Moet toch maar een keer hèquote:
Mijn laptop heeft ruimte voor 2 HDD bays plus DVD-drive. Dus in mijn geval kan er makkelijk een 2e schijf bij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:19 schreef Downstar het volgende:
Samsung SSDs zijn echt perfect inderdaad
al is WD upcoming met WD Black²
erg handig voor laptops met beperkte ruimte; een 1TB harde schijf en 120 GB SSD in één
dan hoef je er dus geen dvd rom drive meer uit te slopen.
Nouja de opkomst van die dual drives is natuurlijk een vooruitgang..quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet toch maar een keer hè![]()
SSD was nu lekker goedkoop; alleen de gratis doucheradio is nooit gekomen; kan niemand in huis van mijn prachtige aria's genieten
[..]
Mijn laptop heeft ruimte voor 2 HDD bays plus DVD-drive. Dus in mijn geval kan er makkelijk een 2e schijf bij. Maar ook al had ik maar ruimte voor een dan had ik gewoon de DVD-drive opgeofferd.
Scheelt je flink geld en je kan een betere combinatie maken dan zo'n Black schijf.
Voor de DVD's koop je dan maar een goedkope externe optische drive. Gebruik de optische drive van m'n laptop alleen maar voor enkele keren per jaar een DVD afspelen op de tv (via HDMI).
Maar eigenlijk moet daar nog een keer een 3D Blu-Ray speler komen; kost ook niets meer en is wel zo handig.
Ga nu eens prutsen met de laptop...
Nouja, echt waterdicht weet ik dus niet. Het lijkt me niet dat je hem volledig onder water kan doen.quote:
Nouja, spatwater dicht idd. een douche is spatwater tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja, echt waterdicht weet ik dus niet. Het lijkt me niet dat je hem volledig onder water kan doen.
Dat zal niet zo een probleem zijn denk ik nee, ik denk voornamelijk dat die rechter zijkant met het klepje het gevoelige gedeelte is. Daar heb je gewoon de ingangen voor opladen etc. en het lijkt me niet echt goed als daar water inkomtquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, spatwater dicht idd. een douche is spatwater toch?
en heb wel filmpjes gezien waar ze hem in een bak water gooide, oftwel 'kopje onder'
en werkte nog.. maargoed die garantie wordt idd niet gegeven door earson
hier komt ook meer water overheen, dan dat je hem in je douche op het bakje zet van de shampoos ofzo
jij hebt hem toch alquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat zal niet zo een probleem zijn denk ik nee, ik denk voornamelijk dat die rechter zijkant met het klepje het gevoelige gedeelte is. Daar heb je gewoon de ingangen voor opladen etc. en het lijkt me niet echt goed als daar water inkomt.
Neuh ik hoef hem niet zo graag te testenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij hebt hem toch al? test hem eens uit
!!? hahah
He jammer, spelbreker..quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Neuh ik hoef hem niet zo graag te testen
Grotere SSD was misschien handig geweest; heb zo'n gevoel dat m'n laptop het niet meer jaren gaat volhouden dus dan kon die mooi door naar de All-in-One in het kantoor. (Hoewel die echt enorm rap is met W8).quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:05 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb genoeg aan een single drive. Wel gewoon 512GB dan meteen.
Mass mediastorage (libraries) gooi ik wel op een van de externals die aan m'n iomega iConnect hangen.
True; daarom nog steeds een mooi product inderdaad als je de drivebay niet kunt missen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:15 schreef Downstar het volgende:
Nouja de opkomst van die dual drives is natuurlijk een vooruitgang..
de prijs van zon ding is nog wat aan de hoge kant, maar gaat natuurlijk geleidelijk zakken
niet iedereen wil zin dvd-rom drive opofferen daarvoor
Er zijn mensen die een mailtje hebben gestuurd dat ze die niet ontvangen hebben en die kregen hem alsnog thuisgestuurd. Maar om nu nog zo'n mailtje te gaan sturen...quote:Maargoed, ontopic
Die doucheradio heeft geloof ik niemand van staples gekregen![]()
Dat ding is wel populair of niet? Iedereen z'n (strand/camping/straat)buren aan het lastig vallen met muziek?quote:ben benieuwd naar de earson.. dies ook waterdicht.. Misschien dat je die in de douche kan hangen xD!?
Jup, door shiz natuurlijk weer. Maar mooi ding, ik ga naar Kroatie dus ideaal voor tijdens het kamperen zo'n ding.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
Dat ding is wel populair of niet? Iedereen z'n (strand)buren aan het lastig vallen met muziek?
Thuis zou ik liever een Hifi-set(je) neerzetten namelijk...
Heb ik al weleens gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij hebt hem toch al? test hem eens uit
!!? hahah
Effekes onder de kraan,quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb ik al weleens gedaan.Gewoon effetjes onder de kraan gehouden. Wil prima.
Dropshippingquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:03 schreef mschol het volgende:
komt hier een china pakketje binnen, blijkt het besteld te zijn bij groupon...
vaak kom je het andersom tegen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:03 schreef mschol het volgende:
komt hier een china pakketje binnen, blijkt het besteld te zijn bij groupon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |