omdat Postnl pakketten uit het buitenland maar 1 keer aanbied (waarom: kosten gok ik)quote:
Vanaf 20u in de avond kan je dat online ingeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef badschaap het volgende:
leuk man. mijn horloge is vandaag bezorgt, maar ik was niet thuis, dus briefje in de bus.
Die code die daar op staat waarmee je zelf kan bepalen wanneer hij de volgende dag weer word aangeboden werkt dus gewoon niet![]()
Dus postnl is weer top bezig
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
pakketjes uit China worden maar 1 keer aangeboden, daarom werkt hij vast niet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
omdat Postnl pakketten uit het buitenland maar 1 keer aanbied (waarom: kosten gok ik)
Nouja, dan nietquote:
Even twitteren anders.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:41 schreef badschaap het volgende:
ja ik dus proberen om 10 voor 10 met die code nogsteeds niet.
Die domme boer van een pakketjesbezorger had het net zo goed bij de buurvrouw kunnen dumpen.
Nu kan ik dus meet moeite gaan doen omdat die vent geen moeite heeft gedaan.
Nou ja, die domme boer dropped zijn achtergelaten pakketje op het depot, waar een collega het pakketje/de barcode scant en ie zo in het systeem komt als het goed is. Dus waarsch. Ligt het niet zo zeer aan je postbode, maar aan de persoon op het depot.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:41 schreef badschaap het volgende:
ja ik dus proberen om 10 voor 10 met die code nogsteeds niet.
Die domme boer van een pakketjesbezorger had het net zo goed bij de buurvrouw kunnen dumpen.
Nu kan ik dus meet moeite gaan doen omdat die vent geen moeite heeft gedaan.
Welke? en laten halen? O.o kan je toch zelf doenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:48 schreef badschaap het volgende:
oh vandaag is het horloge toch binnengekomen
was alleen wel een paar schakeltjes te groot, dus die er tussen uit laten halen.
had niet zo'n apparaatje.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:07 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Welke? en laten halen? O.o kan je toch zelf doen
Gwn met een dun spijkertjequote:Op donderdag 19 december 2013 14:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
had niet zo'n apparaatje.
en deze
[ afbeelding ]
in vergelijking met de G1W bedoel je, nee oke..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Qua ruis vallen die wel in het niet bij deze; zie hoe strak het beeld (in verhouding) is!
Thx guys, denk dat ik die G1w ga kopen via Techmoan.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
in vergelijking met de G1W bedoel je, nee oke..
maargoed die is ook 2 keer zo duur als die Gs1000b van focal price ofzo..
Heb geen budget gezien, maar als ik dan die link van dx pak zie ik inderdaad dat die al 50$ is
kan die beter de G1w nemen als ik zo de kwaliteit zie!
Of je moet mijn Gs1000b willen kopen die ik nog nieuw in de doos heb..quote:Op donderdag 19 december 2013 15:34 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Thx guys, denk dat ik die G1w ga kopen via Techmoan.
Hoeveel wil je ervoor hebben dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Of je moet mijn Gs1000b willen kopen die ik nog nieuw in de doos heb..
ik heb destijds voor die cam uit het filmpje een nieuwe opgestuurd gekregen
en die heb ik dus nu nog liggen..
niet echt een bedrag in gedachte, maar voor interesse mag iemand me wel pmen..quote:Op donderdag 19 december 2013 15:44 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Hoeveel wil je ervoor hebben dan?
Heeft iemand hier misschien nog antwoord op?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:31 schreef Fosfolipide het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom DealExtreme geen iPhone kabeltjes/snoeren/chargers verkoopt? Of kijk ik nou scheel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |