abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 december 2013 @ 22:33:01 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134583825
Is dat niet zoals Pokémon dan? Gotta catch 'em all? :P
Doe maar niet maar, hè. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134584675
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ook nog even erbij. Ik zag Shiz een foto plaatsen dat met zo'n stokje was gemaakt.
Shiz hebben = ik ook hebben :7

[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar dat ding. Nu nog even een action cam en ik ga hele mooie video's maken op de wintersport dit jaar. Dat is wel echt een kut beslissing. Ik wil niet +200 eigenlijk uitgeven, want ik ga hem echt maar 1 keer per jaar 1 week gebruiken. Ik mountainbike niet, ben geen motorrijder en was niet van plan om te gaan parachutespringen.

Dus twijfel twijfel haha.
  zondag 22 december 2013 @ 22:54:57 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134585159
Leuke FHD-cam heb je al voor een paar tientjes, die accessoires hoeven ook geen vermogen te kosten.

Heb zelf twee GoPro Hero3 Black editions. :@ Want: if ya can't beat 'em, join 'em.
Dan die Innovv C1, een 808 #16, 2 x de #11, drie Y3000's, nog wat 808 #3's, want: China. _O_

Kijk eens op:
http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/ en
http://www.innovv.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134585820
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:54 schreef shiznuts het volgende:
Leuke FHD-cam heb je al voor een paar tientjes, die accessoires hoeven ook geen vermogen te kosten.

Heb zelf twee GoPro Hero3 Black editions. :@ Want: if ya can't beat 'em, join 'em.
Dan die Innovv C1, een 808 #16, 2 x de #11, drie Y3000's, nog wat 808 #3's, want: China. _O_

Kijk eens op:
http://www.chucklohr.com/808/index.shtml
http://www.rcgroups.com/aerial-photography-128/ en
http://www.innovv.com
Als je toch twee GoPro's hebt, kan ik er niet 1 die week lenen van je haha.
  zondag 22 december 2013 @ 23:07:44 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134585853
Begrijp trouwens niet waarom ze niet gewoon de cultstatuswaardige MD80 nieuw leven inblazen met nieuwe tech:

_O_ De filosofie erachter was juist, alleen de beeldkwaliteit was nogal matig.
Maar goed, anno 2013 zou dat eigenlijk geen probleem meer moeten zijn? Zou een echte hit zijn denk ik. :Y
Misschien zelf maar het initiatief eens nemen. Ben ff een Kickstartertje opzetten hoor...
pi_134588200
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik dacht even een leuk filmpje te maken in het bos met mijn Mobius, mounts, Fenix, fietslampen etc.
Lekker mislukt idee :') :') :')
Blijft nog lang genoeg donkere maanden hoor ;(

Zit soms ook wel te hikken tegen zo'n Mobius of nu dus de innovv. :@
Maar ik hik toch tegen dat 30fps. verhaal aan. Dat is bij sommige 'actie'-momenten natuurlijk niet bruikbaar om het mooi te vertragen. (hoewel ik dan natuurlijk ook in het Adobe Premiere en Twixtor verhaal moet duiken)

Ik gok dat al die camera's op min of meer dezelfde chipset gebaseerd is dus hopelijk komt er nog eens wat nieuws aan dat meer fps kan doen. Dan zwicht ik waarschijnlijk wel.
De Gopro vindt ik schromelijk duur (want dan wil je natuurlijk ook direct de Black+).

Plus ik moet dan op zoek naar een sérieus goede mount o.i.d. om hem te monteren; want dan komt hij in situaties waar hij muurvast moet zitten.
  maandag 23 december 2013 @ 02:04:35 #132
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_134593357
Zijn er nou eigenlijk nog goede goedkope alternatieven voor betrouwbare 18650 batterijen nu fasttech ermee gestopt is? Ik moet nog 2x 18650 unprotected (i.v.m. lengte) hebben, met wel een goede capaciteit.
pi_134596706
quote:
Dear Rene
I saw that you leave us negative feedback
We are so sorry make you unhappy :(
I know you must be have many complaint to us.
If there are anything wrong,please tell us,we will try our best to corrcet,in order to do the best.
May I have a request?could you please correct feedback for us,please,dear friend,I beg you,please change to good feedback,please.
You see,we are not easy to make money,my boss said if you don't correct feedback,my salary will be deduct by half.
I believe you are a sensible man, wouldn't be so ruthless,dear friend,how much would be my salary is depends on you!!!
Please do me a fever,I will be very grateful,thanks very much!!!!!!
Have a nice day!
Best Regards
(Ging over 1 lot lampen waar 10 stuks in hoorde te zitten, was een actie maar het bleek er maar 1 te zijn. Dat dus gewoon in de feedback genoemd, krijg ik bovenstaande :'))

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 23-12-2013 09:08:15 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_134597451
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 02:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Zijn er nou eigenlijk nog goede goedkope alternatieven voor betrouwbare 18650 batterijen nu fasttech ermee gestopt is? Ik moet nog 2x 18650 unprotected (i.v.m. lengte) hebben, met wel een goede capaciteit.
http://wallbuys.com/Produ(...)on-Top-Version-10049

http://wallbuys.com/Produ(...)llGreen-2-Pack--9161

WALLBUYSALLMAGIC coupon voor 11% korting
pi_134599713
mozahjoff 8% bij bic.

had net wat besteld voor ik die coupon kreeg :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_134600067
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:37 schreef Miniem het volgende:
mozahjoff 8% bij bic.

had net wat besteld voor ik die coupon kreeg :')
als het veel kostte annuleren?
Top 5 China producten
pi_134600113
Ik heb zitten twijfelen of ik een Mobius zou aanschaffen, maar ben uiteindelijk voor de SJ1000 gegaan. Voornamelijk omdat deze compleet geleverd werd met waterdichte behuizing en mounts.
De review van Techmoan en Tom Hardwick heeft daartoe bijgedragen.
Nu ik hem in bezit heb ben ik beslist niet ontevreden.. De opgenomen beelden zijn uitstekend, maar over de mounts ben ik minder tevreden, die komen niet zo betrouwbaar over. Dus dat wordt eea knutselen als ik de cam bij snowboarden wil gaan inzetten.

[ Bericht 5% gewijzigd door elinx op 23-12-2013 11:58:39 ]
  maandag 23 december 2013 @ 11:57:32 #138
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134600358
De SJ heeft heel veel modellen. Jammer dat Techmoan ze niet allemaal heeft getest.

Als deze ook zo'n goede beeldkwaliteit heeft is de sj4000 toch wel een gopro killer :)

http://www.foxoffer.com/s(...)et-camera-p-659.html
pi_134601302
Ik ben op zoek naar 'n micro-usb splitter.

Ik zoek er echter eentje die van micro-usb male split naar in ieder geval 1 female micro-usb (mag ook 2x female zijn). Ik kan alleen maar female micro-usb vinden die split naar 2 male of 'n male en volwaardig usb ..

Kan iemand me helpen? ;(
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_134601491
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 09:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

(Ging over 1 lot lampen waar 10 stuks in hoorde te zitten, was een actie maar het bleek er maar 1 te zijn. Dat dus gewoon in de feedback genoemd, krijg ik bovenstaande :'))
Nu zal het wel overdreven zijn, maar ik geloof ergens best dat dat daar zo word afgehandeld :P

En trouwens, waar gebruiken jullie allemaal die Go Pro's en mini cams voor? Op je fiets? Je brommert? Je motor? Skieën? :P
pi_134601952
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:29 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nu zal het wel overdreven zijn, maar ik geloof ergens best dat dat daar zo word afgehandeld :P

En trouwens, waar gebruiken jullie allemaal die Go Pro's en mini cams voor? Op je fiets? Je brommert? Je motor? Skieën? :P
motor was het plan... Nog niet aan toe gekomen verder.
Top 5 China producten
  maandag 23 december 2013 @ 13:18:40 #142
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_134603299
Ik had gisteren iets vreemds met eBay: wilde een product bestellen, klik verder om door te gaan, ging naar PayPal, daar betaald en alles leek goed te zijn gegaan. Ik vond het alleen vreemd dat ik geen mailtjes kreeg van Paypal óf eBay. Dus nog maar eens checken, maar zowel op eBay in de purchase history als op Paypal in de transactions zie ik er niets van terug :?
Don't let my username fool you...
  maandag 23 december 2013 @ 13:26:21 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134603611
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 09:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mja, als je krijgt waar je voor betaald hebt, dan hoef je eigenlijk geen negatieve feedback achter te laten. Dus krijg je 1 lamp i.p.v. 10, dan klagen dat je die overige 9 ook nog wilt; sturen ze ze maar alsnog. Of je geld terug kunnen krijgen natuurlijk. En doen ze dat, dan kom ik niks tekort eigenlijk, al was het wat gedoe, maar goed, kan gebeuren, het gaat wel vaker mis.

Als je opeens in de feedback pas een probleem aankaart, hebben ze het nooit voor je op kunnen lossen. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef monkeybrain het volgende:
De SJ heeft heel veel modellen. Jammer dat Techmoan ze niet allemaal heeft getest.

Als deze ook zo'n goede beeldkwaliteit heeft is de sj4000 toch wel een gopro killer :)

[ afbeelding ]

We horen in januari wel van je of het wat is. :9
pi_134603944
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, als je krijgt waar je voor betaald hebt, dan hoef je eigenlijk geen negatieve feedback achter te laten. Dus krijg je 1 lamp i.p.v. 10, dan klagen dat je die overige 9 ook nog wilt; sturen ze ze maar alsnog. Of je geld terug kunnen krijgen natuurlijk. En doen ze dat, dan kom ik niks tekort eigenlijk, al was het wat gedoe, maar goed, kan gebeuren, het gaat wel vaker mis.

Als je opeens in de feedback pas een probleem aankaart, hebben ze het nooit voor je op kunnen lossen. ;)

[..]

We horen in januari wel van je of het wat is. :9
ik heb het uiteraard aangekaart van tevoren maar ze wilde het niet oplossen. Dus tja als feedback benoemd dat de informatie niet klopte en ik dus de order geannuleerd heb. Daar lijkt me feedback voor :).
Top 5 China producten
  maandag 23 december 2013 @ 13:34:18 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134603956
Ach so, dan houdt het op ja. :P
Hij had ook die 9 lampen voor een schijntje uit z'n salaris kunnen opsturen. :+
Ik hoop tenminste dat dat een minder duur grapje is dan de helft van je salaris afstaan. _O-
Sowieso, iets met wettelijk minimum waar ze toch al voor werken. Hoewel China.
  maandag 23 december 2013 @ 14:02:45 #146
262852 monkeybrain
High door Nescafé
  maandag 23 december 2013 @ 14:56:25 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134607241
Whehe.
pi_134609795
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:57 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

In welk opzicht? Dat het een 1:1 kopie lijkt van een GoPro hero/hero2? Of is er wat bijzonders aan de chipset? Of de lens (glas i.p.v. plastic o.i.d.)?
Maar jammer, weer geen 60fps @ 1080p. ;(
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 12:29 schreef davedavy het volgende:
Als het weer wat mooier weer wordt en minder wind moet ik de hexacopter maar eens uit de mottenballen halen en kijken of daar nog leven in zit. En dan doorzetten in het stabiel en zeker kunnen vliegen van het ding.
Dan wordt het wel geinig om daar zo'n camera onder te hangen.

Kan er wel m'n DSLR onder hangen maar dan gok ik dat ik een hartverzakking krijg. Plus dat het veel zwaarder is.

Verder in een racewagen stoppen (m.b.v. een zéér goede mount) om eens beeld te krijgen vanuit de auto i.p.v. foto's door mij vanaf de kant. Gopro is daar zeer geschikt voor maar vinden we geen kleine ¤300 waard (prijs van een Black). Alleen dan wil ik wel 60fps. kunnen filmen in 1080p en dat kunnen die dingen helaas nog niet.

En ach; als ding bevalt neemt m'n broer 'm ook vast mee met skiën.

[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 23-12-2013 16:11:18 ]
  maandag 23 december 2013 @ 16:15:44 #149
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134610403
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

In welk opzicht? Dat het een 1:1 kopie lijkt van een GoPro hero/hero2? Of is er wat bijzonders aan de chipset? Of de lens (glas i.p.v. plastic o.i.d.)?
Maar jammer, weer geen 60fps @ 1080p. ;(
Killer qua prijsverhouding. Het voordeel zijn alle mounts, die werken net wat beter dan alle andere cheapo's. Een chest mount lijkt alleen goed te werken met een gopro design.

Wil je 100% kwaliteit (60fps) dan is een gopro niet eens zo duur. Het is een beetje dromen als je denkt dat er een cheapo Chinese komt die kan concurreren met de kwaliteit voor 50% van de prijs. Volgens mij dromen we al een paar jaar over zo'n apparaat en dat komt maar niet op de markt :P
pi_134610710
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef monkeybrain het volgende:
Killer qua prijsverhouding. Het voordeel zijn alle mounts, die werken net wat beter dan alle andere cheapo's. Een chest mount lijkt alleen goed te werken met een gopro design.
Als je voor onder de $100 een mooie full HD action camera hebt met al die mounts heb je inderdaad een erg mooi deal inderdaad. :Y
quote:
Wil je 100% kwaliteit (60fps) dan is een gopro niet eens zo duur. Het is een beetje dromen als je denkt dat er een cheapo Chinese komt die kan concurreren met de kwaliteit voor 50% van de prijs. Volgens mij dromen we al een paar jaar over zo'n apparaat en dat komt maar niet op de markt :P
Ik vind de kwaliteit die uit zo'n Mobius o.i.d. komt wel prima. Het is vooral bedoelt om eens achteraf in een beetje goede kwaliteit je escapades terug te kunnen kijken vanuit een uniek oogpunt.
Maar als je net een leuke trick uitvoert bij het skiën of net een actiemoment hebt bij die autorace* dan wil je dat natuurlijk wel even vertragen en dan schiet dat met 30fps. niet op.
Heb wel eens op Youtube wat 30fps. materiaal vergelijken dat ze met Twixtor hebben vertraagd naar 60fps en dat ziet er niet mooi uit. (Zeker spul wat beweegt ziet er dan niet uit).

Dus zo'n SJ4000/Mobius/Innovv camera met die kwaliteit en 60fps. kan mij waarschijnlijk wel overhalen.
Tot die tijd blijft het geld op m'n rekening. :P

* Ik weet nog wel dat ze een keer bij m'n andere broer vanuit de auto gefilmd hebben.
Dat was me toch een gigantisch pakket wat aan het dak hing. Vooral bescherming natuurlijk (ook voor m'n broer's bescherming want je wil niet met je hoofd/helm tegen zo'n ding aanknallen) maar dat was gewoon zo groot als een bierkrat. _O-
Tijden veranderen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')