Hij was verborgen onder NSFA. Told ya.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jesus man, dat soort linkjes moet je niet zomaar posten zonder waarschuwing![]()
Waar haal je het vandaan
Die van mij is ook onderweg, kreeg een 'resend' omdat de vorige 'kwijt' zou zijn geraakt de eerste keer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jullie gaan 't niet geloven, maar zojuist ook 't Tmart-lampje op de deurmat!
* Eric_Cantona is uiterst tevreden!
Al vraag ik me af waarom ik daar nu al die tijd op heb zitten wachten
Hmmm, interessant. Die zou ik ook voor m'n S3 kunnen gebruiken. Moet ik daar nog iets speciaals voor doen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef wihehin het volgende:
QI oplader voor mijn Nexus besteld, hopelijk ontploft hij niet als mijn mobiel erop ligt
Als de S3 QI charging heeft (volgens mij wel), dan niets. Je legt hem erop en hij gaat laden. Als hij geen QI heeft moet je een 'Receiver' kopen, die volop te verkrijgen zijn op o.a. eBayquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hmmm, interessant. Die zou ik ook voor m'n S3 kunnen gebruiken. Moet ik daar nog iets speciaals voor doen?
Volgens de advertentie, zou 'n S3 dat moeten kunnen. Maar ik vroeg me af of ik dat ergens kan controleren. Ik wacht je bevindingen afquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef wihehin het volgende:
[..]
Als de S3 QI charging heeft (volgens mij wel), dan niets. Je legt hem erop en hij gaat laden. Als hij geen QI heeft moet je een 'Receiver' kopen, die volop te verkrijgen zijn op o.a. eBay
Als ik hem binnen heb zal ik zeggen of hij bevalt!
Inmiddels misschien iets gevonden:quote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n micro-usb splitter.
Ik zoek er echter eentje die van micro-usb male split naar in ieder geval 1 female micro-usb (mag ook 2x female zijn). Ik kan alleen maar female micro-usb vinden die split naar 2 male of 'n male en volwaardig usb ..
Kan iemand me helpen?
Kom net uit maassluis vandaan. Ook daar waren ze opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef rene90 het volgende:
Geen philips opladers meer bij de action aan plein 40-45
Den Haag ook op en er komt ook niets meer bij als aanvullingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef tharonny het volgende:
[..]
Kom net uit maassluis vandaan. Ook daar waren ze op
volgens mij is het gewoon een vast artikel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Den Haag ook op en er komt ook niets meer bij als aanvulling
Heb nog nooit het nut gezien van die dingen. Een lader (in dit geval een Qi lader) wil je ook gewoon uit het stopcontact halen als je 'm niet gebruikt (zeker een Chinees ding). Dus je mag toch al dingen inpluggen e.d. Wat dan nog het nut is van draadloos (wat ook nog eens trager gaat)...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:36 schreef wihehin het volgende:
QI oplader voor mijn Nexus besteld, hopelijk ontploft hij niet als mijn mobiel erop ligt
Nee. Staat wel onder 100 nieuwste artikelen maar dat betekend niet dat het in de vaste collectie gaat (aldus m'n moeder).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:57 schreef rene90 het volgende:
volgens mij is het gewoon een vast artikel?
Filosofisch gezien heeft niets nut, zoals stoplichtsprintjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb nog nooit het nut gezien van die dingen. Een lader (in dit geval een Qi lader) wil je ook gewoon uit het stopcontact halen als je 'm niet gebruikt (zeker een Chinees ding). Dus je mag toch al dingen inpluggen e.d. Wat dan nog het nut is van draadloos (wat ook nog eens trager gaat)...
Rolex sub met nato bandje?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:01 schreef wihehin het volgende:
BTW:
Weet iemand waar je dit horloge kan (goed)kopen (<- haha!)
[ afbeelding ]
Of eentje die erop lijkt natuurlijk
harder en zachter wil ook alleen via bluetooth, niet als hij is aangesloten aan de jack.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
hebben wij dan een clone van een clone gekocht ofzo hahah xD
ik krijg hem niet harder en zachter via earson zelf, alleen harder en zachter via Neo n002
uiteraard via bluetooth geprobeerd, krijg hem daardoor niet harder en zachter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ultrasonic1 het volgende:
[..]
harder en zachter wil ook alleen via bluetooth, niet als hij is aangesloten aan de jack.
ik wacht nog steeds op mijn weide horloge, http://www.aliexpress.com(...)5206_1502093884.html
is een maand onder weg nou
Ik ben ook verbonden met bluetooth... Wat voor mobiel heb je als ik vragen mag? Misschien is het volume veranderen gewoon niet compatible met android?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ultrasonic1 het volgende:
[..]
harder en zachter wil ook alleen via bluetooth, niet als hij is aangesloten aan de jack.
zat ik ook al aan te denken op android 4.0.4 krijg ik het in iedergeval niet voor elkaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik ben ook verbonden met bluetooth... Wat voor mobiel heb je als ik vragen mag? Misschien is het volume veranderen gewoon niet compatible met android?
Android 4.4 doet het ook niet, maar dat geluidje als je verbindt met BT blijft even hard staan dus het ligt sowieso niet aan de telefoon. Even een mailtje naar Sami sturen dan maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
zat ik ook al aan te denken op android 4.0.4 krijg ik het in iedergeval niet voor elkaar
app maakt ook niet uit waarin ik speel..
waarvoor is eigenlijk het 3de bluetooth knopje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |