Gelul volgens mij, het enige wat het verschil is is dat er een tracking op zit, het komt alsnog met China post binnen enzo. Je kan hem dan alleen tracken. Heb meerdere posts met tracking gekregen en die kunnen er net zo goed lang over doen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring bij BIC als je extra betaalt (2 euro ofzo) dat het dan echt binnen 7 dagen binnen is? Of weggegooid geld?
Heeft er niets mee te makenquote:Op maandag 30 december 2013 11:51 schreef SanAnt het volgende:
Met tracking over het algemeen wel een paar dagen sneller
is mijn ervaringquote:Op maandag 30 december 2013 12:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te makenIs allebei onvoorspelbaar.
Ja als je je bankrekening gekoppeld hebtquote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoeveel koop jij wel niet dan?
Je mag toch 2500 euro uitgeven per maand?
Ja idd, heb Singapore Post gekozen, even uitproberen voor die 2 dollarquote:Op maandag 30 december 2013 12:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Overigens, heeft BIC ook Signapore post nu, nooit gewetenAls het echt met air mail word verzonden zou volgens SG post binnen 6 dagen moeten aankomen.
quote:There are so many similar cameras out now. I will be looking at the SJ4000 in a few weeks, but this is a bad time of year to try reviewing action cameras. I waited over a month before I could get a fine day to take the motorbike out.
Die van mij was toen rotterdamquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
Het topic op Tweakers is trouwens ook weer leuk leesvoer nu daar sommige mensen weer in de val zijn gelopen met het kopen van een veel te goedkope Android stick.
Vol verdedigen dat het kan en dat het 'moet' maar binnen 48 uur al de eerste signalen van oplichting.
Dat wordt gejank daar straks geloof ik.
Vraag me af wat een bepaald persoon in - geloof ik - Groningen o.i.d. van mijn bestelde pakketje vond![]()
...
Ow nice, dat is echt nieuw inderdaad (al gebruikte zusterbedrijf Mtao dat al).quote:Op maandag 30 december 2013 12:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Overigens, heeft BIC ook Signapore post nu, nooit gewetenAls het echt met air mail word verzonden zou volgens SG post binnen 6 dagen moeten aankomen.
Die vent is echt een review baas <3.quote:
Daar heb ik er, na aanleiding van dit topic, ook al 2 van gekocht afgelopen weekquote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En dan icm deze:
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
..ben je helemaal het mannetje.
Nicequote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef SanAnt het volgende:
Mijn Top 3 China aankopen 2013
1. Vamo v3 na 15 jaar roken gestopt![]()
2. Neo x7
3. op de valreep de Earson ,weet nog niets van de duurzaamheid ,maar klinkt boven verwachting goed
Bedankt, dan koop ik die maarquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren, op aanraden van iemand anders in dit topic, toevallig deze gekocht: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=251263712597 .
Kijk eens aanquote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En dan icm deze:
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
..ben je helemaal het mannetje.
Vermakelijk leesvoer inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
Het topic op Tweakers is trouwens ook weer leuk leesvoer nu daar sommige mensen weer in de val zijn gelopen met het kopen van een veel te goedkope Android stick.
Vol verdedigen dat het kan en dat het 'moet' maar binnen 48 uur al de eerste signalen van oplichting.
Linkje?quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
Vraag me af wat een bepaald persoon in - geloof ik - Groningen o.i.d. van mijn bestelde pakketje vond![]()
...
Het begon allemaal hiermeequote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Xu het volgende:
[..]
Het begon allemaal hiermee
http://gathering.tweakers(...)ge/41474510#41474510
Vooral een user ken-si ofso die helemaal de expert is omdat hij in contact komt met Ebay verkopers
Oh had te snel gepost en niet gezien dat ie sold out was.quote:Op zondag 29 december 2013 10:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sold out bij Dx betekende vroeger dat je gerust kon bestellen, maar dat je nooit iets geleverd ging krijgen. Aangezien contact zoeken met de customer support daar ook niet werkt, zou ik er vooral geen spullen bestellen. Ook qua garantie niet zo handig, een niet reagerende customer support. Enige bescherming die je hebt is paypal in zo'n geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |