Oh had te snel gepost en niet gezien dat ie sold out was.quote:Op zondag 29 december 2013 10:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sold out bij Dx betekende vroeger dat je gerust kon bestellen, maar dat je nooit iets geleverd ging krijgen. Aangezien contact zoeken met de customer support daar ook niet werkt, zou ik er vooral geen spullen bestellen. Ook qua garantie niet zo handig, een niet reagerende customer support. Enige bescherming die je hebt is paypal in zo'n geval.
Nou de tipgever heeft nog steeds misgegrepenquote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor den tip noch, hea!
Ik heb eigenlijk wel een algemene vraag. Waarom is er een nucleaire explosie boven Europa bij de maanlander van China? Zijn jullie iets van plan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:57 schreef SamChina het volgende:
Ik ben Sam en sindskort werkzaam bij Chinavasion in China. Als er vragen zijn over onze producten of diensten hoor ik het graag!
goed dat ik er aan herinnerd wordt... zo nog een poging wagenquote:Op maandag 30 december 2013 21:07 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor den tip noch, hea!
quote:Op maandag 30 december 2013 12:49 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja als je je bankrekening gekoppeld hebtVolgens mij wou die dat juist doen.
Die had ik al gekoppeld, maar wou limiet verwijderen i.v.m. toekomstige praktijken waarbij ik er dus wel bovenuit komquote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoeveel koop jij wel niet dan?
Je mag toch 2500 euro uitgeven per maand?
ritsenmakerquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef henk3412 het volgende:
die ding om ritsen te maken, hoe heet die alweer?
hmm vertel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:12 schreef roflmaker het volgende:
[..]
[..]
Die had ik al gekoppeld, maar wou limiet verwijderen i.v.m. toekomstige praktijken waarbij ik er dus wel bovenuit kom
Teven heb ik de Awei es800m dubbel binnengekregen ;D
荷蘭課程quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef henk3412 het volgende:
die ding om ritsen te maken, hoe heet die alweer?
Nee iets anders ;Pquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
hmm vertel.
Handeltje uit china?
Ik had er nog 2 willen kopen, maar in de Action in Sittard waren ze iig opquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
goed dat ik er aan herinnerd wordt... zo nog een poging wagen
Staat in de openingspost, vriend.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:20 schreef dynamiet het volgende:
Wat was die engelse webshop voor geheugenkaartjes? Ik weet dat die webshop hier een paar keer is langs gekomen maar precies nu ik het nodig heb kan ik het adres niet meer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, en azo...
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:28 schreef thecuriousone het volgende:
Nog een leuke om het jaar af te sluiten...
Tijdens de aliexpress sales heb ik een keramisch mes gekocht.
Leuke aan dit mes was dat het gratis werd gegraveerd met een logo naar keuze.
Ik plaats dus de bestelling en stuur meteen een bericht met de gewenste kleur en een link naar het logo:
[ afbeelding ]
Vandaag is het mes aangekomen. Haal ik het uit de bubbelenvelop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |