abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2013 @ 19:59:36 #1
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_134937684

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 05-01-2014 12:30:28 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 31 december 2013 @ 20:02:46 #2
45722 Dromer
pi_134937801
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 19:28 schreef thecuriousone het volgende:
Nog een leuke om het jaar af te sluiten...
Tijdens de aliexpress sales heb ik een keramisch mes gekocht.
Leuke aan dit mes was dat het gratis werd gegraveerd met een logo naar keuze.

Ik plaats dus de bestelling en stuur meteen een bericht met de gewenste kleur en een link naar het logo:
[ afbeelding ]

Vandaag is het mes aangekomen. Haal ik het uit de bubbelenvelop...

SPOILER
:')
Heerlijk zoiets.
(gewoon cut and paste :P)

Waarom wil je trouwens Bert van Ernie op een mes?
pi_134937941
Nog wat nieuwe goedkope hebbedingetjes?
pi_134938105
En moeten we rekening houden met lanfere verz. Tijd?
pi_134939560
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 20:12 schreef Vleuver het volgende:
En moeten we rekening houden met lanfere verz. Tijd?
Check even de OP, veel antwoorden zijn daar al te vinden gewoon. Voor hebbedingetjes kan je het beste even de afgelopen paar topics doorkijken, kan je genoeg al weer vinden ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_134941629
hahaha dat mes uit het vorige deel xD !

dat zelfde heb ik hier geloof ik al eens mee gemaakt met een gebruiker
Die kocht een (namaak?) shirtje en op de fotos stond zon copyright watermerk doorheen..

krijgt die hem thuis zit dat logo ook in het shirt! xD
  dinsdag 31 december 2013 @ 23:27:19 #7
45722 Dromer
pi_134942035
Misschien hebben die Chinezen wel een bepaald gevoel voor humor en lachen ze zich stiekem kapot om dit soort dingen. :D
pi_134945412
Op een nieuw top China shop jaar :D
pi_134946580
binnenkort maar eens de docks opnieuw bestellen, nu het gros van de drukte overgewaaid is (en voor chinees nieuwjaar...)
pi_134946922
Ja das de ellende die er weer aanzit te komen, de chinese feestdagen xD
Voor die tijd ook maar mijn dingen nog bestellen :)
pi_134946940
Allen natuurlijk ook een goed jaar toegewenst :) ^O^

Waar we natuurlijk hopen op leuke deals, korte wachttijden en een gunstige dollar koers(>1,50 :D :D ?!)
pi_134947088
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Gister nog 2 female to female rca adapters binnengekregen die 13-12 verstuurd waren. Nu kan ik eindelijk de ipad op me surround set aansluiten :)

Het is nu nog wachten op het Shark horloge wat ik met de 10 euro paypal korting heb gekocht. Die is ook 13-12 verstuurd...

Edit: de in augustus al bestelde sky lanterns deden het vannacht ook zeer goed. Niet te veel wind en vanaf de zolder een mooi gezicht!! Voor het WK nog even de voetbal versie scoren w/

[ Bericht 16% gewijzigd door groninge01 op 01-01-2014 11:39:35 ]
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:58:15 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134948596
Dat ze nog maar een hoop nieuwe awesome gadgetry gaan verpatsen aan ons! ^O^

En inderdaad als de dollar/euro nou eens terugging naar zo'n 1.48 ofzo. Ik weet nog dat je dan een 150 dollar tablet voor zo'n honderd euro had. Da's natuurlijk nog eens leuk. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134948788
Beste wensen allemaal ^O^

In 2014 een China-meet bij de BIC-fabriek?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 1 januari 2014 @ 14:02:13 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134949855
*O* Ik heb vrij gevraagd ten tijden dat de Hong Kong Electronics Fair gehouden wordt. Zowel Spring als Autumn edities. Waarschijnlijk ga ik dan naar de Autumn-editie (heb ik wat langer de tijd om de boel te regelen). Lijkt me wel mooi om ff wat mailtjes de deur uit te doen, misschien nog wat leuke tours door magazijnen en fabrieken. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134956394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 14:02 schreef shiznuts het volgende:
*O* Ik heb vrij gevraagd ten tijden dat de Hong Kong Electronics Fair gehouden wordt. Zowel Spring als Autumn edities. Waarschijnlijk ga ik dan naar de Autumn-editie (heb ik wat langer de tijd om de boel te regelen). Lijkt me wel mooi om ff wat mailtjes de deur uit te doen, misschien nog wat leuke tours door magazijnen en fabrieken. :D
dan natuurlijk wel alles met je pen spycam filmen he :D :P
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:30:28 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134956483
Of zoals Charbax. _O-
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:50:25 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_134956989
Omdat ik weinig zin heb om 283 topics door te lezen: heeft iemand ervaring met Apple-onderdelen? Om precies te zijn een glazen scherm voor de iPad 3? Hoor het graag!
pi_134957025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:50 schreef Aventura het volgende:
Omdat ik weinig zin heb om 283 topics door te lezen: heeft iemand ervaring met Apple-onderdelen? Om precies te zijn een glazen scherm voor de iPad 3? Hoor het graag!
heb wel eens een scherm van de Iphone 3gs vervangen met een digitizer uit china
ipad 3 is wat lastiger zelf te doen meen ik, zonder alles los te moeten halen
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:48:55 #20
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_134964283
quote:
Heb zelf voor mn iphone 4 ook vervangen, prima kwaliteit :) Via youtube filmpje volgens hoe je hem kan open halen en weer terug in elkaar zet ;P
Hello, is it me you are looking for!?
pi_134966956
-Real power isn't given, it must be taken-
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:57:39 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134970971
Ah. De dorpsgek heeft z'n vingers er 'gelukkig' niet afgeknald deze jaarwisseling.
  donderdag 2 januari 2014 @ 00:16:41 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134971554
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Of zoals Charbax. _O-
[ afbeelding ]
Als hij ook nog eens iets meer ging stilstaan :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134972117
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef henk3412 het volgende:
hebben ze dit in china?...
http://detail.1688.com/offer/666885640.html
  donderdag 2 januari 2014 @ 01:09:28 #25
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_134972606
Weet iemand waar ik een beetje voordelig een HDMI naar AV adapter kan bestellen?
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 2 januari 2014 @ 08:57:43 #26
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_134975261
quote:
Hi
I am so sorry to hear you are not satisfy with this item. The stitching of the strap

set is original design.

Can you present a programs to solve this problem.

Have a nice day!

Kevin
Wie kan dit ontcijferen? :P
pi_134975311
quote:
Ik heb voor een kennis een ipad 2 scherm vervangen. Ook gewoon een youtube filmpje gevolgd.
Het oude glas verwijderen is het moeilijkste deel van de klus.
Ik heb een set gekocht (Touch Screen Replacement + Opening Pry Tool + Touch Screen Sticker) bij tmart. Wetende wat ik nu weet had ik er ook de plastic bezel bijgehaald. Dat is het plastic randje tussen het glas en de alu behuizing. Bij het losmaken van het oude glas raakt deze namelijk beschadigd (deukjes). Ik weet niet of de ipad 3 dit ook heeft?
jaja, en azo...
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:07:27 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_134975323
Bedankt voor jullie reacties! @thecurious: ook bij de ipad3 zit zo'n rand ja. Goede tip. Ik ga het gewoon proberen!
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:15:32 #29
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_134975403
Wie kan het eerst deze tv vinden? :) 40" voor 360, 50" voor 720
KLIK
BRON
pi_134977631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:15 schreef roflmaker het volgende:
Wie kan het eerst deze tv vinden? :) 40" voor 360, 50" voor 720
KLIK
BRON
Dan is het of hoge prijs en free shipping of shipping prijs hoger dan de TV. Tijd dat ze daar eens iets aan doen.
Ajax Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')