Via een agent bestellenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:27 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Dan is het of hoge prijs en free shipping of shipping prijs hoger dan de TV. Tijd dat ze daar eens iets aan doen.
Wel kut, volledig Chinese afstandsbediening ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:15 schreef roflmaker het volgende:
Wie kan het eerst deze tv vinden?40" voor 360, 50" voor 720
KLIK
BRON
Dat klinkt niet verkeerd, alleen zou het de kwaliteit zijn die je verwacht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:29 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Via een agent bestellen, gok dat je rond de 500 uit komt voor het 40" model excl. duane
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Ah. De dorpsgek heeft z'n vingers er 'gelukkig' niet afgeknald deze jaarwisseling.
Geen idee Henk, wat voor vragen heb je aan ze?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:01 schreef henk3412 het volgende:
waarom reageert paypal niet op me mails?
zitten ze te slapen?
wefutquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje voordelig een HDMI naar AV adapter kan bestellen?
Mijn Earson ook binnen gekomenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n Earson vandaag ook binnen gekregen, prima speakertje. Al moest ik de bass iets terugschroeven
Hahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
wefut,
dan moet ik je wel even helpen he
denk dat je het best gewoon even op ebay kan kijken
en volgens mij is dit de goedkoopste kabel die ik zo zie
ah die dingetjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haha
Zulke kabels werken helaas niet, moet een echte transformer hebben. Inmiddels een gevonden voor 20 euro, deze:
[ afbeelding ]
Thanks voor het meedenken in ieder geval.
Probeer hier eens?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:45 schreef Applecreampie het volgende:
Is er ook een reeks waar je alles kan vinden over kleding/schoenen webshops?
de gouden tip:quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb nieuwe USB sticks nodig.
En evt. een externe harde schijf.
Iemand een aanrader waar ik deze 't best kan bestellen?
Bedankt voor de tip! Daar heb ik wat aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
de gouden tip:
Haal nooit geen geheugen(usb sticks, (externe) harde schijven, multimedia kaartjes(dus microsd, SDHC etc.)
uit China.
Er zijn zoveel nep opslag dingen in china..
Dan koop je een usb stick van 32 GB en dan blijkt hij in werkelijkheid maar 2 GB te zijn, terwijl je pc hem wel als 32 GB ziet door smerige firmware trucjes..
Zet je er toch meer op dan krijg je corrupte bestanden en dergelijk geouwehoer, en dat moet je niet willen dus
Daarnaast is het nauwelijks goedkoper ook nog dan in Nederland, dus het risico niet waard
DataIO.nl of Digitalsonline.nl zijn goede betrouwbare leveranciers in Nederland die vaak via de tweakers.net pricewatch als goedkoopste uitkomen.
maar je kan per product misschien beter hier even de goedkoopste uit filteren:
http://tweakers.net/categorie/839/opslag/producten/
Je zou ook nog even kunnen kijken by mymemory.co.uk, dat is een webshop gevestigd in Engeland
die heeft ook nog wel eens goedkope (maar echte!) opslagmedia te koop. (vaak ook nog wel ergens op internet een 5% korting coupon voor te vinden)
succes!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Daar heb ik wat aan.
Oppassen met Gillette dingen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Wat ik vandaag toch in de mail had![]()
[ afbeelding ]
Ik ga misschien onderstaand spul eens bestellen. Kijken of dat wat is en of dat beter resultaat geeft dan elektrisch. Eerst keren waarschijnlijk een bloedbad maar goed.
- Tinydeal DE razor
- 100-tal Astra SP mesjes.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
EDIT: oh en beste wensen voor 2014 en al dat genuieul...
Beide tips (mesjes en krabber) heb ik o.a. van dit topic en de user "Diqiu-Long" die een blog bijhoudt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Downstar het volgende:
Oppassen met Gillette dingen..
zowel voor scheve mesjes en roestige toestanden, alsmede het feit dat het nogwel eens namaak kan zijn..
Zal 'ie leuk vinden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
Wat ik vandaag toch in de mail had![]()
[ afbeelding ]
Ik ga misschien onderstaand spul eens bestellen. Kijken of dat wat is en of dat beter resultaat geeft dan elektrisch. Eerst keren waarschijnlijk een bloedbad maar goed.
- Tinydeal DE razor
- 100-tal Astra SP mesjes.
- De welbekende scheerkwast van Trekpleister en scheercrème/zeep.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
EDIT: oh en beste wensen voor 2014 en al dat genuil...
In partijen ook nog wel..quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beide tips (mesjes en krabber) heb ik o.a. van dit topic en de user "Diqiu-Long" die een blog bijhoudt.![]()
Die krabber staat sinds kort op Tinydeal; voorheen haalde hij die weleens in partijen van Alibaba ofzo.
Hij maakt wel eens pakketjes van krabber, messen, scheerzeep enz. die hij dan verkoopt aan mensen hier in NL. (gewoon voor vriendenprijs zeg maar).quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:37 schreef neo2000 het volgende:
In partijen ook nog wel..Je zou zeggen dat de houder niet zoveel slijt. Of scheren die gasten zichzelf 6 keer per dag? Kinda beats the purpose.
Heb een keer zo'n Gilette geprobeerd (was aanbieding bij Kruidvat waar je totaalbedrag van scheermes, scheerschuim en after shave retour kreeg; dus effectief gratis) maar dat is niets.quote:Maar goed, zonder gekheid, heb ook al meerdere malen naar DE scheerspul gekeken. (...)Zo netjes scheert m'n standaard Gilette niet, en scheerapparaten wordt ik niet vrolijk van.
Zal ik doen.quote:Laat weten hoe het bevalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |