Er zit zo'n 8 plug ding bij (met US stekker):quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
RobertNL jij had 't laatst over die Orico lader:
[..]
Zit daar 'n standaard EU-kabel bij of is dat met EU-adaptertje? Voor m'n gevoel zie ik liever 'n vaste kabel met EU-plug en niet zo'n los gammel stekkertje/adaptertje .. Ik kan er natuurlijk zelf 'n stekker aan fabriceren, maar vroeg 't me af. Kan 't op BIC niet 1-2-3 vinden.
Nee, dat is dus helaas niet zo..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Marco001 het volgende:
0.8a is wel wat weinig. Zal toch oo kde gok wagen. Hopelijk passen ze i.c.m. protected 18650.
Nouja, het is DIY, kijken of ik 1 mm van dat spiraaltje achterop af kan krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee, dat is dus helaas niet zo..
Ik had namelijk al 2x 18650 protected, dus ik kocht 2 van die plastic usb omhulsels.. maar past dus niet..
Maximaal 65,2mm (staat geloof ik in de advertentie, of anders in een andere vergelijkbare advertentie)
Die unprotected flat top panasonics die ik erbij heb gezet zijn het goedkoopst/mAh en passen als het goed is precies erin.
Ah jij hebt die plastic ook? Mijn sanyo's (https://www.fasttech.com/products/1143804) waren echt te groot.. 69 mmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nouja, het is DIY, kijken of ik 1 mm van dat spiraaltje achterop af kan krijgen.
(In d eplastic past het ook, zij het dat de chip van de powebank nu gekanteld zit..
jup, een zwarte met wit klepje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ah jij hebt die plastic ook? Mijn sanyo's (https://www.fasttech.com/products/1143804) waren echt te groot.. 69 mm
Top, direct 2 besteld voor mijn Enb laderquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef ErkendFokker het volgende:
Fasttech verstuurt weer goedkope batterijen! nu via malaysia airmail.. Maar iig weer gratis shipping
Dus maar even deze besteld:
https://www.fasttech.com/products/1141105
icm 2 van deze: (nouja ik heb de plastic maar ik vind deze van aluminium eigenlijk mooier)
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/Co(...)tem4ac8c9647a&_uhb=1
Grote kans dat het niet in stock is dan. Anders is het altijd binnen 48 uur gepostquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef mschol het volgende:
BuyInCoins is wel traag met verzenden zeg.. zondag wat besteld, nog niet verstuurd
Ik vraag mij een beetje af waarom je goede (unprotected) batterijen koopt en dan vervolgens een goedkope enclosure paktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Marco001 het volgende:
0.8a is wel wat weinig. Zal toch oo kde gok wagen. Hopelijk passen ze i.c.m. protected 18650.
quote:Aangezien mensen hier ook nog wel eens van die goedkope dockjes kopen.
Let even op als je de connector wil draaien er zijn blijkbaar twee soorten in omloop:
Van de achterste op deze foto is het kabeltje te kort om hem te kunnen draaien en moet je dus meer gaan prutsen. Die versie is waarschijnlijk wel nieuwer omdat er beter is nagedacht over de connector (zit vast met twee pinnetjes).
Heb overigens beide in 1 levering van BIC ontvangen
Pff, nou moet ik zeker ook nog een nieuwe behuizing kopen, zo blijf ik bezigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef RobertNL het volgende:
Ik vraag mij een beetje af waarom je goede (unprotected) batterijen koopt en dan vervolgens een goedkope enclosure pakt. Acht de kans met zoiets groter dat hij niet mooi 5v afgeeft, of niet goed laad.
Deze chargers (fasttech, BIC) zijn getest en laden de batterij mooi op en hebben daarnaast een mooie constante 5V outputen geven resp 1A (fasttech) of 1.5A (BIC)
Dat eerste horloge is zeker een mooi budget horloge!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:01 schreef N22 het volgende:
Aldi deze week:
http://www.aldi.nl/aldi_led_staaflamp_48_5_707_7357.html
Zal vast wel goedkoper te krijgen zijn via een webshop.
Lang niet meer meegelezen hierTopic ging net iets te snel voor me af en toe.
Ik ga weer wat bestellen uit ChinaIk wil al een tijdje een horloge bestellen.
Deze twee kwam ik tegen op DX, vond ze wel aardig:
DX horloge 1
DX horloge 2
Nummer 1 vind ik er erg gelikt en stijlvol uitzien, alleen de horlogeband is maar 16cm lang? Nummer 2 heeft een band van 23cm blijkbaar. Ik heb nogal brede polsen, dus dat bemoeilijkt mijn zoektocht. Mijn huidige Festina was een van de weinige horloges die om mijn pols pastte, toentertijd in de V&D![]()
Iemand nog tips voor me qua webshops of bijvoorbeeld verkopers op Ebay die (soortgelijke) horloges aanbieden ? Het liefste $<20, hij is niet per se voor dagelijks gebruik, maar voor gelegenheden bijvoorbeeld
Ik meen me te herinneren dat enkele users hier wel horloges kochten via veilingen op Ebay.
Bij voorbaat dank!
Shark, dat merk heb ik hier vaker langs zien komen. Kon er maar niet op komenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat eerste horloge is zeker een mooi budget horloge!
Shark led watches (verschillende modellen, verkoper Koo_titina is wel goed)
Curren 8100
Zelf net een Invicta Pro Diver 8928 OB gekocht
Ja en dan als volgt gebruiken:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Pff, nou moet ik zeker ook nog een nieuwe behuizing kopen, zo blijf ik bezig
![]()
Maar ok.. wat doe ik dan met die 2 behuizingen die ik al heb liggen dan? Daar goedkope unprotected batterijen in ofzo?
Klopt, er zit wel protection in maar dat wil ook niet alles zeggenquote:Ik koop dus die panasonic unprotected omdat het mij lijkt dat er in de lader ook al een protectie zit? En protected batterijen te groot waren voor die usb dingetjes die ik had gekocht.
Nee niets moetquote:Ik heb ook al een intellicharger dus een goede lader hoef ik opzich niet meer te hebben.. Moet ik dan ook nog die ENB kopen? Om mijn telefoon mee op te laden?
quote:Hm ok.. ik koop die ENB dual van Fasttech dan ook nog maar (mooi compact)
de boel stond als in stock op de site..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Top, direct 2 besteld voor mijn Enb lader(ook nieuwe 18650's blijkbaar).
[..]
Grote kans dat het niet in stock is dan. Anders is het altijd binnen 48 uur gepost(status P5 gok ik?)
Ik durf niet te zeggen hoe lang, maar bij mij ging 't rode lampje op 'n gegeven moment uit. Dan lijkt me dat 'ie vol is. Zou wel handig zijn als er op één of andere manier nog achter te komen is hoe lang je met zo'n ding kunt spelen, ergens de capaciteit kunt aflezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tape voor blessures:
[ afbeelding ]
Starmaster (cadeau voor een kleine)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Earson speaker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die mij kan vertellen hoelang die Earson aan het infuus moet?
Helaas spreek ik geen Chinees namelijk.
quote:Inbike 700C Fixed Gear Bike
Inbike 700C Fixed Gear Bike, a best choice for cyclist who pursuit of cool and fashion riding. From its special horn handlebar, 360-degree rotating head front, pedal controlling and eye-attracting color outfit, it tells us that this is a hot trend-setting bike you deserve to have
Zoiets lijkt mij eigenlijk best tof.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef monkeybrain het volgende:
Chinezen bevestigen al mijn vooroordelen weer![]()
500/700 euro
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/collection-DIY-Your-Fixed-Bike-185.html
King of speed met maar liefstquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/collection-DIY-Your-Fixed-Bike-185.html
Dat is ook het idee achter een SS, 1 versnelling.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:35 schreef J.B. het volgende:
[..]
King of speed met maar liefst
[ afbeelding ]
één versnelling![]()
Op een SS wel, op een fixie niet. (of net andersom.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:43 schreef jpg97 het volgende:
Er behoren zelfs geen remmen op te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |