abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134467148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Heeft iemand hier misschien nog antwoord op?
Inderdaad lijkt erop dat de apple categorie weg is..
pi_134467256
Tipjun:

~ http://www.aldi.nl/aldi_keramische_messenset_48_5_699_7240.html (vanaf zat 21/12)

Und, beim FocalPrice:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gewoon een echt kaartje kopen, kost in Nederland ook niet veel meer. Of van die ene website die hier weleens genoemd is wat gewoon goed spul verkoopt.
Staat in de OP. http://mymemory.co.uk . Heb vandaag weer de zoveelste microSD (SanDisk Ultra microSDHC 32GB Class 10 UHS-I natuurlijk) binnengekregen. Kun je nooit te veel van hebben. :+ Mogelijkerwijs kan alleen inderdaad de G1W een 32GB-kaartje of Class 10 niet aan om de een of andere reden, hoewel dat natuurlijk de beste/snelste in z'n soort is. Anyways, ik kan aanbevelen SanDisk oder Samsung. _O_ Je hebt wel microSD USB-lezers, maar wat ik doe is een microSD SD-adapter. Dan stop je de microSD in een SD-adapter en die SD kun je dan in je memorycardreader mikken.

Denk trouwens niet dat Mat commissie opstrijkt voor het referen naar een eBay-listing. Maar het monetizen van z'n video's en webpage levert natuurlijk op zich al het een en ander op. Wel zo fijn als iemand objectief blijft. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:25 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Gwn met een dun spijkertje :P
Inderdaad. :D Heb m'n Shark watch van vorige week ook ff aangepast met een stevige punaise om 'em er een stukje uit te drukken en dan met een tangetje in z'n geheel te verwijderen. Werkt prima.

[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 19-12-2013 22:36:00 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134469425
quote:
12s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Tipjun:
[ afbeelding ]
~ http://www.aldi.nl/aldi_keramische_messenset_48_5_699_7240.html (vanaf zat 21/12)

Und, beim FocalPrice:
[ afbeelding ]

[..]

Staat in de OP. http://mymemory.co.uk . Heb vandaag weer de zoveelste microSD (SanDisk Ultra microSDHC 32GB Class 10 UHS-I natuurlijk) binnengekregen. Kun je nooit te veel van hebben. :+ Mogelijkerwijs kan alleen inderdaad de G1W een 32GB-kaartje of Class 10 niet aan om de een of andere reden, hoewel dat natuurlijk de beste/snelste in z'n soort is. Anyways, ik kan aanbevelen SanDisk oder Samsung. _O_ Je hebt wel microSD USB-lezers, maar wat ik doe is een microSD SD-adapter. Dan stop je de microSD in een SD-adapter en die SD kun je dan in je memorycardreader mikken.

Denk trouwens niet dat Mat commissie opstrijkt voor het referen naar een eBay-listing. Maar het monetizen van z'n video's en webpage levert natuurlijk op zich al het een en ander op. Wel zo fijn als iemand objectief blijft. :Y

[..]

Inderdaad. :D Heb m'n Shark watch van vorige week ook ff aangepast met een stevige punaise om 'em er een stukje uit te drukken en dan met een tangetje in z'n geheel te verwijderen. Werkt prima.
Geen slechte prijs voor 2 mesjes..
afmeting staat er alleen niet bij? zullen niet heel groot zijn voor die prijs denk ik?
pi_134469640
quote:
Da's een mooi prijsje, maar ik red me met dit ook uitstekend _O_ :

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef Downstar het volgende:
Geen slechte prijs voor 2 mesjes..
afmeting staat er alleen niet bij? zullen niet heel groot zijn voor die prijs denk ik?
Als je naar het heft kijkt zal die kleinste wel zo groot als een gemiddeld aardappelmesje zijn.
pi_134469735
Denk een 3" (of 4") en een 6-incher. Is meestal zo in zo'n setje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134472673
leek wel pakjesavond vandaag :D

Dunu's, beta's en muis binnen _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_134478649
BIC gaat de earson niet toevoegen aan zijn assortiment trouwens.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:46:47 #68
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_134481543
Ervaart er nog iemand vertraging in de tracking info? Is nu al het 2de pakketje wat niet online komt :S
Hello, is it me you are looking for!?
pi_134482792
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:46 schreef roflmaker het volgende:
Ervaart er nog iemand vertraging in de tracking info? Is nu al het 2de pakketje wat niet online komt :S
Chinese track&trace is sowieso vaak laat en niet erg up to date :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_134484305
Waar bestellen jullie de G1W dan?
Kan hem nergens vinden??! :')

Edit: gevonden, FP dus :)
Edit2: BG is $20,- goedkoper :Y

[ Bericht 24% gewijzigd door Ron.Jeremy op 20-12-2013 12:22:44 ]
pi_134484460
chinese precisie: het horloge wat ik heb besteld doet over 1 minuut 62 seconden _O-
pi_134487537
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 07:42 schreef rene90 het volgende:
BIC gaat de earson niet toevoegen aan zijn assortiment trouwens.
Ah dat is jammer, hebben ze ook een reden gegeven? Ben altijd wel te spreken over BIC maar volgende maand dan maar via BG kopen. :D

Ik heb trouwens best wat horloges verpest (krassen en kromme pinnetjes) door het met een vork, dun spijkertje, dikke naalden etc. te doen. :P Ik had op ebay zo'n (blauw) apparaatje gekocht om schakels er tussen uit te halen en het is echt eenvoudig en veel sneller.
pi_134487701
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Waar bestellen jullie de G1W dan?
Kan hem nergens vinden??! :')

Edit: gevonden, FP dus :)
Edit2: BG is $20,- goedkoper :Y
Ze halen hem via de link die techmoan geeft, ebay dus..
schijnen ook nog wel wat clones te zijn, en je wil natuurlijk geen clone van een clone kopen zoals techmoan zelf al aangaf xD

quote:
All Buying Links & Samples: http://goo.gl/JiIMb0
Quick Buying Links - http://goo.gl/9mzCX3 (US) http://goo.gl/n9O2xO (UK)
pi_134491798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:45 schreef Deugniett het volgende:
Ah dat is jammer, hebben ze ook een reden gegeven? Ben altijd wel te spreken over BIC maar volgende maand dan maar via BG kopen.
Nope, gewoon dat ze het niet doen.

Earson er-151 binnen nu. Prima ding, ligt nog best zwaar in de hand ook. Tevens nu maar 25 dollar bij banggood, 17% korting :P.

[ Bericht 10% gewijzigd door rene90 op 20-12-2013 16:04:54 ]
Top 5 China producten
pi_134495516
Iemand een tip voor goede camera's uit China die mijn huis in de gaten kunnen houden?

Vereisten:
- notificatie bij beweging
- 'live' beeld
- opnemen indien beweging
- met luidspreker
- night vision

Of vraag ik nu te veel?
pi_134497446
Had in het Android stick topic de vraag ook al even gesteld.

Maar iemand nog tips voor een android stick, heb de laatste topics al een beetje doorgespit en ben uitgekomen op de J22 of iemand moet een ander advies hebben?

Wifi ontvangst is belangrijk gezien het feit de stick op de eerste etage gebruikt gaat worden en de router op de begane grond staat.
pi_134500782
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:58 schreef marco_sire het volgende:
- met luidspreker
Zodat je kan roepen 'OPROTTEN UIT MIJN HUIS' ofzo?

Of bedoel je microfoon?
Top 5 China producten
pi_134500926
Iemand nog een adres voor een leuke messenset? Keramisch of rvs?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_134501095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:37 schreef relativity het volgende:
Iemand nog een adres voor een leuke messenset? Keramisch of rvs?
Kijk eens naar de 2e post in het topic.
Top 5 China producten
pi_134501257
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kijk eens naar de 2e post in het topic.
Beodel je dat van de aldi? Ik zoek wat grotere messen :P
pi_134501720
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:44 schreef relativity het volgende:

[..]

Beodel je dat van de aldi? Ik zoek wat grotere messen :P
Dan heb je 7 inch en soms 8 inch. Gewoon even door chinaprices halen, aurabuy heeft een redelijk assortiment, dx ook alleen die zuigen qua verzending is mijn ervaring (mijn mes is nooit aangekomen, bagger service verder).
Top 5 China producten
pi_134503042
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:34 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Thx guys, denk dat ik die G1w ga kopen via Techmoan.
Gisteren deze camera gekocht, nu ben ik dus op zoek naar een MicroSD Klasse 4 of 6. Ik heb even rondgekeken maar er zijn echt ontzettend veel van dit soort verschillende kaartjes. De ene is gewoon MicroSD, de andere is MicroSDHC enzovoorts. Welke moet ik nou hebben? Kan iemand me misschien adviseren?

Ik wil graag een kaartje van 16GB en van een bekend merk (zat zelf te denken aan Sandisk of Transcend) en dan natuurlijk ook de goedkoopste Nederlandse website waar ik 'm dan kan kopen :-)
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:47:13 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134504330
HC is een high capacity SD-kaart (XC - extra high capacity). Gewoon een GB-kwestie.
Class 10 wijst op de snelheidsklasse. En UHS-I geeft ook nog bepaalde schrijfgaranties.
Een 8GB zal dus vanwege laag aantal GB's normaal zijn en 32GB HC.
UHS-I en Class 10 is van het snelste soort.
Maar om de een of andere reden kan het zijn dat hardware daar niet mee om weet te gaan.
Dan kun je het beste een lagere klasse kaart proberen. Vandaar Class 4 of 6 eens proberen.
SanDisk vind ik de bom, Samsung staat ook goed bekend. Heb ook Kingston, Transcend en Dane-elec kaartjes gehad, maar dat vond ik vrij prutspul eigenlijk.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:32:43 #84
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_134506578
Kingston met levenslange garantie. Maar ik snap de terugkomende vragen m.b.t. type geheugenkaartjes niet zo.. Dat is toch ook allemaal vrij gemakkelijk via Google te vinden..? Plus, zoals al meermaals aangegeven, slecht plan dit uit China te halen..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:58:55 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134507759
Eens in de zoveel tijd heb je weer een lichting CWT-newbiez en volgens mij is het weer zover. :P
Verder staat er in de OP inderdaad het volgende bij de huisregels, waarop in de inleiding van de OP ook op gewezen wordt door te nemen voor het meeposten hier:
quote:
First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
Beetje eigen initiatief en common sense tonen wordt hier wel op prijs gesteld.
pi_134508513
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zodat je kan roepen 'OPROTTEN UIT MIJN HUIS' ofzo?

Of bedoel je microfoon?
Haha, ja, dat je inderdaad geluid kan produceren. Weet niet wat er inmiddels mogelijk is ;)
pi_134509357
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:15 schreef badschaap het volgende:
chinese precisie: het horloge wat ik heb besteld doet over 1 minuut 62 seconden _O-
I.p.v. 24 uur p/dag nu 24 uur en 48 minuten. Gratis tijd. O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:58 schreef marco_sire het volgende:
Iemand een tip voor goede camera's uit China die mijn huis in de gaten kunnen houden?

Vereisten:
- notificatie bij beweging
- 'live' beeld
- opnemen indien beweging
- met luidspreker
- night vision

Of vraag ik nu te veel?
De standaard $40-ish IP camera's die kunnen dat allemaal wel zo'n beetje geloof ik.
Het is alleen wel, hoe meer je te besteden hebt hoe beter het spul is.

Wil je écht kwaliteit uit China halen dan moet je eens naar Dahua of Onvif spul kijken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Eens in de zoveel tijd heb je weer een lichting CWT-newbiez en volgens mij is het weer zover. :P
Chrismas is here ~:)
Mensen willen nog voor kerst wat halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134511356
Hehe hier op mijn andere baan heb ik een China kerst pakket gekregen lijkt wel. Oordopjes, zo een hamburger speaker, en een 2600mah back up accu. (en een paraplu en pen :'))
Top 5 China producten
  zaterdag 21 december 2013 @ 00:35:50 #89
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134512383
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:13 schreef rene90 het volgende:
Hehe hier op mijn andere baan heb ik een China kerst pakket gekregen lijkt wel. Oordopjes, zo een hamburger speaker, en een 2600mah back up accu. (en een paraplu en pen :'))
Dan weet ik voor wie jij werkt :)
pi_134512757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dan weet ik voor wie jij werkt :)
de douane, want dat is jouw ingenomen pakketje van een tijd terug...

Hufters!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')