SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een grappig usb stickje, beetje ruw afgewerkt. Als ik de 2e heb meer info.
Dat is nog niet traag. Bij genoeg shops weleens 1-2 weken moeten wachten tot ik een melding kreeg dat het product verzonden is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef mschol het volgende:
BuyInCoins is wel traag met verzenden zeg.. zondag wat besteld, nog niet verstuurd
Nou niet gaan overdrijven hequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is nog niet traag. Bij genoeg shops weleens 1-2 weken moeten wachten tot ik een melding kreeg dat het product verzonden is.
Soms kreeg ik een melding dat het verzonden is terwijl ik het al thuis had.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:08 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]Bazen pigledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een grappig usb stickje, beetje ruw afgewerkt. Als ik de 2e heb meer info.![]()
Doet me denken aan die goeie ouwe DX tijd (~2007)
Koekje d'r bij?
Best mogelijk hoor,quote:
Kerstpakket van pa en zelf gratis gekregen met van die enquêtesquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:30 schreef monkeybrain het volgende:
Mensen die vvv bonnen geven moeten allemaal sterven![]()
Cash is king.
Heb nog steeds geen LED Pigquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:25 schreef eleganza het volgende:
[..]
Bazen pigled![]()
Doet me denken aan die goeie ouwe DX tijd (~2007)
2%dropper ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:11 schreef Markos. het volgende:
Zijn er nog coupons voor BIC? Ik kan ze niet vinden.. Ik heb nog nooit gehad dat ze geen een lopende hebben. (Uit OP werken niet)
Nope helaasquote:
quote:Coupon not found
En tja, als je er op die manier ook niet uit komt, dan houdt het min of meer op, hè.quote:Couponverzamelsites:
www.tjoos.com • www.retailmenot.com • www.chinaprices.ru/coupons.php • www.knoji.com/coupons
stukje zeil bij de gamma kopen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:17 schreef dj_ko het volgende:
Iemand enig idee waar ik het beste kan zoeken naar een wat grotere muismat?
http://chinaprices.us?q=big%20mouse%20matquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:17 schreef dj_ko het volgende:
Iemand enig idee waar ik het beste kan zoeken naar een wat grotere muismat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:20 schreef bierjoost het volgende:
[..]
http://chinaprices.us?q=big%20mouse%20mat
Dit is wel een mooie...Thanks, die foto hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:20 schreef bierjoost het volgende:
[..]
http://chinaprices.us?q=big%20mouse%20mat
Dit is wel een mooie...Zoeen heb ik gehad, in mijn pre-china tijdperk gekocht op de HCC-dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
De eerste links die ik vind zouden op zo'n 40-50ct per 500 stuks komen incl. bedrukken:quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:15 schreef marcelp79 het volgende:
Weet iemand waar ik van die plastic/ siliconen bandjes kan regelen.soort gelijk aan van die festivalbandjes of van die armstrong bandjes.
Moet er een hoop hebben inclusief tekstbedrukking.
In nederland starten de prijzen vanaf een euro de stuk als ik er 500 moet hebben!
hoor jullie suggesties graag.
voor zulk spul heb ik mijn connecties in polen, je zou eens een prijs opgave kunnen doen bijquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:15 schreef marcelp79 het volgende:
Weet iemand waar ik van die plastic/ siliconen bandjes kan regelen.soort gelijk aan van die festivalbandjes of van die armstrong bandjes.
Moet er een hoop hebben inclusief tekstbedrukking.
In nederland starten de prijzen vanaf een euro de stuk als ik er 500 moet hebben!
hoor jullie suggesties graag.
Iets om rekening mee te houden...quote:As the Chinese Spring Festival (from January 30th to February 6th) is approaching, many Taobao vendors will start to be on leave from January 15 and the shipping speed of domestic logistics will become slow after January 15
Van brood uit de supermarkt ook (als dat van Bakkersland afkomstig is)quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij ga je dood van die Chinese bandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |