Mwha valt mee. De seller van die 10 voor 7 dollar had gewoon iets verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:41 schreef Downstar het volgende:
Met die lots dingen wordt volgens mij wel veel gesjoemeld
Dit wat volgens mij wel een goeie. (werd mij verteld, nog steeds niet de moeite genomen om hem te bestellenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een suggestie voor een HDMI switch? Ervaring ermee?
ik heb deze van BIC. Doet het perfect.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een suggestie voor een HDMI switch? Ervaring ermee?
Net mijn dock voor mijn telefoon binnengekregen van Ebay.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef Downstar het volgende:
Het is aardig dood hier de laatste dagen..
Ik heb vandaag mijn messen set binnen gekregen van aurabuyquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef Downstar het volgende:
Het is aardig dood hier de laatste dagen..
Ah nicequote:Op zaterdag 28 december 2013 13:24 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Net mijn dock voor mijn telefoon binnengekregen van Ebay.
Heeft er 11 dagen over gedaan.
Was trouwens besteld met de PayPal ¤10 code
Sowieso vind ik de laatste tijd de pakketten wel redelijk snel aankomen,quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn messen set binnen gekregen van aurabuy3 december verzonden, nog redelijk snel dus hier binnen.
Ik kreeg mijn smartcover ook al vandaag, ook video die ¤10 couponquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:24 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Net mijn dock voor mijn telefoon binnengekregen van Ebay.
Heeft er 11 dagen over gedaan.
Was trouwens besteld met de PayPal ¤10 code
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
ik heb deze van BIC. Doet het perfect.
Paar productie fotos hebben we niks aan hequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef monkeybrain het volgende:
Binnen:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook mijn gratis ¤10 crystal skull fles net ontvangen, zeer snel met 12 dagen. Ik ga hem even afwassen want er lijken veel krassen op het glas te zittenHet ding staat echt stijf van de statische "haren" van het piepschuim doosje
Gewoon sterk, mooie omschrijvingquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:04 schreef rene90 het volgende:
monkey, heb jij een advies voor een lampje waar een AA batterij in kan maar die wel gewoon sterk is? Ik wil niet gaat kutten met 18650 batterijen omdat ik dan gelijk opladers moet etc.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gewoon sterk, mooie omschrijving![]()
Met 1 x AA ga je nooit een sterke lamp krijgen. Het voltage van een AA is gewoon te laag en dan kom je maximaal op zo'n 150/180 lumen. Met een 18650 accu zit je al gemakkelijk op 800 lumen. Minder dan 800 lumen mag je geen sterke lamp noemen volgens het keurmerk van Shiznuts en Downstar![]()
Je kunt wel een fenix tk41 kopen, gaan 8AA's in met 800 lumen.
Maar dan zit je voor de lamp alleen al aan de 100/130 euro![]()
Ik kan je niet echt een aanrader geven qua AA lamp, lees ik nooitFenix heeft wel leuke AA lampen en levert een mooi product voor 25/30 euro. Wil je iets van 5/15 euro dan moet je even hier neuzen naar ervaringen.
http://budgetlightforum.com/forum
Dit is wel een toppertje, de e25.
http://www.fasttech.com/p/1345701
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:46 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, dit heb ik dus gekocht qua zaklamp spul de laatste tijd.
Net op tijd batterijen gekocht, super![]()
[ afbeelding ]
"Goede" lader erbij. Het soldeerwerk van de printplaat is best wel slordig gedaan.
[ afbeelding ]
Fenix tk75
[ afbeelding ]
Laat het duidelijk zijn![]()
[ afbeelding ]
Heel tevreden met dit pakket, mag ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |