Je vergeet het woordje full. Oled is een supermooie techniek, maar er is verschil tussen Oled en Full oled. De Oled schermpje nu op de markt is gewoon LCD met Oled verlichting i.p.v. CCFL. Leuk dat je stroomverbruik iets minder is, maar je wilt gewoon een 100% OLED scherm. Al is het alleen maar vanwege de stroombesparing.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zuurstok demo's op lcd schermen, zo triest.
Zet een donkere scene op en het zaakje is 1 groot grijs vlak zonder details![]()
4k Oled, elke avond voor slapen even bidden
Second that request.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef J.B. het volgende:
Had iemand hier geen kortingscode/mail gekregen voor die Earson speaker? Ik ga nog een tweede bestellen
Edit:
[..]
Zou ik die link nog mogen hebben?
Ik heb wel een mail gehad, maar schijnbaar een andere want die speaker staat er niet in... wel een NEO003 smartphone met een accu en hoesje, maar daar heb ik dus niks aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Second that request.Krijg zoveel shitmail van Chinese shops, de meeste van shops waar ik nog nooit iets gekocht heb, schijnbaar ontbreekt Banggood als enige in het lijstje met spamsites. terwijl dit net een mailtje was waar ik een keer iets aan gehad zou hebben.
Mailing van 03.01.2014, dus misschien na de 10e tough luck.quote:Email Only Items?Only Given for Email Promotion from China warehouse. Discounts Valid for 7 days. Newsletter Subscribers Only.
Hier dan maar 3 van nemen; lijkt de goedkoopste (met dichte zijkant tot bovenaan); alleen de locatie en shipping houd me tegen. Royal Mail.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:05 schreef Iemand91 het volgende:
Zoek je een mooi hoesje voor een Nexus 5; log je in is de prijs bijna verdubbeld (shipping).
Hier; dus die 3 voor 2 hoesjes is ook niet voordelig; zeker niet met 3x £2 shipping.![]()
Kan deze hoesjes ook niet goedkoper vinden; vergelijkbare hoesjes zijn niet helemaal dicht tot aan de bovenkant aan de zijkant zoals deze...
Maar dan is hij nu wel op z'n goedkoopst zeker? Want ik meen me te herinneren dat die ook wel eens +- 30 euro heeft gekost?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef shiznuts het volgende:
As seen on: http://deals.banggood.com/deals/Promotion140103.html .
[..]
Mailing van 03.01.2014, dus misschien na de 10e tough luck.
Tot die tijd waarschijnlijk wel gewoon beschikbaar voor iedereen.
Is het mogelijk dat als je de link uit de mail gebruikt (kan hem atm alleen even niet vinden) dat die nog wat goedkoper is als dat je hem direct op de website opzoekt?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef shiznuts het volgende:
Toen niemand 'em nog had en 'ie vrijwel alleen via Taobao te halen was, was 'ie natuurlijk wat duurder (geloof 35 USD). Er waren wel wat opties op AliExpress en eBay maar die waren richting de 50 USD & over.
Geloof dat Banggood nu inderdaad de beste kaart speelt.
Heb ik toch net lopen zeggen/linken?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef tharonny het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat als je de link uit de mail gebruikt (kan hem atm alleen even niet vinden) dat die nog wat goedkoper is als dat je hem direct op de website opzoekt?
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:12 schreef shiznuts het volgende:
› http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html ging dat om (3/1/2014).
Geen verdere korting overigens i.c.m. de coupon uit de OP: 'This coupon is not available for email only products'.
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:21 schreef shiznuts het volgende:
As seen on: http://deals.banggood.com/deals/Promotion140103.html .
[..]
Mailing van 03.01.2014, dus misschien na de 10e tough luck.
Tot die tijd waarschijnlijk wel gewoon beschikbaar voor iedereen.
Ja maarr... Ik kijk met me neusquote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb ik toch net lopen zeggen/linken?
[..]
[..]
[ afbeelding ]
De 2 kromme schermen van Samsung en LG zijn toch gewoon oled, full oled zoals jij zegtquote:Op maandag 6 januari 2014 15:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je vergeet het woordje full. Oled is een supermooie techniek, maar er is verschil tussen Oled en Full oled. De Oled schermpje nu op de markt is gewoon LCD met Oled verlichting i.p.v. CCFL. Leuk dat je stroomverbruik iets minder is, maar je wilt gewoon een 100% OLED scherm. Al is het alleen maar vanwege de stroombesparing.
Mjah, dat eerste zou best kunnen. De meeste zogenaamde led tv's in de winkels zijn iig geen echte oled tv's. Al doen fabrikanten wel hun best om ons dat te laten geloven vanaf de eerste led tv, met hun geroep dat het super energiezuinig is en zo. Is gewoon ouderwetsche LCD techniek met andere kerstverlichting erachter. Poep met een vlaggetje zeg maar.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De 2 kromme schermen van Samsung en LG zijn toch gewoon oled, full oled zoals jij zegt![]()
Nog maar even snel een Panasonic plasma gekocht voordat ze op zijn. Dan wachten op 50" oled voor 1000 euro
640x480 met 16 miljoen kleuren palet was al betaalbaar verkrijgbaar op de Amiga in die tijd, kan het me nog goed herinneren.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef Dromer het volgende:
Te goede ogen dus.
Wat moet jij een slecht leven hebben gehad vóór HD televisie!
(ik kom nog uit de tijd dat de keuze was tussen Hercules en CGA/VGA, waarbij de eerste scherper was, maar zonder kleurtjes)
Heb ook al de schilderij oled tv zien staan in de mediamarkt bij de arena. Wat een plaatje. Maar was nog niet te koop geloof ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De 2 kromme schermen van Samsung en LG zijn toch gewoon oled, full oled zoals jij zegt![]()
Nog maar even snel een Panasonic plasma gekocht voordat ze op zijn. Dan wachten op 50" oled voor 1000 euro
Ik ook, geheel aangepraat door dit topic. Ik kan echter geen enkel ander toepassing vinden voor de Earson dan voor in de badkamerquote:
Same here, 2 dagen terug. Wellicht ook nog ooit voor op het strand, dustproof tochquote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik ook, geheel aangepraat door dit topic. Ik kan echter geen enkel ander toepassing vinden voor de Earson dan voor in de badkamer
Bij mij komt die in de auto te liggen. Er zit nog een ouderwetse cd speler in en ik heb geen zin om 100en cd's te branden.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik ook, geheel aangepraat door dit topic. Ik kan echter geen enkel ander toepassing vinden voor de Earson dan voor in de badkamer
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Xu het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebben hoor. IMAX/Cinema theaters hebben het ook, hè. There's a science to it. Dat het een marketing gimmick is, is natuurlijk een bijkomend voordeel voor ze.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Heb ook al de schilderij oled tv zien staan in de mediamarkt bij de arena. Wat een plaatje. Maar was nog niet te koop geloof ik.
Nu zo te zien wel:
http://www.tweakers.net/p(...)238/lg-55ea8809.html
Kromme tv's, welke designer dat bedacht heeft
Als je het als thuisbioscoop wilt inrichten kan ook wel het voordeel zien, maar als je in de huiskamer zo'n ding hebt staan kijk je toch vanuit verschillende kijkhoeken en verschillende posities. Ik denk niet dat iedereen een bank recht voor zijn tv heeft staan en alleen maar vanuit die positie kijkt. Het lijkt me verre van optimaal als je er schuin tegenover gaat zitten.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vind het wel wat hebben hoor. IMAX/Cinema theaters hebben het ook, hè. There's a science to it. Dat het een marketing gimmick is, is natuurlijk een bijkomend voordeel voor ze.
Wie heeft 3D nodig als je dubbel D kan hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef shiznuts het volgende:
Haha.
Ik heb ook weleens die nieuwe brilloze 3D TV's gezien.Dat is pas rotzooi waar je heel precies voor moet zitten. Dan kan je vrouwtje niet eens tegen je aankruipen omdat ze de boel dan fucking niet meer in 3D ziet.
Haha, als een granaat zo'n ER-151 in een kuil van een Duitser mikken en dan Geer & Goor, Zanger Rinus en Dries Roelvink erheen streamen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef Iemand91 het volgende:
Volgend jaar worden Bluetooth-speakers overlast op Neerlands stranden de voorzetting van de Zwarte Pieten/Vuurwerk gezeik
Iedereen aan die klote-dingen...
4 D's is ook prima.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wie heeft 3D nodig als je dubbel D kan hebben
Domme dolle dikke duitser?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, als een granaat zo'n ER-151 in een kuil van een Duitser mikken en dan Geer & Goor, Zanger Rinus en Dries Roelvink erheen streamen.
[..]
4 D's is ook prima.
Welke site bestelde je die?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets in die richting eerder.
Ah oke, dan red ik me!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Die waar je ook deze haalt:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijke doodquote:Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, als een granaat zo'n ER-151 in een kuil van een Duitser mikken en dan Geer & Goor, Zanger Rinus en Dries Roelvink erheen streamen.
4096 kleuren voor zover ik kan nagaan of doel je op een aanpassing/uitbreiding?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef RDMKR het volgende:
[..]
640x480 met 16 miljoen kleuren palet was al betaalbaar verkrijgbaar op de Amiga in die tijd, kan het me nog goed herinneren.
Zit daar 'n standaard EU-kabel bij of is dat met EU-adaptertje? Voor m'n gevoel zie ik liever 'n vaste kabel met EU-plug en niet zo'n los gammel stekkertje/adaptertje .. Ik kan er natuurlijk zelf 'n stekker aan fabriceren, maar vroeg 't me af. Kan 't op BIC niet 1-2-3 vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, twee telefoons opladen gaat dus prima.
Zelf overigens nog altijd tevreden over mijn Orico charger:
http://www.buyincoins.com/item/37810.html
4 x USB en 30 Watt (2x 2A en 2x 1A) tablet(s), telefoon, BTmuziek ontvanger en horloge hangen er regelmatig aan en laden lekker snel op.
Overigens laatst ook al op een dag-deal-site gespot
Er zit zo'n 8 plug ding bij (met US stekker):quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
RobertNL jij had 't laatst over die Orico lader:
[..]
Zit daar 'n standaard EU-kabel bij of is dat met EU-adaptertje? Voor m'n gevoel zie ik liever 'n vaste kabel met EU-plug en niet zo'n los gammel stekkertje/adaptertje .. Ik kan er natuurlijk zelf 'n stekker aan fabriceren, maar vroeg 't me af. Kan 't op BIC niet 1-2-3 vinden.
Nee, dat is dus helaas niet zo..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Marco001 het volgende:
0.8a is wel wat weinig. Zal toch oo kde gok wagen. Hopelijk passen ze i.c.m. protected 18650.
Nouja, het is DIY, kijken of ik 1 mm van dat spiraaltje achterop af kan krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee, dat is dus helaas niet zo..
Ik had namelijk al 2x 18650 protected, dus ik kocht 2 van die plastic usb omhulsels.. maar past dus niet..
Maximaal 65,2mm (staat geloof ik in de advertentie, of anders in een andere vergelijkbare advertentie)
Die unprotected flat top panasonics die ik erbij heb gezet zijn het goedkoopst/mAh en passen als het goed is precies erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |