abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130987426
Sinds vorige week de Nexus 7, maar meer mensen het probleem dat het ding übertraag laadt? Mijn S3 laadt in 3 uur volledig op, de N7 in 12 uur van 30 naar 70 %...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131009567
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Sinds vorige week de Nexus 7, maar meer mensen het probleem dat het ding übertraag laadt? Mijn S3 laadt in 3 uur volledig op, de N7 in 12 uur van 30 naar 70 %...
vind eigenlijk ook wel dat die traag laad
durf zelfs bijna te zeggen dat als die in de oplader zit en je hem continue gebruikt
dat de batterij nog altijd naar beneden gaat.
anderzijds ik zit al heel de dag manga te lezen non-stop en batterij zit nu aan 35%
dus je kan er wel heel de dag mee door.zelf ga ik hem altijd s'nachts opladen vanaf nu.
  maandag 9 september 2013 @ 23:54:54 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131010161
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ouch ~O>
Ging nog wel om een beta rom; normaal zijn ze dan wat milder maar dit keer niet :P
De achterkant van de nieuwe Note serie is wel vet; alleen ik blijf die hardware knoppen maar niks vinden :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_131010413
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ging nog wel om een beta rom; normaal zijn ze dan wat milder maar dit keer niet :P
De achterkant van de nieuwe Note serie is wel vet; alleen ik blijf die hardware knoppen maar niks vinden :'(
Die achterkant is wel nice inderdaad.

Maar dat het allemaal wat traag is kan nog (en ongetwijfeld zal) wel opgelost worden door firmware updates.
Dat de helft van 32GB niet bruikbaar is is eigenlijk best wel schandalig; Tweakers had eerst nog bericht dat er een 16GB variant zou komen maar dan hou je letterlijk niets over :')

Maar ik val vooral over die prijs; vanaf (!) ¤599 voor blijkbaar de 32GB versie. Maak daar de 64GB 3G/LTE-versie van en je betaalt waarschijnlijk zo zo'n ¤799. Dat zou het gewoon veruit de duurste Android tablet maken die er is. Damn...
pi_131010442
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

hardwareknoppen zijn juist beter nu moet ik iedere keer de tabletcover dichtklappen en terug openklappen iedere keer scherm uit gaat terwijl een fysieke home knop makkelijker in te drukken is dan een zijknopje aan een tablet die in een cover zit. zelfde doe ik ook met mijn smartphone ik druk altijd op de home knop ipv power button
pi_131011408
Adviesprijs is dus 599. Is dat vaak ook meteen de verkoopprijs? Of is die niet wat lager?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_131017919
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:37 schreef Nafi het volgende:
Adviesprijs is dus 599. Is dat vaak ook meteen de verkoopprijs? Of is die niet wat lager?
Adviesprijs ligt bijna altijd boven de verkoopprijs.
Maar als ik kijk naar de Note 10.1 bleef die wel lang bij de adviesprijs hangen...
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:45:15 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131018070
wel weer inferieure software dus. biedt gewoon eens een AOSP versie aan voor je producten en dan is dat ook opgelost (mits met goede drivers, maar dan fucked je eigen "skin" de boel in ieder geval niet)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131021992
Zucht, na een 11 dagen gewacht te hebben op credit card verificatie (besteld op 30 augustus) maar weer kijken naar de M9pro 3G. Prijs is echter een stukje gestegen; zo'n $25 in hun eigen shop.
DHL is vaak duurder zie ik bij de shops en ik had toen $10 extra korting.

Heb kort contact gehad ('t is daar immers nu al 8 uur 's avonds) maar tot nu toe zeggen ze dat ik maar opnieuw moet bestellen.

Nou kan ik 'm echter bij een andere store voor $302 krijgen incl. DHL-shipping.
Kijken of ze morgen nog reageren op een achtergelaten bericht en dan anders maar die hierboven bestellen. Vind 'm nergens anders goedkoper, of het is met tragere shipping.
  dinsdag 10 september 2013 @ 14:30:19 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131022857
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:06 schreef Iemand91 het volgende:
Zucht, na een 11 dagen gewacht te hebben op credit card verificatie (besteld op 30 augustus) maar weer kijken naar de M9pro 3G. Prijs is echter een stukje gestegen; zo'n $25 in hun eigen shop.
DHL is vaak duurder zie ik bij de shops en ik had toen $10 extra korting.

Heb kort contact gehad ('t is daar immers nu al 8 uur 's avonds) maar tot nu toe zeggen ze dat ik maar opnieuw moet bestellen.

Nou kan ik 'm echter bij een andere store voor $302 krijgen incl. DHL-shipping.
Kijken of ze morgen nog reageren op een achtergelaten bericht en dan anders maar die hierboven bestellen. Vind 'm nergens anders goedkoper, of het is met tragere shipping.
Hmz; rot zooi :'(
Ook geen compensatie gevraagd bij Ali :P? (tis te proberen, coupon is wellicht snel gegeven).
  roze dinsdag 10 september 2013 @ 16:12:21 #36
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131026143
Zijn er hier mensen met een Chinese tablet? En hoe bevalt die? En welke het is uiteraard.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 10 september 2013 @ 16:15:43 #37
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131026279
Pipo s1 pro bevalt prima. Typen is wat lastig en de speaker gaat niet hard, maar wel lekker rap en goede wifi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131027011
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er hier mensen met een Chinese tablet? En hoe bevalt die? En welke het is uiteraard.
PiPO M7Pro 3G. Want: :9~

Voorheen:
PiPO M8Pro. FNF ifive X2. Ainol Novo10 Hero II, Novo7 Fire, Aurora II, Elf II. Hyundai A7HD. Archos 101IT G8.

Kijk eens rond op: http://www.slatedroid.com .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131027473
quote:
Ainol Novo10 Hero II
ik had eerder een 7 inch tablet met die Actions ATM chip, en die kon vrij basale dingen zoals candy crush al niet draaien, laat staan bijvoorbeeld de Epic Citadel benchmark. air attack en temple run draaiden nog net, maar sloom; de GPU was bagger. gold dat ook voor die Novo 10? hogere resolutie = nog slomer?

de koopster van m'n freelander tablet vroeg advies over dat ding en ik raadde sterk af hem te kopen op basis van mijn eigen ervaringen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_131028400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ik had eerder een 7 inch tablet met die Actions ATM chip, en die kon vrij basale dingen zoals candy crush al niet draaien, laat staan bijvoorbeeld de Epic Citadel benchmark. air attack en temple run draaiden nog net, maar sloom; de GPU was bagger. gold dat ook voor die Novo 10? hogere resolutie = nog slomer?

de koopster van m'n freelander tablet vroeg advies over dat ding en ik raadde sterk af hem te kopen op basis van mijn eigen ervaringen.
Ja, bagger. Echt jammer. Designtechnisch en globale gedachtegang achter hun tablets was zo slecht nog niet. Zo waren de Novo7 Aurora, Aurora II en Fire een aardig groot succes. Ze zijn alleen een verkeerde weg ingeslagen terwijl ze op het succes van Rockchip hadden moeten meeliften i.p.v. met de Allwinner A31 en Actions ATM7029 in zee te gaan. En ze zijn erg koppig en geven die fout niet toe en borduren er nog altijd op voort.

Had 'em inmiddels verkocht. Maar op de een of andere manier wisten ze 'em te verneuken bij het opladen en werd 'ie omgeruild voor m'n FNF ifive X2. Toen ik de Hero II had geflashed met laatste firmware deed 'ie nog altijd vaag en ging ik 'em openmaken om te kijken waar het aan kon liggen. Maar toen kwam een display-connector los en sindsdien doet 'ie het dan ook niet meer. Kan er niet echt rouwig om zijn. Processorkeuze en quality control zijn helaas beneden standaard en maakt hedendaagse Ainol-tablets tot afraders als je ziet wat de competitie kan en doet.

De Ainol Novo7 Fire was een lange tijd m'n go-to mattie. Maar de PiPO M8Pro was toch een wereld van verschil qua alles. Na de FNF ifive X2 echter is die relatief lage 1280x800 resolutie op 9.4" echter opeens erg bespeurbaar. Maar de X2 had een storende witte rand om het scherm en daar de M7Pro gewoon een zwarte versie heeft, is het nu die geworden. :) Met GPS en 3G. Voor het moment heb ik nog geen case voor de M7Pro en mijn laptop kan helaas geen smartphones en tablets flashen (USB3.0-driver incompatibility, haal binnenkort ff een nettopje zoals een Acer Revo RL70 die dat mogelijk gaat maken en meteen als HTPC gaat spelen), dus op pad gaat de M8Pro nog mee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131037084
En weer opnieuw besteld. Nu helaas toch wel een stuk duurder dan eerst.
Mag ik weer in de lijn aansluiten; als ik het moet geloven worden bij de desbetreffende seller ruim 100 stuks per dag verkocht...
pi_131042510
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, bagger. Echt jammer. Designtechnisch en globale gedachtegang achter hun tablets was zo slecht nog niet. Zo waren de Novo7 Aurora, Aurora II en Fire een aardig groot succes. Ze zijn alleen een verkeerde weg ingeslagen terwijl ze op het succes van Rockchip hadden moeten meeliften i.p.v. met de Allwinner A31 en Actions ATM7029 in zee te gaan. En ze zijn erg koppig en geven die fout niet toe en borduren er nog altijd op voort.

Had 'em inmiddels verkocht. Maar op de een of andere manier wisten ze 'em te verneuken bij het opladen en werd 'ie omgeruild voor m'n FNF ifive X2. Toen ik de Hero II had geflashed met laatste firmware deed 'ie nog altijd vaag en ging ik 'em openmaken om te kijken waar het aan kon liggen. Maar toen kwam een display-connector los en sindsdien doet 'ie het dan ook niet meer. Kan er niet echt rouwig om zijn. Processorkeuze en quality control zijn helaas beneden standaard en maakt hedendaagse Ainol-tablets tot afraders als je ziet wat de competitie kan en doet.

De Ainol Novo7 Fire was een lange tijd m'n go-to mattie. Maar de PiPO M8Pro was toch een wereld van verschil qua alles. Na de FNF ifive X2 echter is die relatief lage 1280x800 resolutie op 9.4" echter opeens erg bespeurbaar. Maar de X2 had een storende witte rand om het scherm en daar de M7Pro gewoon een zwarte versie heeft, is het nu die geworden. :) Met GPS en 3G. Voor het moment heb ik nog geen case voor de M7Pro en mijn laptop kan helaas geen smartphones en tablets flashen (USB3.0-driver incompatibility, haal binnenkort ff een nettopje zoals een Acer Revo RL70 die dat mogelijk gaat maken en meteen als HTPC gaat spelen), dus op pad gaat de M8Pro nog mee.
thx. ik vond $80 voor zo'n Actions tablet nog wel redelijk, maar boven de $150 is het bijna een scam. grootste misbruik van de term "quad core" ooit in mijn ervaring.
  roze woensdag 11 september 2013 @ 14:33:04 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131058830
Hallo mensen :D Ik heb een tablet gevonden hier in de weggeefwinkel, de oplader mist alleen. Het is echt zo'n Chinees ding.. Wellicht is die gecrasht en daarom gebracht maar wij denken dat die weg is gedaan omdat er geen oplader meer bij zit. Waar vind ik zo'n oplader? En werkt het ook via usb? Ook al heb ik ook geen passende usbkabel

pi_131059194
quote:
Waar vind ik zo'n oplader?
je kan bij webshops of mediamarkt van die universele laders kopen met een hele reeks aan verschillende aansluitingen en een knop voor verschillende voltages. als de juiste er tussen zit en het aantal ampere ook hoog genoeg is past ie (maar ook niet veel te hoog).

de tablets die ik heb gehad hadden een lader die lijkt te passen in het meest rechter gaatje... ik denk 0.75mm maar weet het niet zeker. voltage is waarschijnlijk 5, maar heel soms 12. ampere rond de 2, hooguit 3.

ik zocht er laast nog 1 en bij mediamarkt hadden ze er 1 met 5V, 2.5A en 0.75mm aansluiting. ik zocht 3A, maar dat was een bijzondere tablet. denk dat 2.5 genoeg is.

[ Bericht 9% gewijzigd door RDMKR op 11-09-2013 14:53:28 ]
pi_131059471
Is volgens mij een Flytouch/Superpad (e.g. http://www.pandawill.com/(...)p-silver-p52305.html ).
Goed mogelijk resistive touch ook nog. :{
pi_131059967
hoe durven ze het voor 160 te verkopen.
  roze woensdag 11 september 2013 @ 15:26:36 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131060397
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:57 schreef shiznuts het volgende:
Is volgens mij een Flytouch/Superpad (e.g. http://www.pandawill.com/(...)p-silver-p52305.html ).
Goed mogelijk resistive touch ook nog. :{
Lijkt er precies op ja!
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:47 schreef RDMKR het volgende:

[..]

je kan bij webshops of mediamarkt van die universele laders kopen met een hele reeks aan verschillende aansluitingen en een knop voor verschillende voltages. als de juiste er tussen zit en het aantal ampere ook hoog genoeg is past ie (maar ook niet veel te hoog).

de tablets die ik heb gehad hadden een lader die lijkt te passen in het meest rechter gaatje... ik denk 0.75mm maar weet het niet zeker. voltage is waarschijnlijk 5, maar heel soms 12. ampere rond de 2, hooguit 3.

ik zocht er laast nog 1 en bij mediamarkt hadden ze er 1 met 5V, 2.5A en 0.75mm aansluiting. ik zocht 3A, maar dat was een bijzondere tablet. denk dat 2.5 genoeg is.
Bedankt voor je antwoord :)
  roze woensdag 11 september 2013 @ 15:30:28 #48
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131060543
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit moet hem zijn denk ik
pi_131060691
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:26 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Lijkt er precies op ja!
Waren zo'n honderd jaar geleden erg populair... :P
  woensdag 11 september 2013 @ 15:36:37 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131060775
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:30 schreef Amarantha het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit moet hem zijn denk ik
heb er hier nog wel 1 liggen (doe maar een dm). Is het een 5v of 9v versie :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')