als ik de verpakking zo zie de BRAINWAVZ HM9quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:08 schreef Goddelijker het volgende:
Die zien er wel nice uit! Welke zijn t? Wil ook wel eens kijken naar een leuke headphone ipv in-ears.
Nice. Hier vandaan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:59 schreef monkeybrain het volgende:
Mobius gekocht, leuke upgrade voor mijn #11 spycam![]()
Ik heb ook nog iets anders leuks, maar dat laat ik wel zien als het is aangekomen![]()
[ afbeelding ]
quote:Dear Iemand91,
We have completed a review of your account and the documents you provided. You can pay by this card now.
Dat is de enige verkoper van de mobius zover ik weetquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nice. Hier vandaan?
Zit er ook soms wel tegenaan te hikken, beeldkwaliteit lijkt prima en bij nader inzien zal 60fps mij ook niet echt noodzakelijk zijn. Enige slowmo zal met 30fps ook wel te doen zijn lijkt me.
Maar ik weet (nog) niet of het helemaal wettig/gewenst is waarvoor ik 'm wil gebruiken (races).
- Android app (erug handig)quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat is de enige verkoper van de mobius zover ik weet![]()
De beeldkwaliteit is echt goed voor zo'n formaat en prijs, knap als je iets beters kan vinden.
- 80 minuten accu
- fisheye is perfect qua hoek.
- goed beeld in het donker
- goed geluid
- goede bediening knoppen/lampjes + software
- schroef mount behuizing
- perfect voor in de auto.
Meer het feit of organisatoren van de races op prijs stellen (of zelfs op papier hebben gezet) of wij als deelnemer gaan filmen vanuit de auto. Heb namelijk wel eens gehoord dat ze dat niet op prijs stelden. Vandaar.quote:Je kunt toch gewoon een race opnemen, ik snap het probleem niet.
Lekker boeiend wat ze op prijs stellen, tenzij het een nudisten strandrace isquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:20 schreef Iemand91 het volgende:
Meer het feit of organisatoren van de races op prijs stellen (of zelfs op papier hebben gezet) of wij als deelnemer gaan filmen vanuit de auto. Heb namelijk wel eens gehoord dat ze dat niet op prijs stelden. Vandaar.
Crosspost uit tablet topic:quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:05 schreef Iemand91 het volgende:
En verder in de mail:
Dear Iemand91,
We have completed a review of your account and the documents you provided. You can pay by this card now![]()
Nou die verkoper op Ali lastigvallen over de gestegen prijs...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:06 schreef Iemand91 het volgende:
Zucht, na een 11 dagen gewacht te hebben op credit card verificatie (besteld op 30 augustus) maar weer kijken naar de M9pro 3G. Prijs is echter een stukje gestegen; zo'n $25 in hun eigen shop.
DHL is vaak duurder zie ik bij de shops en ik had toen $10 extra korting.
Heb kort contact gehad ('t is daar immers nu al 8 uur 's avonds) maar tot nu toe zeggen ze dat ik maar opnieuw moet bestellen.
Nou kan ik 'm echter bij een andere store voor $302 krijgen incl. DHL-shipping.
Kijken of ze morgen nog reageren op een achtergelaten bericht en dan anders maar die hierboven bestellen. Vind 'm nergens anders goedkoper, of het is met tragere shipping.
Leuk dock voor China-phones ivm universele aansluitmethodequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:13 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
En slightly off topic; voor de mensen met Android telefoons die een dock willen; de Philips Fidelio AS351 kost bij Dixons ¤79.99 (wel even zelf ophalen), maar daar gaat ook nog eens ¤20 cashback vanaf. Misschien een tip voor sommige.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het betekent dat je je school nooit hebt afgemaakt en http://translate.google.nl niet kent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:03 schreef henk3412 het volgende:
'wat betekent dit 03-09-2013, Despatched to overseas (Country code: NL) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |