abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 december 2013 @ 19:52:24 #51
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_134461266
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Heeft iemand hier misschien nog antwoord op?
Kabels chargers ;)
pi_134461553
Thx SanAnt, maar ik bedoel eigenlijk gewoon die usb iPhone oplaad snoertjes, en die zie ik daar echt niet tussen staan :P
pi_134462406
Ik hoop hem voor eind januari binnen te hebben. Wil er de hele reis naar de Wintersport mee filmen. :)
pi_134462580
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef Fosfolipide het volgende:
Thx SanAnt, maar ik bedoel eigenlijk gewoon die usb iPhone oplaad snoertjes, en die zie ik daar echt niet tussen staan :P
Heb ook geen flauw idee, denk dat ze er uit zijn. Bij Ebay overigens zijn ze nog wel te koop.
pi_134462613
Owja, nu ik zo'n dashcam heb gekocht heb ik natuurlijk ook een geheugenkaartje nodig.
Een MicroSD toch?

Welke zijn aan te raden op DX?

http://dx.com/c/consumer-electronics-199/memory-cards-111/microsd-tf-card-117

Denk dat 2/3uur footage fine is, dus heb denk ik geen kaartje van 32gb nodig.

edit: En ik heb dan ook een Micro-SD reader nodig lijkt me of niet?
pi_134462773
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:25 schreef Fosfolipide het volgende:
Owja, nu ik zo'n dashcam heb gekocht heb ik natuurlijk ook een geheugenkaartje nodig.
Een MicroSD toch?

Welke zijn aan te raden op DX?

http://dx.com/c/consumer-electronics-199/memory-cards-111/microsd-tf-card-117

Denk dat 2/3uur footage fine is, dus heb denk ik geen kaartje van 32gb nodig.
Gewoon een echt kaartje kopen, kost in Nederland ook niet veel meer. Of van die ene website die hier weleens genoemd is wat gewoon goed spul verkoopt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_134462829
Bedankt Rene, dan koop ik er wel een bij de Media Markt. Moet ik nog ergens op letten? (geen class 10 las ik, geen flauw idee wat dit betekent)

En ik heb volgens mij ook een Micro-SD reader nodig?
pi_134463056
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:30 schreef Fosfolipide het volgende:
Bedankt Rene, dan koop ik er wel een bij de Media Markt. Moet ik nog ergens op letten? (geen class 10 las ik, geen flauw idee wat dit betekent)

En ik heb volgens mij ook een Micro-SD reader nodig?
Koop eerst dat ding waar je hem in wilt doen, daar staat vast wel in de beschrijving wat voor soort class ze adviseren.
Top 5 China producten
pi_134463484
quote:
Zojuist zo'n ding via Techmoan gekocht via Ebay, ben benieuwd, eerste keer dat ik via Ebay koop ook. Hij zal wel wat commissie krijgen daarover, vind ik verder niet zo'n probleem gun ik hem wel :)

@Skiet

Daar zit ik zelf ook over na te denken, op de plaatjes zie je de kabels niet maar in de werkelijkheid is het wel een beetje kut zo'n kabel. Ik denk dat ik de kabel van boven naar de linkerkant van de bestuurderskant leg en dan omlaag naar het midden waar mijn adapter zit. Wellicht met een stukje tape ofzo, dat is wel lelijk. Maarja, zo'n ding goed wegwerken gaat met een Renault Espace denk ik niet goed lukken, haha.
Als je ook de G1W hebt, dit staat er in de review op Techmoan:

"You will need to obtain your own MicroSD card – (Class 6 or 4, but not Class 10) from a reputable retailer."
pi_134464848
Thx boys <3
pi_134467148
quote:

[..]

Heeft iemand hier misschien nog antwoord op?
Inderdaad lijkt erop dat de apple categorie weg is..
pi_134467256
Tipjun:

~ http://www.aldi.nl/aldi_keramische_messenset_48_5_699_7240.html (vanaf zat 21/12)

Und, beim FocalPrice:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gewoon een echt kaartje kopen, kost in Nederland ook niet veel meer. Of van die ene website die hier weleens genoemd is wat gewoon goed spul verkoopt.
Staat in de OP. http://mymemory.co.uk . Heb vandaag weer de zoveelste microSD (SanDisk Ultra microSDHC 32GB Class 10 UHS-I natuurlijk) binnengekregen. Kun je nooit te veel van hebben. :+ Mogelijkerwijs kan alleen inderdaad de G1W een 32GB-kaartje of Class 10 niet aan om de een of andere reden, hoewel dat natuurlijk de beste/snelste in z'n soort is. Anyways, ik kan aanbevelen SanDisk oder Samsung. _O_ Je hebt wel microSD USB-lezers, maar wat ik doe is een microSD SD-adapter. Dan stop je de microSD in een SD-adapter en die SD kun je dan in je memorycardreader mikken.

Denk trouwens niet dat Mat commissie opstrijkt voor het referen naar een eBay-listing. Maar het monetizen van z'n video's en webpage levert natuurlijk op zich al het een en ander op. Wel zo fijn als iemand objectief blijft. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:25 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Gwn met een dun spijkertje :P
Inderdaad. :D Heb m'n Shark watch van vorige week ook ff aangepast met een stevige punaise om 'em er een stukje uit te drukken en dan met een tangetje in z'n geheel te verwijderen. Werkt prima.

[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 19-12-2013 22:36:00 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134469425
quote:
12s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Tipjun:
[ afbeelding ]
~ http://www.aldi.nl/aldi_keramische_messenset_48_5_699_7240.html (vanaf zat 21/12)

Und, beim FocalPrice:
[ afbeelding ]

[..]

Staat in de OP. http://mymemory.co.uk . Heb vandaag weer de zoveelste microSD (SanDisk Ultra microSDHC 32GB Class 10 UHS-I natuurlijk) binnengekregen. Kun je nooit te veel van hebben. :+ Mogelijkerwijs kan alleen inderdaad de G1W een 32GB-kaartje of Class 10 niet aan om de een of andere reden, hoewel dat natuurlijk de beste/snelste in z'n soort is. Anyways, ik kan aanbevelen SanDisk oder Samsung. _O_ Je hebt wel microSD USB-lezers, maar wat ik doe is een microSD SD-adapter. Dan stop je de microSD in een SD-adapter en die SD kun je dan in je memorycardreader mikken.

Denk trouwens niet dat Mat commissie opstrijkt voor het referen naar een eBay-listing. Maar het monetizen van z'n video's en webpage levert natuurlijk op zich al het een en ander op. Wel zo fijn als iemand objectief blijft. :Y

[..]

Inderdaad. :D Heb m'n Shark watch van vorige week ook ff aangepast met een stevige punaise om 'em er een stukje uit te drukken en dan met een tangetje in z'n geheel te verwijderen. Werkt prima.
Geen slechte prijs voor 2 mesjes..
afmeting staat er alleen niet bij? zullen niet heel groot zijn voor die prijs denk ik?
pi_134469640
quote:
Da's een mooi prijsje, maar ik red me met dit ook uitstekend _O_ :

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef Downstar het volgende:
Geen slechte prijs voor 2 mesjes..
afmeting staat er alleen niet bij? zullen niet heel groot zijn voor die prijs denk ik?
Als je naar het heft kijkt zal die kleinste wel zo groot als een gemiddeld aardappelmesje zijn.
pi_134469735
Denk een 3" (of 4") en een 6-incher. Is meestal zo in zo'n setje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134472673
leek wel pakjesavond vandaag :D

Dunu's, beta's en muis binnen _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_134478649
BIC gaat de earson niet toevoegen aan zijn assortiment trouwens.
Top 5 China producten
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:46:47 #68
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_134481543
Ervaart er nog iemand vertraging in de tracking info? Is nu al het 2de pakketje wat niet online komt :S
Hello, is it me you are looking for!?
pi_134482792
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:46 schreef roflmaker het volgende:
Ervaart er nog iemand vertraging in de tracking info? Is nu al het 2de pakketje wat niet online komt :S
Chinese track&trace is sowieso vaak laat en niet erg up to date :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_134484305
Waar bestellen jullie de G1W dan?
Kan hem nergens vinden??! :')

Edit: gevonden, FP dus :)
Edit2: BG is $20,- goedkoper :Y

[ Bericht 24% gewijzigd door Ron.Jeremy op 20-12-2013 12:22:44 ]
pi_134484460
chinese precisie: het horloge wat ik heb besteld doet over 1 minuut 62 seconden _O-
pi_134487537
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 07:42 schreef rene90 het volgende:
BIC gaat de earson niet toevoegen aan zijn assortiment trouwens.
Ah dat is jammer, hebben ze ook een reden gegeven? Ben altijd wel te spreken over BIC maar volgende maand dan maar via BG kopen. :D

Ik heb trouwens best wat horloges verpest (krassen en kromme pinnetjes) door het met een vork, dun spijkertje, dikke naalden etc. te doen. :P Ik had op ebay zo'n (blauw) apparaatje gekocht om schakels er tussen uit te halen en het is echt eenvoudig en veel sneller.
pi_134487701
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Waar bestellen jullie de G1W dan?
Kan hem nergens vinden??! :')

Edit: gevonden, FP dus :)
Edit2: BG is $20,- goedkoper :Y
Ze halen hem via de link die techmoan geeft, ebay dus..
schijnen ook nog wel wat clones te zijn, en je wil natuurlijk geen clone van een clone kopen zoals techmoan zelf al aangaf xD

quote:
All Buying Links & Samples: http://goo.gl/JiIMb0
Quick Buying Links - http://goo.gl/9mzCX3 (US) http://goo.gl/n9O2xO (UK)
pi_134491798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:45 schreef Deugniett het volgende:
Ah dat is jammer, hebben ze ook een reden gegeven? Ben altijd wel te spreken over BIC maar volgende maand dan maar via BG kopen.
Nope, gewoon dat ze het niet doen.

Earson er-151 binnen nu. Prima ding, ligt nog best zwaar in de hand ook. Tevens nu maar 25 dollar bij banggood, 17% korting :P.

[ Bericht 10% gewijzigd door rene90 op 20-12-2013 16:04:54 ]
Top 5 China producten
pi_134495516
Iemand een tip voor goede camera's uit China die mijn huis in de gaten kunnen houden?

Vereisten:
- notificatie bij beweging
- 'live' beeld
- opnemen indien beweging
- met luidspreker
- night vision

Of vraag ik nu te veel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')