
![]()
Zal eens kijken of ik er ook 1 kan maken.
Overigens blijkbaar laatst iets besteld waar ik niets meer van wist.
Vast een cent-deal geweest:
Bedankt, dan koop ik die maarquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren, op aanraden van iemand anders in dit topic, toevallig deze gekocht: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=251263712597 .
Alleen nog een goede lader dan!Kijk eens aanquote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En dan icm deze:
..ben je helemaal het mannetje.
Vermakelijk leesvoer inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
Ja.![]()
Linkje?quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
...
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben![]()
Het begon allemaal hiermeequote:
http://gathering.tweakers(...)ge/41474510#41474510
Vooral een user ken-si ofso die helemaal de expert is omdat hij in contact komt met Ebay verkopers
Ja.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Xu het volgende:
[..]
Het begon allemaal hiermee
http://gathering.tweakers(...)ge/41474510#41474510
Vooral een user ken-si ofso die helemaal de expert is omdat hij in contact komt met Ebay verkopers
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben![]()
Die bij die Action nu ook.![]()
Eentje voor bij de vensterbank, eentje voor bij het bureau, eentje voor onderweg/op reis.
Want soms maken die China-dingen zo'n pulserend piep modem-achtig geluid... ga je je echt afvragen of dat wel zo gezond en veilig is allemaal.US -> EU adapters zijn ook niet alles.
Hier bij de Action zijn ze ook op, werd verteld dat ze komende week wel weer binnen kwamen waarschijnlijk."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Oh had te snel gepost en niet gezien dat ie sold out was.quote:Op zondag 29 december 2013 10:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sold out bij Dx betekende vroeger dat je gerust kon bestellen, maar dat je nooit iets geleverd ging krijgen. Aangezien contact zoeken met de customer support daar ook niet werkt, zou ik er vooral geen spullen bestellen. Ook qua garantie niet zo handig, een niet reagerende customer support. Enige bescherming die je hebt is paypal in zo'n geval.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Ik ben Sam en sindskort werkzaam bij Chinavasion in China. Als er vragen zijn over onze producten of diensten hoor ik het graag!<a href="https://www.teasenz.nl" target="_blank" rel="nofollow">https://www.teasenz.nl</a>, echte Chinese thee direct vers uit China.![]()
Lampje van Tmart 22 september nog steeds niet binnenKan Tmart alleen niet mailen, want kan order niet selecteren in de lijst...
BiC 31 augustus ook niet.
En volgens mij mis ik nog één artikel...
Nee 2013 was geen goed jaar voor de China shops en China / HK post.
En de dingen die ik binnen had vielen eigenlijk allemaal tegen, maar ja wat wil je voor dat geld![]()
![]()
Nou de tipgever heeft nog steeds misgegrepenquote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor den tip noch, hea!![]()
Hier is het echt zo'n klein schijtvakje... om nu de hele stad rond te rijden naar alle filialen is me ook iets te gek.Ik heb eigenlijk wel een algemene vraag. Waarom is er een nucleaire explosie boven Europa bij de maanlander van China? Zijn jullie iets van plan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:57 schreef SamChina het volgende:
Ik ben Sam en sindskort werkzaam bij Chinavasion in China. Als er vragen zijn over onze producten of diensten hoor ik het graag!![]()
![]()
goed dat ik er aan herinnerd wordt... zo nog een poging wagenquote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor den tip noch, hea!![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:49 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja als je je bankrekening gekoppeld hebtVolgens mij wou die dat juist doen.
Die had ik al gekoppeld, maar wou limiet verwijderen i.v.m. toekomstige praktijken waarbij ik er dus wel bovenuit komquote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoeveel koop jij wel niet dan?
Je mag toch 2500 euro uitgeven per maand?
Teven heb ik de Awei es800m dubbel binnengekregen ;DHello, is it me you are looking for!?![]()
ritsenmakerquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef henk3412 het volgende:
die ding om ritsen te maken, hoe heet die alweer?![]()
hmm vertel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:12 schreef roflmaker het volgende:
[..]
[..]
Die had ik al gekoppeld, maar wou limiet verwijderen i.v.m. toekomstige praktijken waarbij ik er dus wel bovenuit kom
Teven heb ik de Awei es800m dubbel binnengekregen ;D
Handeltje uit china?
![]()
荷蘭課程quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef henk3412 het volgende:
die ding om ritsen te maken, hoe heet die alweer?Common sense is my super power. What's yours?
Nee iets anders ;Pquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
hmm vertel.
Handeltje uit china?
Pakje van 6-12-2013 ook binnen van BIC, was wel een echt pakje dus wat groter. Een magnetron chipjes maker. Donderdag eens proberen hehe.
![]()
Ik had er nog 2 willen kopen, maar in de Action in Sittard waren ze iig opquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
goed dat ik er aan herinnerd wordt... zo nog een poging wagenDonderdag zou echter weer nieuw spul aangevoerd worden, dus dan nog maar een poging wagen.
Edit: op de site van de Action staan ze niet bij de weekaanbiedingen maar bij de 100 nieuwste artikelen, vermoedelijk is het dus een blijvertje
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2013 15:09:00 ]![]()
Wat was die engelse webshop voor geheugenkaartjes? Ik weet dat die webshop hier een paar keer is langs gekomen maar precies nu ik het nodig heb kan ik het adres niet meer vinden.![]()
Staat in de openingspost, vriend.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:20 schreef dynamiet het volgende:
Wat was die engelse webshop voor geheugenkaartjes? Ik weet dat die webshop hier een paar keer is langs gekomen maar precies nu ik het nodig heb kan ik het adres niet meer vinden.
Voornamelijk SanDisk microSDHC'tjes gehaald daar.
Voor de rest toch ff prijsvergelijken op pricewatch.tweakers.net en geizhals.at/eu .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vandaag mn gameboy color behuizing binnengekregen van ebay. Heeft er 12 dagen over gedaan. Wacht nog steeds op mn Awei ES800M van PriceAngles... Was eigenlijk een kerstcadeau voor mn zusje, maar is niet helemaal gelukt. 23-11 besteld, pp claim nog 4 dagen. Zal er maar eens een mailtje aan wagen.![]()
ook vandaag geen earson binnen
wel een vervelende brief van POSTNL/Douane.. pakket dat spoorloos verdwenen was sinds september
(en gister bij navraag aan postnl nog steeds niet terecht was) word vernietigd omdat ik dingen heb geimporteerd die niet voldoen aan de wet in nederland.. kortom namaak...![]()
Ding is dus maanden weg en nu dus opeens terecht en word dus vernietigd xD![]()
Nog een leuke om het jaar af te sluiten...
Tijdens de aliexpress sales heb ik een keramisch mes gekocht.
Leuke aan dit mes was dat het gratis werd gegraveerd met een logo naar keuze.
Ik plaats dus de bestelling en stuur meteen een bericht met de gewenste kleur en een link naar het logo:
Vandaag is het mes aangekomen. Haal ik het uit de bubbelenvelop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, en azo...![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:28 schreef thecuriousone het volgende:
Ik plaats dus de bestelling en stuur meteen een bericht met de gewenste kleur en een link naar het logo:
[ afbeelding ]
Vandaag is het mes aangekomen. Haal ik het uit de bubbelenvelop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:28 schreef thecuriousone het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag is het mes aangekomen. Haal ik het uit de bubbelenvelop...Heerlijk zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(gewoon cut and paste)
I am just a dreamer, but you are just a dream
Forum Opties Forumhop: Hop naar: